بازدید 5702
با حضور صد‌ها شرکت و استارتاپ ایرانی و ارایه آخرین نوآوری‌های فناورانه ورزشی برگزار می شود؛

نخستین نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی تیرماه در تهران

کد خبر: ۹۰۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 17 June 2019

نخستین نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی برگزار می‌شود.

نخستین دوره نمایشگاه استارتاپ اسپورتکس از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه صد‌ها شرکت و استارتاپ ایرانی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌های فناورانه ورزشی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه با حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری تهران، پژوهشگاه علوم ورزشی، فدراسیون‌های ورزشی، و سایر نهادها، سازمان‌ها و افراد، قراراست بستری برای گردهم آیی اکوسیستم استارتاپی ورزشی، شامل شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد، سرمایه‌گذاران، مخترعین، منتور‌ها و رسانه‌های مرتبط ایجاد کند.
محور‌های نمایشگاه با تاکید بر محوریت ورزش درحوزه‌های سلامت، تجهیزات و ملزومات هوشمند، اینترنت اشیا، نانو فناوری، خدمات از راه دور، بازارگاه و فروشگاه‌های مجازی، اشتراک اماکن ورزشی و ... می‌باشد.
این نمایشگاه در چهار روز برگزار و طی آن رویداد‌های متنوعی شامل شبکه سازی، ارائه به سرمایه گذاران، پنل‌های حل مسئله، ایده پردازی و ... در نمایشگاه برگزار خواهد شد. محمدرضا نصراله زاده، مدیر ستاد خبری نمایشگاه هجدهم اعلام کرد استارتاپ‌ها می‌توانند جهت حضور با مراجعه به سایت www.ssports.ir نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام نمایند. 

نخستین نمایشگاه استارتاپ‌های ورزشی تیرماه در تهران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان