بازدید 7925
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت انواع سکه ۲۹ خرداد ۹۸/ هر قطعه سکه امامی ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

بازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته با رشد قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که نرخ جهانی طلا نیز در مسیر افزایشی حرکت می‌کند و این عامل در کنار رشد نرخ ارز، تاثیر مستقیم در قیمت انواع طلا و سکه داشته است.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 19 June 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته با رشد قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که نرخ جهانی طلا نیز در مسیر افزایشی حرکت می‌کند و این عامل در کنار رشد نرخ ارز، تاثیر مستقیم در قیمت انواع طلا و سکه داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه بیست و نهم خردادماه ۹۸، شاهد افزایش قیمت انوا سکه در بازار تهران بودیم. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در لحظه تنظیم این گزارش، به رقم ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

سکه

کشتی آرای با بیان اینکه نرخ جهانی طلا امروز بعد از ظهر به رقم ۱۳۴۳ دلار رسیده است، اظهار داشت: تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد نسبت به روز قبل، ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.  

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۴۸ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است. به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۴۵۰ هزار تومان بود.

کشتی آرای معتقد است بازار امروز با افزایش نرخ ارز از میانه روز، با افزایش قیمت‌ها همراه شده است، به گونه‌ای که بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز تا سطح ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان نیز کاهش داشت، اما از میانه روز، همسو با افزایش نرخ ارز، رشد قیمت سکه را شاهد بودیم. به گفته کشتی آرای، امروز دلار با ۱۳۱۰۰ تومان قیمت گذاری شد و آخرین نرخ تا سطح ۱۳۴۰۰ تومان افزایش داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان