بازدید 6788
۳

تکمیل و تحویل بیش از ۱۶ هزارخودرو ناقص

کد خبر: ۹۰۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 11 June 2019

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری را آغاز کرده و در روز‌های اخیر ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس، نماینده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامین نیاز مشتریان از سویی و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه‌های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودرو‌های ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

علیرضا بخت آزما با اشاره به مشکلات تحمیلی ایجاد شده به دلیل تحریم‌های ظالمانه گفت: در حال حاضر سازندگان نیز با شرایط جدید منطبق شده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، زنجیره تامین درحال بازگشت به شرایط عادی است.

وی با بیان این که کارگروه‌های ویژه‌ای برای هم افزایی و همکاری در تمامی زمینه‌های تامین، برنامه ریزی و شرکت‌های قطعه ساز تشکیل شده گفت: در روز‌های تعطیل اخیر کارکنان در واحد‌های مرتبط به صورت سه شیفت در محل کار حاضر شدند و توانستند عدد تجاری سازی خودرو‌های ناقص را به بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو افزایش دهند.

بخت آزما تصریح کرد: در روز عید سعید فطر تعداد دوهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و تحویل مشتریان داده شده است.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بررعایت تمامی شاخص‌های استانداردی و کیفیت در فرآیند تجاری سازی خودرو‌ها گفت: به مشتریان اطمینان می‌دهیم که با برنامه ریزی منسجم، قطعات تامین و بر روی خودرو‌ها نصب شده و فرآیند تجاری سازی بدون هرگونه تخطی از استاندارد‌های کیفی انجام شده است.

بخت آزما خاطرنشان کرد: هیچ تولیدی خارج از فرآیند و چارچوب استاندارد کیفیت اجازه تجاری سازی ندارد. وی به حداقل رساندن تولید خودروی ناقص را از اهداف تعیین شده دانست و گفت: با تثبیت تجاری سازی روزانه دوهزار دستگاه، در هفته‌های آینده تیراژ تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو را روزانه به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه و در نهایت ۳ هزار دستگاه خواهیم رساند. خودرو‌های کف کارخانه در زمان مناسب و با کیفیت مطلوبی به دست مشتریان خواهد رسید.

بخت آزما افزود: درحال حاضر روند تکمیل خودرو‌های ناقص به صورت مداوم از سوی مدیرعامل گروه پایش می‌شود و تمامی تیم‌های عملیاتی و اجرایی موظف به پاسخگویی هستند.

وی تصریح کرد: سازنده‌ها نیز همدل و همراه با ایران خودرو درحال تامین قطعه هستند و با آغاز تزریق نقدینگی، چرخه تامین به شرایط بهتری بازگشته است.

بخت آزما در پایان با بیان این که به زودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسیر بحرانی و با تامین قطعات، خودرو‌ها بدون درنگ تکمیل و به دست مشتریان می‌رسد.

گفتنی است، خودرو‌های تجاری سازی شده شامل گروه ۲۰۶، دنا، دناپلاس، رانا، پژو ۲۰۷، تندر ۹۰ پلاس و اتوماتیک، تندر ۹۰، سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۰۸ بوده که در روز‌های اخیر به مشتریان تحویل داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خودرو ناقص کجا بوده ؟ این دروغها را باور نکنید. از روی عمد آنها را تکمیل نمی کردند که بحران درست کنند وگرنه همه قطعات به وفور وجود دارد .
نقصی در کار نبوده و این موضوع حربه خودروسازان برای به هم ریختن بازار و افزایش قیمت بوده .
اگر همین خودرو ها صفرتا صد در داخل تولید بشه ارزش داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل