بازدید 106945
آخرین تحولات خاورمیانه:

روایت خبرگزاری روس از موشک فوق سری ایران/واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران/ جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی/شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل

شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل، ابراز نگرانی شدید سازمان ملل از حوادث خلیج فارس، واکنش ترامپ به سرنگونی پهپاد نظامی آمریکا از سوی سپاه، واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران و جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به روایت خبرگزاری روس از موشک فوق سری ایران نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 21 June 2019

شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل، ابراز نگرانی شدید سازمان ملل از حوادث خلیج فارس، واکنش ترامپ به سرنگونی پهپاد نظامی آمریکا از سوی سپاه، واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران و جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به روایت خبرگزاری روس از موشک فوق سری ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش تابناک، خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت، پهپاد گلوبال هوک آمریکا که بامداد پنج شنبه توسط ایران سرنگون شد، از سوی آمریکایی‌ها نه قابل ردیابی و نه قابل سرنگونی معرفی شده بود، با این حال ایرانی‌ها موشک فوق افسانه‌ای سری ای در اختیار دارند که با شکست این پهپاد، افسانه‌های آمریکایی‌ها را می‎‌تواند به باد دهد.

روایت خبرگزاری روس از موشک فوق سری ایران/واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران/ جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی/شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل

در نخستین ساعات بامداد پنج شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران با آتش پدافند نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل

«مجید تخت روانچی»، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد اعتراض خود را نسبت به تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. 

آقای روانچی خاطرنشان کرده این نامه را برای مطلع کردن سازمان ملل از یک «اقدام غیرقانونی و بسیار خطرناک و تحریک‌آمیز» نیروهای مسلح آمریکا علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نوشته است. 

نماینده ایران تصریح کرد پهپاد آمریکایی ساعت ۰۰:۱۴ بامداد پنجشنبه در وضعیت پنهان‌کار از یکی از پایگاه‌های آمریکا در جنوب خلیج فارس پرواز کرد و از تنگه هرمز به سمت بندر چابهار حرکت کرد. این پهپاد به دلیل آنکه در حال انجام عملیات جاسوسی بود تمامی تجهیزات شناسایی خودش را خاموش کرده بود.»

تخت روانچی این اقدام تحریک‌آمیز را نقض فاحش قوانین بین‌الملل و منشور ملل متحد توصیف کرده و آن را محکوم کرده است. در این بیاینیه آمده است: «در حالی که جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست حق ذاتی خود طبق بند ۵۱ منشور ملل متحد جهت اتخاذ تمامی تدابیر مناسب در برابر هر گونه اقدام خصمانه برای تجاوز به سرزمین‌های خود را محفوظ می‌داند و مصمم به محافظت از حریم زمینی، دریایی و هوایی خود است.»

ابراز نگرانی شدید سازمان ملل از حوادث خلیج فارس

سازمان ملل متحد از تنش پیش آمده در منطقه خلیج فارس ابراز نگرانی کرد و خواستار خویشتنداری شد.

به گزارش المیادین، «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل شامگاه پنجشنبه (۳۰ خرداد) در واکنش به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در آسمان ایران گفت که از «تشدید تنش» در منطقه خلیج فارس شدیدا نگران است و از همه طرف‌های مربوط خواست خویشتنداری کنند.

روایت خبرگزاری روس از موشک فوق سری ایران/واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران/ جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی/شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل

واکنش ترامپ به سرنگونی پهپاد نظامی آمریکا از سوی سپاه

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا صبح روز پنج‌شنبه به‌وقت محلی با انتشار پیامی کوتاه در حساب رسمی خود در توئیتر به سرنگونی یک فروند پهپاد شناسایی این کشور توسط ایران واکنش نشان داد.

ترامپ در این پیام توئیتری ادعا کرد: «ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد».

ترامپ ساعتی بعد در کاخ سفید و پیش از دیدار با «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا به سوالات خبرنگاران درباره ایران پاسخ داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه ۲۰ ژوئن در دومین اظهارنظر دربارۀ اقدام سپاه پاسداران در سرنگون کردن یک فروند پهپاد تجسسی ایالات متحده اعلام کرد که ممکن است این اتفاق حاصل خطای انسانی باشد.

واکنش بحرین به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های ایران

وزارت خارجه بحرین سرنگونی پهپاد جاسوسی ارتش آمریکا توسط ایران را محکوم کرد.

وزارت خارجه رژیم آل‌خلیفه مدعی شد که سرنگونی این پهپاد آمریکایی اقدامی خصمانه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای هدف قرار دادن تردد بین‌المللی و امنیت و ثبات کشورها و ملت‌های منطقه است.

جزئیات تکان‌دهنده از مکالمات تیم ترور جمال خاشقجی

گزارش سازمان ملل متحد که دیروز چهارشنبه منتشر شد، جزئیات جدیدی از گفتگوی اعضای تیم ترور جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه را منتشر کرده است. این گفتگوها میان اعضای تیم ترور و تقطیع جنازه جمال خاشقجی ردوبدل شده است.

گزارش سازمان ملل متحد جزئیات تکان‌دهنده از این گفتگوها را فاش کرده و توضیح می‌دهد که دو نفر از قاتلان در کنسولگری عربستان در استانبول با حالتی نگران منتظر مأموریت قریب‌الوقوعی بودند که باید انجام می‌دادند.

ماهر مطرب افسر سرویس اطلاعاتی عربستان و مشاور ارشد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در این گفتگوها از صلاح الطبیقی که پزشکی قانونی در وزارت کشور عربستان بوده، سؤال می‌کند که "آیا می‌توان تنه یک انسان را در داخل چمدان قرار داد؟"

الطبیقی پاسخ می‌دهد: نه، چرا که تنه انسان بسیار سنگین است.

او ابراز امیدواری می‌کند که بتواند این مأموریت را به‌شکلی ساده‌تر انجام دهد و می‌گوید که باید بخش‌های مختلف تنه نیز تکه‌تکه شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چرا که جنازه سنگین است. او در این گفتگو تأکید می‌کند که اولین باری است که قطعه قطعه کردن جنازه را در روی زمین انجام می‌دهد. او می‌افزاید که اگر کیسه‌های پلاستیکی در اختیار داشته باشند و جنازه خاشقجی را به بخش‌های مختلف تقسیم کنند، مشکل حل می‌شود. وی توضیح می‌دهد که هر بخشی باید در کیسه‌های پلاستیکی پیچیده شود.

در پایان این گفتگو المطرب از الطبیقی سؤال می‌کند: آیا «گوسفند قربانی» رسیده است؟ در این گفتگو اشاره مستقیمی به نام خاشقجی نمی‌شود، اما دو دقیقه بعد خاشقجی وارد ساختمان می‌شود.

بعد از ورود خاشقجی به ساختمان کنسولگری، وی به دفتر کنسول واقع در طبقه دوم ساختمان هدایت می‌شود و در آنجا ماهر المطرب را می‌بیند و او را می‌شناسد، چرا که هر دوی آنها چند سال قبل در سفارت عربستان در لندن کار می‌کردند.

المطرب از خاشقجی می‌خواهد تا پیام کوتاهی را از طریق موبایل خود برای فرزندش بفرستد. خاشقجی می‌گوید: "به او چه بگویم؟ نمی‌توانم به او بگویم که ربوده شده‌ام". مطرب می‌گوید: "خلاصه کن، پالتویت را نیز از تنت خارج کن". خاشقجی می‌گوید: "چطور ممکن است چنین اتفاقی در سفارتخانه انجام شود؟ من چیزی نمی‌نویسم".

المطرب می‌گوید: "پیام را بنویس. به ما کمک کن تا ما نیز بتوانیم به تو کمک کنیم و تو را به عربستان بازگردانیم. اگر به ما کمک نکنی، می‌دانی که چه‌چیزی در انتظار تو خواهد بود. بگذار این موضوع را به‌خوبی حل‌وفصل کنیم".

در این گزارش آمده است که در ادامه مکالمات شامل صدای حرکات مختلف و برخی صداهای منقطع شنیده می‌شود و در نهایت صدای کیسه‌های پلاستیکی به گوش می‌رسد که پیکر خاشقجی در آن پیچیده می‌شود. این موضوع سرویس اطلاعات ترکیه را به این نتیجه رسانده که مسئولان سعودی جنازه خاشقجی را بعد از کشتن وی تکه تکه کرده‌اند.

گزارش اگنس کالامارد محقق سازمان ملل متحد در خصوص مسایل خارج از چارچوب دستگاه قضا و اعدام‌های فوری و وحشیانه که دیروز منتشر شد، از مسئولیت حاکمان سعودی به‌ویژه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در جنایت ترور جمال خاشقجی حکایت دارد.

کالامرد از کشورها خواسته تحریم‌ها علیه رژیم سعودی را گسترش داده و محمد بن سلمان و دارایی‌های شخصی او را هم در فهرست سیاه قرار دهند.

جمال خاشقجی مهرماه سال گذشته بعد از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول ناپدید شد. تحقیقات بعدی نشان داد او داخل ساختمان به‌قتل رسیده و بدنش قطعه قطعه شده است.

کالامارد در گزارش خود که بعد از تحقیقات 6ماهه درباره این قتل انجام شده نوشته است: «جمع‌بندی گزارشگر ویژه این است که خاشقجی قربانی یک قتل عمد، از پیش‌برنامه‌ریزی‌شده و قتل فراقضایی شده که مسئولیت آن به‌عهده عربستان سعودی است».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۹۵
بقیه تیتیرهایی که زدین کو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
شنبه دلا ۹۰ درجه روبه بالا
بورس ۹۰ درجه رو به پایین !!!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
موشک افسانه ای؟ سامانه سوم خرداد همون باک روسی هست و هیچ افسانه ای هم درش نیست در ضمن اون پهپاد غیر قابل شناسایی نیست.و رادار گریز هم نیست پهپاد جاسوسی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بودجه نظامی امریکا 100 برابر بودجه نظامی ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
پرچم المان خیلی داری زجر می کشی از ان اقتدار پوشالی امریکا که بامخ خورد زمین اره؟
قضیه تو مثل همان بازیکن لهستانی است که نمی تواند کاری کند و شکست دهد می رود فحش می دهد
ولی بدون عددی نیستی
ناشناس
| Australia |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
چرا نمی زنین این خبر رو که ترامپ دستور حمله به ایران رو صادر کرده بوده؟؟ بعدا لغوش کرده؟؟
مهدی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
کاربر 15:16 خودت فهمیدی چی گفتی؟ پهباد جاسوسی
جاسوس بودن مشخصه اش اینه که مخفی و ناشناس باشه باسواد فرنگی!!! ؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
من اگر بجای ترامپ بودم به همین عربستان سعودی بحرین و... راضی می شدم.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
یکی نیست به بحرین بگه آخه تو سر پیازی تا ته پیاز. ایران اگه اراده کنه تو نیم ساعت بحرین رو تبدیل به یه استان کشور می کنه. اما در خصوص پهباد!! با توجه اظهار نظر ترامپ، میشه فهمید که حق با ایران بوده و این پهباد وارد هوای ایران شده. برای همین است که ترامپ فوری اظهارات خود رو تغییر داد. زنده باد مدافعان ایران زمین.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
دوست ناشناس 15:16 درسته که موشک افسانه ای نیست و حتی ممکنه ارتقا یافته موشک های روسی باشه. اما چیزی که خیلی مهمه اینه که ایران تونسته با وجود تحریم های گسترده نظامی و اقتصادی، همچین موشکی طراحی کنه و یا ارتقاء بده.در مورد پهباد هم درسته که رادار گریز نیست اما یکی از پیشرفته ترین پهبادهایی هست که امریکا طراحی کرده!!!این پهباد در هر شرایط جوی قادر خواهد بود مساحت بسیار بسیار وسیعی رو تحت پوشش قرار بده و مجهز به انواع سیستم های جنگ الکترونیک بوده و همچنین قادر بوده که کلیه اطلاعات سیستم های پدافندی و راداری ایران در منطقه خلیج فارس را دریافت و به مراکز فرماندهی خود ارسال کنه. لطفا به اندازه پهباد هم دقت کنید!!عرض این پهباد تقریبا اندازه عرض(از بال تا بال) یک بوینگ 747 مسافربری هست.پس بدون شک میشه گفت سیستم های پدافندی ما در وضعیت قابل اعتمادی قرار دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
دستورات داده و بعد لغوش کرده بعد از چند ساعت!!!!
نکند فیلم هالیوودیه؟
اصلا جرات نمی کنند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خوشم میاد اینجا هما کارشناسن
داداش یک چیزی میگیا دلار بالا بورس پایین چقدر سکه دلار گرفتی تو خونه گذاشتی به امید گردن شدن عمرا آگه بورس پایین بیاد و عمرا آگه دلار از 13500 شنبه تجاوز کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
پرچم استراليا ، جنگ رو يك ساعته تصميم گيري نميكنند كه بعدش يك دقيقه اي لغوش كنن . يا از هفته ها قبل مشغول برنامه ريزيش بودن و يا هفته ها وقت لازمهم
اين خبرها بيشتر بار رواني مخصوصا براي امثال شما درست ميكنن
سفير روسيه رو در تركيه كشتن و هواپيماي جنگيش رو تركيه سرنگون كرد و نيروهاي تروريستي مور حمايتش خلبان هاش رو تكه تكه كردن حالا داره اس ٤٠٠ بهش مي فروشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اگه ناوشونوهم غرق کنیداین ترامپ بی عرضه جرات مقابله به مثل وحمله رونداره حقیقتامایه خجالت امریکایی هاست
امریکا سردرگرم هم است ان هم عجیب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
قشنگ معلومه بحرین خودشو خیس کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
امریکا برنامه های خودش را دارد ونمیخواهد کسی متوجه شود چه میخواهد بکند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آمریکا مثل اون گنده لات تو یک محل میمونه که از یک آدم چک آبدار خورده و اعتبارش از
دست داده.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس( پرچم آلمان ) ، فکر میکنم تو یه ایرانی نیستی ، یه وطن فروش هستی و بس

وقتی خود ترسوهاوشون میگن بهترین هواپیما و رادار گریز بوده تو از کجا درآوردی که نبوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
امریکا با برنامه عمل می کند نه بدون برنامه اینقدر خود بزرگ بین نباشیم
ننگ بر تو بن سلمان کثیف با این جنایت ثابت کردی که پست ترین فردن سعودی هستی و اصلا لایق نیستی که حکومت رو در دست بگیری پدرت هم این مسأله رو بخوبی متوجه شده و احتمالش خیلی کمه که بتونی این مسند رو تصاحب کنی
پاسخ ها
mohamd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اینایی که منفی زدن تابلوست که آدم عربستان هستن،
چرا خاشقچي براي ايران مهم است//
پاسخ ها
زی زی گولو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
برای ضایع کردن بن سلمان لازمش داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
یاد زی زی گولو بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
چون ظاهرا براي كشورهاي خيلي مهم دنيا ، مهم نيست ! همانطور كه فاجعه يمن رو چند ساله نمي بينند كه هيچ ، به حدي از خباثت رسيدن كه رسما إعلام ميكنن براي رونق اقتصادي كشورهاشون بايد به عربستان سلاح هاي رنگارنگ و بسيار بفروشن
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
برای شناخت روحیات همسایگان کشورمون
واینکه بفهمیم با کیا شدیم خاورمیانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
برای کسانی که به آزادی های مدنی و رسانه ای معتقدند مهم است
ماجراجویی تا کی
مگه ما چیکار کردیم.
روس ها موشک دادند خودشان هم می دانند چگونه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بروبابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
باشه
فعلا از مشق اربابتون که فتوشاپه
رسیدین به روسها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اطلاعی از این موشک ها ندارم ولی فکر نکنم روس ها به ایران کمک بدرد بخوری بکنن.
mohamd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اینایی که خود کم بینی دارن باید به پدر و مادرشون اعتراض کنن که اینطوری بارشون آوردن
عجب رمزی، گوسفند قربانی رسید.
فوق سری در کار نبوده سامانه سوم خرداد بوده که چندین سال پیش رونمایی شده.\
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
شایدم اس 300 روسی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ناشناس ۱۳:۳۱، فیلم موشک حین پرتاب هست. تفاوتش رو با اس ۳۰۰ به راحتی میتونی ببینی. چرا الکی حرف میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سوم خرداد بود با موشک های قاصد
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اس 400 هم نمیتونه اون پهباد رو بزنه چه برسه به اس 300!
در ضمن مگه فیلمش رو ندیدی؟
آیا اون موشک، اس 300 بود؟!
mohamd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
هرچی بوده بومی یا روسی.
حداقل مثل گنبد آهنین اسرائیل و پاتریوت عربستان مزخرف عمل نکرده و به موقع پهباد فوق سری و پیشرفته آمریکا رو زده. قابل توجه کسانی که میگن نباید به چین و روسیه اعتماد کرد.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
همه شدن متخصص صنایع هوافضا!!
در پاسخ به داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
تا چش حسودان درآد
بحرین شکر اضافی خورد. اگر اون شاه بی عرضه به بحرین خودمختاری نداده بود الان کشور بحرینی وجود نداشت که بشود پایگاه عربستان و آمریکا بر ضد ایران.
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
شما هم منطقی جز دشنام به دیگران نداری ظاهر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
هی گفتی مفت بحرین را دادن رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تنها كشوري كه محكوم كرده همين بوق و بوق ها بودن
وگرنه واكنش همه كشورها إبراز نگراني از بالا رفتن تنش ها بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ایشون حرفی منطقی بود و دشنام نداد.قاط زدی.
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
.بحرین زمان قاجار جدا شد
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دشنام وبالاتر از دشنام لازمه ،شاه تحت تاثیر انگلیس و به دستور انگلیس بدون هیچگونه مقاومتی یک استان را بخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
منطق شما در مورد این موضوع چی میگه؟خاک را برای حفظ تاج و تخت دادن باکدام
منطق قابل توجیه هست؟؟
من بعنوان یک ایرانی از اقدام مقتدرانه وغرور آفربن نیروهای مسلح در پاسداری از حریم کشور عزیزمان به وجد آمدم.آفرین برغیور مردان وطن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
آفرین.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
از تن فروشی دختران در امارات چه حسی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اون 27 تا منفی ایرانی نیستن البانی هست :))
ناشناس
| Philippines |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اگه ایرانی و وطن پرست باشی باید به این اقتدار نظامی و توان دفاعی کشورت افتخار کنی باید به سپاه و ارتش درود بفرستی . تاریخ را مطالعه کن ببین به علت نداشتن نیروی نظامی مجهز و قوی اقلا در این دویست سال اخیر چه مقدار سرزمین از دست دادیم و چگونه در جنگهای اول و دوم جهانی با وجود بی طرفی کشورمان را از شمال و جنوب ا شغال کردند و با نسل کشی حدود ده میلیون ایرانی را کشتند به اسم قحطی و خشکسالی تاریخ را مطالعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
البانی نیست منفی ها چون از فیلتر شکن استفاده میکنند از کشورهای دیگه نشان میده.
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دقیقا تعداد افرادی که از تیرانا و آلبانی در خدمت مریم رجوی هستند رو از منفی ها میشه حدس زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اونایی که منفی دادن احتمالا جزو منافقین هستن که آلبانی بهشون جا داده
بعنوان بک ایرانی به ترامپ میگویم اگر جرات و وجود حمله به ایران رانداری باجملات مسخره ای مثل « بعیدمیدانم ایرانی ها عمدا پهبادماراساقط کرده باشند» ترس وبزدلی خودت راتوجیه نکن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سیاست رو درک نکردین
این لتیش بازی ها بازی قبل توافقه
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آمریکا و انگلیس و اسرائیل و غیره بهمراه کشور های عرب منطقه البته منظورم دولت های عربی است وخاءنهای و دشمنان داخلی هیچ غلطی نمی تونن بکنند لعنت خدا بر انگلیس و اسراییل
بنظرمن به کسی که دگمه شلیک موشک زمین به هوارا فشارداده و پهبادمتجاوزامریکایی راساقط کرده بایدمدال افتخار وشهامت داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
منتطر باش!
اولین و بزرگترین قتل عام محمد بن سلمان ویران کردن کرن ها در حرم خدا و مسدود کردن راه زائران ایرانی در منا بود که منجر به شهید شدن صدها ایرانی بی گناه از جمله مدرس و نویسنده کتاب های حوزه علمیه شهید آیت الله قلیپور(مسلم عارف) بود. این قاتل محمد بن سلمان و تمام مسئولین کشور عربستان قادر به کشتن هر انسانی هستند چه با آره برقی و چه با بمبهایی که مرتب بر سر کودکان و زنان گرسنه و بی گناه یمن و دیگر کشورها می ریزند. این قاتل بی رحم و مریض روانی باید اعدام گردد.
به تلافی اعطای نشان شجاعت به عاملان سرنگونی ایرباس ایران درسال ۶۷ باید به تیم سرنگون کننده پهبادمتجاوزامریکایی نشان افتخاروشجاعت داده شود
جنگ با آمریکاه غریب والوقوع خواهدبود،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
منظورتان قریب الوقوع بود؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
واقعا هم غریب الوقوعه، اصلا غروب الوقوعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بیچاره بورس
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بیچاره به ملک و ساختمان
هم رو ول کنید فقط بیانیه کشور بحرین در محکومیت سقوط پهباد امریکایی خخخ
به حکومت آلوده و نالایق و جعلی بحرین باید گفت اگه میخوای محکوم کنی به جای اینکه اقدام سپاه که در برابر هواپیمای متجاوز واکنش سریع نشون داد رو محکوم کنی میتونی تجاوز پهپاد رو محکوم کنی ولی قبل از همه اینها سلاخی کردن برادر یا پسرعموتون رو محکوم کنید که فریبش دادید و به بهونه های جعلی کشیدیدش تو سفارت و ادای فیلم اره رو در اوردید و بین شما و آل سعود هیچ فرقی نیست و مردم ایران نباید دشمنی کثیف شما با خودشون رو هیچ گاه فراموش کنند و باید تاوان این حرام لقمگیهاتون یه روز داده بشه که اگر شما فکر میکنید که نمیدهید باید بگم ایران از شما میستاند
ایران باید اعلام کند که شاید خطای نظامیان آمریکا در کنترل پهپاد وجود داشته و یا شاید نقص فنی در سیستم کنترل پهپاد وجود داشته و وارد آبهای ایران شده. خلاصه اینکه قدرت نظامی نقطه قوت آمریکاست و روزی روژه گارودی توصیه می کرد که هیچ وقت وارد رویارویی نظامی با آمریکا نشوید. خلاصه به ترامپ جهت فرار به جلو و عدم درگیری کمک کنید
پاسخ ها
داریوش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
روی صحبت روژه گارودی با مردم حهان سومه،ما جهان اولی هستیم ،والیبال رو ..ببین
و ایکاش روزی دیکتاتوری از روی زمین برچیده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
و حماقت هم!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
و شعار الکی،
بر خلاف ادعای مقاله اسپوتنیک، که نه توسط کارشناس هوافضا، بلکه به قلم عماد آبشناس نوشته شده است، آمریکا هرگز ادعای غیر قابل ردیابی و سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک را نکرده. همانطور که از ظاهر این پهپاد مشهود است طراحی آن از نوع رادارگریز یا Stealth نیست. پهنای بال آن نزدیک 40 متر است که حدود بالهای هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 است و سرعت نسبتاً پایینی هم دارد (زیر 600 کیلومتر در ساعت). همانطور که که در ویدئو منتشر شده نیروهای مسلح ایران دیده می شود حتی در ارتفاع چندان بالایی هم پرواز نمی کرده چون لحظه برخورد موشک در ارتفاع نسبتاً پایین دیده می شود. نهایتاً یک هواپیمای نسبتاً بزرگ، آهسته و اسیب پذیر است و به همین دلیل آمریکا آن را معمولاً داخل مرزهای دفاع شده نمی فرستند. حالا اگر این بار وارد مرز ایران شده است مسئله دیگری است ولی شکار آن نیاز به پدافندی با توان افسانه ای ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تمام خبرگزاری های غربی میگن رادار گریز اساسی و حرفه ایه.
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اینو نگی چی بگی؟!
خوب متخصص هوافضا نظرت راجع به RQ170 که ایران به غنیمت گرفت چیه؟!
مهدی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تو دیگه خیلی بزرگ دیدی عینک زره بینی ات رو بردار متخصصصصص!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
خیلی بدبختی فروز
تو میگی امریکا اینقدر احمقه یه پهباد خیلی معمولی رو نصف شب برا جاسوسی بفرسته

حق داری باورت نشه که ما امریکا رو زدیم و اونم هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
فروز جان ناراحت.اینا با مردم عادی فرق میکنن.اغلب بابت کامنتها حقوق میگیرن و علامت مشخصه اکثر اونا حرفهای یکسان و مشابه و ادبیات یکسان و شبیه به همه.مضافادر بعضی خبرها بشدت و هماهنگ ب فعالن و در بعضی تیترها خبری ازشون نیست چون از بالا دستور نرسیده.اما در مورد کامنت شما.این درسته ولی اهمیتی نمیدن حرف شما چیه.کاش هم همینقدر آب و تاب داشتن.وقتی تو سوریه شب و روز تو سرشون میکوبیدن و ....جیکشون هم در نمیومد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
یهو بگو یه کلاغ پیر چلاق رو زدیم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
با اس 300 زدن باید به روس ها مدال افتخار داد
سلام
شما خجالت نمی کشید که تبلیغ مانتوهای جلوباز تابستانی را بر روی وبسایتتان گذاشتید؟!!!!
از سایت وزین شما انتظار دیگری داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تو این گرما ساندیس می چسبه. ساندیس بنوش هموطن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
نکنه تولیدی مانتو پشت باز داری که عصبانی شدی!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
پاسخ به 14:30 ساندیس نوشیدن باشرف ترین کار و بهتر از بی عفتی و بی غیرتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
در پاسخ به ساندیس می چسبه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خخخخخخ
ترامپ در توئیت بعدی بسیار ملایم تر شد گفت یکی اشتباه کرد یه غلطی کردیم بی خیال شید
سرمون را به قاشفچی گرم کنیم یا به آرکیو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
به زاییدن زن رامبد گرم کنیم سرمونو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بعض ها چقدر بی فکری می کنند.\
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
22:31
چرا؟.....
بحرین دارد زیادی حرف مفت می زند. فکر کنم انصار الله باید یک درس خوب به جانیهای آل خلیفه بدهند تا صدایشان بریده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
برید بحرین را بگیرید
خراب بشه این سازمان نا ملل که فقط بلده اظهلر نگرانی بکنه و هیچ عرضه نداره جلو قلدر ها رو بگیره. مگه الان وهابی ها و اماراتی ها یمن را به خاک و خون نکشیدند چرا اقدامات تحریمی بر علیه اونا اعمال نمیشه . چون قلدر ها و عربده کش ها ازشون حمایت میکنند؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سازمان ملل از تاسیس تا بودجش مال آمریکاست.
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بعد از جنگ جهانی دوم کشورهای اروپایی تصمیم گرفتن که در آینده با همدیگر جنگ نکنن و در مقابل شورای امنیت را بنیانگذاری کردند..شورای امنیت اروپا در واقع..سازمان ملل هم که کلا در اختیارآمریکا ودلارهای عربستان و اسراییل هست،پس نه شورای امنیت به دنبال امنیت برای من هست ونه سازمان ملل ،...
موشک فوق سری؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تابناک جان. دیگه این دفعه بد جوری نظرمو تقطیع کردی. شبیه سانسورهای صدا سیما شد. ولی بازم عیب نداره.
دمتون گرم، در مورد هر کدوم از خبرهای جنگ افروزی و تنش 2 خط نوشتین، 5 تا پاراکراف در مورد قاشقی نوشتین!
واكنش بحريني ها خيلي خنده داره
نقل از یک مقام ارشد دولتی نوشته است که در زمان لغو تصمیم رئیس جمهوری، مراحل اولیه اجرای عملیات نظامی انجام شده بود و از جمله تعدادی هواپیما برنامه پرواز خود را آماده کرده، چند کشتی در مواضع حمله قرار گرفته و موشک‌های تهاجمی برای پرتاب به اهدافی در داخل ایران آماده شده بودند اما این دستور ناگهان لغو شد.

مشخص نیست که لغو دستور آقای ترامپ نتیجه ملاحظات سیاسی داخلی و بین‌المللی بوده یا موضوعات تدارکاتی او را از این اقدام منصرف کرده است.

گفته شده است که قرار بود عملیات نظامی، احتمالا شامل انهدام ایستگاه‌های رادار و پایگاه‌ها و تجهیزات موشکی ایران، در ساعات شب صورت گیرد تا احتمال تلفات غیرنظامی و کشته شدن پرسنل نظامی به حداقل کاهش یابد. سخنگوی کاخ سفید از تایید یا تکذیب خبر لغو دستور رئیس جمهوری خودداری ورزیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
دلیل لغوش این است که امریکا همیشه امکان حمله را دارد و دلیلی ندارد به اقدامی برنامه ریزی نشده دست بزند و دارد نقش طرفی که تمام تلاشش را برای جلوگیری از جنگ کرده بازی میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عجب
پس دلش سوخته برای نیروهای سپاه که تروریست اعلام کرده
چقدر امثال تو بدبختید که عزت ایران رو نمیتونید هضم کنید
این اولشه
چند وقت دیگه باید این کامنت رو بذاری
به دلیل نگرانی از کشته شدن سربازهای ایرانی ترامپ دستور تخلیه نیروهای آمریکایی از خلیج فارس رو صادر کرد
اونوقت خیلی خوشحال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس با پرچم امارات.این چندمین باره که با ادبیات مزخرفت میپری وسط.پسر خوب و احتمالا زیر 18 ساله تو هم تا وقتی آب و دونت رو دارن میدن اینا رو میگی.و گرنه میری تو سایه.امثال تو تو تاریخ این سرزمین کم نیستن
بحرین سرنگونی پهباد را محکوم کرد حه حه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
حه حه نه هه هه
مهدی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اقا از ته حلق داره میاد این حه حه حه ها
موشک فوق سری افسانه ای همون سامانه SA-6 که احتمالا بهینه سازی شده. نه سریه نه افسانه ای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
دقیقاً. تکنولوژی آن مربوط به حدود 60 سال پیش است. درست است که در جنگ 1973 اعراب و اسرائیل موفقیت های خوبی داشت ولی سالها است که از دور خارج شده است و رقیب جنگنده های مهاجم امروزه نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
موشک هر چی بود بیخیال. گلوبال هاوک ته دریا رو بچسب. تکنولوژی اون چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
گلوبال هاوک نبوده ها.بمب افکن بی-2 بوده تازه ده تا بی-2 دیگه هم تو شیکمش بوده...
بازوان پر توان سربازان امنیت و اقتدار ایران را میبوسم. نازشست تان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
با انگشت اشاره زده....
جالبه سرنگونی پهباد جاسوسی ایالات متحده از نظر بحرین اقدامی خصمانه است که امنیت تردد بین المللی و امنیت و ثبات کشورهای منطقه رو هدف قرار میده
اره این بی چاره ها امنیت و ثباتشون گره خورده به هواپیماهای جاسوسی ایالات متحده و کلا خود ایالات متحده و اگر تجهیزات امریکایی(که ایران راحت میزنتشون )نباشه به قول ترامپ اینا الان فارسی حرف میزدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
برای بحرین که آمریکا را به عنوان پلیس انتخاب کرده است جور دیگری است
تو خبرها بود آمریکا قصد حمله به چند پایگاه نظامی در داخل ایران بعد از سرنگون شدن پهپادش داشته.
آیا آمریکا جرات حمله به یک قدرت اتمی رو خواهد داشت؟خیر.
ما بابد بمب بسازیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
دیشب خوب خوابیدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
امریکا هزاران بمب اتم دارد خاکش هم از ما دور است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سهام اتمی داری!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آقایی که پرسیدی دیشب خوب خوابیدی ... به جای چرت و پرت گویی جواب منطقی به حرف ایشون بده

به نظرم داروهاتو نخوردی
شيخ بحرين خيلى بامزه اى
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خیلی متعفنه
خاشقچی عضو داعش که به کشورش خیانت می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
می بینم که قاطی کردی!
آمریکا دنبال منحرف کردن افکار عمومی و آماده کردن ذهنها برای حمله به ایران است. شاید چهار روز بعد یک جنگنده کهنه بفرستد تا ایران آنرا هدف قرار دهد. وضعیت کاملا قرمز است و آمریکا به دنبال بهانه تراشی است. ایران ضمن فعالتر کردن حرکتهای سیاسی خود باید هر چه سریعتر سیستم دفاعی خود را به روز کند. بخصوص اینکه روسها هم بدشان نمی آید در یک جنگ احتمالی با ایران آخرین سیستمهای خود را مقابل جنگنده های آمریکا تست کنند. لذا ممکن است اس ۴۰۰ بصورت موقت در اختیار ایران قرار گیرد. یا موشکهای ضد کشتی و ضد سیستمهای دفاع موشکی. اگر ایران روزی بدست آمریکا بیفتد روسیه محاصره می شود و لذا روسها باید همراه با ترکها تمام قد کنار ایران باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تحریم ها بتدریج امریکا را به هدفش میرساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
مگر از جونشون سیر شده باشند.

آخه این یکی بدون سرنشین بود

اگر سرنشین دارهایش را بزنیم باید بروند عزا بگیرند
امریکاکه دست ازتحریم کردن برنمیداره
تنهاراه حل جنگ است
البته قبل ازجنگ بایددلالها رانابودکردتامردم فقیرهم ازکشوردفاع کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ما که پولدار نیستیم ولی معلومه تو یکی اگاهی نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
مردم ایران هیچ علاقه ای به جنگ ندارند خصوصا با امریکا
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اینطرح را خوب آمدی
بیکاران و گرسنه ها میان سرباز میشن
حیف این پهپاد مثل اون یکی اگر میشد هکش کرد و آوردش پایین هم 200 میلیون دلار صید شده بود؛ هم یک دنیا اظلاعات فنی-مهندسی
بنده ازطرف رییس جمهور و وزارت امور خارجه به امریکا تجاوز به حریم میهن جمهوری اسلامی شدیدا هشدار می‌دهم شما اشتباهی بزرگ مرتکب شده اید اما شما ال خلیفه نوکر با وفای هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
چی چی شد؟!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
طبق فیلم ارسالی تابناک کمی این پهپاد در یکی دو نقطه با دور زدن وارد مرز ایران شده و اگر ما جنگ نمیخواستم میتوانستیم اعتراض کنیم
2-3 روز دیگه جناب رئیس جمهور اعلام می کنه بنده به عنوان رئیس شورای امنیت ملی دستور حمله رو صادر کردم.
ممکن است هواپیماهای مسافربری را هدف قرار دهد بعد بگه اشتباه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
احتمال هر چیزی است به سمت فاجعه حرکت می کنیم
خبرگزاری روسی از فقر گسترده و عاجز شدن مردم از درمان بیمارانسون گزارشی تهیه نکرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خودت رای دادی به کلید ساز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
زیاد ماهواره نگاه میکنی - برو داروهاتو بخور و بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
14:21
به هر حال تاییدش کرد.میتونست نکنه....
سناریوی انجام مذاکرات با حفظ غرور ملی در حال اجراست و هماهنگی کامل بین ما و آنها صورت گرفته است
ساقط شدن پهباد یک طرف و چیزی که هنوز در باره ان صحبت نشده امارات محل پرواز این پهباد است . ایا وقت ان نرسیده تا گوشمالی درست و حسابی به این جزیره نشین گوگولی مگولی داده شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
قبل از گوشمالی این جزیره نشین باید امریکا را از انها جدا کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
:))))))عمرااااا.سگی که زیاد پارس میکنه گاز نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
تکلیف سرمایه گذاری آقا زاده ها و علما زاده ها در امارات چه می شود؟
ما ایرانیها خیلی احساساتی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
نه اینطور نیست ،ولی آنزمان سو استفاده میشود!
باید فوری به ناوهای امریکا حمله و نابودشان کنیم امریکا گند زد و فقط یک قدرت خالی بند است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
برو بگیر بخواب بابا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
حاجی دیر شد دیگه ! باید زودتر می گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
قرص توهم زا مصرف می کنی؟
با ی مطالعه خیلی ساده و سریع میشه فهمید که این هواپیما به راحتی قابل ردیابی و خیلی کنده و اصلا برای نفوذ به مرزهای حفاظت شده ساخته نشده. اگر هم وارد مرز ایران شده به لحاظ فنی صرفا ی اشتباه بوده. چون آمریکا هواپیماهای مخصوص این کار به وفور تو منطقه دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
شکر خورد


تنبیهشد
باز شکر بخوره تنبیه میشه شدیدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
واقعا خسته نشدی؟ البانی تبار؟ با پرچم المان میای که کسی متوجه نشه البانی تباری؟ برو که انگشت نمای همه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
کاملا درسته 2عددامریکاداشت حالایکی تنهاشدمجبوره دلشو خوش کنه .راستی میگه قراربودحمله کنه دقیقه اخر منصرف شده .اینونگه دلش میترکه.فعلا سیلی خورد جرات داره کاری کنه اگه داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
06:28
چرا آلبانی تباره.چون حرفی که میزنه در عین حال که به مذاقت خوش نمیاد یه واقعیته؟....خب این هواپیما کنده.این کجاش غلطه؟واسه دلخوشی شما بگه مافوق صوته راضی میشی؟ یا نه اونم آمریکا رو قوی نشون میده خودش میشه یه داستان دیگه.
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
پروفسور، تو بیست کیلومتری قد دایناسورم که. باشه کوچیکه. خودشون می گن رادارگریزی تو می گی نیست. شاه می بخشد تو نمی بخشی؟
من ‌دیشب سر سفره گفتم پس قاشق چی ؟ همه زدن گریه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اگه و قدرت ایران عزیزمون ناراحتی بگو چرا سفسطه میکنی ایران قدرت این داشته یه پهباد مطمئن که کاملا سری با امکانات پیشرفته بوده نابود کنه باید بگی دمشون گرم خدا نگهدارایران باشه
برای کاهش تنش در منطقه ایران هم اعلام کنه چون چند بار هشدار دادیم به پهباد آمریکایی عکس العملی نشان نداد احتمالا نقص فنی داشته و نتوانسته به درستی عمل کند و وارد سرزمین ما نشود و عمدی نبوده لذا سرنگون شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
این جمله یعنی نهایت ترس در حالی که ایران باشجاعت اعلان می کند مرزهای ما خط قرمز تجهیزات جاسوسی آمریکا است و این بهترین جمله است که در مقابل آمریکایی های گردن کلفت و حریم نشناس باید گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
امریکا وارد فضای هوایی ما بشه بعدش ما بریم دلایل و علل بیاریم که چرا زدیم ؟ اگر این مورد کنار مرز امریکا بود بازم این را میگفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اتفاقا این جمله یعنی نهایت سیاستمداری
ایران نیز باید مثل امریکا همزمان بگوید خواستار مذاکره هستیم و تهدید کند در صورتی که خواسته هایش عملی نشود اقدام عملی میکند. اقدامات ایران درست است اما حرفهایش درست نیست
هی ترامپ دیوانه!
بدان و آگاه باش که اگر کوچکترین خطایی از تو سر بزند، کاخ سفید را بر سرت خراب میکنیم
اون تیتریامذاکره یاجنگ روچراحذف کردید؟
من هم در خارج زندگی و کار می کنم اما در شگفتم که چرا برخی از این خارجنشینان این چنین محو قدرت پوشالی غرب شده اند. ما پیشرفته ترین پهباد ابرقدرت دنیا را نابود کرده ایم. به عشق خود به غرب ادامه دهید زمانی بیدار می شوید که اقتصاد غرب فرو می پاشد. این کار تا حد اکثر سه سال آینده اتفاق می افتد. این را اقتصاددانانی می گویند که در دنیای به اصطلاح آزاد غرب سانسور می شوند. واحد پولی اروپا به دلیل چاپ پول بی پشتوانه و قرضهای اروپای جنوبی نابود می شود. پس حقوق پناهندگی هم به شدت کاهش پیدا می کند. آن وقت می خواهم ببینم تعداد بلبلهای کامنت نویس چنتاست. ای شیفتگان غرب چرا در رسانه های خریداری شده غرب توسط صهیونیست جهانی حرفی از جنایات در یمن و پیروزیهای انصار الله بیان نمی شود؟ من به وجود تمامی دانشمندان و نظامیانمان با تمام وجود افتخار می کنم و از ایرانینماها هم خیلی متنفرم. پاینده ایران.
جنگ بشه، طلا گرون میشه، ملک و آپارتمان ارزون میشه.
بهتره بگویید روایت روس از موشک های فوق سری روسی!
ترامپ حماقت کند بقیه تجهیزاتش را هم از دست می دهد.

وقتی یک احمق رئیس جمهور آمریکا شود همین می شود.
این پهپاد که از امارات بلند شده.

امارات هم باید تاوان پس بدهد.
اگرچه ایران توانایی بالایی داره ولی استفاده از این توانایی برای هر جایی نیست کمی صبوری لازمه جنگ به صلاح کشور و منطقه نیست
از اینکه ایران بعد از ساقط کردن پهباد به سازمان بین ملل شکایت نموده به کلی مسرور شدم. من صدبار گفتم ایران باید به سازمان بین ملل شکایت کند.
خوب با هدف قرار گرفتن پهپاد جاسوس آمریکایی مشخص شد که انفجار نفت کش ها هم توسط پهپادهای آمریکایی انجام شده و البته و علت عصبانی شدن بحرین هم بخاطر این است که دستشون در حمله به نفکش ها در حال رو شدن است و بخاطر همین موضوع هم پرت و پلا می گویند مثلا فرض کنید پهپادهای یمنی داخل امارات و بحرین بیایند آیا آنها دست روی دست می گذارند؟!
باید این پهپادو سالم پایین میاوردیم.لازمش داشتیم
احتمالا شما نه جنگ دیدید ونه میدونید جنگ چیه که بهراحتی ازاون صحبت می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اکثرا کم سن و سالن.شما ببخشید
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
نه، پس فقط تو جنگجو دیدی
وزارت خارجه بحرین میتونی بگی این هواپیمای جاسوسی آمریکا در مرز ایران و بالای آبهای سرزمینی ایران چه کار می کرده ؟ اصلاً فرض کنیم بالای آبهای بین المللی بوده . این همه آبهای بین المللی داریم تو دنیا چرا در مرز ایران میرفته و میومده ؟ بعدش هم . اصلاً تو رو سننه
بعضی وقتا شکارچی طعمه رو میفرسته جلو و میشینه و نگاه میکنه بعدم میاد یه طعمه دیگه میزاره تا به هدف خودش برسه
چند سال قبل تو زمان جنگ جهانی دوم اهالی یه روستا تو استان ما یه هواپیمای روسی رو با فلاخن زدن ساقط کردن . خلبانش هم یه زن بود مزارش هم الان تو همون روستاست میدونم باور نمیکنید ولی واقعیت داره
بعد آمریکایی ها میگن ایران حقوق بشرو از عربستان یاد بگیره
آمریکاو آل سعود خواستن خاشقجیو بکشن تا یه منتقد سفتو سختشون کم شه یه عالمه آدم تو دنیا منتقدو معترضشون شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خاشقچی به اندازه سلمان جنایتکار بود ولی بعدا به اشتباهاتش پی برد.
بابا به کشور و مردم و گرونی فلاکت و فقر و بی بند و باری کشور اهمیت بدهید خاشقچی و عربستان و بحرین برا ما اب و نان نمیشود
ترامپ بیچاره تو اصلا عددی نیستی که اسم ایران اسلامی را به زبون بیاری تو باید دق مرگ شوی زنده باد رهبر عالی قدر ایران زنده باد سپاه و ارتش ایران زنده باد مردم ایران زنده باد جوانان ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل