بازدید 4426

کشف جسد زن ۴۵ ساله در یخچال

کد خبر: ۹۰۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 10 June 2019

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از کشف جسد زنی در یخچال خانه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ مجتبی سهرابی منش رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از کشف جسد زنی در یخچال خانه خبر داد و گفت: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود بوی تعفن در یک ساختمان چهار طبقه عوامل گشت کلانتری ۱۲۷ نارمک در محل حاضر شدند، محل اعلامی طبقه همکف ساختمان مذکور بوده که درب اکاردئونی و درب ورودی ساختمان قفل بوده که با همکاری عوامل آتشنشانی درب آپارتمان مورد نظر باز شد. قبل از بازگشایی درب گمان می‌رفت بوی نامطبوع مربوط به فاضلاب ساختمان باشد ولی پس از گشایش درب عوامل گشتی با جسد یک زن داخل یخچال مواجه شدند که با توجه به گذشت زمان دچار فساد شده بود.

سرهنگ سهرابی منش در ادامه گفت: با پیگیری‌های و تحقیقات اولیه مشخص شد در روزهای پایانی سال گذشته این خانم و همسرش که به نظر می‌رسد از اتباع افغانستان بوده این آپارتمان را اجاره کرده است و به همراه خواهرش در این محل سکونت داشته اند با تحقیقاتی که از همسایگان انجام شد ظاهراً در همان ایام ابتدایی سکونت این خانواده درگیری‌هایی بین خواهر مقتول و همسر مقتول رخ داده که در یکی از این درگیری‌ها دست همسر مقتول توسط خواهر مقتول مجروح شده و همسر مقتول اقدام به شکایت از خواهر زنش داشته و پرونده‌ای نیز در این خصوص در کلانتری ۱۲۷ و مراجع قضائی تشکیل شده بود.

این مقام انتظامی افزود: بنا به اظهارات همسایگان چند هفته پس از این درگیری خواهر مقتوله اسباب خود را از این آپارتمان خارج کرده و به محل دیگری نقل مکان کرده است و همسایگان آخرین بار همسر مقتوله را حدوداً یک ماه پیش هنگام خروج از اپارتمان دیده اند و پس از آن هیچ اثری از حضور وی وجود ندارد و به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت جسد زمان قتل همان یک ماه پیش باشد.

سرهنگ سهرابی منش در ادامه گفت: در بررسی‌های میدانی که توسط تیم تشخیص هویت و عوامل گشت کلانتری ۱۲۷ انجام شد مقتول داخل اتاق خواب با استفاده از شیء برنده مثل چاقو به قتل رسیده و قاتل سعی داشته مقتول را درون یخچال قرار دهد تا از فساد وی جلو گیری کند تا فرصت کافی برای پنهان کردن خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: احدی از ساکنین گفت با توجه به اینکه این خانم و اقا همیشه استعمال دخانیات داشتند و بوی آن موجب ناراحتی ساکنین شده بود چندین مرتبه مورد تذکر و گلایه اهالی قرار گرفته بودند که این امر باعث شده بود ارتباطی بین ساکنین و این خانواده وجود نداشته باشد و از آنها و رفت و آمدشان کسی با خبر نبود.

رئیس کلانتری نارمک اضافه کرد: ضمن تحویل جسد به پزشکی قانونی در خصوص موضوع اقدامات لازم انجام و پرونده جهت رسیدگی در اختیار مراجع قضائی و عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار