بازدید 52847

دم خروس آمریکایی‌ها از زبان کاپیتان / حمله آمریکا با پهپاد به تانکر ژاپنی؟!

در حالی که از روز پنجشنبه و بلافاصله بعد از حمله به دو کشتی ژاپنی در دریای عمان مقامات آمریکایی دست به کار شدند تا با هجمه شدید، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران در این حمله نشانه بگیرند، سخنان صریح کاپیتان ژاپنی در مورد نحوه حمله به تانکر این کشور، جدیدترین سناریوی ساخته شده از سوی مقامات آمریکایی در مورد این حمله را عقیم گذاشت.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 15 June 2019

در حالی که از روز پنجشنبه و بلافاصله بعد از حمله به دو کشتی ژاپنی در دریای عمان مقامات آمریکایی دست به کار شدند تا با هجمه شدید، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران در این حمله نشانه بگیرند، سخنان صریح کاپیتان ژاپنی در مورد نحوه حمله به تانکر این کشور، جدیدترین سناریوی ساخته شده از سوی مقامات آمریکایی در مورد این حمله را عقیم گذاشت.

به گزارش «تابناک»؛ در آخرین سری از تلاش های مقامات دولت ترامپ برای متهم سازی ایران به حمله به دو کشتی ژاپنی در روز پنجشنبه و همزمان با دیدار شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن از مقامات تهران، در یک سناریوی مضحک، برای فرار از شواهد مستقیم، مبنی بر دخالت آمریکا در این حملات، سعی در آن دارند روایت جدیدی از ماجرا خلق کنند.

سی ان ان در آخرین گزارش خود در این خصوص به نقل از یک مقام آمریکایی بیان کرده است که چند ساعت قبل از حمله با کشتی های ژاپنی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مشاهده یک پهپاد آمریکایی در آسمان منطقه، اقدام به شلیک یک موشک زمین به هوا به سمت این پهپاد و به قصد انهدام آن کرده اند. البته این مقام آمریکایی گفته این موشک خطا کرده و این پهپاد که از نوع MQ-9 Reaper و هدف آن رصد نیروهای سپاه و تحرکات آنها بوده، بدون آسیب باقی مانده است.

این مقام آمریکایی بیان کرده که قبل از حمله این پهپاد، قایق های ایرانی را رصد کرده که به سمت کشتی های ژاپنی حرکت می کنند؛ اما بیان نکرده که این قایق ها مسئول حمله به کشتی ها بوده اند. خبرگزاری سی ان ان گفته، هیچ تصویری از قایق های ایرانی که از سوی این پهپاد ضبط شده باشد را دریافت نکرده است.

اما ماجرای این روایت جدید از چه قرار است؟

به نظر می رسد، این جدیدترین روایت آمریکایی ها برای فرار از مسئولیت های حمله ای است که بسیار ناشیانه و برای متهم کردن ایران طراحی شده است.

دم خروس آمریکایی ها دیروز و از زبان کاپیتان ژاپنی تانکر نفتی که در دریای عمان مورد حمله قرار گرفته بیرون زده است. وی با زیر سؤال بردن روایت آمریکایی ها از حمله قایق های ایرانی به این دو کشتی به صراحت بیان کرده است.

«خدمه کشتی ما می گویند، این کشتی توسط یک شی پرنده مورد حمله قرار گرفته است».

دم خروس آمریکایی‌ها از زبان کاپیتان / حمله آمریکا با پهپاد به تانکر ژاپنی؟!

این چیزی است که یوتاکا کاتادا، رئیس شرکت کشتیرانی ژاپنی که کشتی هایش مورد حمله قرار گرفته، در کنفرانس خبری که در همین خصوص برگزار کرده، تکرار نموده است: «خدمه کشتی ما یک شی پرنده را قبل از حمله به کشتی ها در آسمان مشاهده کرده اند. من فکر نمیکنم که این حمله توسط یک بمب ساعتی یا شی متصل به بدنه کشتی صورت گرفته باشد».

نکته جالب توجه دیگر این که به گفته گزارش این شرکت، این کشتی دو بار مورد حمله قرار گرفته و شی مذکور منجر به ایجاد یک حفره در بدنه کشتی شده است.

با گفته های ژاپنی ها، به خوبی می توان درک کرد که چرا اکنون ماجرای پهپاد آمریکایی و رصد قایق های ایرانی و گزارش خبرگزاری سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی در حال انتشار در نشریات جهانی است. سناریوی حمله ای که ناشیانه برای متهم سازی ایران طراحی شده، اکنون به گفته شاهدان عینی در حال از دست دادن مبنای خود بوده و مشخص است که در این میان ایرانی ها چرا باید اقدام به تلاش برای سرنگون کردن پهپادی بکنند که چندی پیش از حمله در اطراف کشتی ژاپنی مشاهده شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۷۳
انتشار یافته: ۴۲
طبق گزارش های رسمی صادرات نفت به ۲۰۰ هزار بشکه درروزکاهش یافته
صنایع فلزی هم که تحریم شده
صنایع پتروشیمی هم که جدیداتحریم شد
اف ای تی اف هم که حداکثرتاپایان همین هفته پرونده اش بسته میشه
اینستکس هم که اگر راه بیافته فقط شامل غذاوداروهست
برجام هم که نفس های اخرشومیکشه
نتیجه اخلاقی: اگرسهام بورس دارید همین امروزبفروشیدش وباپولش دلاربخرید !
مرگ.بر.آمریکا.اسراعیل.انگلیس.عربستان.بحرین.امارت.گل.اروپا
اینا چقد احمقن میخوان با این کارا حجمه علیه ما درستکن
ممکنه این طور باشه اما اینقدر اقدامات خودسرانه و ضد منافع ملت از این جماعت دیده ایم که ما ایرانی ها هم داشتیم باور می کردیم کار نیروهای متوهم آتش به اختیار سپاهه!
عزیزم، تو فیلمو منتشر بکن.. قایق سپاه اونجا چکار میکرد؟ در مورد اون توضیح بده لطفا
البته از ژاپن بعید می دونم بخاری بلند بشه، تو هیروشیما و ناگاساکی که بخاری بلند نشد این که دیگه یه شوخیه در برابر حمله ی اتمی
خدا نابود كنه اين آمريكايي هايي رو كه فقط فكر منافع خودشونن.
و اينهمه فشار اقتصادي و تبليغاتي عليه به ملت ايران وارد ميكنن
محال است یک رییس جمهور از جمهوریخواهان آمریکا در قدرت باشد و جنگی رخ ندهد.
جنگ در ذات آمریکایی ها نهادینه شده
پس قضیه این مین که به کشتی چسبیده بوده چیست؟ یعنی هم به مین برخورد کرده و هم پهپاد آمریکایی آنرا زده؟ !!!
من قبلا هم گفتم باید ناوشونو غرق کنیم
اجازه بدن خودم غرقش میکنم
شی پرنده همین پهبادی هست که از قایقهای تندرو ایران فیلم برداری کرده.

عکسی که دست ایشون هست رو که مرغان دریایی نگرفته اند!
تناقض هاي زيادي در تحليل شما وجود دارد
ما که نفهمیدیم چی شد !
ما با همین اشراف اطلاعاتی در صورت بروز جنگ می خواهیم از کشور دفاع کنیم؟
ما که چیزی نفهمیدیم !!؟؟؟
فقط مسولین بفرمایند که آن فیلمی که با دوربین دید در شب از یک قایق ظاهرا نظامی که با چند نفر به کنار یک کشتی چسبیده اند و دارند یک شیئی را با زحمت از آن جدا میکنند چیست ؟؟
آیا متعلق به ما است ؟
آیا واقعا آنطور که در اخبار CNN ادعا میگردد متعلق به ما و در حال خنثی کردن مین عمل نکرده بوده است یا خیر ؟؟
امروز ازابتدای کارتالاربورس شاخص کل حدود ۱۵۰۰ واحدسقوط کرد تاظهرنشده روندنزولی رابه صعودی تغییردادند !
دستکاری ازاین تابلوتر؟!!!!
آمریکای ترامپ به خاطر اسرائیل و اعراب خیلی خودش رو کوچیک کرده.
بنظرم بیشتر از هر چیز باید در بین کشورها، سازمان ها و افرادی که از نتیجه ی یک اتفاق سود میبرند دنبال مقصر و عامل اون اتفاق گشت. حتی اگر به ظاهر عوامل مستقیم حادثه مشخص بشن.
اعتماد به نفس ما خوشبختانه بالاست ولی بهتره که کارکنان کشتی به جای اعتراف گیری ازادشون کنید
سی ان ان عجیب بر عکس حوادث قبلی در بخش های مختلف خبری اش با پنتاگون همسو شده اگر چه علیه ترامپ هست ولی در این مورد هماهنگ شده اند.
هشدار هشدار هشدار
خدا را شکر که مکر دشمنان به خودشان بازگشت
رادار ها و دفاع هوائی ما هم با توجه به فاصله 20 مایلی کشتی ها تا بندرجاسک ، باید این تحرکات را رصد کرده باشند.
مقامات کشور بارها گفتند نفت ما صادر نشود نفت کشور دیگری هم صادر نمی شود . چرا مثل مرد نمی گید زدیم ؟ در ضمن کل مصاحبه این ریس شرکت ژاپنی فیکه . اصلا شرکت ژاپنی در کار نبوده بلکه محموله مال ژاپن بوده
آمریکایی های احمق
این فیلم چه جوری گرفته شده . یعنی این پهباد کوچک بوده که فیلم برداری کرده . یا نه اصلا . اصلا ان شناور چه چیزی را دارد از کشتی جدا میکند . در اخر فیلم نیروهای کمی مشخص تر هستند . این فیلم از چه فاصله ای گرفته شده . این افراد انجا چکار میکنند . بنطرم ناوهای امریکای تمام خلیج فارس را رصد میکنند و خیلی سوالات دیگر
خدایا نقشه هر پلیدی رو برای این مملکت برگردون سر دل خودش و خاک خودش
این حمله درنزدیکی بزرگترین پایگاه دریایی ایران صورت پذیرفت،،،ایران لازم است گزارش چگونگی حمله ونوع وسیله رادرمعرض افکارعمومی دنیاقراردهد،،۲۵مایلی یک پایگاه مهم دریایی حتماتوسط ایران قابلیت رصددقیق دارد
این کار اسرائیلی هاست شک نکنید . امریکا خودش از این کارها نمی کنه . اسرائیل از سواحل امارات اقدام به این کار کرده است .
یوتاکا کاتادا دقیقاً این‌جوری ماجرا رو روایت کرده:«خدمه نفتکش به ما گفتند که یک شیء پرنده به سمت این کشتی پرواز می‌کرده و بعد آنها حفره‌ای در بدنه کشتی پیدا می کنند. سپس تعدادی دیگری از خدمه کشتی یک شیء پرنده دیگر را دیدند.»
همون طور که از گفته‌ها مشخصه چیزی که در حال پرواز بوده است، بسیار به کشتی نزدیک بوده و بدون تردید نمی‌تونسته یه پهپاد تهاجمی آمریکا باشه، چون این پهپادها در ارتفاع زیاد پرواز می‌کنند و دارای موشک‌های دقیقی هستند که می‌تونند از همون ارتفاع هدف خودشون رو مورد اصابت قرار بدهند.
در واقع می‌شود فهمید که روایت مین‌های مغناطیسی و اشیای پرنده شاید با هم تناقضی نداشته باشند!
یعنی مین‌های مغناطیسی توسط نوعی پهپاد که برای حمل این مین‌ها بهینه شده است، حمل شده‌اند و بعداً به بدنه کشتی متصل شده‌اند.
احتمالاً این پهپادها نمی‌تونند فاصلهٔ زیادی رو طی کنند و باید از سواحل مجاور و یا قایق‌های نظامی و یا ماهیگیری که در نزدیکی نفتکش‌ها بوده‌اند، به پرواز درآمده باشند.
آقا جان میخوان بگن قایق های ما پرنده اند ایران به این تکنولوژی دست پیدا کرده که قایق ها قبل از برخورد به هدف به یکباره پرواز میکنن بجای اینکه بخورن زیر هدف میخورن تو صورت هدف
وایییی چقد ما خوبیم
سلام
مرگ بر آمریکا
اینها از جمله دلائلی است که ما گفتن مرگ بر آمریکا را بر خود فرض می دانیم
چراکه به قول امام راحل شیطان بزرگ است .
و کار شیطان شیطنت
پونصد سال بعد که تاریخ رو بخونن دل همه به حالمون می سوزه
فقط يك چيز هست كه منو تو فكر مي بره كه چرا ايران ديدكاملي از اتفاقات خليج فارس و درياي عمان ندارد.
ايران ميتواند برنامه ريزي كند و از تجهيزاتي بهره ببرد كه تمام رفت و آمدهاي هوايي و دريايي و زير دريا را زير نظر بگيرد.
مساله من اينه آمريكا تا خليج فارس آمده و ما را در هنگام جدا كردن مين عمل نكرده يا هر چيز ديگري ديده فيلم هم گرفته.
با خواندن این مطالب همیشه به یاد این سخن ارزنده بزرگمردی می افتم که به حق مسوولیت رهبری کشور بزرگ ما ایران بر دوش ایشان است. خداوند را سپاس که دشمنان ایران از احمقهای درجه یک هستند. پاینده ایران.
واقعا خدا دشمنان ما رو از نابخردان قرار داده.
بالاخره دروغگو یک جایی خودشو لو میده...
روایت جدیدتر اینکه : موشک شلیک شده به سمت پهپاد ، پس از عدم اصابت ، به سمت پایین سقوط و به بدنه کشتی خورده است !
پس قایق ایرانیها برای چه کاری کنار نفتکش ایستاده بود؟ اگر برای برداشتن یک چیز مهم نبود برای چی بود؟؟
چطور فهمیدند که آن پهباد آمریکایی است ؟
مرگ بر آمریکا و مکرهای خونفشانش
با افتخار بگیم کار ماست...
عجب !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار