بازدید 14614
۶
خبر

مهدی رحمتی به پدیده مشهد پیوست

علی خطیر طی روز‌های گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال اعلام کرد رحمتی در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، اما دروازه‌بان استقلال ترجیح داد فصل آینده در مشهد توپ بزند و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 12 June 2019

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان قراردادش با این باشگاه از جمع آبی‌پوشان جدا شد و فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان سرانجام از این تیم جدا شد و در توافقی که با مسئولان باشگاه پدیده داشت به این تیم پیوست. این بازیکن که قراردادش با آبی‌پوشان به پایان رسیده بود بعد از مذاکره‌ای که با مسئولان باشگاه پدیده داشت فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد و در مشهد توپ خواهد زد.

قطعا یکی از مهمترین چالش‌های استقلالی‌ها پیش از آغاز لیگ نوزدهم و همینطور فصل نقل و انتقالات، ادامه همکاری با سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی درون دروازه این تیم بود و به دلیل داغ بودن این موضوع هر روز خبری در رابطه با چالش پیش روی آبی‌ها منتشر می‌شد تا اینکه امروز تکلیف موضوع به طور کامل روشن شد و این کاپیتان باتجربه آبی‌ها بود که در نهایت رضایت به جدایی از این تیم داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که علی خطیر طی روز‌های گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال اعلام کرد رحمتی در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، اما دروازه‌بان استقلال ترجیح داد فصل آینده در مشهد توپ بزند و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. سیدحسین حسینی چند روز پیش در گفت‌وگویی مدعی شد تنها در صورتی در استقلال خواهد ماند که به عنوان دروازه‌بان اول برای آبی‌پوشان بازی کند و حالا با توجه به جدایی رحمتی باید دید گلر ۲۷ ساله استقلال چه زمانی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

مهدی رحمتی به پدیده مشهد پیوست

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
به سلامت
فاتحه پدیده رو خوندن
کاپیتان استقلال رفت زیردست یه پرسپولیسی!
رحمتی بیشتر به درد همکاری با مربیان می خورد تا بازی کردن.
طرفدار رحمتی نیستم اما حسین حسینی فصل آینده دوران بی فروغی خواهد داشت راهی که بر مبنای خودبزرگ بینی طی شود عاقبتش سقط است
هرجا هستی مهدی جان موفق باشی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار