بازدید 41314
هزار و ششصد و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت گوینده خبر تلویزیون از لحظه خواندن جمله رهبر انقلاب/سردار نقدی: ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت اهمیت بیشتری دارد/توضیحات پویه نوریان درباره دیدار با سعید عابد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند سنتکام: جنگ با ایران به نفع ما و جهان نیست/یک ترانه سرا: گفتند از شجریان اعلام برائت کن تا برنامه‌ات قطع نشود/امام جمعه بوشهر: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران توطئه است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 14 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عدالت به معنی دریافت خدمات رایگان توسط تمامی مردم نیست

مسعود پزشکیان در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی ام اس با بیان این مطلب اظهار کرد: مجلس قانون‌گذاری لازم را در خصوص تأمین هزینه‌های دارویی بیماران خاص انجام داده است. تصور می‌کنم اگر کمی منابع بهداشت و درمان را مدیریت کنیم، می‌توانیم پاسخگوی مشکلات بودجه‌ای این حوزه باشیم. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برقراری عدالت در حوزه بهداشت و درمان گفت: اگر به پولدار و فقیر به یک چشم نگاه کنیم، ندار‌ها امکان دریافت خدمات مناسب و رایگان را نخواهند داشت، عدالت حکم می‌کند که پولدار هزینه پرداخت و فقیر خدمات رایگان دریافت کند. /ایسنا

اگر کسی برجام را بعد از این دو ماه ادامه دهد، وثوق الدوله زمان است

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شورای عالی امنیت ملی مهلت دوماهه داد که یا باید مشکلات اقتصادی حل شود یا به برنامه هسته‌ای برمی‌گردیم و این اروپا و آمریکا را بیچاره کرده؛ اروپا قول داده بود ایران را در برجام نگه دارد و وزیر خارجه آلمان سراسیمه برای همین به ایران آمد، آمریکا نیز بیچاره است، زیرا دنیا خواهد گفت: آمریکا در مقابل ایران شکست خورد و ایران به فناوری هسته‌ای برگشت، چون آمریکا نقض عهد کرد؛ اروپا و آمریکا بیچاره این مسأله هستند و برای همین دائم میانجی می‌فرستند. علم الهدی افزود: اگر چنین رهبری نداشتیم چه می‌شد؟ اگر چنین رهبری در آن روز مدینه بود امروز قبرستان بقیع ویرانه نبود؛ برخی افراد سست عنصر در مدیریت‌های کشور نکند گول بخورند و بازگردند؛ این اعلامی که شورای عالی امنیت ملی کرد و رئیس جمهور نیز آن را رسما به اروپا اعلام کرد این را پیگیری کنید؛ اگر خدای نکرده کسی در مقابل این جریان بایستد و بخواهد برجام را بعد از این دو ماه ادامه داد، وثوق الدوله این زمان است و در تاریخ اسمش به نام جاسوس انگلیس ثبت خواهد شد.

موج جدید بازداشت اعضای شورای شهر

دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر به اتهام فساد مالی خبر داد. قاضی احمدزاده، دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر خبر داد و بیان کرد: پس از انجام تحقیقاتی که در حدود شش ماه به طول انجامید، در روز جاری چند تن از اعضای شورای شهر چهارباغ به اتهام فساد مالی بازداشت شدند. این مقام قضایی خاطرنشان کرد: همچنین در این خصوص یکی از معاونین شهردار، چند تن از کارمندان شهرداری و چند تن از اعضای شورای شهر سابق نیز بازداشت شدند و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است. وی در پایان گفت: در این پرونده تعداد متهمان بیش از ١٥ نفر است.

قیمت سیب زمینی به مرز ۱۰ هزار تومان رسید

قیمت مصوب هرکیلوگرم سیب زمینی تازه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران ۴ تا ۶ هزار تومان و بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم در سطح شهر ۶ تا ۹ هزار تومان است. هرکیلوگرم از این محصول در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ۵ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش میرسد. هر کیلوگرم سیب زمینی در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی ۹۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده که با تخفیف ۹۳۰۰ تومان به فروش می رسد؛ بنابراین، گزارش، رسانه وابسته به دولت چندی پیش قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی را ۵ هزار تومان خوانده بود و فروش بیشتر از این نرخ را ادعا دانست، اما مشاهدات میدانی مردم نیز متفاوت است. از عمده دلایل افزایش قیمت سیب زمینی در بازار داخلی صادرات عنوان می‌شود. نیازی رئیس انجمن ملی سیب زمینی نیز اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که طی چند روز آینده برداشت سیب زمینی در استان‌های گرگان و اصفهان به پایان خواهد رسید و با ورود این سیب زمینی به بازار، قیمت‌ها شکسته خواهد شد

مالک کشتی ژاپنی ادعای ضد ایرانی آمریکا را رد کرد

آسوشیتدپرس به نقل از شرکت کشتیرانی ژاپنی مالک کشتی کوکوکا کارجس (یکی از دو کشتی که در دریای عمان آتش گرفت): ملوانان این نفتکش لحظاتی پیش از حمله، اجسامی را در هوا مشاهده کردند که این امر نشان می‌دهد، نفتکش مزبور بر اثر برخورد به مین آسیب ندیده است. این اظهارات با فیلم ارتش آمریکا که نیرو‌های ایرانی را متهم به جداسازی مینی منفجر نشده از یکی از دو کشتی کرده بود، در تناقض است. رئیس شرکت کشتیرانی ژاپنی هم امروز گفت، معتقد است اجسامی که ملوانان در هوا مشاهده کرده اند گلوله باشد، وی امکان دخالت اژدر و مین را رد کرد چرا که به گفته او خسارات وارد شده فراتر از خط تراز کشتی با سطح آب (واترلاین) است. وی گزارش‌های حاکی از برخورد مین با این نفتکش را نادرست خواند. /برنا

صفایی‌فراهانی: نباید بر آتش به ‌پا شده در زندگی نجفی دمید

محسن صفایی‌فراهانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره حواشی قتل همسر دوم محمدعلی نجفی گفت: نباید بر آتشی که در زندگی نجفی برپا شده دمید، هنوز نتوانستم باور کنم که نجفی توانسته باشد چنین کاری را انجام دهد مگر آن که شرایط آن قدر برایش تنگ شده باشد که نتواند اوضاع را کنترل کند. من بسیار متأسف شدم که شخصیت با تجربه و متواضعی مثل آقای نجفی دچار چنین مشکلی شد. در این شرایط که مشکل مدیریتی این قدر گریبان گیر کشور شده است، یک مدیر باتجربه را این گونه از دست دادیم. نجفی با حضورش در شهرداری تهران مفاسد زیادی را آشکار کرد که البته به آن‌ها رسیدگی نشد و چیزی هم گیر مردم نیامد یا با مشکلات برخورد نشد، اما از نظر من آن‌هایی که آسیب دیده بودند به نوعی خواستند تلافی کرده باشند و این فقط یک احتمال است

واکنش عضو شورای شهر تهران به تیراندازی در مقابل تئاتر شهر

تیراندازی مقابل تئاتر شهر واقع در ضلع جنوبی چهارراه، ولی عصر تهران، همه را شوکه کرد. الهام فخاری عضو شورای شهر تهران می‌گوید هفته آینده نشست مشترکی برای بررسی عوامل پدیدآورنده این حادثه برگزار خواهد شد. رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران می‌گوید به زودی نشستی با حضور نمایندگان مجلس از حوزه انتخابیه تهران و مدیران شهری برای بررسی حادثه تیراندازی مقابل تئاتر شهر برگزار خواهد شد. به گفته الهام فخاری دست‌فروشی و سدمعبر ثابت در اطراف تئاتر شهر و مشکلات خاص پارک دانشجو باعث شده است آن منطقه دچار آسیب‌های اجتماعی خاصی شود که پدیدآورنده رویداد ناخوشایند تیراندازی ابتدای هفته بود.

فیلتر شبکه‌های اجتماعی یا آزادی رادیو و تلویزیون؟!

عباس عبدی، روزنامه نگار و پژوهشگر اجتماعی نوشت: ریشه بحران اجتماعی ما این است که آزادی رسانه به رسمیت شناخته نمی‌شود. رادیو و تلویزیون آزاد شود و فیلتر رادیو و تلویزیون برداشته شود، نه اینکه شبکه‌های اجتماعی فیلتر شود. اگر رادیو و تلویزیون آزاد شوند مردم رسانه‌های مجازی غیر مسئول را رها خواهند کرد. صدا و سیما در حال حاضر به معنی واقع کلمه یک بوق است و این ناشی از نقش هدایت‌گری است که برای آن تعریف شده.

توضیحات پویه نوریان درباره دیدار با سیعد عابد

پویه نوریان دختری که هفته گذشته نامش در کنار هشتگ تحریم اسنپ خبرساز شده بود در گفت‌وگو با فارس به ماجرای دیدارش با عابد راننده اسنپ اشاره کرد و گفت: آقای عابد قبلا در مصاحبه‌ای گفته ‌بودند، می‌خواهند به من هدیه‌ای بدهند. در جلسه‌ای که همراه خانواده‌ام با ایشان داشتیم، فضای خیلی خوبی حاکم بود. برخورد آقای عابد، بسیار عالی بود. انتهای جلسه هم با میل خودمان یک عکس گرفتیم؛ برای عکس گرفتن هم واقعا اجبار یا عدم تمایلی وجود نداشت. بعضی‌ها می‌گویند من یا مادرم در عکس ناراحت به‌نظر می‌رسیدیم؛ در حالی که اصلا این گونه نبود و نه تنها ما ناراحت نبودیم بلکه کاملا هم فضای جلسه مثبت و خوب بود.

سردار نقدی: ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت اهمیت بیشتری دارد

سردار نقدی در همایش مدیران هیأت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: کمتر از ده کشور دنیا انرژی هسته دارند، انرژی هسته‌ای که ما خودمان آن را به دست آوردیم و جنگ با جوانان همین کشور اداره شد، اگر مدیران ما طبق فرمایش رهبر انقلاب از ارزش‌ها و انقلاب دور نشوند مشکلی در اداره کشور نیست. معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت اهمیت بیشتری دارد، گفت: همه ما باید برای تحقق شبکه ملی اطلاعات و خودکفایی در عرصه فضای مجازی کمر همت ببندیم، چون مهمترین ظرفیت ما در شرایط فعلی جوانان انقلابی هستند. سردار نقدی تصریح کرد: بیان کرامات اهل بیت (ع) و نشر فرهنگ حسینی توفیق بزرگی است، همه به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت (ع) باید بدانیم که ولایت بزرگترین سرمایه ماست.

امام جمعه بوشهر: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران توطئه است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران برای ابلاغ پیام رئیس جمهوری آمریکا توطئه‌ای سیاسی برای فریب افکار عمومی جهان است. آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن افزود: آمریکا تلاش می‌کند با این حرکت خود به جهانیان اعلام کند ما خواهان مذاکره هستیم، اما ایران نمی‌پذیرد. وی بیان کرد: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران بیانگر ضعف و در بن بست قرار گرفتن آمریکا و نشان از عزت مردم بزرگوار ایران است. صفایی بوشهری اضافه کرد: آمریکا از طرفی پیام مذاکره با ایران را ارسال می‌کند از طرفی دیگر تحریم‌های خود علیه کشور را تشدید می‌کند. وی یادآور شد: نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب موضوعی اصولی، انقلابی و ستودنی است و عزت ایرانیان را دوچندان کرد.

یک ترانه سرا: گفتند از شجریان اعلام برائت کن تا برنامه‌ات قطع نشود

سیدعباس سجادی، شاعر، ترانه‌سرا و موسیقی‌پژوه گفت: بعد از حضور استاد شجریان با همراهی اصغر فرهادی در سال ۹۵ برای بازدید از یک نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران که ارتباطی هم با صداوسیما ندارد، من را به صداوسیما احضار کردند و رسماً اعلام کردند باید نامه‌ای بنویسی و اعلام کنی من مواضع آقای شجریان را قبول ندارم. عباس سجادی که اکنون مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران است، درباره این ماجرا به خبرنگار ایرناپلاس گفت: بعد از حضور استاد شجریان با همراهی اصغر فرهادی در سال ۹۵ برای بازدید از یک نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران که ارتباطی هم با صداوسیما ندارد، من را به صداوسیما احضار کردند و رسماً اعلام کردند باید نامه‌ای بنویسی و اعلام کنی من مواضع آقای شجریان را قبول ندارم. من گفتم اصلاً چه ربطی دارد؟ من مدیر یک مجموعه فرهنگی هستم و ایشان آمده‌اند آنجا برای بازدید از یک نمایشگاه و من هم طبق وظیفه اداری و اخلاقی‌ام از ایشان و آقای فرهادی استقبال کرده‌ام. مصرانه اعلام کردند اگر چنین نامه‌ای در اعلام برائت از ایشان ننویسی، برنامه «دستان» را قطع می‌کنیم. بنده هم اعلام کردم برنامه «دستان» که هیچ، اگر دستان خود من را هم قطع کنید در حوزه‌ای که به من ارتباط ندارد، چیزی نمی‌نویسم و این‌طور شد که برنامه را علی‌رغم استقبال وسیع مردم قطع کردند.

سنتکام: جنگ با ایران به نفع ما و جهان نیست

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای در واکنش به حادثه دو نفتکش در دریای عمان با تاکید بر آمادگی ایالات متحده برای حفاظت از آب‌های آزاد، اذعان کرد که جنگ با ایران به نفع آمریکا و باقی جهان نخواهد بود. به گزارش بی بی سی، سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه حملات امروز تهدیدی روشن برای آزادی رفت و آمد و تجارت در آب‌های آزاد محسوب می‌شود، مدعی شد که آمریکا و متحدانش تمام تدابیر لازم را برای دفاع از منافع خود اتخاذ خواهند کرد. سنتکام در ادامه بیانیه تاکید کرد که جنگ با ایران در جهت منافع استراتژیک آمریکا و یا جامعه بین‌المللی نیست.

به گزارش ایسنا، روز گذشته، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص حملات به دو نفتکش در دریای عمان مدعی شده بود: تحلیل آمریکا این است که حمله امروز به نفتکش‌ها کار ایران بوده و ایران قصد دارد جریان نفت را دچار مشکل کند. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز بامداد جمعه در توییتی خصمانه ایران را مسئول حمله به دو نفتکش در دریای عمان دانست و نوشت: ارزیابی آمریکا این است که ایران مسئول حملات دریای عمان است. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اتهام زنی‌های بی‌اساس آمریکا اظهار داشت: مسئولیت تأمین امنیت تنگه هرمز، بر عهده جمهوری اسلامی ایران است و نشان دادیم که در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک ملوانان کشتی‌های دچار سانحه رفتیم و آن‌ها را نجات دادیم.

انتقال ۲۳ ملوان حادثه دریای عمان به بندرعباس

فرماندار جاسک گفت: ۲۳ ملوان و خدمه نجات یافته شناور فرونت ایلند از این شهرستان به بندرعباس انتقال یافتند. محمد رادمهر گفت: عملیات انتقال ملوانان این شناور تانکر که روز گذشته با پرچم جزایر مارسال در دریای عمان دچار سانحه شده بود بوسیله یک دستگاه اتوبوس نیروی دریایی ارتش امروز انجام شد. وی ادامه داد: از این تعداد ۱۱ نفر روسی و ۱۱ نفر فیلپینی و یک نفر گرجستانی بودند که از این شمار ۲۲ نفر مرد و یک نفر زن بوده، پس از تشریفات قانونی تحویل نماینده این‌ها شده که به مقصدشان بازگردند. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز گذشته گفته بود: ۴۴ نفر دریانورد خارجی این نفتکش توسط MRCC بندر شهید رجایی نجات یافته و به بندر جاسک انتقال یافته بودند.

تماس عراقی‌ها با پمپئو در رابطه با ایران

نخست وزیر عراق در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه آمریکا از وی خواست در راستای کاهش تنش‌ها با ایران تلاش کند. «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق روز جمعه در گفتگو تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا بر تلاش‌های ایجاد آرامش در منطقه تاکید کرد. در این گفت‌وگوی تلفنی عبدالمهدی از پامپئو خواست تا در راستای کاهش تنش‌ها با ایران تلاش کند.

روایت گوینده خبر تلویزیون از لحظه خواندن جمله رهبر انقلاب

زهراسادات خلیلی روایتی از حال خود در لحظه خواندن خبر جمله مقتدرانه رهبر انقلاب خطاب به آبه شینزو را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. روز گذشته (پنجشنبه ۲۳ خرداد) آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای رایزنی و دیدار با رهبر انقلاب و مقامات ایرانی جهت رساندن پیام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ایران سفر کرده بود. رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن در بخشی از پاسخ خود به وی فرمودند: من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم. زهرا سادات خلیلی گوینده شبکه خبر در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار در صفحه توییتر خود نوشت: «در بخش خبری ساعت ۱۳، که خبر رهبری را اجرا می‌کردم، از این جمله رهبر انقلاب که فرمودند من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم، احساس غرور کردم و تا ثانیه‌های بعد، که به خواندنِ خبر ادامه دادم، به فکر آن جمله مقتدرانه حضرت آقا بودم و به داشتن چنین رهبری به خود می‌بالیدم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۹۲
ملی کردن فضای مجازی از ملی کردن صنعت نفت بالانر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
من یک رعیت هستم و این حق اربابان من هست که بگویند من به اینترنت دسترسی داشته باشم یا نه. آنها فرزندانشان را باید در کانادا به دنیا بیاورند و در آنجا تحصیل زندگی کنند و من رعیت باید تلاش کنم با روزی یک وعده غذا سیر شده آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
اکر اعلام شود که این خانم نوروزی احساس کرده بعد پیاده شدن در اتوبان نور ایمان به دلش راه یافته و تصمیم گرفته از فردا چادر سر کند اصلا متعجب نخواهم شد
ناشناس
| Italy |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
فکر کنم اقایان شبها ازفکر فضای مجازی خواب راحت ندارند و مرتب کابوس میبینند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نه داداش. انتخاب را مردم در پای صندوق رای گفتند . مردم‌گفتند که‌چه مواردی مهم هست یا نیست . تکلیف را مردم معین‌میکنند . یا باید به رای مردم احترام بگذارند یا کلا انتخابات را جمع کنند و مردم‌تکلیف خودشان را بدانند . از همه مهمتر عدالت در ثروت و قدرت هست . عدالت در اموزش و بهداشت و حفظ محیط زیست هست . عدالت برای مردم پارک خوب ماشین خوب . درمانگاه خوب . دانشگاه خوب هست . احترام‌به عقیده دیگر اندیشان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
فضای مجازی ملی بود. بر خی فیلترش کردن و یه عده را محروم کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دوروزه اهواز آب نداریم
یروزشم برق نبود
واجباتمون روکه منونستیم بجا بیاریم هیچ بچه هامون رو هم نمیتونیم تمیز کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
این هفته اخرین مهلت تصویب FATF هست که قطعا تصویب نخواهدشد و نتیجه اش هم جهش دلاربه بالای ۱۶۰۰۰ تومان وسقوط بورس به زیر۲۰۰ هزارواحد درمرحله اول و ۱۵۰ هزارواحد تا۱۸ تیر(مرحله دوم خروج ازبرجام) خواهدبود توصیه کارشناسی: هرچه میتوانید دلاربخرید وسهامتونو سریع بفروشید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۹:۳۰
تنها درمدت نیم ساعت اززمان شروع به کارتالاربورس شاخص کل بیش از۱۳۰۰ واحدسقوط کرد
برای جلوگیری از سفوط بیشتر بسیاری ازنمادهابسته شده و سهامداران قادربه فروش سهامشان نیستند
پیش ببنی میشود با عدم تصویب اف ای تی اف درپایان هفته جاری شاخص کل به زیر ۲۰۰ هزار واحدسقوط کند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
متاسفانه با عملکرد منفی مسولین ، اکثر واژه ها معنی معکوس را به اذهان مردم متبادر میکنند !؟
و قطعا در ملی کردن ها!؟ واسه اکثریت مردم هیچ خیری وجود ندارد و محدودیت ها بیشتر خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
مگر با پول بابای شما رفته کانادا. شما هم برو.هر کس تو زندگیش آزاده هر جا دوست داشت بره و بچه شو بدنیا بیاره.اگر من و شما هم پولش را داشتیم احتمال داشت همین کار را بکنیم.کمی دیدگاهمان را عوض کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
با ورود ماهواره های اینترنتی استارلینک دیگه با این فیلتر هم خداحافظی میکنم
ان گفتگوی رهبری با نخست وزیر ژاپن به نظرم یک کلاس درس بود برای دیپلمات ها و سیاسیون ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
کلاس درس آموزش علم سیاست و علم اخلاق بود برای کل سیاستمداران دنیا.
سیاست علوی یعنی همان چیزی که دنیای کفر و نفاق و تکبر و دروغ را حیران می کند و رسوا.
حالا سیلی خوردند و دنبال فتوشاپ مین و اژدر هم
می گردن نمی دونن چطور جمعش کنند.
سایه اش مستدام که عزت داد به ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
منفی دهنده ها منطقشون چیه؟!
اگر بله قربان میگفتیم میشد کلاس درس؟
خجالت بکشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
فرق فوکوله.دیپلماسی جای بده بستونه.شما یه امتیازاتی میدی یه امتیازاتی میگیری.تا حالا بنگاه رفتی برای معامله؟دیپلماسی ورژن با کلاس ترشه.یه وقت هم هست که نه خریدار قیمت بیشتر میده نه فردشنده کم میکنه.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
منفی دهنده ها میگویند اندیشه سیاسی دیگران با شما متفاوت هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هروقت تابناک اجازه داشت کامنت مخالف پخش کنه برات توضیح میدم23:56
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بعضیا عزت ملی و بزرگ منشی رو از وجودشون دور کرده و در مقابلش به دنبال خواری و کوچکی ایران عزیز هستند....با این منفی دادنها درون مایه اون قشری که به دروغ دم از ملیت ایرانی میزنن بیشتر نمایان میشه
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
مذاکره زمانی معنا پیدا می کند که دو طرف چیزی برای ارایه داشته باشند . خب ما باید چه چیزی بدهیم و چه چیزی بگیرم . قطعا با یک چشم دنبال بمب اتم و اتمی شدن نمی رویم قضیه حل نمی شود. بواقع ترامپ تسلیم بی قید و شرط میخواهد وگرنه چیزی برای تبادل وجود ندارد. اینکه خواسته های ترامپ براورده شود یعنی تسلیم . حالا باید انتخاب کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
منطق شما چیه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ناشناس 23:56 ! چرا تعجب ميكني از منفي زنندگان !
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ناشناس 23:56 به قولی تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
شرم برسازشکاران
محمود
| Germany |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ناشناس ٢٣:٥٦ اونايي بايدخجالت بكشن كه فكرميكنندهنوزدهه شصته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
البته اگر با همين قاطعيت با رانت و فساد مبارزه ميشد و از مسئولين جواب خواسته ميشد الان مردم بيشتر پشت مسولین بودند و در برابر تحريمها مقاومت ميكردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ما از همه بحث ها خبر نداریم.سیما فقط بخشی از سخنان رهبر رو منتشر کرد،در اون جلسه صحبت زیاد شده،جلسه که فقط یک دقیقه نبوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
همه میدونند مذاکره با ترامپ فایده نداره ولی چرا آن زمانهایی که در زمان اوباما یا جورج بوش پدر میشد مذاکره کرد ،به دنبال شعار بودیم و مذاکره نکردید ؟؟؟ چه کسی جوابگوی سالها رنج و محنت و فقر و فلاکت مردم در طول این سالها خواهد بود ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
یه زندگی میخواستیم که اونم نداریم
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ناشناس ۰۰۵۴ با پرچم انگلیس
مثلا میخوای چی رو توضیح بدی؟؟؟ بگی کشور مشکل داره یا بگی اسلام مشکل داره؟؟؟ یا بگی مثل عربستان بله قربان گوی آمریکا بشیم ? اونایی که منفی میدن هم لابد دلیل خودشون رو دارن اما از دادگاه عدل خداوند تو قیامت هیچکس نمیتونه فرار کنه. و اگه اونجا دلیلشون مورد قبول واقع نشد بقیه منفی دهنده ها نمیان نجاتشون بدن چون همه اونجا تک و تنهان.
در کل من اول خودم رو و بعد همه رو به تقوا و انصاف دعوت میکنم چون زودتر از اونچه که فکر میکنیم مهلت عمرمون تموم میشه و باید جواب تک تک کارها و حرفهامون رو بدیم
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
به نظر من منفی ها ربوت هستند
و تعداد زیادی از اکانت های جعلی اعضای سازمان منافقین که به شدت در فضای اینترنت ایران فعالیت دارند.
جالبه که مثبت های مشکوک هم داریم
در خبری که عربستان و امارات مستقیما به ملت و کشور ایران توهین میکنند مثبت ها مشکوک نیست؟
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
عده ای بعد از سالها مذاکره و
دیپلماسی لبخند و شعار تعامل با جهان و هزینه های سنگین برای مردم به نقطه ی زیر صفر رسیده اند...اما چرا؟ این عده دوباره زمزمه ی مذاکره را مطرح میکنند؟آنهم با آدمی مثل ترامپ که تعادل روحی نداره...
تاریخ ثابت کرده که هر موقع در موضع قدرت بودیم بیشتر احترام ایران را داشته اند ..اما هر موقع ضعف نشان دادیم شیخک های جزیره نشین هم به خود اجازه دادند به ایران و کشور ایران اهانت کنند
امسال عید با دوستان برای کاری به هند رفته بودیم.

دوستان گفتند حالا که تا اینجا آمده ایم مدرک دکترایمان را هم بگیریم.

با هم به دانشگاه آسام در سیلچار رفتیم و هر یک مدرک دکترایی خریدیم.

من مدرک دکترای شیمی خریدم. حس بسیار خوب داشت البته برخی از دوستان گفتند برای مدرک دکترا بهتر است به انگلیس یا اسکاتلند برویم اما من مخالفت نمودم و گفتم الان قیمت پوند سر به فلک کشیده بهتر است از همین هند مردک بگیرم چون برای ما هیچ فرقی نمیکنه.

کار صادر کردن مدارک و تحویل آنها فقط 1 روز طول کشید. بعد از بازگشت به ایران هر کداممان در یکی از دانشگاه های دولتی و طراز اول کشور عضو هیات علمی شدیم با حقوق ماهانه بیش از 40 میلیون تومن. البته چون جایی دیگری هم مشغول بودیم این حقوق را فقط برای 1 روز در هفته حضور در دانشگاه میگرفتیم.

همه به ما میگفتند دکتر و ما در پوست خود نمیگنجیدم

زندگی به خوبی و خوشی ادامه داشت تا اینکه .....


ادامه دارد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
قرصاتو سر وقت بخور عزیزم
حدیث
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
قبل از داستان نویسی مطالعه کن
آدم باهوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
هند و انگلیس و اسکاتلند خیابون انقلاب نیست همینجوری واست دکتری چاپ کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
یک هیات علمی تازه کار با مدرک دکتری ماهی پنج میلیون حقوق می گیرد. بعد از 30 سال این حقوق به ده تا پانزده میلیون می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
احتمال این داستانی که میگی نزدیک به صفر هستش چون توی درپیت ترین دانشگاه دنیا هم بری، یه روزه مدرک نمیدن بهت. ممکنه فرایند دریافت مدرک دکتری ساده تر باشه یا سر کلاساش غیرحضوری شرکت کنی، یا بذارن استاد ایرانی برداری ولی یه روزه بهت مدرک نمیدن. جایی که بتونی به این سادگی مدرک بگیری هم قطعا توی فهرست دانشگاه های غیرمعتبر کشور هستش و عمرا توی دانشگاهی هیات علمی شده باشی و قطعا بهت ماهی 40 میلیون که سهله ماهی 5 میلیون هم نمیدن.
ولی من به شخصه حاضرم بهت یه دکترای ادبیات بدم چون شاعر خوبی هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نیازی به این همه تقلا نبود. الان دانشگاه ازاد برای حفظ شما و دوستان نخبتون ظرفیت دکترا رو از دو هزار به ده هزار رسونده. البته همین سه سال قبل رکورد پذیرش 40 هزار نفر هم داشت. با این وضع دلار رو روپیه و همینطور فضای فرهنگی مسموم اون طرفا، برو دنشگاه ازاد محلتون و دکتر بشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
داداشای گلم برخی مسئولین ما اینجوری مدرک گرفتن و دکتر شدن ...مگه اینجوری نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
.
چند میگیری دیگه برامون داستان نبافی؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
به پاسخ دهنده ها باید بگم با حقوق و مزایا میرسه به همین عدد و اگه از بچه های خودشون باشه چرا استخدام نشه
و به نویسنده بگم اون متن سفر به نیویورک و ادامه اون عالیه هرچند من میدونم شما سبک نوشتارتون رو از کی به عاریت گرفتید در کل از توش داستانهای سرگرم کننده خوبی میشه کشید بیرون ولی به عنوان یه اثر مرجع روش حساب وا نکن
داشتن نظم به چیزهای کوچک زیبایی میده و نداشتن نظم هم چیزهای بزرگ را به نابودی میکشونه
سر کوچه ما سیب زمینی ۵۴۰۰ هست شما با این کارها قبمت های جدید را به فروشنده ها ابلاغ می کنید و همه یهویی قیمت را بالا می بدند
تو را به خدا از این کارها نکنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
دوست عزیز کجا سیب زمینی کیلیویی ده هزار تومان است ؟ من دو سه روز پیش کیلویی 5500 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کوچه تون کجاست نفس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
پس فکر کردی چطوری اجناس رو گرون می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سر کوچه ی آقای احمدی نژاد چنده؟
امام‌جمعه بوشهر ... سفر نخست وزیر ژاپن به ایران یک توطیه هست .؟ بیا و خوبی کن . پس دیگر کشورهای دوست مثل عراق و عمان چی . .. انها هم توطیه میکنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اشتباهی منفی دادم
جناب عبدی فعلا ان کشورهایی که رسانه به اصطلاح ازاد کامل( رسانه مطلق ازاد نداریم) دارند از بحران های اجتماعی که دارند بیرون بیایند تا به نوبت ما برسد
بهتر است اگر دنبال سیاسی کاری هستید حرف های دیگری بزنید و یا دعواهای جناحیتون را پایان بدهید و یا اگر قوانین کشور اجرا شود خیلی از مشکلات مردم حل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
بله دیگه رساته باید ازاد باشه تا هر کسی قوانین کشور رو اجرا نکرد به چهار میخ بکشه.
عطا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بدون رسانه آزاد، قوانین اجرا نمی شود و فساد از بین نمی رود عزیز ناشناس
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آقای ناشناس همون اسم آقای عبدی رو که دیدم بهتون منفی دادم واسه اینکه اینهمه اسامی که بالا بودند و لایق پاسخگویی بودند رو رها کردید به عبدی گیر دادید که کلن تو شرایط امروز ما بی تاثیره یه نگاهی بنداز به کشور ببین کیا به این روز انداختنش حالا نرو به خانم پویه نوریان گیر بده منظورم ایشون هم نیست
شرم برسازشکاران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
از زیر پرچم انگلیس و ملکه بیا بیرون بعد شعار بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
وای بر جنگ طلبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
شرم برشما کاسبان تحریم باد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
این مواضع ضدیت باید با داله و مدرک باشه .‌ اینکه یک دست امتیاز و دست دیگر بورسیه بهترین دانشگاها باشه و در دست دیگر بهترین شغل در بهترین ادارات با امکانات . این یعنی تعطیل کردن عقل خود و جایگزین‌کردن فکر من .‌‌
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وای بر جنگ طلبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
با شعار مشکل این کشور حل نمیشود.یه کم فکر کنید ،یه کم مطالعه و تحقیق .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
من نمی گویم سازش و یا نمی گویم جنگ . می گویم زنده باد عقل و زنده باد عقلانیت.
خورشید از زمین بسیار بزرگتر است لاکن خورشید غیر قابل سکونت است
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ای تابناک شما به عنوان بزرگترین سایت خبری فارسی زبان تمام اون کامنتهای مرتبط بنده رو منتشر نکردید ولی این کامنت رو منتشر کردید که مرتبط نیست با اخبار روز جهان ولی بامزه هست یعنی همه رو منتشر کنی خوبه
باید به افراد آموزش داده بشه که اگر فقیر هستند یا زندگی معمولی دارند دور زاد و ولد را یک خط قرمز بکشن

شما باید خودخواهی رو کنار بگذارید. بدونید اگر فقیر هستید و یا زندگی معمولی دارید امید داشتن به اینکه فرزندتان ثروتمند شود و زندگیتان را تغییر دهد یا برای شما حمالی کند کاملا اشتباه هست. فرزند شما نهایت تلاشش را بکند اگر مجرم نشود تبدیل به یکی مثل خودتان میشود.

آیا ارزشش رو داره که زندگی یک موجود بیگناه رو تباه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
شهروند محترم،
قوی ترین گیاهان ، آنهایی هستند که در زمین سخت روییده اند
حضرتعالی با یک تحقیق ساده میتوانید در یابید که بسیاری از انسانهای موفق وکارآفرین ، در قدم‌های ابتدایی طعم فقر را چشیده اند
ناشناس
| Japan |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ان کسی که میگوید که گیاهان درزمین سخت روییده اند گیاهان وجانوران را نباید با انسانها مقایسه کرد گیاهان فقط میخوردند و بعدش میمیردوتفکرهم ندارد
اگر کسی برجام‌را بیشتر از مهلت دو ماه بیشتر ادامه دهد وثوق الدوله زمان هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
جریان وثوق الدوله چی هست ؟
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
خدایا وثوق الدوله بفرست. امین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وثوق الدوله یک خائن بود.قرارداد 1919 با انگلیس.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آقای علم الهدی، باور کن امریکا و اروپا از خداشونه ایران برجام رو ترک کنه!!! به سرعت برق و باد تحریم های سازمان ملل شروع میشه و دوباره پرونده ایران به شورای حکام می دهند و بعدش هم معلومه چی میشه. پس لطفا شما هم خودتون رو برای چنگ اماده کنید و قول بدین وقتی جنگ شد، همین خطبه های اتشین رو تو خط مقدم برگزار کنید نه تو اماکن امن.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
انتخاب وثوق الدوله زمانه با مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
روسیه ایران تیکه پاره کرده در طول تاریخ
پزشکیان . عدالت در سلامت به این معنی نیست که مستمندان و فقرا بصورت برابر از امکانات سلامت استفاده کنند . سوال این هست اگر اینجور باشد باید یکی از اصول قانون اساسی که گفته است مردم در بخش بهداشت و درمان و آموزش و پرورش رایگان هست ...اگر این تفسیر جلو گیری نشود تا چند سال دیگر ممکن هست بخش اموزش و پرورش هم پولدار و فقیر خواهد بود . در صورتی عدالت در سلامت و عدالت در اموزش برای همه در دنیا رایگان هست . آیا این تحلیل جدیدی از عدالت هست ؟
باید دید ملی کردن فضای مجازی منافعش برا کیه ملی کردن صنعت نفت برا کی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
احسنت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
نفت ملی با غیر ملی چه فرقی نی کنه؟
الان تو کشورهای دیگه چطوریه مگه؟
ناشناس
| Italy |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
منافع ملی کردن نفت مال ملت ایران بود و منافع ملی کردن فضای مجازی مال کسانی که نمی خواهند مردم چیزی بدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
! منظورش مثل صدا و سیمای ملی هست !
کاش به جای فضای مجازی صدا و سیما رو ملی می کردید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
یعنی فضای مجازی هم میلی بشه مثل رسانه میلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
صدا و سیما ملی هست ولی ظاهرا شما دوست دارید مواضع ضد ملی داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
احسنت
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سردار عزیز چرا زودتر این فضای ناسام مجازی رو ملی نمی کنین؟ بهترین کار ممکن اینه که تمام کابل های فیبر نوری که اینترنت کشور رو وصل می کنن، قطع کنید. از همون کوسه هایی که چند سال پیش فیبر نوری رو تو خلیج فارس قطع کرد. بعدش هم یه دیناسنتر بزرگ بزنین و مردم از این فضای مجازی به قول شما صرفا جهت انتقال پول، شارژ موبایل، پرداخت قبض، اسنپ و .. استفاده کنند. معنی نداره که شبکه داخلی کشور به اینرنت جهانی متصل باشه.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ناشناس 23:01 تا اونجایی که ما می دونیم صدا و سیما میلی هست نه ملی. ضمنا بهتره شما و همفکران شما به آغوش ملت و ملی گرایی برگردین. کجای این صدا و نا سیما ملیه؟ نکنه چون داره فقط و فقط از شما و همفکرانتون دفاع می کنه ملی هست. یا نکنه شما خودتون رو ملی می دونیم و بقیه مردم هم که ایرانی نیستن لابد؟
ناشناس
| Italy |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
صدا و سیمایی که در یک کشور ۸۰ میلیونی فقط نظرات عده قلیلی را اعمال میکند ملی نیست و همان میلی منسب تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
احسنت
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هر چیزی یه کارشناس داره و من ترجیح میدم آقای جهرمی دربارش صحبت کنند تا دیگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
صدا وسیما اصلا به این شکل فعلی ملی نیست
میشه سعی کنید با افراد ضعیف تر از خودتان مهربان باشید و با آنها خاکی باشید لاکن با افراد قوی تر از خودتان باید متکبر باشید
مرگ بهتر از زندگیست لاکن در ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
هوم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
مردن هم دل و جرات میخواهد که متاسفانه ندارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اقای تابناک هنوز متوجه نشدی این خانم/ اقای ناشناس با لاکن لاکن گفتن داره ادا در میاره؟ توی هر مطلب هم چندتا پست میذاره. هوشیار باش.
باید برای مردم عادی ( یعنی اونهایی که حقوق کمتر از 3 میلیون تومن در ماه میگیرن یا اینکه بیکار هستند ) هزینه های آب ، برق، گاز، تلفن، عوارض مختلف مسکن و مالیات ها رایگان شود.

باید مالیات از تولید حذف شود و هزینه ها آب، برق، گاز، تلفن و ... برای آنها رایگان شود و به تولید کنندگان زمین رایگان داده شود

باید عوارض واردات کالاها حذف شود گرفتن عوارض از کالاهای وارداتی مورد نیاز مردم اشتباه هست

و در عوض اونهایی که حقوق های بالای10 میلیون تومن میگیرن به خصوص پزشکان که از دولت کارانه های چند صد میلیونی میگیرن، یا کارکنان شرکت نفت که در ماه بیش از 50 میلیون تومن حقوق میگیرن، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پرستارها و دلالان مسکن و کالا ها انواع مالیات ها گرفته شود تا تعادل در جامعه برقرار شود
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دایی فازت چیه؟ کسی که حقوق زیر سه میلیون میگیره تخصصش در حد یه مهندس شیمی هستش که در جنوب زیر افتاب و در دمای 50 درجه کار میکنه؟ یا یه متخصص قلب و عروق؟ یا یه جراح مغز و اعصاب؟ چرا نمیگی با این ثروتی که ایران داره از همه لحاظ بجز مدیریت همه ملت باید درامد بالا داشته باشن؟ چرا بعضی از این جماعت اینقدر کوتاه بین هستن که خواسته هاشونو با قلع م قمع کردن هموطنان خودشون عنوان میکنن خب داداش بگ با توجه به تورم و ثروتمند بودن کشور خدا مدیران خوب عطا کنه تا همه از ایم مخمصه خود خواسته نجات پیدا کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سلام من فکر می کنم قضاوت کردن درمورد حقوق ودستمزد برخی اقشارنادرست است دراین موردخاص من خود کارمند رسمی شرکت نفت بادرامد ماهیانه 7000000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
من فکر می کنم قضاوت درمرد درمورد درامد حقوقی افراد ان هم بدون مدرک درست نیست من خودم کارمند رسمی نفت باسابقه 15سال سابقه وکارهرروزهدردمای بالای 50حداکسر 7000000را دریافت می کنم حقوق بالا چهل میلین از کجا میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هرچی مجانی بشه یا قیمتش پایین تر از ارزش واقعی اش باشه دچار اسراف میشه . باید دخل و خرج ها متناسب باشد نه اینکه انرزی یا آب مجانی باشه
من امروز در چند سایت داخلی و خارجی کلیپ‌های از سخنرانی های مسولین فعلی در قبل از انقلاب در مورد فقر و بی عدالتی و گرانی فریاد میزدند . ولی امروز کسی فریاد نمیکشد میگویند مردم باید تحمل کنند . تحمل کنند تا جای که جا دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
قبل انقلاب نیست
اوایل انقلابه توصیه میکنم همه برن ببینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ما شما را به درجه انسانیت میرسانیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
متاسفانه ما اهل مطالعه نیستیم
والا می فهمیدیم که چه ایرادهای قبلا گرفته میشد
مثل : مخالفت با آبله کوبی ، با آب لوله کشی ، با اصلاحات ارضی ، با حق رای زنان ، با ساخت مدارس و دانشگاه و دادگاه های مدرن و سوار شدن بر اتوبوس و خدمت در کار دولتی و ساخت حمام های بهداشتی ووووو
تابی جان فکر میکنم در بخش نطرات منفی و مثبت واقعی نیست . دلیلم این هست که ابتدا وقتی سایت را جستجو میکنی در خر بخش برای هر کاربر یک مقدار اعداد از بخش منفی و مثبت برای اولین بار نمایش داده میشود سپس به فاصله چند لحظه اگر همان بخش منفی و مثبت را بزنید به یکباره شماره چهل را نمایش میدهد بنطرم خکد سایت با چنین ترفندی میخواهد به کاربران دو گزینه و اطلاعات جداگانه باشد یعنی یک بخش برای خود کاربر و یک بخش عمومی برای کل کاربران نمایش میدهد خصوصا ان بخش های که خط قرمز خود سایت هست نمیخوا۶د زیاد دیده شود که نظر کابران واقعا چیست . آیا حدسم درست هست یا نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
بنام خدا نه
ناشناس
| France |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
نه درست نیست.شما از سایت یکبار خارج و دوباره وارد بشید میبینید که اعمال نشده.در واقع مثبت یا منفی چهل تا بوده ولی نمایش داده نمیشود.هر بار نظرات بروز رسانی .میشود مثبت منفی هم یکباره تغییر میکند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
احسنت خیلی خوب این مورد رو بیان کردید دقیقا همینطور است
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
همین الان امتحان کردم , منفی ها ۴۵۶ بود و منهم منفی دادم شد ۶۱۶ ! و بعد صفحه را رفرش کردم شد ۵۱۵ ...و دیگه ادامه ندادم.
بهزاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خیلی وقته که اینجوری شده و مشکل از برنامه
نویسی سایته.
یک وضعی...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
این بحش خیلی خالی هست باید نقطه چین‌پر بشه ... وقتی چند تا نفت کش مورد هدف قرار میگیرد باید سریع اینکار محکوم بشه اگر محکومیت نباشه انوقت آنطرف دعوا در تمام اقیانوس ها و دریاهای جهان ناو مستقر کرده و براحتی میتواند از پنج اقیانوس جهان‌کشتی های تجاری ما را مورد هدف قرار دهد .هدف جنگ اقتصادی بود طاهرا به جنگ‌واقعی منتها با یک اشتباه شروع خواهد شد
مردم در هند مثل حیوانات زندگی میکنند و بسیاری از آنها در خانه های خود سرویس بهداشتی و حمام ندارند طوری که دولت هند برای تشویق هندی ها به ساخت سرویس بهداشتی و حمام در خانه های خود پول میدهد اما کسی قبول نمیکند. اکثرن فاقد خانه هستند و در کپر، اتاق کوچک گلی یا فضای بیرون میخوابند

اکثر مردم در هند دچار فقر شدید هستند و به همین دلیل سوئ تغذیه دارند و شما در هند به ندرت کسی را میبینید که چاق باشه و شکم داشته باشه

هندی ها عاشق سختی کشیدن و زجر کشیدن هستن چون اعتقاد دارند هر چه در دنیا بیشتر سختی بکشند در جهان پس از مرگ زندگی بهتری رو به دست خواهند آورد.

علاوه بر این هندی ها بیشترین میزان زاد و ولد در دنیا را دارند و هر خانواده به طور میانگین صاحب بیش از ۱۰ فرزند میشود که بسیاری از آنها تا قبل از سنین جوانی به دلیل بیماری های مختلف جان خود را از دست میدهند

یکی دیگر از عجایب هند شیوع بالای بیماریهای مادرزادی به دلیل ازدواج های فامیلی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
پس ما خدا را شکر میکنیم که جناب اردکانیان از ما نخواستند مثل هندی ها زندگی کنیم تا اقازاده و دخترخانم و داماد گلشان در خارج راحت تر زندگی کنند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
نشان می دهد که فیلم هندی زیاد می بینی !!! برخی حرفهایت درست است و برخی حرفهایت کاملا غلط.
میشود خواهش کنم این فضای مجازی ملی رو یک نفر جوری تعریف کند من هم بفهمم؟یعنی چجور بشود ؟ فقط از محتوای اینترنت داخلی استفاده کنیم؟ شبکه چت ملی داشته باشیم؟ چجوری است این چیزی که از ملی شدن نفت مهمتر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
یعنی فضای میلی و کنترل شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
جدی نگیرید
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
يعني اينكه همه تحت كنترل قرار بگيرند و هر كاري كردي فردا بيان در خونه ات دستگيرت كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
یعنی یه جوری مثل رادیو تلویزیون هر چی خودشون ..خواستن شما دسترسی داشته باشی....
چگونه‌است که آمریکا با آنهمه دستگاههای عریض و طویل جاسوسی هنوز نتوانسته قاتل جمال خاشقچی رادر سفارت سعودی و یا کشور مربوطه شناسایی کند ولی هنوز گلوله به. کشتی نفتکش اصابت نکرده میتواند کشور حمله کننده را تشخیص دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ترکیه باید
انجام دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
در مورد حوادث اینطوری،عکسهای ماهواره ای و نیز مدارک باقیمانده وجود دارد.قابل قیاس با قتلها نیست که در یک اتاق دربسته صورت میگیرد و بعد هم جسد رو سر به نیست میکنن.
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. بعد هم می‌خواهند پرونده صهیونیسم و آمریکا و کل استکبار جهانی را در منطقه ببندند. اینجاست که در اتخاذ این سیاست‌ها به بن‌بست می‌رسند ولی شجاعت بن‌بست شکنی را ندارند و در موقعیت آتش‌بس به جنگ خود با واقعیت بیرونی ادامه می‌دهند.
امام‌جمعه تهران ... حجاب قانون هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
میشود خیلی از موارد را در قانون نوشت . مثلا از فردا خیابان‌مردانه و زنانه شود . هر کسی بدون ریش به خیابان امد دستگیر شود . آیا این قانون هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هم قانون هست هم دین وهم فرهنگ
حالم از خواندن خبرها بد میشه ...تابناک خودت از این همه چرند نویسی خسته نمی شی..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
من بدتر از شما .
اصلا تمام دنیا بیچاره اند جز مردم ایران. راضی شدید؟
سرکوچه ماسیب زمینی ریزها وگلوکها رومیدن کیلویی4تومان.
هر چیزی ملی کردین گند زدین بهش و انحصاریش کردین
تابناک لطفا از بیچارگی مردم بنویسید. دولتها می آیند ومیرند. آنچه می ماند ملتها هستند.
راننده اسنپ دختره رو تو اتوبان پیاده کرده و حالا می خواد به او هدیه بده.. دختره هم می گه ناراحت نیست این طبیعی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
غیر طبیعی هست . ان‌جوانی که در زندان‌کشته شد و با چهل صربه کارد . قاتلین چی میشوند ؟ محاکمه میشوند یا نه . یعنی قبلا هم قتل کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
طبیعی یا غیر طبیعی تو سناریو که اینطور نوشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
وقتی راوی خبرگزاری فارس باشه، از نظر مرغ پخته هم عادی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چشم بسته غیب گفتی ، راننده که پاسدار از آب در اومد، دختره هم که کاشف یه عمل اومد خبرنگار دولتیه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
هممون رو سر کار گذاشتن با یه فیلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
عمو تو موقع سوار کردنش دیدیش که بی حجاب بود سوارش نمی کردی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کاملاً طبیعی است. طرف بعد از 2 هفته بازداشت میاد تو تلویزیون میزنه زیر تمام عقاید و باورها و نوشته ها
بال
آدم حالش از چی خوب باشه. بعضی مردم را چی فرض میکنن
ملي كنيد يا نكنيد مردم اگاه هستند و از همه چيز خبر دارند .
خانم نماینده شورای شهر! برای یک تیراندازی در تئاتر شهر جلسه می گذارید با نمایندگان تهران و .‌‌.. و بسیار ناراحت هم هستید از این حرکت بسیار زشت، آیا برای نجفی و آن اشتباهی که به بار آورده است و از بد حادثه امثال شما و نمایندگان تهران او را شهردار کردید، جلسه ای نمی گذارید، چرا انقدر بی اختیار هستید و نمی توانید شهردار را خودتان انتخاب کنید، برای اینکه اگر شهردار را قرار باشد شما انتخاب کنید دیگر شماها عضو شورای شهر نیستید
داستان این اسنپ و اون راننده و اون خانم خیلی خیلی جالب و دراماتیک شده. فقط کم مونده .... آخه این کارا برای چی هست؟ چرا بعضی همیشه سعی می کنن به هر نحوی شده خودشون رو در برابر مردم نشون دهند. بابا به خدا این کارا عاقبت نداره. همین مردم تا یه حدی رو تحمل می کنند،
با همین فرمون پیش برین
عدم عزم و اراده جدی مسئولان در رسیدگی به فساد دوره قبلی مدیریت شهرداری باعث میشود حق الناس تهرانی ها گردن مسئولان بیفتد پرونده عیسی شریفی نیز بایستی در دادگاه علنی همانند دادگاه هاشمی، و ... رسیدگی شود
کاش امام جمعه بوشهر یه نماز شکر هم میخواند که خدا شر نخست وزیر ژاپن و این توطئه رو از سرمون کم کرد.خدارو شکر که رفت
من وقتی بچه و پیر مرد ها رو تا کمر توسطل زباله میبینم احساس غرور میکنم
جناب همتی از شما بعیده که میگید اتفاقی نیفتاده ، خودت بهتر میدونی اخبار داخلی و خارجی بیشترین تاثیر رو حداقل تو قیمت ارز دارند ، همانطور که تو این یه ماهه بخاطر جوی که ورود نخست وزیر ژاپن تو کشور ایجاد کرد دلار حدود ۲۰ درصد افت کرد ، حالا هم وقتی طرف دست پر امد و دست خالی رفت و حادثه نفتکش هم اتفاق افتاد انتظار داری بازار عکس العمل نداشته باشه ؟! بخصوص وقتی پای کاسبان تحریم درمیان باشه ؟!
اون دختر بیچاره از فردا اول صف راهپیمایی ها خواهد بود و آقای عابد بداند که او اول راننده تاکسی بود بعد کارمند اطلاعات یا جای دیگر و وظیفه اش رساندن امن آن دختر حتی اگر به فجیع ترین شکل هم لباس بر تم داشت بوده است
جدیدا به جای عنوان فیلتر کردن و محدودت بیشتر می گن ملی کنیم!!!!!
بزودی این گوینده خبر یک پست خوب در صدا وسیما دریافت خواهد کرد میگید نه از فروغی و از همه مهمتر از روابط عمومی بپرسید ؟
می دانید چرا فساد در بین اعضای شورای شهر ها بیشتر است؟ چون صلاحیت هر فرد را به خاطر کشاندن مردم به پای صندوق های رای تایید می کنند. چه کسی انتخاب بشه مهم نیست . مردم زیادی به پای صندوق های رای حاضر شوند‌.و به رئیس جمهور رای بدن دیگر هیج
آفرین
به اون مجری اخبار صدا و سیما به خاطر "بصیرت" و اعلام موضع ارزشمدارانش ترفیع رتبه بدید. حیفه که همچین شخصی فقط در حد یک گوینده باقی بمونه.
بعضی وقتا حال آدم ها توی یک عکس ،گویاتر از روایتی هست که بعدش میشنویم.
اشکال نداره .باشه ما روایتت رو قبول میکنیم.
جای ناراحتی نیست ، همه ما میدونیم که زمینه که دور خورشید میچرخه.
نظرات شخصی افراد در فضای مجازی یا صفحات مجازی خودشان هیچ ارزشی برای من ندارد .
این چه راننده اسنپ ای که این همه برو بیا داره ؟؟؟
رسانه میلی در اختیارشه ، صف اول نماز میشینه و با بزرگان لشگری و کشوری حشر و نشر داره؟؟؟؟
باهمه عکس می گیرند و دیدار میکنه و بیانیه صادر می‌کنه و ....
ما که از کار این جناب سر در نیاوردم
خانم نوریان. راننده اسنپ همه عکس دارن تو اینترنت با یک سرچ ساده...بابا حداقل از نا بازیگر استفاده کنید
کاش همه اینجوری صدمه میدیدند ((((((((مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ))))))))
وقتی اینترانت ( اینترنت داخلی ) رو از ملی شدن نفت مهم‌ترین می دونن ، بفهمید که چه کسایی مسوولاند .
کاسه داغ تر از آش نشو
ريا مخصوصا در برخی مجريان صدا و سيماي ميلي و جناحي موج ميزنه و يه حالت مسابقه به خودش گرفته......
خانم زهرا سادات خلیلی سودای آقای حیاتی شدن را درسردارد...
جناب سردار نقدی نفت از ملی شدن فقط اسمش باقی مانده و دلیل آن ثابت ماندن یارانه با توجه به افزایش حاملهای انرژی است .
.
من گفته و احساس ایشان را دربست قبول میکنم والا نه
اگرچه ما ایرانی ها حتی اگر یک سوزن خیاطی را هم تمام و کامل خودمان بسازیم افتخار خواهیم کرد اما در این مورد سر روسیه سلامت
آقای علم الهدی
حالت خوبه برادر؟؟؟
کم وکسری نداری،اخیانا اگه بازار بری با کارت حقوق ۱۴۰۰بازنشستگی خرید می‌کنی بابایارانه که اینقدر سیری،
چرا مخاطبان به کامنت شماره 2 این همه نظر منفی دادند کجای اون نظر، غیر شرعی، غیر قانونی، غیرمنطقی ،غیر عقلایی و غیر از تکیه بر تجربه های گذشته بود....!؟ کمی آزاده باشیم حداقل کمی ملی گرا باشیم
كاش با قاطعيت با رانت و فساد مبارزه ميشد و از مسئولين جواب خواسته ميشد كه الان مردم بيشتر پشت مسولین باشند و در برابر تحريمها مقاومت كنند. مردم تحريم را ميتونند تحمل كنند ولي رانت و فساد و اختلاس و آقازاده ها را نه!
شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۹:۳۰
تنها درمدت نیم ساعت اززمان شروع به کارتالاربورس شاخص کل بیش از۱۳۰۰ واحدسقوط کرد
برای جلوگیری از سفوط بیشتر بسیاری ازنمادهابسته شده و سهامداران قادربه فروش سهامشان نیستند
پیش ببنی میشود با عدم تصویب اف ای تی اف درپایان هفته جاری شاخص کل به زیر ۲۰۰ هزار واحدسقوط کند
... و این‌طور شد که برنامه "دستان "را علی‌رغم استقبال وسیع مردم قطع کردند.
دورود بر شرف و مردانگی و انسانیت شما هنرمند واقعی و ارجمند جناب آقای سیدعباس سجادی
خداوکیلی بعضیها کلن بیخیال مردم شدن اون داستان اسنپ به کجاها کشیده شده و جالبه که راننده اسنپ هدیه فرهنگی میده و خوب آقای عابد شما که هدیه میدی اصلا روا نبود که پیاده کنی و انگار خیلی هم به پول کار اسنپ نیاز نداری وقتی هدیه میدی و خانوم نوریان اگه شما موقع عکس گرفتن اصلن نارحت نبودید خوب پس تمام اینها از ابتدا فیلم و شوه میتونه باشه
طبق گزارش های رسمی صادرات نفت به ۲۰۰ هزار بشکه درروزکاهش یافته
صنایع فلزی هم که تحریم شده
صنایع پتروشیمی هم که جدیداتحریم شد
اف ای تی اف هم که حداکثرتاپایان همین هفته پرونده اش بسته میشه
اینستکس هم که اگر راه بیافته فقط شامل غذاوداروهست
برجام هم که نفس های اخرشومیکشه
نتیجه اخلاقی: اگرسهام بورس دارید همین امروزبفروشیدش وباپولش دلاربخرید !
حقوق اعضای هیأت علمی مثل سایرین با سابقه کاری سنجیده می شود. الان استادی با 27 سال سابقه 16 میلیون و 300 هزار تومان می گیرد البته کارمندان هم هستند. از طرفی پایان نامه دکتری هم حدود 10 میلیون تومان و ارشد هم دارند. بنده شاهد قضیه هستم حقوق شان کفاف زندگی می دهد. مثلا وام آنها 100 میلیون تومان با توجه به حقوق شان می باشد. حالا من با انها کار می کنم خانه و آپارتمانهای 150 متری دارند و و خانه های ویلایی هم دارند. البته بنظرم حق شان می باشد. برای جلسات ارتقا و یا با وجود بازنشستگی هنوز در دانشگاه مسولیت هیأت ممیزه دانشگاه دارند و سایر کارها اضافه می شود. وام آنها معمولا هر چند به چند وقت تکرار می شود.استاد نابینایی را می شناسم آپارتمان 5 طبقه دارد. لازم به ذکر است اکثر استادان دانشگاه چون دارای حقوق کافی هستند به تهران اثاث کشی کرده اند.
اصل 59 قانون اساسی این حق را به مردم داده که در مسائل مهم کشور اظهار نظر کنند
لطفا پیگیری کنید قراره چقدر پاداش بگیره؟
بسیاری از انحصار های ایجاد شده در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی به بهانه ملی کردن و مشابه آن ایجاد شده است.الان 80 درصد اقتصاد دست دولت و بخش خصوصی فضایی برای رقابت ندارد و خفه شده.برخی از بخشهای خصوصی نیز که ظاهرا خصوصی هستند،دارای ارتباطات دولتی هستند.در زمینه رسانه های مجاز ببینید چقدر رسانه مستقل داریم،همه طرفدار هستند،رسانه منتقد یا مخالف اجازه فعالیت ندارد.در مورد احزاب نیز همینطور است در مورد همه مسایل همینطور است.
مرگ بر امریکای جنایتکار
ما در مسیر درستی هستیم،این از روحیات و رفتارهای ما پیداست.
اینکه خدمات رایگان به همه مردم عدالت نیست درسته چون همه جمعیت که مردم بحساب نمیان مردم یعنی اقازاده ها ودولتیها واطرافیانشون
واقعیت با حقیقت تفاوت داره ،حقیقت اینه که به ترامپ نمیشه اعتماد کرد ولی واقعیت اینه که آمریکا حداقل ۵۰ درصد از قدرت و ثروت دنیا رو در اختیار داره
مسئولین با کردار و رفتار و سبک زندگیشون باید مردم و جوانان رو به اهل بیت چذب کنن نه اینکه با اینترنت ملی که بین ما و دنیا فاصله ایجاد خواهد کرد
همیشه به یاد این جمله باش تا صبح دولتت بدمد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها