بازدید 6460

قسطی به ۳شهر محبوب اصفهان، کیش و مشهد سفر کنید

قیمت وسایل نقلیه و هتل نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و ممکن است به این دلیل از حجم سفرهای تفریحی و کاری کم شود، مجموعه سفرمی به همراه ایران رنتر برای آسان تر شدن سفر، امکان خرید بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل نه تنها برای شهرهای مشهد، اصفهان و کیش بلکه برای تمامی مقاصد داخلی و خارجی به صورت 100درصد اقساط و بدون پیش پرداخت امکانی فراهم کرده.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 16 June 2019

امکان سفر به صورت تمام اقساط به سه شهر محبوب اصفهان، کیش و مشهد فراهم شد!

سفر به شهرهای مختلف ایران و ایرانگردی چه برای تفریح باشد و یا به دلایل کاری اتفاق بیفتد خالی از لطف نیست. آشنایی با اقوام مختلف ایرانی، بازدید از مناظر طبیعی که در سرتاسر ایران گونه های متفاوتی را به نمایش می گذارد و یا دیدن از اماکن تاریخی که در هر کدام گوشه ای از فرهنگ چند هزار ساله ایران دیده می شود هر گردشگری را به وجد می آورد. زیبایی های بی نظیر طبیعی و تاریخی در کنار ساختمان های مدرن ساخته شده کمتر بیننده ای را مسحور خود نمی کند!

تعداد بالای فروش بلیط هواپیما تهران کیش و همچنین در مسیر بالعکس آن یعنی بلیط هواپیما کیش تهران و بلیط هواپیما تهران مشهد و یا بلیط هواپیما اصفهان نشان دهنده علاقه بسیاری از گردشگران به این سه شهر است. حال تصور کنید قرار است بدون نگرانی از هزینه های مربوط به بلیط و هتل از این شهرهای زیبا دیدن کنید. به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی گردشگری این سه شهر زیبای ایران و در آخر شرایط خرید به صورت تمام اقساط بلیط و هتل می پردازیم.

قسطی به ۳شهر محبوب اصفهان، کیش و مشهد سفر کنید

سفر به جزیره زیبای کیش

جزیره زیبای کیش از جمله مکان های گردشگری است که با ساختن هتل های مدرن و مراکز تفریحی گردشگری متفاوت و ایجاد انواع تفریحات آبی مورد توجه بسیاری از هم وطنان ایرانی قرار گرفته است. هر چند که استقبال از این جزیره در تمام ماه های سال صورت می گیرد اما در ماه های سرد سال و عید نوروز به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی فروش بلیط هواپیما تهران کیش بیشتر از سایر ماه ها صورت می گیرد.

 جزیره زیبای کیش فرهنگ غذایی متفاوتی دارد که می توانید در طول اقامت تان در این جزیره آنها را تست کنید. بعضی از این غذاهای پرطرفدار از قبیل سمک مشوی، مضروبه و مرگوک یا مرقوق نام دارد. عموم غذاعای سنتی این جزیره ترکیبی از ماهی در خود دارد که با توجه به شراایط جغرافیایی آن دور از ذهن هم نیست! البته اگر علاقه به غذاهای مدرن و یا سایر غذاهای ایرانی دارید جای نگرانی نیست چرا که انواع رستوران های ایرانی و غیر ایرانی در این شهر وجود دارد و هتل ها نیز هر دو نوع غذا را سرو می کنند.

در سفر به کیش از مناظری همچون کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، قنات کیش و انواع پارک های ساحلی آن دیدن کنید.

نکته آخر اینکه اگر در ماه های پر سفر به این جزیره سفر می کنید و از پایتخت راهی این شهر شده اید بهتر است به فکر هزینه بلیط هواپیما کیش تهران نیز باشید چرا که ممکن است قیمت آن به یکباره بالا رود.

قسطی به ۳شهر محبوب اصفهان، کیش و مشهد سفر کنید

سفر به شهر زیارتی مشهد

سالیان درازی است که عشق به امام رضا روزانه مسافران زیادی را راهی این شهر می کند. بدون شک مهمترین دلیل سفر به مشهد وجود بارگاه امام هشتم در این شهر است. این شهر که از نظر تاریخی و مذهبی برای ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد در سالهای اخیر با پیشرفت های تجاری و همچنین هم مرزی با کشورهای همسایه به یکی از بزرگترین مراکز فعال اقتصادی کشور تبدیل شده است، به گونه ای که روزانه بلیط هواپیما تهران مشهد به تعداد زیادی به فروش می رسد. اما اگر به هر دلیلی چه به قصد زیارت و یا به دلایل کاری به مشهد سفر می کنید بهتر است با مکان های تاریخی و سوغات این شهر آشنا شوید تا به هنگام برگشت یادگاری و خاطره خوبی از این شهر داشته باشید.

اگر به مشهد رفته اید بهتر است حتما به پارک جنگلی وکیل آباد، دهکده ییلاقی شاندیز، طرقبه، سد چالیدره، موزه نان مشهد، موزه نادری، آرامگاه فردوسی، حمام مهدی قلی بیک، پارک علمی پروفسور بازیما، باغ ملی، باغ گیاه شناسی و هزاران جاذبه دیدنی دیگر این شهر دیدن کنید.

طلای سرخ خراسان یا همان زعفران مشهورترین سوغات این شهر است. زرشک و خوشکبار از دیگر خوراکی هایی است که می توانید به عنوان سوغات به شهر خود ببرید. انواع زیورآلات فیروزه نیز می توانید تهیه کنید.

قسطی به ۳شهر محبوب اصفهان، کیش و مشهد سفر کنید

سفر به نصف جهان

بدون شک اصفهان نه تنها در صدر زیباترین مکان های گردشگری ایران بلکه جهان قرار دارد. معماری بی نظیر و بعضا عجیب مکان های تاریخی این شهر زبانزد هر گردشگریست که راهی این شهر شده است. شهر اصفهان نه تنها در زمینه گردشگری بلکه در صنعت نیز از شهرهای مهم کشور محسوب می شود. شاید به همین دلیل بلیط هواپیما تهران اصفهان از جمله پر فروش ترین بلیط های هواپیما در کشور است. در این شهر زیبا می توانید از جاذبه هایی همچون کاخ چهل ستون، میدان نقش جهان، بازار قیصریه، عمارت عالی قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ لطف اله ، کاخ هشت بهشت و دیدنی های بسیار دیگری دیدن کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت تمام اقساط

با توجه به اینکه قیمت وسایل نقلیه و هتل نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و ممکن است به این دلیل از حجم سفرهای تفریحی و کاری کم شود، مجموعه سفرمی به همراه ایران رنتر برای آسان تر شدن سفر، امکان خرید بلیط هواپیما و قطار و همچنین رزرو هتل نه تنها برای شهرهای مشهد، اصفهان و کیش بلکه برای تمامی مقاصد داخلی و خارجی به صورت 100 درصد اقساط و بدون پیش پرداخت فراهم کرده است. در این طرح مسافران می توانند در اقساط  12 ماهه هزینه سفر خود را پرداخت کنند. نکته مهمتر این است که هیچ محدودیتی در انتخاب هتل و یا خرید بلیط وجود ندارد، چرا که مجموعه سفرمی با داشتن بیش از 600 هتل داخلی و 500 هزار هتل خارجی و پوشش کامل تمامی پروازها عنوان جامع ترین اپلیکیشن سفر را به خود اختصاص داده است. برای خرید اقساط به سایت ایران رنتر مراجعه کرده و فرم درخواست خود را تکمیل نمایید. بعد از درخواست مخاطب، از طرف سایت ایران رنتر کد تخفیفی معادل تمام هزینه به مسافر داده می شود و مسافر می تواند در هنگام خرید کد تخفیف را وارد نماید. لازم به ذکر است که برای فعال شدن کد تخفیف نیاز به ثبت نام در سایت سفرمی می باشد. با ورود به سایت سفرمی و انتخاب مبدا و مقصد می توانید بلیط خود را تهیه کنید. همچنین برای رزرو هتل باید از قسمت رزرو هتل اقدام نمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان