بازدید 4559

رکورد سوددهی بازی‌های المپیک تابستانی در سال 2028 شکسته می‌شود

شهردار لس آنجلس، میزبان بازی‌های المپیک تابستانی 2028 گفت: این مسابقات یک میلیارد دلار سود خواهد داشت که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 25 June 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، اریک گارستی، شهردار لس آنجلس گفت بازی‌های المپیک تابستانی 2028 که در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد رکود سوددهی این بازی‌ها را خواهد زد و حداقل یک میلیارد دلار سود دربر خواهد داشت.

وی افزود: استفاده از سالن‌های ورزشی موجود در این شهر هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و در عین حال، فروش بلیت و اسپانسرگیری از پیش بینی‌های فعلی است که به لسانجلسکمک می‌کند تا در تله بدهکار شدن که برخی از شهرهای میزبان در آن افتاده‌اند، گیر نیفتد.

وی با اشاره به دوباری که این شهر میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته است، گفت: «ما در سال 1932 یکی میلیون دلار و در سال 1984، مبلغ 250 میلیون دلار سود کردیم.»

«من فکر می‌کنم ما در سال 2028، حداقل یک میلیارد دلار سود داشته باشیم.»

گارستی گفت این پول برای حمایت از ورزش جوانان در این شهر برای دهه‌های آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2028 پیش از این، از افزایش هزینه‌های این دوره تا پایان مسابقات خبر داده بود.

بر اساس اعلام کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2028، هزینه‌ بازی‌ها به 6.88 میلیارد دلار افزایش یافته است. این هزینه 1.36 میلیارد دلار بیشتر از هزینه ابتدایی است که اعلام شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان