بازدید 2767

ابراز نگرانی ترکیه نسبت به افزایش حملات به مساجد در اروپای غربی

وزارت امور خارجه ترکیه نسبت به افزایش حملات به مساجد در برخی کشورهای اروپای غربی به ویژه آلمان طی روزهای اخیر ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 13 June 2019

وزارت امور خارجه ترکیه نسبت به افزایش حملات به مساجد در برخی کشورهای اروپای غربی به ویژه آلمان طی روزهای اخیر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای، افزایش حملات به مساجد در برخی کشورهای اروپای غربی به ویژه آلمان در روزهای اخیر را نگران‌کننده خواند و بر لزوم یافتن راه‌حل برای این مسأله تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: تشدید روزافزون بیگانه‌ستیزی و دشمنی با اسلام ابعاد نگران‌کننده‌تری یافته و دستیابی هرچه سریع‌تر به یک راه‌حل برای این مسأله الزامی است. نفرت و عدم تحمل به ویروسی تبدیل شده که تهدیدی برای همه جهان است. نابودی کامل این ویروس با همکاری جامعه بین‌المللی امکان‌پذیر خواهد شد.

در بیانیه فوق همچنین تصریح شده است: تصویب قطعنامه پیشنهادی ترکیه با عنوان «مبارزه با تروریسم ناشی از اعتقادات مذهبی و سایر اقدامات خشونت‌آمیز» در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز دوم آوریل اقدام مهمی در راستای تلاش‌ها برای یافتن این راه‌حل بوده و تعهد تمام کشورهای عضو سازمان ملل به این قطعنامه باعث کاهش این حملات خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس