بازدید 4814

سپاهان قرارداد ۴میلیاردی با حسینی را دروغ خواند

کد خبر: ۹۰۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 11 June 2019

سرپرست سپاهان در مورد اینکه محمد مسلمی‌پور مدافع ملی‌پوش امید این تیم امروز اعلام کرد از این تیم جدا شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی امکان ندارد. مسلمی‌پور ۲ سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد. قرار است او تا هفته آینده برای مصاحبه‌ای که انجام داده در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و توضیح دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، فتاحی در مورد اینکه گفته می‌شود محمدرضا حسینی با قرارداد چهار میلیاردی به عضویت سپاهان درآمده گفت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد ان‌شاءالله قرارداد‌ها را که سازمان لیگ منتشر کرد مبلغ قرارداد او هم مشخص می‌شود. حسینی به خاطر شرایط خانوادگی‌اش در اصفهان ماند. او خودش اعلام کرد که دوست دارد در باشگاهی باشد که به قهرمانی نزدیک است ضمن اینکه او با امیر قلعه‌نویی راحت است و دوست دارد با مربی‌ای کار کند که قبلاً شاگردش بود.

سرپرست تیم سپاهان در ادامه گفت: این مبلغ چهار میلیارد که در مورد آن صحبت می‌شود با مبلغ اصلی قرارداد حسینی فاصله زیادی دارد و ان‌شاءالله به زودی مشخص می‌شود. وی در مورد زمان بازگشت امیر قلعه‌نویی از تعطیلات گفت: تیم سپاهان روز اول تیر ماه تمریناتش را آغاز می‌کند و ان‌شاءالله آقای قلعه‌نویی در این تاریخ بر سر تمرینات تیم حاضر خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر