بازدید 6854
۲
طعنه پروفسور به پیشنهاد عجیب مدیران پرسپولیس:

برانکو: انتقال ۶۰۰ هزار دلار با چمدان جوک است!

کد خبر: ۹۰۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 16 June 2019

وبسایت کروات ۱۰۰posto در کرواسی با برانکو ایوانکوویچ که به شهر مونیخ در ایالت باواریا سفر کرده بوده ، گفتگو کرده است و این گفتگو امروز در این وبسایت منتشر شده است. البته ترجمه این مصاحبه در برخی سایت های ایران به اشتباه انجام شده و تیتر نادرستی برای آن انتخاب شده است. اصل ماجرا را اینجا می خوانید:

به گزارش تابناک ورزشی، وبسایت کروات ۱۰۰posto در جریان سفر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به شهر مونیخ با او همراه شده و با پروفسور فوتبال کروات گفتگو کرده است. خبرنگار وبسایت کروات ابتدا از برانکو می‌پرسد که آیا سفر او به مونیخ به فوتبال و مربی‌گری ارتباط دارد؟

برانکو در پاسخ می‌گوید:«نه من برای کار به اینجا نیامده‌ام. این یک سفر خانوادگی است که برای دیدن خانواده و دوستانم ترتیب داده شده.»

خبرنگار کروات از برانکو می‌پرسد با توجه به اینکه به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران قادر به انتقال بخشی از دستمزد خود که خبرنگار کروات مدعی می‌شود ۶۰۰ هزار یورو است به بانک‌های خارجی نیست چرا اینقدر آرام و خونسرد به نظر می‌رسد؟ برانکو در پاسخ می‌گوید:" بله من هم این خبر‌ها را خوانده‌ام، ولی به نظرم به جوک شبیه است. من می‌دانم ایران در حال حاضر از نظر انتقال پول با مشکلاتی مواجه است، ولی این مساله قابل حل است. اینکه می‌گویند برانکو باید پولش را در چمدان بگذارد و از ایران بیرون بیاورد که واقعا جوک است".

برانکو در ادامه این گفتگو درباره پرسپولیس و دوران حضورش در ایران به خبرنگار کروات گفت:" ما در این چهار سال در تهران دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم. من و همکارانم با عشق و محبت بی‌نظیر مردم ایران روبرو شدیم، چون فوتبال در آن کشور اهمیت زیادی دارد و ما نتایج خیلی خوبی بدست آوردیم. در ایران میانگین تماشاچی هر بازی حدود ۵۵ هزار نفر است. به صفحه اینستاگرام من نگاه کنید، من آنجا بیشتر از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارم. بازیکنان پرسپولیس هم واقعا بی‌نظیرند. فوتبالیست‌هایی باارزش و خوب. من در ایران و در پرسپولیس هیچ مشکلی نداشتم".

خبرنگار کروات از برانکو می‌پرسد می‌گویند تعداد زیاد مهر‌های ورود به ایران که روی پاسپورت شما است موقع سفر به کشور‌های غربی بخصوص آمریکا برای تان دردسرساز شده، آیا این واقعیت دارد؟ برانکو در پاسخ می‌گوید:" زمانی که به ایران رفته بودم وقتی برای اولین بار خواستم به آمریکا بروم، کنسول از من پرسید این مهر کجا است؟ ایران؟ من به آن‌ها گفتم ببینید، من یک مربی حرفه‌ای فوتبال هستم و مشغول انجام دادن کارم هستم. من برای ایرانی‌ها کار حرفه‌ای می‌کنم و با سیاست هیچ رابطه‌ای ندارم. حالا اگر می‌خواهید به من ویزا بدهید و اگر هم نمی‌خواهید که هیچ. در نهایت هم ویزا برایم صادر شد و برای دیدن بازی مکزیک و پاراگوئه به شیکاگو رفتم".

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر رسانه ها و صدا سیما و وزارت ورزش صلاح میدونن میشه دیگه کم کم اسم دلال کروات رو به کار برد حالا تازه فارغ از اوکراینی ها یا بودیمیر
در حالی که همه دیدیم که دلال موزامبیکی تاریخ و موقعیت فوتبال ما رو چجوری به کلاس جهانی ارتقا داد
ببخشيد انتقال پول برانكو به حسابش انجام پذير نيست ! خودروهاي ثبت نامي به دليل تحريم قطعه و ... تحويل نمي شوند ! برخي داروهايي كه مرگ و زندگي را باعث مي شون به دليل تحريم وارد نمي شوند ! پس دقيقا مسنولين محترم بفرمايند تحريم هايي كه باطل و الكي هستند ، چطور باعث از بين رفتن و از كار افتادن خوشي ها و نيازهاي ضروي مردم شده اند ؟ بلاخره اثر دارد يا بي اثر است ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر