بازدید 5262

مخالفت حماس با شروط آتش‌بس

کد خبر: ۹۰۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 15 June 2019
مخالفت جنبش حماس با شروط اشغالگران درباره مرحله دوم آتش‌بس، سرقت نظامیان صهیونیست از یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری و برگزاری راهپیمایی در رام الله در مخالفت با نشست بحرین و توطئه معامله قرن از جمله خبر‌های مربوط به فلسطین است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شروط رژیم اشغالگر صهیونیستی برای مرحله دوم توافق آتش بس را نپذیرفت.

منابعی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کردند رژیم اشغالگر اسرائیل، پیشرفت در مرحله دوم توافق آتش بس با گروه‌های مقاومت را به گشودن پرونده نظامیان اسیر این رژیم نزد گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) در نوار غزه مشروط کرده است.

این منابع در گفتگو با سایت ۲۱ عربی اعلام کردند: حماس با قاطعیت ربط دادن پرونده نظامیان اسیر این رژیم با توافق آتش بس و شکستن محاصره نوار غزه را مردود خواند و تأکید کرد این دو پرونده کاملا از یکدیگر مجزا هستند.

این منابع تأکید کردند: حماس و دیگر گروه‌های مقاومت، فرصت و اولویت را به تلاش‌های می‌دهند که نیکلای میلادینف (نماینده سازمان ملل در امور خاورمیانه) به منظور تثبیت تفاهمات آن را به پیش می‌برد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس از میلادینف خواست تا رژیم اشغالگر اسرائیل در اولین مرحله از اقدامات اخیری که تحمیل کرده، عقب نشینی کند و دریا را برای صیادان فلسطینی باز کرده و نیز بند‌های مرحله اول از توافقات آتش بس را به اجرا در آورد.

‎این منابع از سفر قریب الوقوع هیئت مصری و همچنین هیئت قطری به نوار غزه در چارچوب تلاش‌های بین المللی برای تثبیت آتش بس یاد شده خبر دادند. ‎

ضرب و شتم یک شهروند فلسطینی در الخلیل و سرقت اموال وی توسط نظامیان صهیونیست

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی در روز روشن پس از حمله به منزل یک شهروند فلسطینی در شهرک بنی نعیم در شرق الخلیل و ضرب و شتم وی و فرزندش، مبالغی وجه نقد از منزل آن‌ها به سرقت بردند.

منابع فلسطینی به خبرگزاری وفا گفتند نظامیان رژیم اشغالگر به چندین محله در شهر الخلیل و شهرک‌های بنی نعیم و بیت عوا یورش بردند، اشغالگران همچنین با حمله به شهرک‌های سعیر و حلحول اقدام به نصب ایست‌های بازرسی در ورودی‌های این دو شهرک و ورودی شمالی شهر الخلیل کردند، آن‌ها همچنین خودرو‌های شهروندان فلسطینی را متوقف کرده و با وقت کشی به بهانه بررسی کارت شناسایی آنها، سبب ترافیک و اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان