بازدید 6570

همایش ملی بازآفرینی شهری در نیشابور

کد خبر: ۹۰۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 24 June 2019

شهرداری نیشابور در آخرین روزهای فصل بهار میزبان و برگزار کننده نخستین همایش باز آفرینی شهری بود.

به گزارش «تابناک»، همایش ملی بازآفرینی شهری، با تاکید بر بافت های تاریخی و رویکرد توسعه‌ی گردشگری با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور و اساتید و دانشجویان این حوزه به مدت دو روز در مرکز همایش‌های جهاد دانشگاهی شهرستان نیشابور و هتل امیران برگزار شد.

این همایش علمی با کارگاه های مروری بر تجربیات شهرهای یزد، طبس، نطنز، کاشان و نیشابور و پنل های تخصصی در این زمینه همراه بود.

برپایی نمایشگاه توانمندی شهرستان های استان در حوزه بازآفرینی شهری، افتتاح خانه گفتمان شهر، رو نمایی از طرح ویژه محله، نشاط، زندگی با هدف ارتقای کیفیت زندگی در مناطق هدف بازآفرینی شهری، تقدیر از معتمدین محلات، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان در حوزه بازآفرینی ، برگزاری تور نیشابور گردی و ... از برنامه های جنبی این همایش دو روزه بود.

از دیگر برنامه های این همایش تخصصی با حضور معاون وزیر محترم وزارت مسکن، معاونت عمرانی استانداری و مدیر کل مسکن و شهرسازی استان برگزاری کارگروه استانی باز آفرینی با محوریت پروژه های بازآفرینی شهری نیشابور بود.

گفتنی است این همایش با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار