بازدید 16494
گزارش «تابناک» از روند پرخرج گزینش جانشین برانکو بین شش گزینه؛

پایان اقامت سه‌ روزه و بی‌حاصل مدیران پرسپولیس در هتل لاکچری استانبول / نتیجه مذاکرات برای انتخاب نهایی روی میز وزیر؟ / مخارج تور دسته‌جمعی ترکیه از جیب مردم

مدیران پرسپولیس همراه خود کلیپ ها و فیلم هایی از روزهای باشکوه سه فصل اخیر پرسپولیس بردند تا به گزینه های متوقع اروپایی و آمریکای لاتین نشان داده و روی تعداد هواداران تیم شان مانور دهند. نوری آلمانی ـ ایرانی، لمونیس یونانی، چاچیچ کروات، کالدرون آرژانتینی، دبیاسی و کاررا ایتالیایی شش گزینه اصلی هستند که با پیشنهاد زیر700هزاردلار مواجه شدند، ولی بعید نیست از این کوزه چیزی غیر از نفرات مذکور بیرون تراود!
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 26 June 2019

مأموریت سه روزه عرب و همراهانش در هتل لاکچری استانبول به پایان رسید و تیم اعزامی بدون توافق با هیچ کدام از گزینه های جانشینی برانکو به کارش پایان داد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در چند روز اخیر نام های متعددی از قول اطرافیان پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم مطرح شد. ابتدا از الکس نوری ایرانی الاصل آلمانی و کاررا ایتالیایی صحبت به میان آمد و سپس پای چاچیچ کروات و کالدرون آرژانتینی به مذاکرات باز شد. در این میان با یک مربی یونانی نیز مذاکره شد، ولی هیچ یک رقمی باب میل پرسپولیس را نداشتند. گویا مدیران پرسپولیس قصد دارند یک مربی بزرگ و با کارنامه اما زیر قیمت 700هزاردلار برای پرسپولیس پیدا کنند که فعلا چنین شخصی یافت نشده است. نکته مهم اینکه همه گزینه های پرسپولیس در سطح میانی مربیان بین المللی طبقه بندی می شوند و هیچ یک از آنها شهرتی نظیر استراماچونی، سرمرببی استقلال ندارند.

رزرو هفت اتاق در استانبول برای مذاکرات فشرده

پرسپولیسی‌ها برای آغاز پروژه مذاکره در استانبول هفت اتاق یک هتل لوکس را رزرو کرده بودند که خود هزینه هنگفتی به این باشگاه تحمیل کرده است. استدلال مدیران پرسپولیس از انتخاب ترکیه برای مذاکره این بود که غیر از دشواری تهیه ویزا برای چندین مربی سرشناس در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، هزینه های هتل ها در تهران و تهیه بلیت برای این مربیان و ایجنت هایشان فرقی با سفر به استانبول نداشت. همچنین آنها این طور استنباط کردند که با حضور در این شهر توریستی کشور همسایه، از دست خبرنگاران کنجکاو و حواشی دلالان ایرانی در امان هستند؛ اما طی همان روز نخست دیده شد که چندین دلال مشهور داخلی در هتل محل اقامت مدیران پرسپولیس پرسه می زنند.

اعضای هیات مدیره در شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه نیستند

یکی از کانال های اخبار هواداری پرسپولیس، تیم پرسپولیس برای مذاکره را شامل ایرج عرب مدیرعامل و مهدی محمد نبی و علی رغبتی دو عضو هیأت مدیره این باشگاه دانست؛ اما بعدا در کمال تعجب، یقین حاصل شد که دو مربی و دو مدیر برنامه نیز کنار این مدیران حاضرند! از هفت اتاق رزرو شده، دو اتاق برای الکساندر نوری و گابریل کالدرون آرژانتینی رزرو شده بود و اما مذاکرات مدیران پرسپولیس با این دو مربی جدی نشد.

این‌که حالا مربیان دعوت‌شده و ایجنت‌های‌شان در یکی از بهترین‌ هتل‌های استانبول با هزینه باشگاه پرسپولیس مستقر شده‌اند، مسأله‌ای است که نمی‌شود به‌ سادگی از کنار آن گذشت و باید مشخص شود، باشگاه دولتی از کجا این مخارج را تأمین کرده است.

خط قرمز یک میلیون دلاری روی نام الکساندر نوری

طبق اخبار رسیده از استانبول، مدیران باشگاه پرسپولیس پس از انجام مذاکرات فشرده با الکساندر نوری و صحبت در مورد بند‌های مختلف قرارداد، به پیشنهاد مالی بالای این مربی جوان جواب منفی دادند تا این گونه نوری از گزینه‌های رسمی پرسپولیس برای جانشینی برانکو خارج شود. گویا مربی سابق وردربرمن برای حضور در ایران و نشستن بر نیمکت سرخپوشان، یک میلیون دلار درخواست کرد که همین امر باعث به بن بست خوردن مذاکرات دو طرف شده است.

در این بین، خبر می‌رسد که الکساندر نوری با پیشنهاد خوبی برای کار در آمریکا و انجام یک پروژه فوتبالی رو به رو شده و همین دلیل باعث عدم تمایل زیاد او برای حضور در ایران شده است. پیش از این، شایعاتی در خصوص حضور نوری در تیم ملی و باشگاه تراکتور شنیده می‌شد و حالا با منتفی شدن حضورش در پرسپولیس، او کماکان از فوتبال ایران دور خواهد بود.

چاچیچ، کالدرون و کاررا بالای بودجه پرسپولیس

با خروج الکساندر نوری از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس، گابریل کالدرون، آنته چاچیچ و لمونیس یونانی در بین گزینه‌ها ماندند که چاچیچ به رغم دو بار ترک مذاکرات تلفنی و عدم تمایل برای سفر به استانبول برای مذاکره حضوری، روی رقم نیز موافقت نداشته است.

مدیران پرسپولیس همراه خود کلیپ ها و فیلم هایی از روزهای باشکوه دوفصل اخیر پرسپولیس بردند تا به گزینه های متوقع اروپایی و آمریکای لاتین نشان داده و روی تعداد هواداران تیمشان مانور دهند. در این کالدرون، سرمربی سابق الاتحاد عربستان که چندسالی است بعد از آن دوران باشکوهش در سرزمین عرب ها، بیکار مانده، بدش نمی آمد شانسش را در تهران آزمایش کند، هنوز با تخفیف ویژه ای که پرسپولیس می خواهد موافقت نکرده است و عملا جوابی مشابه پاسخ منفی از او استنباط می شود.

متن مذاکرات چهارساعته با تاکیس لمونیس گزینه 59ساله یونانی نیز فاش نشده و هنوز تصمیمی درباره او شنیده نمی شود، شاید او چندان به دل ایرج عرب و رفقایش ننشسته است که هیچ زمزمه ای از او به گوش نمی رسد!

Image result for ‫ایرج عرب در هتل استانبول‬‎

عکسی از مذاکره پرسپولیس با تاکیس یونانی در هتل لاکچری استانبول

در این میان، یکی از جدی ترین گزینه های سرخپوشان کاررا دستیار سابق کونته در یوونتوس است که جزو آخرین مذاکرات مدیران سرخ بود. اگر توافق اولیه ای هم با این ایتالیایی حاصل می شد حتما مدیران پرسپولیس زودتر و برای خروج از زیر فشار مردمی اعلان عمومی می کردند که چنین اتفاقی نیفتاده است. آنها بدون خبر خاصی، دیشب ترکیه را به مقصد تهران ترک کردند و به ایران برگشتند تا همینجا تصمیم نهایی را بین گرینه های موجود بگیرند.

در این میان، نام دبیاسی 63 ساله که سه دوره سابقه سرمربیگری تیم تورینو را دارد، هم مطرح شد. او در کارنامه‌اش سرمربیگری تیم‌هایی همچون اسپال، مودنا، برشکا، لوانته، اودینزه، آلاوس و تیم ملی فوتبال آلبانی را دارد و مربی باتجربه وکارکشته ای شناخته می شود. او هم در استانبول بوده اما هیچ خبری از ملاقات رسمی او با پرسپولیسی ها دیده نشد. پیش از همه اینها، والتر زنگای ایتالیایی از سوی مدیران پرسپولیس رد شده بود.

آیا تصمیم آخر در ساختمان سئول شمالی گرفته می شود؟

گروهی بر این باورند که مدیران پرسپولیس از همان اول هم قرار نبود در ترکیه تصمیم نهایی را بگیرند و اعلام کنند و آنها در پایان این مأموریت باید گزارش کار خود را پیش وزیر ورزش ببرند تا از او بابت دستمزد دلاری یکی از مربیان نام برده شده و نحوه قرارداد با او، کسب تکلیف کنند؛ خبری که قطعا تکذیب خواهد شد اما این احتمال اصلا مردود نیست که سلطانی فر همانند موارد مشابه در استقلال، تصمیم نهایی را بگیرد.

هفته تمام شد و پرسپولیس بدون سرمربی ماند

در حالی که تمرین استقلال و سایر تیم های بزرگ و مدعی لیگ مثل تراکتور و پدیده آغاز شده است، پرسپولیس از یافتن یک مربی خارجی و آغاز تمرینات زیر نظر او عاجز است. پیش از این آن‌ها به هواداران قول معرفی سرمربی جدید تا روز چهارشنبه را داده بودند و باید دید آیا این وعده عملی می‎شود یا باز هم وقت بیشتری برای انتخاب مربی تلف خواهد شد؟!

نویسنده: بهنام شریفی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۵
بالاخره بی خوابی میکشن باید اینجور هتل ها باشن از جیب ما میزنید تا پرسپولیس و استقلال تیم درست کنه کجای دنیا دولت تیم داره باید بفروشن مردم سو تغذیه گرفتن یه خورده به فکر مردم باشین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ممکن است یک نفر لطف کند و در یک بخش یا زمینه در کشور ، مثالی بزند که ما خراب نکردیم
و موفقیت و پیشرفت پیشکش
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من نمی دانم چرا این آدمهای معمولی فکر به پرسپولیس و استقلال چسبیدن و هزینه از جیب مردم
.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
راستش نمی دونم اون دوستانی که میان اینجا و دم از بیت المال می زنن و مرتب هم میگن تو این شرایط نباید پرسپولیس یا استقلال اینجوری خرج کنند، فراموش کردن که همین آقایان مسئول هستند که اجازه نمی دن این تیم ها خصوصی بشن. پس تا وقتی این تیم ها زیر نظر دولت هستن و کاملا دولتی هستن، پس باید کامل تمام هزینه های این باشگاه ها رو بدهند. اگه جرات می کنند این کار رو نکنن. پس واقع بین باشید و این همه دم از بیت المال نزنین. چون اگه شما ها نگران بیت المال بودین که هزاران جای دیگه هزاران برابر بیشتر از فوتبال داره خرج میشه، دزدی میشه، اختلاس میشه، به این و اون کمک بلاعوض میشه و ... پس اگه توان این رو دارین که اعتراض کنید، اول از اونجا شروع کنید. هر چند که کاملا مشخصه که این افراد کیا هستن! طرفدارهایی تیم های بی افتخار و اون دو تا ژاپنی دیگه که به خاطر رفتن برانکو جشن عروسی گرفتن، به طوریکه انگار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدن!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خطاب به ناشناس کانادایی: عامل اصلی عقب ماندگی ایران همینه. اینکه هروقت میگیم فلان جا از بیت المال حیف و میل نشه یک عده میگن فلان جا صدبرابر میشه. عزیزدلم بی کفایتی و بی لیاقتی یک ارگان بی کفایتی ارگان دیگر را توجیه نمی کند. همه اونها باید به این دست درازی پایان دهند. نه این دوتیم و نه حتی سایر تیمهای شبه دولتی و حتی تیم مثلا خصوصی تراکتور باید هزینه کرد بی حاصل در فوتبال را اون هم به این شکل اسف بار پایان دهند.
رزرو هتل از پول بیت المال است و سرمربی هم بهانه ای شده برای گردش و تفریح یک هفته ای مسئولن . چرا تراکتور این کار رو نمیکند چون خصوصی است .
تو رو خدا ببین پول بیت المال رو چجوری حیف و میل می کنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
از وقتی که مردم ، عوام طبقه بندی و خطاب شدند
و مسولین ، خواص شدند
باید اعتراض می کردیم
که نکردیم
و حالا راحت خود را به خواب بزنیم و لذت ببریم !!؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حیف و میل در جنگ باشه خوب نیست . حیف و میل برای این موارد هیچ اشکالی ندارد . برای تفریح و شادمانی مردم‌باشه خوب هست وقتی این هزینه ها این باشد که زنان به ورزشگله نروند همان بهتر اصلا فوتبال را تعطیل کنند
ما بگو به اسم سفر کاری ان هم چند نفر!!! ولی در اصل سفر تفریحی
اگر جای وزیر بودم و خبر نداشتم همه ان ها را برکنار می کردم اگر هم بداند خودش باید پاسخگو باشد
تیم دولتی یعنی هپین
این همه رفتن جلسه و خوردن نتونستن مربی بگیرند بعد میخواهند جام قهرمانی آسیا بگیرند
این جام برای پرسپولیس سنگینه
مديون اين ملت هستيد كه پول مملكت را ببري در هتل هاي تركيه ويا....... خرج كنيد با توجه به اينكه ميدانيد سفره هاي مردم تخم مرغ هم نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
سيب زميني كيلويي ١٣٠،٠٠٠
این فوتبال مخصوصا تیم های تهرانی بدون هیچ خروجی دارن فقط خرج میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
لطفا نگویید تیم های تهرانی بگویید تیم دولتی
یه عده بازهم رفتن دنبال حیف و میل بودجه
خوب تو تهران هم باید یه هتل خوب می گرفتن واسشون. انتظار که نداشتید مربی ای که دعوت شده رو ببرن مسافرخونه که؟ بعدشم گرفتن ویزای ایران تو این مدت کوتاه برای چندین نفر یکمی مشکل هست. من نمی گم مدیرای خوب و دلسوزین ولی خوب دیگه به همه چیز گیر الکی ندید که.
اقتصاد مقاومتی رو شکوفا کزدن!
تاسلطانی فرو دارن غم ندارن، شاید نتونن مربی بگیرن ولی میتونن مثل دو فصل پیش بقیه تیم ها رو انقدر تضعیف کنن تا تیم محبوبشون بالا بمونه
این را اخراج کنید همه چیز درست میشود...
با این اوضاع اقتصادی چرا یک باشگاه ورزشی که نفش حیاتی برای مملکت ندارد باید از جیب ملت این همه بریز و بپاش کند ؟
عرب زمانی مدیر حراست تربیت بدنی تهران بود و یکی ازضعیف ترین و ناکارامدترین انان . تعجب که مدیرعامل تیم بزرگ و ریشه داری چون پرسپولیس شده
هتل هیلتون هست و قیمتش بد نیست.لاکچری نیست.هتلی تجاری هست که نه اشرافی گرایانه هست و نه سطح پایین که نشه اونجا مذاکره کرد.مشکلی که هست ایرانیها نمی دونم چرا لشکر کشی می کنند و اون هزینه رو بالا می بره.
قطبی الان بهترینه
عکسی از مذاکره پرسپولیس با تاکیس یونانی در هتل لاکچری استانبول

"یعنی انتظار داشتید این مذاکرات در مسافر خانه انجام بدهند "
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
لا اله الا الله
چرا این دو باشگاه را نمی فروشید ؟

کدام مافیا از دولتی بودن این دو باشگاه سود کلان به جیب میزنند که تابحال نفروخته اید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
همین آقازاده ها و دامادهاشون
سلام....همیشه مرغ همسایه غاز......
این اقامت اگر برای پرسپولیس چیزی نداشت برای مدیران پرسپولیس مسافرت که بود .
خيلي جالبه به خاطر مشكلات تيم مورد علاقه وزارت ورزش (پرسپوليس) و به موقع شروع كردن تمرينات توسط ساير تيم ها لابي بازيها شروع شده و اعلام شده كه ليگ برتر فوتبال با تاخير شروع خواهد شد. اينطور كه بوش مياد اين فصل هم تيمها بايد براي رده دوم به بعد تلاش كنند.
دیگه این اخبار و هزینه ها جز زندگی روزمره ما شده ... شما که با بالایی ها ارتباط دارین بگین تعداد رو بیشتر کنید ما زیاد نو صف نایستیم زودتر بریم فضای مجازی که برامون درست کردین خالی شیم فردا صبح از نو با انرژی شروع کنیم ... خدا بهتون توفیق بده
پول از جیب باباشون که نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کوفت بخورن
برای چی ترکیه می رن؟
آخه این چه وضعشه ؟ ورزش صاحب نداره ؟ خب بعد دوسال بدهی های این افراد هم روی دوش بیت المال میفته
با این پولا کارخانه بسازید ملت کار کنن بخدا الکی ندید دست اینا
از جیب اکثریت به کام اقلیت
کشور ما که در جنگ اقتصادی نیستت؟؟؟!!! کشور ما که با بحران ارز و تورم روبرو نیست؟؟؟!!! در کشور ما که به زور از مردم مالیات مضاعف دریافت نمیکنند و یقه مردم را جهت هر خدمتی نمیگیرند؟؟؟!!! خوب بزار بنده خدا ها استفاده کنند از تورهای سیاحتی . اگر تو این مملکت مدیران بفکر پیشرفت و ترقی بودند وضعیت ما اینگونه نبود؟؟!!! بعد از سالها هنوز علم توپ تو دروازه حریف را یادنگرفتیم؟؟!!!هنوز بدون مربی چشم آبی و ...نمیتونیم 11 نفر را طوری در زمین بچنیم که بازی منطقی کنند؟؟!! دیگه تابناک عزیز خود بخوان .... این حکایت را .حالا معلوم هست چقدر پاداش گرفتن؟؟؟!! قطعا" در راه ترقی فو تبال گام برداشتن؟؟!!!
چرا هیچکس جلوی این خرج های نجومی را نمی گیره؟ اونم از بیت المال.
آخه خیلی از مردم در این شرایط اقتصادی تو مایحتاج اولیه زندگی موندن اونوقت این همه پول خرج بشه تا یه توپ از ی خط رده بشه؟
جناب وزیر ورزش پاسخگو باش؟ البته بعیده پاسخی بدی.
هيچ تيمي خصوصي نيست حتي تراكتور من خودم پرسپولسيم ولي بهتره جمعش كنيد اين فوتبال مسخره رو نميخايم از جيب ما بزنين تيم درست كنين. ما تيم نخايم كيو بايد ببينيم.
تو اين وضع مربي خارجي ميخايم چي كار اصلا قهرماني تو ايران چه فايده اي واسه مردم داره نون ميشه اب ميشه جمع كنيد اين حیف و میلهارو مردم دارن از گرسنگي ميمرن اينا دنبال مربي خارجين مربي خارجي ميخايم كه چي بشه هيچ تيمي نتونسته قهرمان اسيا بشه تو اين چندساله پس جمعش كنيد بره پي كارش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
سلام دوست عزيزدرست است كه ميگويند ورزش غيرسياسي است ولي همه ش دروغه اگه اين رشته ورزشارورو بالاخص فوتبالوجمع كنندسياسيون دنيا مبايست هرروز نظارگرشورشها وزدو خوردهايي باشندكه غيرمنتظره است كازينوها ورزشگاههاي حرفه اي مراكز توليدوتوزيع موادمخدر وقمارخانه ها وبا عرض معذرت فاحشه خانه ها وامثالهم كه كاري غيرازلهوولهب ندارنداگرنباشند بايدفاتحه دولتهاي بي لياقت دنيا راخواند چون مديريت دنيادردست بي مغزها و بيسوادان وعياشهاو... ميباشند
خب کجا برن مذاکره کنن مسافرخونه های میدون تکسیم ؟؟
تمام اینها بهانه است ومگر گرفتن ویزای ایران چقدر طول می کشد.آنهم بادعوت نامه باشگاهی مانند پرسپولیس.کمتراز 2روز میشود ویزاگرفت .درضمن بسیاری از کشورها باایران مراودات ویزای فرودگاهی دارند.خرج ازجیب ملت.مدیون آن پیرزن وپیرمرد ایرانی هستید که نان شب ندارند آن وقت آقایان درهتل لاکچری میهمان دعوت می کنند.مدیونید .
پول از جيب شما كه نميدن.. تيم دولتيه.. مردم چرا ناراحت ميشن... ؟؟ ناراحتي نداره.. هميني كه هست. فقط پرسپوليس
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دوست عزیز کارمندان دولت که از جیبشان برای تیم هزیننمی کننداز بیت المال و ار بیت مردمی هستند که برای نان شب مانده اند
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این هم از منطق یک پرسپولیسی.متاسفم
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
IQ
برن داخل یه چادر مذاکره بکنن؟ هتل نرن کجا برن؟ برن تو پارک مذاکره بکنن؟ هر کاری هزینه داره منتها اگر یه تصمیم خوب گرفته بشه نتایجش هم خوب خواهد بود. مثل انتخاب برانکو. آیا ارزششش نداشت
به جای اینکه یه مربی پیدا کنند و 300 هزار دلار بهش بدن و 800 هزار دلار تو قرارداد قید کنند همین افشین قطبی را بیاورند و کار را تمام کنند.
اصلا تو جمع این مدیرا یه نفر فوتبالی نیستش چرا اس دق لال راحت میتونه مربی گرون بگیره تازه جریمه فسخ قرارداد مربی قبلیش رو بده بازیکن بخره ولی پرسپولیس بخاطر بودجه باید با مربی هایی که به نظرم هیچ کارایی ندارن مذاکره کنه الان یه ایرانی مثل علی دایی و یا علی کریمی خیلی بهترن تا این مربیایی که همشون بالای 2 ساله بیکارن
هر روز به یک بهانه قرار داد آبکی مینویسند کلی خرج روی دست مردم میگذارند چون این پول مردم است در کشور خودمان هم میشود صحبت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
گیر اوردن یک مربی خوب با این تحریم های امریکا کمی دشوار هست . هیچ‌مربی بین المللی باشد این ریسک را قبول نمیکند .
خوب چرا اون مربی ها نمی آن ایران،‌خدا تومن پول می گیرن نمی خوان به خودشون زحمت بدن بیان اینجا
اصولا و در ابتدا بساکن فوتبال بازی اجتماعی بین دو گروه دوست از کارگران همکار در زمان استراحتِ «میان کاری» در محیط کارخانه ها توسط کارگران ابداع گردید و مدت زیادی متعلق به کارگران بوده است و باید آن را بازی کرد و نه تماشا!

در سراسر جهان مافیای فوتبال بین المللی بوجود آمده است که بازیهای خود را در میدان های چندین میلیارد دلاری سازمان میدهد و به وسیله ای برای گردش سرمایه مالی تبدیل گردیده است.
سرمایه های مالی که بین دستجات مالی مختلف «کلوب ها» چه بصورت رشوه و یا خرید بازیکن رد و بدل میگردد ارقامی نجومی میباشند.
هر کشوری دارای چندین میدانهای پرهزینه فوتبال میباشد و هربار که قرعه دوباره بنام همان کشور میافتد باید میدان بازی دیگری بسازد که چند میلیارد دلار خرج شود!
فرهنگی که کنار آن بوجود می آید مانند باطلاق مسمومی است که جامعه را میبلعد.
در انگلیس و بخصوص اکنون در آلمان فاشیست های هیتلری تحت کنترل دولت تحت نام هلگان ها در صحنه ها حضور پیدامیکنند که کاری جز خرابکاری در شهر و ایجاد ترس و وحشت ندارند.
ناگفته نماند که تک تیراندازان آلمانی در کشتار یوگسلاوی ها و سربازان آلمانی در سازمانهای آدمکشی خصوصی در خدمت ارتش آمریکا همچون «بلاک واتر» ... از این دستجات فوتبال «پرست»‌ بوده اند.
در ام. آمریکا فوتبال پا نگرفت در عوض جایش را بازی خشن تری که «رگبال یا فوتبال دستی؟؟» نامیده میشود گرفته است و آنهم در جهت همان فرهنگ فوتبال آلمانی حرکت میکند یعنی بوجود آوردن احساس ناسیونالیسم که منفی بوده و با مفهوم میهن پرستی در ایران و یا همبستگی کاملا متفاوت است و برای مقاصد سرمایه مالی بوجود آورده میشوند.
بنابراین از طرف کلیه متخصصین اجتماعی و فرهنگی کشورهای اروپایی توصیه میشود که فوتبال را خود بازی کنید و گرفتار اعتیاد تماشا نگردید! که در عین حال فرهنگ مصرف الکهل را بشدت افزایش میدهد.
همين مربي هاي وطني مانند علي دايي و يحيي گل محمدي ب و در صورت همكاري دلسوزانه با آنها و اگر چوب لاي چرخشان قرار ندهيم هتر از مربي هاي خارجي هستند.
تا وقتی خرج پرسپولیس و مدیران و مربیان و بازیکنانش از جیب بی حساب کتاب دولت باشه ، آش همین آش و کاسه همین کاسه است .
هیچ تیمی برای مذاکره نمیره توی حاشیه خیابون و سرپا وایسن با سرمربیها حرف برنن. چطور وقتی اسم پرسپولیس میاد همه میگیم تیم بزرگیه پس باید در شأن یه تیم پرطرفدار هم بره و مذاکره کنه. واقعا گرفتن ۵ تا اتاق اینقدر لاکچریه که مملکت رو نابود کنه و بیت المال رو خالی؟ یه ذره انصاف و عقل هم بد‌نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اون درصورتی هست که از محل در آمد خودش هزینه بشه .از جیب مردم روستایی که سالهاست چشم انتظار 500 متر آسفالت تا دم جاده هستند
نباید از جیب مردم پرداخت شود... بابا من فوتبال نگاه نمیکنم..پرا باید از جیب من پرداخت بشه.. ورزیر ورزش چه کار میکنه...من کارگر بدبختی هستم..به خدا که راضی نیستم.
مراجع تقلید برای هر چیزی حکم صادر می کنند چرا برای هزینه فوتبال که از بیت المال سکوت کرده اند مردم برای شب نان مانده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
لابد اونا هم دل دارند و میخواهند بدانند کدام شوت (پرتاپ پایی توپ) از کدام ناحیه و با کدام زاویه در چه ارتفاعی حرکت کرده که گل نشده (گل؟ آهان، نه گل خوشبوی ما بلکه وارد شدن توپ بدروازه).
یا اینکه هنوز در میدان های فوتبال بخصوص در راهروهای آن نبوده اند. در اخبارهم همیشه جوانان لاکچری رنگین پوش دست بسینه همچون سرو های بلندقد، خوشگل، استوار و تیزدو که هم به یکدیگر تنه میزنند و گاهی هم پشت پا، 22 نفرشان دنبال یک توپ میدوند که حتی من فوتبال بازی کن هم از آن سردر نمی آورم۰
پویا
| Germany |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
آقای مکارم فتوا داده اند که پرداخت این پول های نجومی از بیت المال حرام است. این فتوا رو می تونین در سایتشون پیدا کنین
یه کشور پیدا نمیکنید که تیم فوتبال دولتی داشته باشن همه تیم هارو بدید خصوصی خودشون میدونن اصلا برن پاریس مذاکره کنن
سلام . این همه دم از بیت المال میزنید . حق مسلم دو تیم استقلال و پرسپولیس را بدهید . حق پخش تلویزیونی را بدهید و این همه منت پول بیت المال را نکوبید بر سر این دو تیم .
سلام هواداران عزیز پرسپولیس متنی که دربالا گذاشته شده توسط اقای شریفی متنی است بسیار که هواداران را وادار به انتقاد بدون منطق میکند مواطب باشید استقلالی نباشد مگر میشود در هتل سه ستاره مذاکره ملیون دلاری کرد حرفهایی که هواذار پرسپولیس را ناراحت کند زده نشود مقل زمان برانکو که گول دشمنان نخوردیم حواسمان جمع باشه حالا برانکو به هر دلیل رفته که هیوت مدیره هم مقصر بوده باید ارامش را حفظ کنیم خبرنگارها برای بازار گرمی ویا مخالف پرسپولیس میخواهند ما را به حاشیه بکشند مواظب باشید
به جای عرب ، نژاد فلاح را بیاورید تا همه چیز برای پرسپولیس درست بشه .
یعنی چی که پول و مالیات این مردم مظلوم را در حلقوم فوتبال و ایادی آن میریزید.
من به سهم خودم و خانواده ام راضی بیستم و باید در آخرت جواب امسال من را بدهید.
پرسپولیس بدون مربی مانده
عدالت اجتماعی و احترام به حقوق عامه مردم در بیت المال در کشور اسلامی ایران بیداد میکند
چه کسی باین مسئولین غیر متعهد اجازه داده از بیت المال آنهم در این وضع معیشتی مردم ، اینگونه ولخرجی بکنند ؟ آیا مسئولین مربوطه (سازمان بازرسی ، وزارت ورزش یا ...) نباید جلو گیری کنند ؟ در حالیست که اکثر مقامات توجه خاص خود را فقط معطوف به پرسپولیس و استقلال میکنند متاسفانه .!!! تیمهای شهرستانی جهنم.
یکی زاز وظایف پرسپولیس به هدر دادن پولهای یامفت بیت المال است
بابا بیخیال
بابا بیخیال تا وقتی بیت المال هست غم چیا میخورید به جهنم که مریب پیدا نشد سواحل آنتالیا با حوری های انچنانیشو بچسب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار