بازدید 32938
گزارش تابناک از عشقی که به سوی نفرت می‌رود، شواهد محکم از اغوای سرمربی پرسپولیس؛

بمب خبری با اعتراف برانکو؛ از چند ماه قبل با الاهلی در تماس بودم! / هدیه مرد کروات از جده به تهران؛ مدرکی برای محکومیت و جریمه سعودی‌ها و البته محرومیت ایوانکوویچ

طبق اعتراف صریح برانکو از آنجا که پرسپولیس سوم اردیبهشت ۹۸ با الاهلی عربستان دیدار برگشت لیگ قهرمانان را برگزار کرده و شکست خورده است، می‌توان قطعا گفت که این مربی کروات در آن تاریخ با باشگاه رقیب مذاکراتی غیرقانونی برای انتقال داشته که این موضوع بسیار جنجال برانگیز است. گفته فعلی برانکو کاملا اتهام اغوای سرمربی از سوی سعودی‌ها را ثابت می‌کند و می تواند غرامتی هنگفت نصیب پرسپولیس کند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 21 June 2019

سرمربی پیشین و جداشده پرسپولیس که با اقدام ناگهانی خود، این باشگاه و مدیرانش را به بحران بزرگی مقابل هواداران مواجه ساخته است، امروز در اظهارنظری بحث برانگیز گفته است که « از چند ماه قبل با مدیران باشگاه جدیدش در تماس بوده است!» این جمله اعتراف گونه نشان می دهد که او با وجود موفقیت های چشمگیر به عنوان سرمربی پرسپولیس، در پی دستاویزی برای جدایی از قرمزها بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگویی با سایت اسپورت ۳۶۰ در مورد بحث حضورش در تیم الاهلی عربستان صحبت کرد. او در این مصاحبه اعتراف صریح و عجیبی کرده که باعث می شود ریشه های جدایی اش از جمع قرمزها پیدا شود و البته پوشه مدارک و ادله پرسپولیس برای شکایت از تیم عربستانی هم پربار تر شود. همین یک جمله می تواند محکومیت عربستان در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا دادگاه عالی ورزش را قطعی کند و غرامتی سنگین روی دوش شیوخ عرب بیندازد.

برانکو گفته که چندماه قبل با الاهلی ارتباط داشته است! از آنجا که پرسپولیس سوم اردیبهشت 98 با الاهلی عربستان دیدار برگشت لیگ قهرمانان را برگزار کرده و شکست خورده است، می توان به طور قطع گفت این مربی کروات در آن تاریخ با باشگاه رقیب گفت و گوهایی برای انتقال داشته که این موضوع بسیار جنجال برانگیز است.  پرسپولیس سه شنبه بیستم فروردین در بازی رفت مقابل الاهلی پرستاره با نمایشی درخشان و بی نقص به پیروزی دو بر صفر دست یافت اما کمتر از دو هفته بعد در دیدار برگشت با ارایه بازی ضعیف و پر انتقاد نتیجه را دو بر یک واگذار کرد!

بمب خبری با اعتراف برانکو؛ از چندماه قبل با الاهلی در تماس بودم! / هدیه مرد کروات از جده به تهران؛ مدرکی برای محکومیت سعودی‌ها

حالا می توان این احتمال را مطرح کرد که پس از بازی نخست، باشگاه عربستانی با سرمربی رقیب اصلی و ایرانی اش در راه صعود به مرحله حذفی، تماس برقرار کرده و حتی شاید جلسه ای بین آنها برگزار شده است. چند رسانه ایرانی در خلال سفرهای خارجی پرسپولیس، از بازگشت با تاخیر برانکو ایوانکوویچ به تهران نوشته بودند و حالا شک و شبهه ها در این مورد با اعتراف پرفسور ، رنگ دیگری به خود گرفته است. این در حالی است که میلیون ها طرفدار پرسپولیس به صداقت و امانت داری سرمربی باشخصیت و محبوب سابق خود تردیدی ندارند و در چهارسال فعالیت او در ایران ، بیشترین حمایت در تاریخ باشگاه را از او به عمل آوردند. در ماجرای اخراج ستاره های یاغی ، در اوج اختلاف شدید با کی روش و در مواجهه با انتقادها از جذب چندین مهره خارجی بنجل و بی کیفیت، پشت او ایستادند .

اما همه اینها را اگر کنار شواهد و جملات موجود بگذاریم، حداقل باید اجازه دهیم بررسی های دقیق تری انجام شود. برانکو در آن تاریخ ( ابتدای اردیبهشت 98) می دانست که یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و آن قرارداد معتبر است . گرچه او از عدم دریافت پولش شاکی بوده اما به جر دو جلسه با هیات مدیره باشگاه که به او بابت دریافت مطالباتش اطمینان داده بودند، واکنش غیر معوملی نداشت اما درست بعد از همین ایام دست به ارسال نامه رسمی از سوی وکیلش به باشگاه زد و رونوشت آنها را نیز به فیفا فرستاد. این واقعیات نشان می دهد که برانکو با نگارش نامه، از همان تاریخ در پی ساختن اسناد و پیش نیازهای جدایی و فسخ قرارداد بوده است.

گفته فعلی برانکو کاملا اتهام اغوای سرمربی از سوی سعودی ها را ثابت می کند؛ همان اتهامی که باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور در ماجرای انتقال مهدی طارمی متوجه پرسپولیس کرد و غرامت میلیون دلاری دریافت نمود.

برانکو در این مصاحبه ابتدا اظهارداشت: اولین تماس من با روسای الاهلی، بعد از تصمیمم برای ترک پرسپولیس، از چند ماه قبل (!) شروع شد. خیلی ساده و سریع بود تا جایی که به توافق لازم رسیدیم! اکنون هم خوشحالم که مربی تیمی مثل الاهلی هستم. من دوران بزرگی را در کار مربیگری تجربه کرده‌ام. حالا هم امیدوارم که با همراهی هم، بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

مربی سابق سرخ‌پوشان در مورد پیامی که برای الاهلی دارد، عنوان کرد: از همراهی این تیم بسیار خوشحالم. همینطور از این که جمعیت کثیری از هواداران تیم را حمایت می‌کنند. امیدوارم با حمایت آن‌ها بتوان به کیفیت مورد نظر رسید و انتظارات هواداران را برآورده کرد. برانکو که حالا بودجه ای نجومی برای جذب ستاره های بزرگ دارد، در مورد بحث خرید بازیکن خارجی برای تیمش نیز چنین نظر داد: « با مدیر باشگاه مرتب در تماس هستم تا بهترین تصمیم‌گیری‌ها را در این مورد داشته باشیم. به نظرم بازیکنانی باید برگزیده شوند که بتوانند به تیم کمک کنند.» جالب اینکه برانکو این روزها دیگر تمایلی به انتقال بازیکنی بی کیفیت مثل بودیمیر به فوتبال عربستان ندارد. 

برانکو ایوانکوویچ سابقه کار در عربستان را دارد . او سابقا سرمربی الاتفاق عربستان بود اما بخاطر بدهی مالیاتی و ترس از پرداخت آن مبلغ از سفر با آن تیم به ایران خودداری کرد! اقدامی بحث برانگیز که هیچکاه حاضر نشد درباره آن توضیح دهد. برانکو چهارسال پیش وقتی با پیسنهادی 600هزاریورویی به ایران آمد، تصورش را نمی کرد در ایران قیمتش چنین افزایش پیدا کند تا جایی که همین پرسپولیس با او قراردادی یک ونیم میلیون یورویی ببندد! او امسال گزینه اول چندین باشگاه عربی شده بود و جدایی اش چندان عجیب و غریب نبود اما او اگر خیلی وقت پیش تصمیمش را گرفته بود، می توانست از مانع وارد شدن ضربه ای بزرگ به پرسپولیس شود و حداقل مدیران باشگاه را در جریان تصمیمش قرار دهد تا برای جذب نفرات جدید و استخدام مربی بعدی، دچار شوک و بحران اعتراض خیابانی هواداران نشوند.

بمب خبری با اعتراف برانکو؛ از چندماه قبل با الاهلی در تماس بودم! / هدیه مرد کروات از جده به تهران؛ مدرکی برای محکومیت سعودی‌ها

20 فروردین 98: برانکو کنار فوساتی سرمربی قبلی الاهلی عربستان پیش از آغاز بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا...دیداری که پرسپولیس برد و موجب اخراج فوساتی شد. گفته می شود درست بعد از همین بازی، مالکان الاهلی برای بردن برانکو نقشه کشیدند و به او پیشنهاد رسمی دادند که طبق اعتراف برانکو با موافقت این سرمریی مواجه شد!! این درحالی است که طبق قوانین فیفا، باشگاه سعودی که فدراسیونش با ایران قطع رابطه کرده است، می باید برای مذاکره و در اختیار گرفتن برانکو با پرسپولیس مکاتبه انجام می داد. گویا خود سعودی ها هم صابون محرومیت و جریمه را به تن خود مالیده اند و یقین دارند با جریمه مالی این تخلف آشکار را از سر می گذرانند. اما اگر حکم پرونده طارمی را ملاک قرار دهیم، محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی، و همچنین محرومیت یکساله یا شش ماهه برانکو محتمل است.

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۵
بی لیاقتی مدیران باشگاه پرسپولیس باعث رفتن برانکو شد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
پای پول که وسط باشه هیچکس عاشق چشم و ابروی دیگری نمی شود.
امیدوارم مسئولین فدراسیون و باشگاه پرسپولیس کم کاری نکنن و با تمام تلاش برای محرومیت الاهلی و برانکو و گرفتن غرامت از تمام ظرفیت هاشون استفاده کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
داداش ای اف سی و فیفا دست عربهاست
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
البته ویلموتس هم بی تاثیر نبود!!!
این همه برانکو تلاش کرد تیم کیروش نتیجه نگیره، بعد ویلمولتس از خدا بی خبر صاف اومد نشست سر سفره ای که برانکو برا خودش پهن کرده بود!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ما هم داریم میریم.این بنده خدا بمونه چیکار کنه
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
یادمه هفته های اولی که داشت تو پرسپولیس کار می کرد و نتیجه نمی گرفت حرف برکناری ایشون بود و این آقای .
جنتلمن گفت دوست دارم قراردادم ۶ ساله باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
چشم‌وزیر و ناظمی و فردوسی پور روشن
پس ایشون هم خلاف کرده که با یکی از رقیبای مستقیمش برایصعود مذاکره کرده ش برانگیزه
با این پول مربی سطح بالاتر بگیرید
پس دلال کروات که لقب او بود بی دلیل نبود؟
پاسخ ها
احسان
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
کی روش دقیقا راست میگفت ما اون مربی با شرافتو از دست دادیم بخاطر سم پاشی های برانکوی دلال که میخاست جاشو بگیره و وقتی دید نمیتونه با عربها تبانی کرد و خودشم رفت
البته حذف پرسپولیس از لیگ قهرمان اخیر با وجود باز بودن پنجره نقل و انتقلات و جای گرفتن پرسپولیس در گروهی ضعیفتر از سال قبل بسیار مشکوک بود
آقای برانکو زودتر از عربستان فرار کن. چون آبشیرینکنهای این کشور جعلی به دست دلاوران یمنی در حال نابودیس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دلاور یمنی خخخخ ببین با کیا شدیم 80 میلیون نِفر
پروژه اطلاعاتی امنیتی کلید زدین؟
اینا فیلم وتبانی برانکو با نامدیران پرسپلیسه تا از این قائله نجات پیدا کنند
خخخخ
یه پاپاسی هم نمیتونن غرامت بگیرن ، این مدیران ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
مهم نیست
برانکو یه ادم فرصت طلبه. کیروش خیلی خوب برانکو رو شناخته بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خارجيها برا پول ما ميان ايران و عاشق چشم و ابرو هيچكدوم از ما نيستن و وقتي پاي پول بيشتر بياد وسط خيلي شيك ميگن باي!!!!
اگر اون بازي رو برده بودين هم اعتراض داشتين ؟ يادتون نره بازي هاي داخل رو با پارتي بازي بردين .
دست تیمهای دولتی را از بیت المال کوتاه کنید، حرومه والله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ببخشید اومدم مثبت بزنم که دستم به منفی خورد. صددرصد با نظر شما موافقم اینا دارن بیت المال را غارت می کنند و ما راضی نیستیم
مذاکره کرده، قرارداد که نبسته بوده، این عرف بین المللی هست همه بازیکنان و مربیان قبل از اتمام قرارداد مذاکره می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بستگی داره برای چه موضوعی مذاکره کنه.دوما فقط شش ماه قبل از پایان قرارداد میتونن مذاکره کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
عرف و قانون فقط تا ۶ ماه قبل از پایان قرارداد هست. قبل اون خلاف هست
شاید باید در تحلیل و تحقیقتان به این هم اشاره می کردید که از زمانی که مشخص شده سرمربی تیم ملی ایران نخواهد شد شروع به تماس با تیم عربستانی کرده است!!!!

این همه کارشکنی که در برنامه های تیم ملی و کارلوس کیروش انجام داد و هوادارن تیم پرسپولیس را در برابر تیم ملی قرار داد، صرفا برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ایران بود. با مشخص شدن اینکه جز گزینه های جانشینی کیروش نیست، دلیلی هم برای حضور در ایران برایش باقی نمانده بود.
اونایی که برای برانکو یقه پاره می‌کردن و چشم دیدن کی روش رو نداشتن...
امان از روزی که یک خانواده ثروتمند ، یتیم و بی پدر بشوند
و بزرگتر عاقل و دلسوز و کاربلد نداشته باشند
و گرفتار عمو ها و دایی ها و همسایه های نا جوانمرد و فرصت طلب و فاسد بشوند .
واقعا دردناکتر از این نمی شود مثال زد !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
گفته شما بسیار عمیق و صحیح هست .
مدیران باشگاه باید اقدام قانونی انجام دهند. برانکو با اینکارش در حق پرسپولیس نامردی کرده میتونست باشگاه در جریان قرار میداد تا باشگاه هم فکری بابت مربی جدید میکرد. پس شکایت حق پرسپولیس هست. البته اگه مسئولی باشه
انقدر عنوان و مقام کسب کرده ، انقدر دل هواداران را با شاد کرده که میشود خیلی از چیز ها ندید ...
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
آنقدر باید منفی بگیری که تلافی حرفهای بی حسابتون بشه
لنگیا همچیزشون بانامردی ودستهای پشت پرده بوده ..این فقط یک نمونه است..
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آب را بريز اونجا كه مي سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
ریخته ولی قرمز تر شد
اینم از پروفسور باغیرتتون! بابا این دیگه چه مارمولکی!
اگر هم فرضیه شما درست باشه
مدیران باشگاه نباید شرایط فسخ رو فراهم می کردن
و با پرداخت به موقع حقوق مانع خروجش می شدن
البته شما هم از قوانین فوتبال آشنایی ندارید
شرم آور است که چنین برخورد های ناروایی با آقای برانکو بعمل آید. برانکو افتخارات و البته شادی های فراوان و کم نظیری به تیم محبوب پرسپولیس و ما هوادران تقدیم کرد.
گواردیولا هم بعد از آنهمه موفقیت که برای بارسلونا کسب کرد گفت که دیگر نمی توند چیز جدیدی به بارسا بدهد و البته از قبل هم تیم بعدیش بایرن مشخص بود ، آقای برانکو هم تصمیم خودش را گرفته و برای ما محترم است.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
گواردیولا قبلش باشگاه در جریان قرار داد و رسمی اعلام کرد. ولی برانکو تا هفته پیش کوچکترین اطلاعی نداد و جالبه چندین ماه میش توافقاتشو انجام داده بوده. البته که خدمات خوبی انحام داد ولی کاش اینجوری پرسپولیس . ترک نمیکرد.
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
از قياسش خنده آمد خلق را
حالا که به شکست پرسپولیس برابر الاهلی اشاره کردید بد نیست که یادی هم کنیم از شکست بحث انگیز تیم ملی در برابر ژاپن در بازی های آسیایی اخیر و باخت تیم ملی در برابر بحرین در مقدماتی جام جهانی
مربی خارجی در بازی های بین‌المللی اعتماد شدنی نیست
نخستین پیروزی درخشان ما در جام جهانی برابر امریکا بود که با مربی ایرانی انجام شد
ایران با فلاکت نفت رو زیر قیمت میفروشه بعد پول میده به این مربیها که ارز کشور رو خارج کنند؟ مردشور فوتبال لعنتی تون رو ببرن درش رو تخته کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ناشناس عزیز ایران با فلاکت نفت می فروشه مگه فوتبال مقصره؟ حالا چون ما داریم با فلاکت نفت می فروشیم باید همه تاوان اشتباهات مسئولان رو پس بدن؟ ضمنا" کسی نگفته که از بیت المال برای مثلا ابی و قرمز خرج کنن! وقتی مسئولین بی لیاقت نمی تونن و یا نمی خواهند این دو تا تیم رو به بخش خصوصی واقعی واگذار کنند، مقصر این تیم ها هستن؟ بعدش هم اگه خیلی نگران چول فروش نفت هستی جای اشتباهی انگشت گذاشتی؟ باید بری اونجاهایی که هزار هزار هزار برابر بیشتر از این فوتبال می خورن و می چاپن و یه اب هم روش می خوردن و بعد هم به ریش این اون می خندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ببخشید دوست عزیز 20:16، درس غلط چرا میدی؟ لابد خودت منافعی در این نقل و انتقالات فوتبالی داری یا از گروه فوتبالیستها یا قوم و خویش اونهایی که منفعتی ازین جهت بهت میرسه. بله تا زمانی که چیزی مثل دارو و تجهیزات پزشکی مشکل داره دلیلی نداره بودجه مملکت صرف مربی خارجی بشه برن بفروشن بخش خصوصی هم فرقی نمی کنه داریم میگیم ارز کشور حروم این مسخره بازیها نشه
به پول پاشی در فوتبال پایان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خوب بعدش چکار کنن؟ لابد هر چی پول هست رو دو دستی تقدیم اقازاده های عزیز و ژن های خوب کنند تا به ریش بقیه بخندن! حداقل اگه هم تو فوتبال خرج کنن، دل یه عده از هوادارها شاد میشه! حالا یا ابی، یا قرمز یا زرد و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
کمتر سوتی بده کانادانشین محترم، اینطور یقه درانی می کنی برای شادی دل هواداران بیشتر بهت میاد خودت کلی یامفت از بیت المال گیرت اومده نگران بقیه ش هستی
حالا بر فرض که برانکو و عربستان هم جریمه شد! ۱ ریال از اون دلار ها به باشگاه نمیرسه! یه مقداریشو فدراسیون پیشخور میکنه یه مقدارشم تخس میکنن واسه استقلال که بازیکن خوب بخره ... آخرم عرب میاد میگه مگه چقدر بود که دست مارو بگیره؟ ریالیشو دادن به ما که اونم درحد ۱۰ ۱۵ میلیون تومن بیشتر نبود!
نمی تونید به تین دلیل زحماتش رو نادیده بگیرید و بدنبال پایمال کردن حق و حقوقش باشید
کار کرده
برای پرسپولیس افتخار آفریده
تابناک از وجهه خودت خرج میکنی
نکن
خیلی وقته دارم به این نتیجه میرسم باید منبع خبریمو عوض کنم...
مدیران باشگاه باید همین امروز دست به کارشون، تا مربیان خارجی شاغل درایران حساب کاربیاددستشون، اینجاکجاست، ماکی هستیم، والله
حالا رفت که رفت وقتی دلش با پرشپولیس نیست زور که نمی شود نگه اش بداری ... مثل اینکه عادتمان شده این رسم غلط : خوش برخورد و بد بدرقه
مربی خارجی استخدام نکنید، بازیکن خارجی استخدام نکنید، فقط مربی ایرانی و بازیکن ایرانی. این پولهای زبون بسته رو اینطور هزینه نکنید. این فقط ورزشه و میدان جنگ نیست. ترجیح میدم با مربی و بازیکنان ایرانی ببازیم تا با مربی یا بازیکن خارجی پیروز شویم. یکی و نیم میلیون یورو؟! برای چی؟ که چی بشه؟ که توپی وارد دروازه بشه؟ میخوام نشه. این پولیهائی رو که صرف جذب بازیکن خارجی میشه در اصل باید صرف توسعه امکانات ورزشی در سراسر کشور بشه مخصوصا در مناطق محروم
ناشی گری مسئولین پرسپولیس دلیل همه این مسایل است اولاً قیمت بسیار بالایی که به برانکو دادند ثانیا قرارداد آبکی که با او به امضاء رساندند و سوم اینکه دست او را در آوردن بازیکنان بی کیفیت خارجی باز گذاشتند حالا ببینیم برانکو که اینهمه روی کادر فنی و بازیکنان همراهش حساسیت داشت میتواند آنها را با خود به عربستان ببرد ؟
من یک پرسپولیس ام اما
دوستانی که در برابر کیروش به حمایت از پرفسور !!! رگ گردن کلفت می کردید و با هیاهوی چهارتا مدیر مفت خور زیر بیرق اینها سینه می زدید جداقل پیش وجدان خودتون به این فکر کنین که برانکو و حمایت شما باعث جدایی کیروش از ایران شد. همون کیروشی که در بازی با کره جنوبی تعصبش به تیم ایران رو همه شاهد بودیم.....
در این مملکت ، خیانتکاران چه خوب رسوا میشن ولی افسوس که ما عبرت نمی گیریم....
همش گمانه زنی. خوب مثلا چطوری میشه ثابت کرد کافیه بگه من این مصاحبه رو قبول ندارم . برانکو اولین قرارداش نیست و کاملا میدونه چطور مذاکره کنه
توبه گرگ مرگ ایشون کلا تیم های باشگاهی اهل تبانی رو‌خوب م پیدا می کنه
حمایت فدراسیون از بعضی تیم ها بعضی مربی ها را معروف کرده به شما قول میدهم نیم فصل نشده برانکو را عربها اخراج می کنند
معلوم میشه برانکو تاجر است و عاشق معاملات بزرگ
علیرغم اینکه برانکو موفقیت های زیادی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد؛باید گفت که پروسه جدایی او از پرسپولیس کاملا غیر حرفه ای و دور از اخلاق بود.
حالا به بیشتر به حقانیت کی روش پی میبریم .
برانکو خائن دیگه فکر برگشتن به ایران تو سرت نیفته
ای داد بیداد..باید دقیق بررسی بشه ببینیم میتونن حق مردم را در این قضیه استیفا کنن
چقدر پول می گیری که همچین خبرهایی رو اطلاع رسانی کنی.! تو این مدت یه اخبار یا مقاله گذاشتی که چرا یه مربی موفق با این همه هوادار و این سطح از محبوبیت چرا باید تیمش رو رها کنه و بره!؟
بازهم سو مدیریت و اشتباه مدیریتی.ضمتا تابناک اگر حضور ذهن داشته باشی چند هفته پیش نوشتی در حالی که باشگاه های استقلال و پرسپولیس مشکل مالی دارند سپاهان هزینه هنگفتی برای جذب بازیکن کرده . حال اون هزینه مشکل داره ولی این پولی که به برانکو دادند و حالا هم ول کرد رفت مشکل ندلره؟!!!!
غریبه پرستی ما ایرانیها همیشه کار دستمون داده و میده . از بس خودمونو کوچیک می کنیم .
فقط اون شاسکول هایی که این وسط از کیروش متیت می کنن دیگه کی هستن یعنی کلا عقلشون رفته .
من که گفتم بری که دیگه برنگردی اخه نمیدونم این طرفداران پرسپولیس چرا تورا الکی بزرگ کردند و تو کلاه سراین مردم گذاشتی البته خوب شد که مربی تیم ملی نشدی تو دیگر تو ایران جایگاهی نداری درد وبلای همه مربیان داخلی و کی روش بر تو این طرفداران هم فهمیدند که تو
کی هستی انشا الله بابازی خوب بچه های ایرانی دهن تیمهای سعودی را سرویس میکنیم
سپاس..دنیای حرفه ای گری هستش این اجنبی ها دلشون واسه من وتو آبی وقرمز نسوخته فقط پولش را میشناسه ما ایرانی ها احساسی هستیم احساسمون به منطقمون غالب میشه
صرفا جهت اطلاع.... اون دسته از پرسپوليسها... كه ميگفتن تيم ملي من پرسپوليسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برانکو باید بدونه که این ایران بود که به او اعتماد کرد و فرصت پیشرفت داد هیچ کشوری به دستیار یک مربی شکست خورده (بلاژویچ) امکان مربی گری تیم ملی را نمیدهد و بعد از ناکامی و بازگشتن به ایران از ترس بازخواست حالا مربی گری تیم پرطرفدار پایتخت!!بهتره همیشه اینو بیاد داشته باشه و همیشه قدردان ایران باشه
الان معلوم میشه تو دعوای این آقا با کارلوس کیروش چه کسی روراست و صادق بود و چه کسی دورو و دروغگو
تبعیض و حمایت شدید دولت و فدراسیون از تیمهای تهرانی باعث این چیزا میشه.
مدیریت رو از ذوب آهن و سپاهان باید اموخت
درسته که برانکو افتخارات بسیار برای پرسپولیس اورد اما با فسخ قرار داد یک طرفه خنجر از پشت به پرسپولیس زد.
و حالا هم بحث تبانی برانکو با باشگاه الاهلی مشخص شده.
دلم گواهی میده برانکو با این قرار دادی که با الاهلی بسته خیر نمیبینه.
پول همه رو فریب میده حتی برانکو رو.
برانکو خوب جواب طرفدارای پرسپولیس و دادی الهی جز ضرر از الاهلی نبینی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار