بازدید 5279
بازتاب

حمله گرشاسبی به عرب:با اینهمه بازیکن از گروه صعود نکردید چون من نبودم!

اگر من به آن شکل به بازیکنان انگیزه نمی‌دادم، قطعاً به فینال نمی‌رفتیم. چرا این فصل که این همه بازیکن داشتیم حتی از گروه‌مان صعود نکردیم؟! شما ببینید اگر همین فصل پرسپولیس راهی فینال آسیا شده بود و جام را بالای سر می‌برد مبلغ شش میلیون دلار پاداش می‌گرفت
کد خبر: ۹۰۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 11 June 2019

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین و بازنشسته پرسپولیس این روزها بار دیگر آماج حملات و انتقاداتی قرار گرفته که نحوه تقسیم و هزینه درآمدهای نجومی پرسپولیس در زمان او را زیر سوال برده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گرشاسبی در واکنش به این موضوع که چرا وقتی در قرارداد بازیکن آمده است بابت هر موفقیت داخلی و آسیایی تیمش پاداش جداگانه دریافت خواهد کرد، اما این پاداش جداگانه به وی پرداخت و از قراردادش کم نمی‌شود، عنوان کرد: نه، این‌طور نیست. این پاداشی که به بازیکنان تعلق گرفته در واقع پاداش آسیایی آنهاست که در قراردادشان آمده و رقم‌های آن نیز متفاوت است.

حمله گرشاسبی به عرب:با اینهمه بازیکن از گروه صعود نکردید!

وی ادامه داد: در واقع آفر‌های قرارداد بازیکنان که مربوط به بازی‌های آسیایی است، همین پاداشی است که به آن‌ها پرداخت شده و مبلغی جداگانه به آن‌ها پرداخت نشده است. شما در نظر بگیرید ما با پنجره بسته و با جدایی پنج بازیکن به مصاف حریفان سخت آسیایی خود رفتیم. در مرحله نیمه نهایی هم دیدید که حسین ماهینی و محمد انصاری را هم در اختیار نداشتیم و کتف کامیابی‌نیا هم مدام از جا در می‌رفت. در حقیقت با حمیدرضا طاهرخانی و آدام همتی‌ها السد را در قطر بردیم که کار بسیار ارزشمندی بود. منتقدان به این قضیه نباید شرایط وقت ما را فراموش کنند.

گرشاسبی در ادامه مدعی شد: اگر من به آن شکل به بازیکنان انگیزه نمی‌دادم، قطعاً به فینال نمی‌رفتیم. چرا این فصل که این همه بازیکن داشتیم حتی از گروه‌مان صعود نکردیم؟! شما ببینید اگر همین فصل پرسپولیس راهی فینال آسیا شده بود و جام را بالای سر می‌برد مبلغ شش میلیون دلار پاداش می‌گرفت. این رقم حدود ۱۰۰ میلیارد می‌شود و با این پول می‌شد هزینه کل فصل را درآورد، کاری که در زمان مدیریت من انجام شد و پاداش‌های آسیایی خیلی از مشکلات مالی را حل می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان