بازدید 4116

۱۳کاندیدای ریاست فوتبال تهران احراز صلاحیت شدند

کد خبر: ۹۰۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 18 June 2019

با اعتراض اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و بررسی دوباره صلاحیت کاندیدا‌ها از ۲۱ نفر ثبت نامی برای انتخابات هیات فوتبال ۱۳ نفر احراز صلاحیت شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جلسه دو روز پیش رضا گل محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال بابت صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات هیات فوتبال تهران که منجر به این شد که صلاحیت کاندیدا‌ها بار دیگر بررسی شود روز گذشته جلسه بررسی دوباره کاندیدا‌ها برگزار شد.

در این نشست که روز گذشته برگزار شد، رضا گل محمدی، ابراهیم شکوری، عبدالکاظم طالقانی و کاشنی نماینده وزارت ورزش حضور داشتند. بعد از بررسی دوباره مدارک کاندیدا‌ها از بین ۲۱ نفر ثبت نام شده ۱۳ نفر احراز صلاحیت شدند. دو نفر از کاندیدا‌ها با هنام‌های مومنی و زرنگار از حضور در انتخابات انصراف خود را اعلام کردند. دو کاندیدا به دلیل نرسیدن سنشان به حد نصاب ۳۵ سال تمام از ادامه روند انتخابات کنار گذاشته شدند. همچنین مسئول کمیته انضباطی کنونی هیات فوتبال تهران و صالح به دلیل نداشتن ۵ سال سابقه مدیریتی از سوی کمیته فوق کنار گذاشته شدند.

به گفته رضا گل محمدی اعضای ثبت نام شده هیچ کدام رد صلاحیت نشدند بلکه برخی از نفرات به دلیل نقص مدرک از ادامه روند انتخابات کنار گذاشته شدند.سایر نفرات ثبت نامی مورد تایید قرار گرفتند. امروز قرار است از سوی سرپرست دبیرکلی لیست نفرات تایید شده به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال شود و سپس این اداره اسامی را برای حراست اراسل می‌کند. از روز تحویل لیست از سوی حراست تا ۱۸ روز بعد حراست باید پاسخ استعلام‌های خود را اعلام کند و در نهایت بعد از استعلام‌های نهایی حراست تاریخ برگزاری انتخابات اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل