بازدید 4834

جزئیات برگزاری اجلاس روسای واحدهای دانشگاه آزاد

کد خبر: ۹۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 11 June 2019

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اجلاس روسای واحدهای این دانشگاه از فردا خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس این دانشگاه، گفت: این اجلاس با عنوان «دانشگاه آزاد اسلامی؛ گام دوم انقلاب اسلامی» روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ خردادماه) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه این اجلاس از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا (چهارشنبه) در واحد علوم و تحقیقات، افزود: علاوه بر حضور و سخنرانی دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در این اجلاس، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و… نیز حضور خواهند داشت.

کلانتری ادامه داد: این اجلاس یکی از رویدادهای بزرگ و مهم دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است که با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی، معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسای دبیرخانه‌های هیئت‌های امنای استانی در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلانتری با بیان اینکه رویکرد اصلی این اجلاس، عملیاتی کردن سیاست‌ها و ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا است در این اجلاس بحث‌های کلیدی و مهم مطرح شده و به سؤالات و ابهامات رؤسای واحدها و مسئولان پاسخ داده شود و سلسله گفت و شنودهایی نیز بین صف و ستاد به وجود آید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و کشوری در افتتاحیه این اجلاس، گفت: حضور دکتر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه در این اجلاس مغتنم است که قرار است مسائل، سیاست‌ها و رویکردهای اصلی دانشگاه توسط ایشان برای همه مسئولان دانشگاهی تبیین شود.

کلانتری با بیان اینکه همزمان با برگزاری نشست اصلی، چندین نشست تخصصی تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: نشست تخصصی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی واحدهای دارای دانشجویان غیرایرانی و نشست تخصصی واحدهای دارای رشته‌های علوم پزشکی از جمله برنامه‌های جانبی این اجلاس دو روزه است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم اختتامیه این اجلاس، میهمانان با حضور در یادمان شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات به مقام رفیع شهدای دفاع مقدس ادای احترام خواهند کرد و اجلاس دو روزه «دانشگاه آزاد اسلامی؛ گام دوم انقلاب اسلامی» با قرائت بیانیه، به کار خود پایان خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل