بازدید 5130

تاریخ برگزاری نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام

در حالی که ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران در کمتر از ۱۰ روز آینده از محدوده تعیین شده در برجام فراتر خواهد رفت، یک مقام‌اروپایی خبر داد که نشست بعدی کمیسیون برجام طی ۱۰ روز آینده برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۰۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴ 19 June 2019
یک مقام ارشد اروپایی روز سه‌شنبه خبر داد که نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام درباره ایران طی ۱۰ روز آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل ازفارس، به گزارش وال‌استریت ژورنال، هنوز تاریخی برای این نشست تعیین نشده و این نشست در سطح مدیران سیاسی و نه در سطح وزیران خواهد بود.

این روزنامه آمریکایی به زمان‌بندی برگزاری کمیسیون برجام اشاره کرد و نوشت: در حالی که در کمتر از ۱۰ روز آینده ایران از محدوده ذخایر اورانیوم در برجام عبور خواهد کرد، احتمالا این موضوع، محور اصلی این نشست خواهد بود.

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه در نشستی خبری در محل تاسیسات آب سنگین اراک (خنداب) گفت که با شتاب گرفتن روند تولید اورانیوم غنی‌شده ۳.۶۷ درصد، ذخایر اورانیوم غنی‌شده کشور نهایتا تا ششم تیر از سقف ۳۰۰ کیلو عبور خواهد کرد.

پس از این تصمیم ایران، روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد که اتحادیه اروپا هفته پیش با یک برنامه زمانی منتشرنشده برای تسهیل روابط تجاری میان تهران و کشور‌های اروپایی موافقت کرده است. این روزنامه نوشته هنوز مشخص نیست که این اقدامات به اندازه‌ای کافی باشد که ایران را ترغیب کند تا درباره راهبرد خود برای کاهش تعهدات هسته‌ای دوباره فکر کند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر