بازدید 10490

بهترین کلاس آیلتس در تهران کدام است؟

کد خبر: ۹۰۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 10 June 2019

تصور کنید که شما در آزمون آیلتس شرکت کرده اید و توانسته اید که مدرک آیلتس آکادمیک یا جنرال خود را با نمره حداقل 7 پس از شرکت در یکی از بهترین کلاس های آیلتس در تهران کسب کنید. این می تواند بسیار در زندگی شما تاثیرگذار باشد، زیرا شما یک مدرک بین المللی زبان انگلیسی که در سراسر دنیا معتبر است را بدست آورده اید و فرصت های تحصیلی و شغلی بسیاری برای شما فراهم شده است.

شما می توانید در بهترین دانشگاه های دنیا تحصیل کنید، شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با مردم کشور های مختلف به خوبی ارتباط برقرار کنید.

اما شاید با وجود اینکه تمرینات بسیاری انجام می دهید، هنوز از میزان پیشرفت خود در مهارت های مورد ارزیابی در آزمون آیلتس که شامل اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ است رضایت ندارید. شاید از خود می پرسید که چرا نمی توانید با تمرین های بسیاری که انجام داده اید و میزان دانشی که از زبان انگلیسی دارید، امتیاز 7 آیلتس را کسب کنید.

در اینجا به شما شرکت در کلاس های آیلتس دایلو را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید امتیاز مورد نظر خود را در آزمون های آیلتس اکادمیک یا جنرال سریع تر و با صرف انرژی و هزینه کمتری بدست آورید. دوره های آیلتس دایلو برای افرادی که زمان زیادی را برای مطالعه و تمرین در منزل ندارند، بسیار مناسب می باشد و با برنامه ریزی هایی که به طور اختصاصی برای متقاضیان صورت می گیرد، درصد موفقیت شرکت کنندگان چندین برابر می شود.

چرا کلاس های آیلتس آموزش زبان دایلو بسیار نتیجه بخش است؟

شرکت در کلاس های تخصصی آیلتس در تهران، با کلاس های عمومی و گروهی تفاوت بسیار دارد. دوره های فشرده معمولا کوتاه و به صورت منظم و هدفمند برگزار می شوند و در مدت چند ماه خاتمه می یابند. در کلاس های گروهی به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان، نظارت دقیق بر روی عملکرد داوطلبین به طور موثر صورت نمی گیرد، اما در کلاس های فشرده آیلتس دایلو، برنامه ریزی و آموزش تنها طبق نقاط ضعف و قوت زبان آموزان انجام می گردد. در زیر به برخی از مزیت های کلاس های تخصصی ایلتس آموزش زبان دایلو اشاره می کنیم:

  • در کلاس های آیلتس دایلو، مطالب به شکلی آموزش داده می شود که علاوه بر یادگیری تکنیک های تست زنی در محدودیت زمانی که امتحان آیلتس دارد، بتوانید زبان انگلیسی عمومی خود را نیز تقویت کنید. این مسئله می تواند در ادامه راه برای شما بسیار مفید باشد، زیرا نه تنها شما مدرک آیلتس آکادمیک یا جنرال خود را کسب کرده اید، بلکه توانایی استفاده از زبان انگلیسی نیز در شما پرورش یافته است و در محیط های دانشگاهی یا کاری می توانید از زبان انگلیسی استفاده کنید. هدف اصلی آزمون آیلتس نیز بررسی میزان توانایی افراد در استفاده از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط می باشد. برای اطلاع کامل از ویژگی بهترین کلاس خصوصی آیلتس، توصیه می کنیم که راهنمای انتخاب بهترین کلاس خصوصی آیلتس را مطالعه کنید.
  • یکی از ویژگی های کلاس های آیلتس دایلو برگزاری آزمون های آزمایشی ماک آیلتس به صورت رایگان است. آزمون های آزمایشی (ماک) درواقع آزمون هایی هستند که نوع سوالات و دشواری آن ها مشابه آزمون اصلی آیلتس می باشد و با انجام این تست ها، نمره فعلی خود را در هر یک از مهارت های لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ بدست خواهید آورد. قبل از اینکه شما در آزمون اصلی آیلتس در تهران ثبت نام کنید، توصیه می شود که چندین بار در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا از میزان آمادگی خود بیشتر آگاه شوید. آزمون های ماک در دوره های آیلتس دایلو به صورت کاملا رایگان برگزار می شود.

نکاتی که آموزش زبان دایلو به کلیه داوطلبین آزمون بین المللی آیلتس توصیه می کند:

  • یک هدف مشخص برای خود درنظر بگیرید:

بسیار مهم است که قبل از شروع دوره آموزشی خود، با مشاوره و تحقیق، هدف مشخصی را برای خود تعیین کنید. برای مثال نیاز است که بررسی کنید که آیا بهتر است که در آزمون آیلتس آکادمیک ثبت نام کنید یا ازمون آیلتس جنرال. به همین منظور برای اطلاع بیشتر توصیه می کنیم که حتما راهنمای تفاوت بین آیلتس آکادمیک و جنرال که توسط آموزش زبان دایلو ارائه شده است را مطالعه بفرمایید.

همچنین برای تقویت زبان انگلیسی عمومی خود نیز، بهتر است که اهدافی مشخص تعیین کنید. اگر که در زمینه دایره لغات یا گرامر ضعف بیشتری دارید، نیاز است که به تقویت آن ها بپردازید. به عنوان مثال شما می توانید در طول کلاس آیلتس خود در تهران، هر روز 10 کلمه جدید را تکرار و تمرین کنید. شما می توانید تعداد عبارت های بیشتری را نیز یاد بگیرید، اما نیاز است که سرعت یادگیری خود و میزان زمانی که تا تاریخ برگزاری آیلتس دارید را هم درنظر بگیرید.

به همین سبب برنامه ریزی که در کلاس های آیلتس دایلو برای شما صورت می گیرد، موجب می شود که کلیه تمرین هایی که لازم است در طول هفته انجام دهید، به صورت از پیش تعیین شده و سبک باشد تا حتی در صورت داشتن محدودیت های زمانی بسیار، پیشرفت خود را داشته باشید.

  • به خوبی خود را با ساختار آزمون آیلتس آشنا کنید:

از جمله ویژگی بهترین کلاس های آیلتس در تهران این است که با بررسی اهداف زبان آموزان، یک از دو نوع اصلی آزمون آیلتس آموزش داده می شود. به طور کلی دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد که شامل آیلتس آکادمیک و جنرال می باشد. شاید شما نیز نام های دیگری همچون آیلتس UKVI یا لایف اسکیلز را شنیده باشید. اما باید گفت که آیلتس UKVI نیز به همین دو شکل اکادمیک و جنرال برگزار می شود و تفاوتی در محتوای آن ها با آزمون های ایلتس غیر UKVI وجود ندارد.

آیلتس لایف اسکیلز ساده تر و سبک تر از انواع دیگر آیلتس می باشد. بسیاری از متقاضیان آزمون آیلتس با آشنا شدن با فرمت این آزمون، احساس خیلی بهتری می کنند و میزان اعتماد به نفس آن ها چند برابر می شود. این به دلیل این است که هنگامی که شما به خوبی با بخش های مختلف تست های مهارت ایلتس آشنا شوید، تسلط بیشتری بر آن ها خواهید داشت و بهتر می دانید که برای گرفتن نمره بالاتر، کدام بخش ها را نیاز است بیشتر تمرین کنید.

  • بکارگیری خلاقیت و تنوع در روند آمادگی برای آیلتس:

یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلاس آیلتس در شهر تهران این است که شما با شرکت در دوره های آیلتس بتوانید، در مدت زمان کوتاهی (2 الی 3 ماه) پیشرفت زیادی داشته باشید و با انجام تست های آیلتس، متوجه افزایش نمره خود شوید. به همین منظور، لازم است که تمرین های متنوع و سوالات گوناگونی را در تست های ریدینگ، لیسنینگ، رایتینک و اسپیکینگ IELTS انجام دهید.

با مشخص شدن نقاط ضعف شما و ارائه تمرین های مناسب برای رفع آن ها، به راحتی امتیاز ایلتس شما در هر 4 مهارت اصلی افزایش پیدا خواهد کرد. در کلاس های تخصصی آیلتس دایلو، عملکرد کلیه شرکت کنندگان تحت نظارت دقیق متخصصین قرار می گیرد تا با درک بهتر نیاز های آموزشی داوطلبین آیلتس، بتوان سوال هایی را بیشتر تمرین کرد که در زمان کوتاهی موجب ارتقاء امتیاز شرکت کنندگان گردد.

برای شروع دوره آموزش خصوصی آیلتس خود در تهران، می توانید با آموزش زبان دایلو تماس بگیرید و با برنامه ریزی هایی که برای شما صورت می گیرد، قادر خواهید بود که در کمترین زمان نمره مورد نظر خود را در آیلتس آکادمیک یا جنرال کسب کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار