بازدید 3671
۱
زنگنه در حاشیه دیدار با وزیر انرژی روسیه؛

آمادگی شرکت‌های روسی برای همکاری با ایران

وزیر نفت: برخی شرکت‌های روسی آمادگی همکاری با ایران را دارند و طرح‌هایی را آغاز کرده‌اند که باید ازسوی دو طرف پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۸ 18 June 2019

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بیژن زنگنه در حاشیه دیدار با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه افزود: در این دیدار طیف وسیعی از مسائل مطرح شد که بخشی از آن مربوط به همکاری توسعه ای در بخش نفت و گاز و حتی صادرات گاز بود. وی افزود بخش دیگری از گفتگو درباره مسائل بازار جهانی نفت بود و من اعلام کردم که بازار به شدت با اراده های سیاسی دستکاری می شود . زنگنه گفت: رسانه های تحت نفوذ آمریکا و صهیونیست‌ها در بازار ایجاد اختلال می‌کنند و بازار وضع بی ثبات و شکننده‌ای دارد که باید مورد توجه دو طرف باشد.

وزیر نفت با بیان اینکه برخی همسایگان نیز در وضع بازار ایجاد اختلال می کنند افزود: این موضوع در دراز مدت و کوتاه مدت به نفع هیچ کس نیست . وی گفت: روسیه نیز در بخش‌هایی از توسعه در تحریم است و این وضعیت بازار به نفع هیچ کس نیست که این موضوع را در اجلاس آینده اوپک هم خواهم گفت. او درباره موضوع تغییر زمان اجلاس آینده اپک گفت: تا وقتی اجماع جدیدی صورت نگیرد این تاریخ تغییر نمی کند. وی افزود: تاریخ جدید دوم و سوم جولای مطرح شده بود که من اعلام کردم در این تاریخ تعهدات و قرارهایي دارم و نمی توانم در این تاریخ شرکت کنم و این اجلاس یا باید در همان زمان مقرر شده یعنی همان اواخر ژوئن برگزار شود یا اینکه به دهم یا دوازدهم جولای موکول شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روسیه ویزای مسافرت اتباع ترکیه رو مدتهاست لغو کرده ولی ویزای ایرانی ها هنوز الزامی هست و شروطی رو برای سفر بدون ویزا گذاشتن.که نشون میده روس‌ها با ایران خیلی هم راحت نبستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی