بازدید 3491
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نوسان اندک در بازار سکه/ هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۴,۵۴۰,۰۰۰ تومان

بازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته، با افزایش و کاهش قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که در ساعاتی از روز نرخ‌ها رشد داشت و در ادامه با کاهش همراه بود. اما نسبت به روز گذشته، بهای سکه تمام اندکی افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 12 June 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته، با افزایش و کاهش قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که در ساعاتی از روز نرخ‌ها رشد داشت و در ادامه با کاهش همراه بود. اما نسبت به روز گذشته، بهای سکه تمام اندکی افزایش داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و دوم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد افزایش نرخ جهانی طلا و ثبات نسبی بهای ارز در بازار داخلی بودیم. اما حباب سکه امامی نسبت به روز قبل، افزایش داشت.
 
نوسان اندک در بازار سکه/ هر قطعه سکه تمام طرح جدید 4,540,000 تومان

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با افزایش نسبت به روز قبل به رقم ۱۳۳۴ دلار رسیده است، افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، حدود ۴۰ هزار تومان افزایش داشته است.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز، ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین امروز هر نیم سکه بهار آزادی به ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به رقم یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، بدون تغییر، یک میلیون تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۵ هزار تومان ارزشگذاری شد. این در حالی است که روز گذشته، ۴۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴۵۰ هزار تومان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار