بازدید 2176
۱

بسیاری از وزرا اعتقادی به خصوصی‌سازی ندارند

کد خبر: ۹۰۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 10 June 2019

رئیس اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه بسیاری از وزرای دولت اعتقادی به خصوصی‌سازی ندارند، گفت: شان اجرای اصل ۴۴ به تغییر مالکیت نزول یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین شافعی در نشست توجیهی واگذاری های بزرگ، اظهار داشت: بسیاری از وزرای دولت اصلاً اعتقادی به خصوصی سازی ندارند. بعضی از وزرا به گونه ای رفتار می‌کنند که انگار می‌خواهند بخشی از دستشان را قطع کنند.

وی افزود: ممکن است در دولت شعار بدهند اما در عمل کاری نمی‌کنند. یک اراده واقعی برای خصوصی سازی وجود ندارد.

شافعی با اشاره به سیاست های اصل ۴۴، گفت: شان اجرای سیاست های اصل ۴۴ به تغییر مالکیت نزول پیدا کرده است. باید قوانین مربوطه در مجلس اصلاح شود زیرا این قوانین مانع بزرگ در مسیر بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران، با تاکید بر اینکه باید اعتماد دوطرفه بین بخش خصوصی و دولت باشد، تصریح کرد: به دلیل نبود هماهنگی، در بهبود فضای کسب و کار دچار مشکل شده‌ایم.

شافعی گفت: به عنوان مثال موردی را به عنوان مخل فضای کسب و کار شناسایی می‌کنیم اما از آن طرف قوانینی وضع می‌شود که موانع را از قبل بیشتر می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خصوصی سازی به روش بنگاه های زود بازده کلا فاجعه هستش.یه سوله ای برای بنگاه اقتصادی سرهم میکنن و وام میگرن و میرن تهران خونه می خرن.برین ببینین تو شهرک های صنعتی چه خبره.اما اگه بصورت سهام و کارهای متمرکز و هولدینگ های بزرگ باشه خوبه.چون حساب کتابش بهتر انجام میشه و بایه تکانه ارزی اقتصادی ورشکست نمبشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر