بازدید 9679
۴
گزارش

آغاز مذاکره رسمی پرسپولیس با طارمی بدستور برانکو

طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال ایران به کره‌جنوبی رفته بود امروز به کشور برمی‌گردد تا وضعیت او برای فصل آینده مشخص شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از ورود مهدی طارمی به ایران مذاکره با او برای حضور در پرسپولیس را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 12 June 2019

با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از کره جنوبی، باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابقش مذاکره می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تعیین تکلیف طلبش، به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که فصل آتی در این تیم می ماند، خواهان جذب مهدی طارمی است تا حالا یک بار دیگر بحث حضور این بازیکن در تیم قهرمان ۳ فصل اخیر فوتبال کشورمان مطرح شود.

طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال ایران به کره‌جنوبی رفته بود امروز به کشور برمی‌گردد تا وضعیت او برای فصل آینده مشخص شود. مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از ورود مهدی طارمی به ایران مذاکره با او برای حضور در پرسپولیس را آغاز کنند.

آغاز مذاکره رسمی پرسپولیس با طارمی بدستور برانکو

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این آدم دوبار پرسپلیس را به بدبختی کشانده چرا باید یک فرصت دیگه هم به او بدهیم ؟ اینهمه بازیکن جوان آینده دار با اخلاق چرا باید دنبال این آدم برویم که بوئی از اخلاق نبرده . از کجا معلوم دوباره تیم رو دور نزنه و سر از یک تیم دیگه در نیاورره؟
عرب که بناحق مدیریت تیم بزرگ پرسپولیس رابدست گرفته گویی در خواب زمستانی است وهیچ فعالیت نقل وانتقالاتی ندارد تمام تیمها به اندازه انگشتان یک دست بازیکن تازه گرفته اند ولی دریغ ازیک بازیکن تازه توسط عرب برای تیم محبوب پرسپولیس
یا خدا پرسپولیس بدبخت شد
با سلام
بدون مهاجم یا با مهاجم در پیت بازی کردن بهتر از آوردن این نامرد.
بابا ولش کنید فکر می کنه کیه . آدم مسخره نامرد---برانکو از تو بعیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان