بازدید 14131
۳
پست معنادار علی علیپور در شبکه اجتماعی

بمب نقل‌وانتقالات باکوچ ستاره‌استقلال به‌پرسپولیس؟

هر دو دروازه بان با توجه به آمادگی خوبی که دارند می‌خواهند در تیمی حضور داشته باشند که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و همین مسئله باعث شده که حفظ هر دو دروازه بان در استقلال ممکن نباشد
کد خبر: ۹۰۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 12 June 2019

انتشار تصویری توسط علی علیپور مهاجم پرسپولیس در کنار حسین حسینی و در کنار آن بکاربردن یک «ایموجی» بمب این شایعه را بوجود آورده است که دروازه بان جوان استقلال قرار است برای فصل بعد راهی تیم رقیب شود. شایعه‌ای جنجالی که البته از سوی هیچکس تایید نشد و علیپور هم عکس خود را از شبکه‌های اجتماعی حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین حال امروز شایعه انتقال مهدی رحمتی به پدیده هم رسانه‌ای شد و اخباری مبنی بر توافق این دروازه بان کهنه کار برای پیوستن به تیم مشهدی منتشر شده است. به نظر می رسد همه اینها نوعی تهدید دروازه بان جوان استقلال به احتمال ماندن رحمتی در این باشگاه باشد و در مقابل هم رحمتی شایعه رفتنش را سر زبان ها انداخت.

مدتهاست که بحث جدایی یکی از این دو ( بین رحمتی و حسینی) از استقلال به گوش می‌رسد و احتمال جدایی یکی از این دو دروازه بان از استقلال جدی است. هر دو دروازه بان با توجه به آمادگی خوبی که دارند می‌خواهند در تیمی حضور داشته باشند که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و همین مسئله باعث شده که حفظ هر دو دروازه بان در استقلال ممکن نباشد. باید منتظر باشیم و ببینیم که در نهایت کدام دروازه بان در استقلال ماندنی می‌شود و مقصد بعدی دروازه بان دیگر آبی‌ها کجاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هر جا بره پول مالیات من کارمند و بیت المال رو بهش میدن پس فرقی نداره
دروازه بانی که توپهای توی شیش قدم را نمیتونه جمع کنه خودش باید بره هرچقدر هم با تجربه باشه.
باوجود دروازه بانی مثل بیرو نیازی به کسی نداریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار