بازدید 3943

پاداش سکه رئیس فدراسیون بیشتر از مربی ملی پوش!+سند

الوند بابت موفقیت شاگردش باید ۱۷.۵ سکه دریافت می‌کرد که تنها ۱۰ سکه به او رسیده، اما پاداش مصوب برای کیهانی به عنوان سرپرست، ۱۱ سکه بوده که همه آن را هم دریافت کرده است!کارمند فدراسیون هم پاداشی که مخصوص مربیان و سرپرستان بوده را دریافت کرده و این می‌طلبد که وزارت ورزش ورود جدی و برخورد کند.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 18 June 2019

بحث حقوق و پاداش در ۴ سال گذشته و پس از حضور کیهانی در فدراسیون دوومیدانی همیشه موضوع مورد بحث جامعه دوومیدانی بوده و حواشی زیادی هم به دنبال داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی از تصمیمات کیهانی در این فدراسیون برای موضوع حقوق و پاداش همیشه ابراز نارضایتی کرده‌اند، اما او همواره اعلام کرده طبق برنامه‌ای که دارد، پیش می‌رود. اما به نظر می‌رسد که برنامه مدنظر آقای رئیس تنها به نفع خودش و اطرافیانش تنظیم شده! اتفاقی که درباره پاداش‌های سال ۹۶ رخ داده، این گزاره را تائید می‌کند و جای بحث و بررسی زیادی دارد. مربیان موفق دوومیدانی که شاگرد‌شان در این سال مدال آور بوده‌اند، کمتر از رئیس فدراسیون و یا برابر با دبیر فدراسیون سکه دریافت کرده‌اند!

یکی از این موارد به امیر الوند مربی علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا باز می‌گردد. شاگرد او در قهرمانی آسیا در هند و داخل سالن آسیا در تهران مدال طلا دریافت کرد، اما مجموع پاداش دریافتی‌اش از مجید کیهانی رئیس فدراسیون کمتر بوده و ۷.۵ سکه کمتر از چیزی که مصوب بوده، به وی پرداخت شده است!

الوند بابت موفقیت شاگردش باید ۱۷.۵ سکه دریافت می‌کرد که تنها ۱۰ سکه به او رسیده، اما پاداش مصوب برای کیهانی به عنوان سرپرست، ۱۱ سکه بوده که همه آن را هم دریافت کرده است! فارس نوشته است که در چند مورد دیگر نیز پاداش مربیان کمتر از چیزی بوده که مصوب شده است. فردین محمدزاده، هادی سپهرزاد، تیمور غیاثی از جمله آن‌ها هستند و از سوی دیگر برخی مربیان با وجود اینکه شاگردشان عنوانی کسب نکرده‌اند، در لیست پاداش‌ها قرار گرفته‌اند و مشخص نیست با چه ساز و کاری این لیست تهیه شده و سکه‌ها پرداخت شده است.

نکته قابل توجه‌تر اینکه کارمند فدراسیون هم پاداشی که مخصوص مربیان و سرپرستان بوده را دریافت کرده و این می‌طلبد که وزارت ورزش ورود جدی در این مورد داشته و با خاطیان برخورد کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر