بازدید 4486

تاج:مدیران استقلال گفتند شفر نمی‌تواند شکایت کند

کد خبر: ۹۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 26 June 2019

رئیس فدراسیون فوتبال به مشکلاتی که برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر با پرسپولیس و استقلال برای قراردادهای شان دارند، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج گفت: به هر حال در مورد برانکو و شفر مدیران باشگاه‌های شان باید حرف بزنند، چون آن‌ها مستقل هستند و هیات مدیره و مجمع دارند و آن‌ها پاسخگوی این مسائل خواهند بود. ما امسال تصمیم داشتیم بگوییم که هیچ تیمی برای فصل جدید بازیکن خارجی جذب نکند، اما با توجه به محدودیت‌های قانونی در اسناد بالادستی تنها می‌توانیم توصیه کنیم که از بازیکنان باکیفیت استفاده شود. مثلا اینگونه نباشد که یک بازیکن خارجی یک بازی، بازی کند و بازی بعد بیرون باشد.

Image result for ‫تاج + شفر‬‎

وی تاکید کرد: در مورد آقای شفر هم من صحبت‌های مختلفی شنیدم و مثلا از مدیران استقلال شنیدم که شفر نمی‌تواند شکایت کند، اما در مورد فدراسیون فوتبال حداقل ما چنین مشکلاتی نداشتیم، اگر هم کی‌روش شکایتی کرد به خاطر دیرکرد بود که شاید اگر من جای او بودم این کار را نمی‌کردم. ما با کرانچار کار کردیم که همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد. پیش‌بینی می‌کنیم امسال به نسبت سال‌های گذشته جذب بازیکنان خارجی و همچنین شکایت از تیم‌ها کاهش یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان