بازدید 10263
۴
واکنش

پدیده: محال است یحیی را به پرسپولیس بدهیم

حمیداوی در خصوص اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی در قراردادش بندی برای جدایی از پدیده دارد، افزود: به ضرس قاطع می‌گویم که چنین بندی به هیچ عنوان در قرارداد آقای گل‌محمدی نیست.۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم تا یک تیم خوب ببندیم و چرا باید در این شرایط اجازه جدایی مربی خوب و موفق خودمان را بدهیم؟
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 19 June 2019

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو اعلام کرد به هیچ عنوان اجازه جدایی گل‌محمدی از این باشگاه و پیوستنش به پرسپولیس را نخواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی با جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پیوستن او به الاهلی عربستان نام یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده شهرخودرو، به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم پرسپولیس مطرح می‌شود و این در حالی است که او کماکان با تیم پدیده شهرخودرو قرارداد دارد و این قرارداد کمتر از یک ماه پیش تمدید شد.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه وضعیت گل‌محمدی با این باشگاه چگونه است، گفت‌: همه می‌دانند که ما به تازگی قرارداد خود را با آقای گل‌محمدی تمدید کردیم و هم ما و هم او به این قرارداد کاملا پایبند هستیم. امکان ندارد اجازه جدایی گل‌محمدی را بدهیم، ولی نمی‌گذاریم او از باشگاه ما جدا شود.

باشگاه پدیده: محال است یحیی را به پرسپولیس بدهیم

وی درباره اینکه آیا مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس با او در این زمینه انجام شده یا نه، افزود: با ما که هیچ مذاکره‌ای در این خصوص نشده و اگر مذاکره هم بشود قبول نمی‌کنیم. مطمئن هستم اگر با آقای گل‌محمدی هم صحبت کنند او قطعا جواب رد خواهد داد. حمیداوی در خصوص اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی در قراردادش بندی برای جدایی از پدیده دارد، افزود: به ضرس قاطع می‌گویم که چنین بندی به هیچ عنوان در قرارداد آقای گل‌محمدی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر با شما مذاکره‌ای شود حاضر می‌شوید گل‌محمدی را به پرسپولیس بدهید، گفت:‌ چنین مسئله‌ای رخ نخواهد داد چرا که ما تیم خودمان را با افکار آقای گل‌محمدی بستیم و حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم تا یک تیم خوب ببندیم و چرا باید در این شرایط اجازه جدایی مربی خوب و موفق خودمان را بدهیم؟

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در مورد اینکه در برخی رسانه‌ها گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شده و حتی صحبت از دستیاری کریم باقری و مجتبی حسینی هم در این مورد به گوش می‌سد، افزود: در رسانه‌ها دیدیم که مجتبی حسینی با مس کرمان قرارداد بسته واین طور نیست که چنین اتفاقاتی رخ داده باشد. من این مسائل را قویا رد می‌کنم و تمرینات ما از روز شنبه زیر نظر یحیی گل‌محمدی برگزار خواهد شد. حتی من که در برزیل حضور دارم با هماهنگی او مشغول جذب بازیکن هستم و همه موارد تیم با نظر گل‌محمدی انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یحیی بدرد پرسپولیس نمیخوره!! چون مربیگری تیمهای معروف و حاشیه دار جور دیگه ایه!
یحیی در قهرمانی پرسپولیس با برد استقلال و مساوی کردن با سپاهان نقش زیادی داشت اما نمی تواند جای برانکو را بگیره

مربی غیر از سایر فاکتور ها باید 100 سرو گردن از بازپکنان بالاتر باشه تا مانند برانکو بر روی بازکنان تاثیر بگذاره
همچین درباره مربیگری و تیمها حرف میزنین انگار تا حالا چه شاخ غولی شکوندن. فقط برای لیگ داغون ایران خوبن. تا یه مسابقه آسیایی با تیمهای درجه دو کشورهای همسایه داریم همش توو استرییم که مبادا ببازن. جمع کنین این فوتبال پر از فساد و رانت و پولهای بیت المال رو
این اشتباه بزرگیه که یحیی به پرسپولیس بره
یحیی مرد روزهای سخته؛تا هر وقت پرسپولیس به مشکل خورد براش ۶ امتیاز زنده کنه مثل تارتار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان