بازدید 23905
۵

جزییات فایل صوتی لورفته مجیدی علیه یک استقلالی

کد خبر: ۹۰۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 15 June 2019

با قطعی شدن حضور آندره‌آ استراماچونی در استقلال، یکی از مشکلات اصلی آبی‌های پایتخت یعنی مشخص نبودن سرمربی تیم حل شد با این حال بزرگترین مشکل استقلال همچنان پابرجاست!

به گزارش تابناک ورزشی، دیروز (پنجشنبه) فایل صوتی‌ای از فرهاد مجیدی منتشر شد که مجیدی در آن با لحن تندی به اقدامات پرویز مظلومی، عضو و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال انتقاد می‌کند. او در صحبت‌هایش به اقدام خودسرانه پرویز مظلومی برای مذاکره با محمدرضا حسینی، بازیکن پیشین ذوب‌آهن و فعلی سپاهان اعتراض می‌کند و می‌گوید که او با چه عنوانی اقدام به این کار کرده در حالی که در بین بازیکنان جوان استقلال، بازیکنانی بهتر از حسینی حضور دارند. البته این صحبت‌های فرهاد مجیدی باتوجه به اینکه وضعیت خودش در استقلال مشخص نبود هم جای سوال دارد و بگذریم از این‌که این پیشکسوت جوان در همین فایل کوتاه هم به اشتباه پست بازی حسینی را با کارگر بازیکن جوان استقلال یکی دانست.

صحبت‌های مجیدی ناشی از اوضاع به هم ریخته مدیریت باشگاه است که افراد زیرمجموعه، اقدامات خودسرانه و بدون هماهنگی زیادی در آن رخ می‌دهد. این ناهماهنگی در باشگاه استقلال در صحبت‌های اعضای هیأت مدیره و اتفاقاتی که در بخش‌های دیگر باشگاه رخ می‌دهد، مشهود است. حتی احمد سعادتمند، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال به این ناهماهنگی و عدم اتحاد درون باشگاهی اعتراف می‌کند و می‌گوید: “ما از مدیرعامل باشگاه حمایت می‌کنیم، اما یک مقداری باید بپذیریم که خود ما هم خیلی متحد و هماهنگ نبودیم! ”

حالا باید منتظر ماند و دید پرویز مظلومی و مدیران استقلال چه واکنشی به این صحبت‌های فرهاد مجیدی نشان می‌دهند. مربی استقلال با وجود حقی که مبنی بر شکایت از عوامل پخش فایل صوتی جنجالی روز‌های گذشته دارد، اما تصمیمی بر انجام این کار ندارد.

در دو روز گذشته فایلی خصوصی از گفتگوی فرهاد مجیدی با افراد صاحب پست در باشگاه استقلال منتشر شد که جنجال‌های زیادی به راه انداخت. انتشار این فایل برحسب قوانین موجود می‌تواند با پیگیری قانونی عقوبت سختی برای عامل انتشار دهنده آن داشته باشد.
از همین رو انتظار می‌رفت مربی و ستاره سابق استقلالی‌ها به صورت قانونی این موضوع را پیگیری کند، اما در آخرین لحظات اعلام شد که فرهاد مجیدی قصدی برای پیگیری قضایی این اتفاق ندارد و شکایتی انجام نخواهد داد.

فرهاد مجیدی با توجه به این که هدایت تیم امید را در دست گرفته است همین طور از آن جا که دوست ندارد تیم محبوبش استقلال را در شرایط حساس فعلی با حواشی بیشتری نکند تصمیمی برای شکایت و پیگیری حقوقی انتشار فایل صوتی اخیر ندارد و ترجیح می‌دهد تمام تمرکز خود را روی هدایت تیم امید قرار داده و مانع حاشیه سازی در استقلال شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدا میدونه که تیم ملی امیدم خراب میکنه.
خحخخخخ
نه از ضعف مدیریتی و یا رفتار اعضای هیئت مدیره و مظلومی میشه دفاع کرد و حتی کار زشت انتشار صحبت های مجیدی رو قابل دفاع میدونم . ولی آقای مجیدی بهتر است به خاطر خاطرات خوشی که در اذهان عموم گذاشته با بازی های خوبش هر چه زودتر از فوتبال کناره گیری کنه . چون متاسفانه با استعدادی که داره به سرعت در حاشیه ها قرار میگیره و حاشیه ساز خواهد شد . توصیه برادرانه این حقیر ای کاش به دست این عزیز میرسید .
حالا شما نگران برانکوتون باش فدراسیون یه موقع غفلت نکنه از دست بدهتش اونوقت خدای نکرده مهندسی بیشتری باید بکنن
شماهایی که معتقدید نتایج لیگ مهندسی شده ست برای چی تو همین لیگ طرفدار تیم هستید و پیگیریش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل