بازدید 18829

برخورد با ماموری که با دختر جوان درگیر شد

کد خبر: ۹۰۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ 25 June 2019

سرکلانتر شرق تهران از برخورد با مأمور خاطی پلیس در ماجرای درگیری با دختری جوان در تهرانپارس خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به درگیری رخ داده میان مأمور پلیس و دختری جوان در پارک پلیس تهران که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی درپی داشته است، گفت: پس از اعلام رفتار خارج از عرف چند جوان در پارک پلیس از سوی شهروندان مأموران کلانتری در محل حاضر شدند.

مأموران ابتدا ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر کرده و آن افراد را دعوت به آرامش کردند اما در مقابل یکی از دختران که فیلمش هم هست اقدام به جوسازی و فحاشی به مأمور کلانتری کرد.

وی با اشاره به انتقال این افراد به کلانتری گفت: در بررسی اول مشخص شد که این افراد به دلیل مصرف موادمخدر توهم زا حالت عادی نداشتند.

حسنوند با تاکید بر اینکه برخورد با اینگونه موارد از مطالبات شهروندان و جزو وظایف پلیس نیز محسوب می‌شود، درباره اینکه چرا برخورد مأموران پلیس با مصرف موادمخدر در پارک‌ها اینگونه نیست و به نظر می‌رسد که شدت رفتار مأمور با جرم رخ داده همخوانی ندارد، گفت: قبل از برش فیلم و در فیلم کامل دختر خانمی در فیلم هست که آمده کشف حجاب کرده و حرکات سخیفی داشته، فحاشی و فضاحت کرده و از حالت طبیعی خارج شده بود. او ابتدا با سیلی مأمور ما را زده و عینک مأمور را شکسته است و اینجا کشف حجاب کرده و حتی قسمتی از لباسش نیز در تصاویر منتشر شده مشخص است.

سرکلانتر شرق تهران که در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد درباره اینکه آیا رفتار مأمور را تأیید می‌کنید یا خیر اظهار کرد: به هیچ عنوان رفتار مامورمان را تأیید نمی‌کنیم و اگر همکاران ما این قصور را داشته باشند با مامورمان برخورد خواهد شد. از تدابیر رئیس پلیس پایتخت است که با مامورانی که خطا دارند برخورد قانونی خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا در این ماجرا مأمور آقا وارد شده و از مأمور پلیس زن استفاده نشده است، گفت: همان لحظه که مردم تماس گرفتند و مأمور کلانتری در محل حاضر شده، بار اول دخترجوان به پلیس که در برش اولیه فیلم که در اختیار ماست، تصاویر آن وجود دارد. مأمور هم عصبانی شده اما ما خطای مأمور را اصلاً نمپی‌ذیریم.مامور ما هم خطا کرده و ما خطای مأمور را نمی‌پذیریم. ما با مأمور متخلف برخورد خواهیم کرد و قطعاً با این فرد هم برخورد خواهد شد.

حسنوند با تاکید بر اینکه پلیس در خدمت مردم است، گفت: اما مردم بدانند که ابتدا این دختر خانم تعرض کرده اما ما با این مأمور برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۶۷
توجیه رفتار بسیار زشت مامور با دختر جوان رو نمی شه با این حرفها توجیه کرد . طرف قتل انجام میده باهاش همین مامورها چقدر خوش رفتاری میکنند. واقعا زشته این برخوردها جوانها رو حسابی ناامید کردیدن از کشور . تفریح و کار که ندارند تو سرشون هم میزنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
هیچ مامور مردی حق بروخورد با مجرم زن را ندارد مگر از روی ناچای و جرایم مهمی مثل قتل یا اعمال تروریستی
خوب فیلم ادعای مامور خودتون رو هم میاوردید پخش میکردید .چی میشد مردم میفهمیدند حرف شما درست هست.
هی دلیل می آورید که طرف فلان بوده و بهمان و مواد زده و ....
همه موارد هم که باشه هیچ ماموری حق این نوع برخورد خشونت بار را ندارد اونم با لباس شخصی !!!
خب منتظر تشویق این مامور هستیم !!
خنده داره واقعا

تمام هم و غم نیروی انتظامی شده حجاب تازه اون هم بدحجابی

اون وقت تمام مملکت رو کثافت و بزه کاری و دزدی و غارت و قتل و ... گرفته
جالبه
انقدر مردم عصبی و پرخاشگری شدیم که مامور قانون برای اینکه از عواقب اجتماعی برخوردهای نادرست مامورهاشون در امان بمونن انگ مصرف مواد مخدر میزنن
یا معتاد تو مملکت خیلی زیاد شده
یا دیگه مردم صلح طلبی نیستیم
وقتی هرروزمون رو با شعار مرگ بر این و مرگ بر اون شروع و تموم میکنیم باید منتظر این رفتارها هم باشیم
در دولت مگر انبار برچسب وجود دارد که هرگز تمامی ندارد
بجای اینکار ها برن دزدها و غارتگرها را بگیرن
همین طوری پیش برود فکر کنم شهادت چند تا مامور پلیس هم بیاندازند گردن این دختر!یک مثلی هست که می گویند اگر یک اشتباه کنی قابل گذشت است ولی اگر برای آن اشتباهت هزار دلیل بیاوری می شود هزار و یک اشتباه و دیگر قابل گذشت نیست!خب عزیز من بگویید رفتار مامور ما با آن خانم هم خارج از عرف بوده و توبیخ شده.خلاص!دیگر صغری و کبری چیدنتان برای چیست؟!
خدا بخیر کنه حالا هر چی جرمه به طرف میچسبونن چرا بیخود جو جامعه را داغ می کنین
یعنی چی برخورد با مامور؟!!
در هر جای دنیا اگر فردی در مقابل پلیس به هر دلیل مقاومت کنه پلیس با اون برخورد قهری می کنه. این مرسوم هست و قانونی. فلسفه حجاب رو کاری ندارم ولی این قانونه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
پلیس باید آموزش ببیند بین یک جانی و یک جوان ناپخته
فرق بگذارد بالاخره تو هر خانه ای جوان هست که به راحتی
تحت تاثیر جو قرار می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اینجا هر کجای دنیا نیست که یک مامور مرد دختری را بغل کند و به درون ماشین بیاندازد!برای این گونه موارد از پلیسهای زن استفاده می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
به هر دلیل؟ یعنی نیروی انتظامی فراتر از قوانین عرف هم عمل کنه باید تسلیم شد؟ خواب دیدی خیر باشه .جوانان زیر بار زور گویی نمی روند.
برش اولیه فیلم کجاها میره که هیچوقت نشون داده نمیشه؟؟؟ما خواهان پخش برش ائلیه فیلم هیتیم
اون فیلمی که ما دیدیم بیشتر به نظر میرسید اون مامور حالت عادی نداشت
برخورد يعني چي؟؟

قطعا مدال خواهد گرفت..................
مردم اصلا همچین مطالبه ای ندارن. این مطالبه شماست. مامور هم کاملا برخورد شخصی و از روی عناد داشت. کاملا مشخص بود از اینکه یه دختر تو روش واستاده به مردونگیش!!!! برخورده. دختر هم توی فیلم به خاطر ضرب و شتم جیغ میکشید که من بابت اینکه توی سکوت کتک نخورده معذرت میخوام. فیلم هم اگر داشته باشید مسلما نمیتونید پخشش کنید، دختر چه رفتاری ممکنه داشته باشه که این رفتار وحشیانه رو توجیه کنه؟ فیلم انقدر ناراحت کننده است که برای بار دوم نمیشه دیدش.
از اینکه دختری هنجار شکنی کرده است شکی نیست ولی برای انجام کار صحیح روش هم باید صحصح باشد که متاسفانه مامور نیروی انتظامی موضوع را شخصی کرده است و برخورد ایشان فاقد وجاهت برای خودش و نیروی انتظامی و نظام است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
چه هنجار شکنی کرده ؟ اب بازی مگه جرم ؟ شادی با دوستاش مگه جرم ؟ پارک فقط جای مواد فروشاس ؟ اب بازیم نکنن چیکار کنن؟ قبل اینکه ژست روشن فکری بگیرین فکر کنین خیلی سخته برا ارزشیا فکر کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مزاح با همسالان و یا آب بازی رفتار هنجار شکنانه نیست.
بنده به شخصه با این نوع مبارزه با بدحجابی مخالفم ولی بعضی از جوانان ما هم شورش را دراورده اند و به نظر من بی حجابی فقط به لباس نیست به طرز حرف زدن و رفتار واخلاق هم بر می گردد و ماموران نیروی انتظامی هم واقعا"‌بنده خداها مانده اند که چه کنند !
تا می روند یک نفر را دستگیر کنند یک عده شروع می کنند به فیلمبرداری و زود قضیه را سیاسی می کنند !
یک روز صبح داشتم می رفتم سر کار که دیدم ماموران شهرداری وسایل یک کارتن خواب را جمع اوری کرده اند و با خود می برند و کارت خواب هم شروع به فحاشی می کرد و مردم هم جمع شدند بنده هم زود جو گیر شدم و شروع کردم به فیلم بردری از صحنه و ماموران تا دیدند مردم جمع شده اند و همه حامی کارتن خواب شدند به کار خود پایان دادند وسریع محل را ترک کردند ، تا اینکه چندین روز گذشت و من با چشمان خود می بینم که کل مواد و شیشه منطقه را همین کارتن خواب پخش می کند و من نگران دزدی از منزل خودم هستم و پشیمان از اینکه در کار ماموران شهرداری دخالت کردم!
قدر نیروی انتظامی را بدانیم
من ساکن میدان 15 نارمک هستم وقتی شب می شه عده ای از جوانان بی فرهنگ منطقه جمع می شن دور میدون و تا صبح با صدای بلند شروع به دعوا فحاشی مصرف مواد مخدر و ....... می کنند و کلانتری محل هم متاسفانه باهاشون کاری نداره !
واگر زنگ هم می زنی به کلانتری مامورش میاد با جوانان همیشه در صحنه یک خوش وبش می کند ومی رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فکر کنم شما اصلا فیلم این موضوع و نحوه برخورد مامور را با آن دختر ندید ه اید که فکر می کنید قضیه سیاسی است!
این دخترای بی حجاب رو باید کتک زد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شما بیماری جناب حتما روانپزشک مراجعه کن برا خودتو خانوادت میگم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شما هم باید کتک بخوری با این افکارت
کل دنیا بی حجاب هستند
یه قانون که هیچ جا حتی در کشورهای اسلامی نیست را به مردم تحمیل کردین متوقع و پر رو هم هستین
واقعا که این خانوم چقدر کارشون زشت بوده , شاید از دشمن دستور گرفته باشه
عیبی نداره
در عوض میریم پای صندوق رای و جبران میکنیم
نوع برخورد با مامور خاطی که جلوی چشم کودکان اعمال خشونت کرده چیست؟ جزییات آن شرح داده شود و آثار روانی خشونت اعمال شده از سوی این مامور خاطی چگونه از اذهان پاک میشود؟ آیا براستی اصلا آموزش طرز برخورد با مردم داده شده؟ امیدوارم همین خشونت مامور خاطی با مفاسد اقتصادی انجام میشد.
ما هم باور کردیم
جرم دختر محرزه هزاران میلیارد اختلاس کرده و اسناد کشور را داده به انگلیسی ها از این سفارت به اون سفارت !
پلیس مقتدر نظام مقدس اسلامی ! حق داشته اونجور برخورد کنه
یکم بیشتر در مورد این اتفاقات فکر کنید
باشه، شما که راست میگین
به مامورانی که فرق آدم معمولی بویژه نوجوانان و آنهم دختران ایران را با جنایتکاران نمیدانند و به یک شکل برخورد میکنن را بایستی آموزش داد و یا اخراجشان کرد. تا ماموران انتظامی به شهروندیار تبدیل شوند و احترام متقابلی بین مردم و مامورین انتظامی برقرار گردد.
جناب سرهنگ عبدالوهاب حسنوند و یا بهتر است عرض کنم سردار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فقط بدانید اگر طبق این روال ماهی یک فیلم اینگونه از برخورد پلیسها بیرون بیاد، به عنوان یک روانشناس اجتماعی پیش بینی بنده این است که بعد از 6،7 ماه این مردم عادی هستند که از لحاظ ذهنی ترس از پلیس دارند نه خلافکاران!
و این بزرگترین آسیب برای یک نیروی پلیس در همه کشورها محسوب میشه
خدا با این فضای مجازی به داد مردم رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مرسی گل گفتی
باشه ما دونستیم
باید پیگرد قانونی بشه پلیس نه برخورد کنن باهاش. باید اخراج. و روانه زندان بشه
خوب اون برش اول را چرا پخش نمیکنید اگر واقعا راست میگید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
در حال ساخت بخش اول بر اساس سناریوی خودشان هستند.
چرا فقط در مورد حجاب و کلا زنان همه در صحنه به موقع حضور دارند ولی پارک ها مرکز مواد مخدر و هزاران جرم است و هیچ کس کاری ندارد؟ چرا اگر درگیری پیش بیاید بین مردم عادی ماموران با این سرعت و شدت برخورد نمی کنند؟
مردم این توضیحات را قبول نمی کنند چون با اختلاس و دزدی به این سرعت و شدت برخورد نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مردم انتظار برخورد با بی حجابی برا ندارند.خود شما این را می خواهید.
برخورد با مامور نیروی انتظامی یک دروغ بزرگ است. این برخورد را علنی کنید تا جامعه لمسش کند.
اقا شما بیا تو پارک های تهران دو دقیقه ماده مخدر گل پیدا میکنی که بیشتر هم بچه ها مصرف میکنن ایا برحورد با اینها مطالبه مردمی نیست ایا برحورد با این جرایم وظیفه پلیس نیس یا وظیفه پلیس فقط دنبال چند تار مو گشتنه اقا شما اگه جرات داری ساعت سه شب برو به بعضی از این پارکها اگه زنده موندی
جناب سرکلانتر ضمن عرض خسته نباشید ای کاش ماموران شما اینقدر که با این مسائل که(شادی چند نفری شده که هیچگونه مزاحمتی برای دیگران نداشته فقط چند نفری به گفته خودتان تماس گرفتن که اینها نمی توانن ببیند شادی دیگران رو ) با دزدان و قداره کشان هم چنین برخورد می کردن
به شدیدترین شکلی باید با این مامورین برخورد بشه ... رفتار پلیس در این قضیه افتضاحه و هیچ توجیهی نداره ... کاملا در فیلم دیده میشه که با خشونت تمام در حال سواستفاده هست و زیادی از حد بدن اون دختر رو لمس میکنه .... این مامور باید زندانی بشه ... شرف و غیرت این پلیسها کجا رفته ؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فکر کردی برخوردشون چیه؟
بد بد بد و تمام
به پلیس ها یاد داده اند که تا مامورشان خلاف می کند مردم را به کشف حجاب و فحاشی و استعمال مواد مخدر و توهین به پلیس متهم بکنند . واقعیت همان چیزی هست که در کلیپ انتشار یافته و همه مردم دیده اند .
آفرین واقعا به پلیس های شجاعی که با چند تا دختر بچه درگیر میشن!!
کی به شماگفته که کتک زدن وضرب وجرح مردم ازمطالبات شهروندان؟
چرا هر وقت از برخورد بد مامورین صحبت میشه و یا اعتراضی میشه آقایون فقط یک سناریو دارن: کشف حجاب کرده بود - مواد مصرف کرده بود- به مامور فحاشی کرده بود.
این قصه ها کهنه شده داستانهای جدید بگید
نام مامور خطاکار را بگویید تا مردم بدانند...
لطفا فیلم حمله این دختر خانم به ماموران دلسوز و خدوم رو هم بذارید که ما باورمان شود.
به نظر من چنین مواردی اثر منفی بسیار بدی روی اذهان می گذارد نباید از عواقب آن غافل شویم اجبار و سخت گیری زیاد نتیجه مثبت نخواهد داشت
سلام جای تاسف دارد که اجازه داده میشود اقتدار پلیس شکسته شود مامور پلیس یقیننا بایستی رفتار شایسته داشته باشد لیکن نمیدانم چرا پلیس با کسانی که برای شکستن اقتدار پلیس دست به تقطیع فیلم میزنند مورد توجه و برخورد قانونی قرار نمیگیرد از شکستن اقتدار پلیس کل جامعه ضرر میکنند در فرانسه و در آمریکا و بسیاری از کشورهای مدعی قانونمداری میبینیم که چه رفتارهای زشتی با مردم صورت میگیرد لیکن برای حفظ اقتدار پلیس حداقل در شکل ظاهری آن برخوردی نمیکنند متاسفانه کسانی بظاهر برای حقوق شهروندی , لیکن برای شکستن اقتدار پلیس که ضامن امنیت جامعه است همه گونه شانتاژ انجام میدهند .آقایان نیروی انتظامی خواهش میکنم مقتدرانه و با عطوفت و کاملا قانونی با ناهنجاری اجتماعی و ناامنی برخورد کنید یک شهروند خسته شده از دست مدعیان بی عمل
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شما بیماری دوست عزیز فقط یک بیگانه مریض میتونه اینجوری فکر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اقتدار پلیسو خود پلیس با این اعمال برده زیر سوال. پلیس که آدم عادی نیست با یه برخورد عصبانی بشه. باید آموزش دیده باشه. اقتدار پلیس باید تو برخورد با گردن کلفتا معلوم بشه نه با آدم های معمولی.
"رفتار خارج از عرف" یعنی چه و کجای قانون تعریف مجرمانه دارد؟
همین که از اون مأمور پلیس یک قهرمان نساختن جای امیدواری داره!
هربار كه به ١١٠ زنگ زدم بابت توقف بيجاي ماشين همسايه روبروي پاركينگ كه در نهايت با دعوا و درگيري ختم شد ، خبري از پليس نشد.....
در اين موضوع هم عمل خلاف اين دختر!؟ را كه نبايد با عمل خلاف و غير اسلامي جواب داد، بخصوص آنكه فرد مورد نظر پليس هست و برخورد با او از طرف مردم خلاف ؟ بايد بابت اينكار أشد مجازات در نظر گرفته شود .... راستي حتما در تلويزيون پخش كنيد همانطوريكه اون راننده اسنپ رو پخش كرديد تا مردم عدالت اسلامي را ببينند
به حرف مردم احترام بذارین به جای این بچه بازیها دزدهارو بگیرین که تمام مملکت را بردن
چند روز دیگه عکسی را خواهیم دید که مامور پلیس در حال دادن چند کتاب به عنوان هدیه در مورد حجاب به اون دختر خانم در حضور پدر و مادر دختر هستند. و یک مشکل بزرگ دیگه مملکت به این ترتیب حل میشه و اون دختر حجاب کامل را با تمایل و انگیزه ای جدید انتخاب میکنه.
مردم حواستون باشه اگه فردا روزی پلیس اومد سراغتون هیچ کاری نکنید چون علاوه بر کتک خوردن فردا توی رسانه ها میگن شما مواد زده بودید و حالت عادی نداشتید!
چرا تا میخواهید رفتار زشت خودتون رو توجیه کنید در جا انگ استعمال مواد مخدر و توهم زا میزنید تو اون بلبشو چطور تشخیص میدهید؟
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد و خشونت در جامعه است همین است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر