بازدید 5248
خبر

علیپور با ۷۰۰هزاریورو بلژیکی می‌شود؟ + سند

کد خبر: ۹۰۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 18 June 2019

با وجود پیشنهاد رسمی یک باشگاه بلژیکی به علیپور به دلیل تعلل مدیران باشگاه پرسپولیس این احتمال وجود دارد که لژیونر شدن وی منتفی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه زولته وارخن بلژیک به صورت رسمی خواهان جذب علی علیپور مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس شده و طی درخواستی رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به دنبال جذب این بازیکن ۲۴ ساله ایرانی است.

Related image

این باشگاه بلژیکی در نامه مکتوبی که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده رقم خود برای جذب علیپور را ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده است. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به این درخواست باشگاه بلژیکی واکنش نشان داده و اعلام کرده که علیپور را تنها با پرداخت یک میلیون یورو به این تیم بلژیکی ترانسفر می‌کند. این اختلاف ۳۰۰ هزار یوروی باعث شده تا وضعیت علیپور برای حضور در لیگ بلژیک نامشخص باشد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها درگیر وضعیت برانکو ایوانکوویچ هستند فرصت پرداختن به درخواست لژیونر شدن مهاجم خود را ندارند و علیپور که فرصت کمی برای پاسخ به این باشگاه بلژیکی دارد کماکان در وضعیت نامشخص قرار دارد. چرا که از طرف دیگر همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به نوعی درگیر ماجرای برانکو و وضعیت او با پرسپولیس هستند.

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر