بازدید 29748
هزار و ششصد و هشتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

وزیر نیرو: چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند، ما زیاد می‌خوریم !/پیش‌بینی کنعانی مقدم از رئیس‌جمهور آینده/توئیت معنادار حسام‌الدین آشنا خطاب به مسعود فراستی/واکنش کرباسچی به شایعه حضور «پرستو» در پرونده نجفی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: در انتخابات ۹۸ نه ائتلاف می‌کنیم، نه کاندیدای حداقلی داریم/وزیر احمدی نژاد از افشاگری زنگنه عصبانی شد/بالاترین دستمزد ساعتی متعلق به چه شغلی است؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 09 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو خبر داد: پژو ۲۰۶ نیز به شدت با کاهش قیمت روبروست. این خودرو پیش‌تر به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان رسید، اما امروز کسی ان را بالاتر از ۹۰ میلیون تومان نخرید و در روز‌های اینده قیمت این خودرو ۸۲ میلیون تومان می‌شود. به گفته وی کف قیمتی ۲۰۶ همان ۵۸ میلیون تومانی است که در بهمن ماه سال گذشته در بازار بود.

وزیر نیرو: چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند، ما زیاد می‌خوریم

وزیر نیرو گفت: تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند.» «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، در مصاحبه با ایلنا با انتقاد از زیاد بودن مصرف انرژی در ایران گفته است: «علت اینکه تحریم شدیم همین بد عادتی در مصرف است، تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند.

شکایت از «شهریه‌های دانشگاه آزاد» به کمیسیون اصل نود کشید

امیر حسنخانی عضو کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس گفت:پرونده‌ای برای پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود تشکیل شده است. طبق این پرونده، دانشگاه آزاد دانشجویانی را به عنوان ذخیره ثبت نام و حتی آن‌ها را به سر کلاس‌ها فرستاده و کارت دانشجویی هم برای آن‌ها صادر کرده بود، اما همه این دانشجویان حذف شدند. این موضوع در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود در حال رسیدگی است. قسمتی از شهریه‌هایی که توسط دانشگاه آزاد از دانشجویان اخذ می‌شود با برخی از آئین نامه‌ها تطابق ندارد همچنین ما پیرو این موضوع نامه‌نگاری را با آقای طهرانچی داشته‌ایم که این مسئله را حداقل منطبق با قوانین کنند چرا که اگر این دانشگاه شهریه اضافه از دانشجویان گرفته، باید به آن‌ها بازگرداند. /میزان

تشکیل پارلمان اصلاحات به بعد انتخابات موکول شد

رونمایی از «جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی» به عنوان یک جبهه جدید انتخاباتی در جریان اصلاحات گویی سورپرایز و شوک جدیدی به بدنه تشکیلاتی اصلاح طلبان وارد کرد. آنهم دقیقا در روز‌هایی که اکثریت منتظر بودند تا پارلمان اصلاحات از آغاز به کار خود رونمایی کند، اما این ایده یکباره کنار زده شده و یک جبهه جدید رونمایی می‌شود. حسین مرعشی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران به خبرآنلاین می‌گوید: «تشکیل پارلمان اصلاحات بر اساس تصمیم شورای هماهنگی به بعد از انتخابات مجلس موکول شد.» مرعشی در پاسخ به این سوال که اگر پارلمان اصلاحات شکل بگیرد سرنوشت جبهه جدید اصلاح طلب چه می‌شود می‌گوید: «این جبهه و ساز و کار برای انتخابات پیش رو است و موقت است تا بعد از انتخابات موضوع پارلمان اصلاحات پیگیری می‌شود.» سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندا هم درباره تغییر نام شورای عالی سیاست‌گذرای به جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی می‌گوید: این تغییر نام از بابت محدودیتی است که در قانون احزاب دیده شده و ائتلاف احزاب باید عنوان جبهه داشته باشند؛ بنابراین به دلیل پیشگیری از ایراد وزارت کشور به نام "شورای عالی سیاست‌گذاری" نام "جبهه" بر این ائتلاف گذاشته شد.

بالاترین دستمزد ساعتی متعلق به چه شغلی است؟

نتایج آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی استان تهران در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ نشان داد که شغل "استاد کار کابل کش فشار قوی" با ساعتی ۲۷ هزار و ۶۲۳ تومان بیشترین میزان دستمزد و کارگر ساده با ۱۰ هزار و ۵۶۶ تومان کمترین متوسط دستمزد ساعتی را به خود اختصاص داده‌اند. با تصویب افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد سال ۹۸ کارگران در شورای عالی کار، حداقل دستمزد روزانه به میزان ۵۰ هزار و ۵۶۰ تومان تعیین شده و حداقل دستمزد ساعتی اداره کار به ازای هر یک ساعت کار ۶،۸۹۸ تومان محاسبه می‌شود/ ایسنا

ناراحتی وزیر احمدی نژاد از افشاگری زنگنه

سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد در واکنش به اظهارات اخیر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره افشای اسرار کرسنت در پیامی نوشت: بسم‌الله صبر نکنید تا ناچار شوید، این گوی و این میدان بفرمایید تا اگر در باره نقش خود، همفکران دولتی و همپالکی‌های سیاسی، حافظه‌تان یاری نکرد دیگران روشنگری را کامل کنند. البته به هیچ وجه ملاحظه نکنید دیگر پرونده‌های مهم را هم افشا کنید مثل پرونده شرکت توتال که علیرغم هشدار‌ها به عنوان دستاورد برجام ذوق زده قراداد بستید و اطلاعات ارزشمند منابع نفتی و ذخایر مشترک را در اختیارشان قرار دادید! همچنین اسامی و تعداد نمایندگان ادوار و فعلی ‎مجلس و وابستگان آن‌ها را که بکار گرفته‌اید (وهمچنان این جذب ادامه دارد) تا وزارتتان مستدام باشد، شفاف اعلام کنید تا مردم خادمان ملت را از تشنگان منفعت تشخیص دهند!

در انتخابات ۹۸ نه ائتلاف می‌کنیم، نه کاندیدای حداقلی داریم

علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات می‌گوید: همانطور که آقای خاتمی در دیدار با فراکسیون امید تأکید داشتند، مردم از حضورشان در پای صندوق‌ها و رأیی که دادند نتیجه نگرفتند. این سخن آقای خاتمی بسیار دقیق و حکیمانه است. باید با توجه به این واقعیت تصمیم گرفت. آقای خاتمی هم گفتند که اگر تا تابستان امسال تحولی اتفاق نیفتد، مردم با خواستن من هم پای صندوق رأی نخواهند آمد. برداشتی از ناکارآمدی مجلس وجود دارد و همه اصلاح‌طلبان از چهره‌های اصلی مانند آقای خاتمی و چهره‌های دیگر اصلاح‌طلب به این قضیه اذعان دارند و دفاعی در برابر این ناکارآمدی ندارند که بگویند ما قوی هستیم، اما علت قضیه کاملا مشخص است و نمی‌شد یکباره تغییر ایجاد کرد. علت این بود که ما در شرایطی وارد انتخابات ۹۲ و ۹۶ شدیم که دستمان بسته بود و شورای نگهبان تمام کاندیدا‌های شاخص اصلاح‌طلب از آقای هاشمی رفسنجانی گرفته تا باقی کاندیدا‌های اصلاح‌طلب را قلع و قمع کرد. اگر ما بخواهیم در تهران ۳۰ نفر را به به عنوان کاندیدا معرفی کنیم و اگر ۲۰ کاندیدای حداکثری شناخته شده داشته باشیم، نیاز نیست که ۳۰ نفر را معرفی کنیم، می‌توان به همین ۲۰ نفر قناعت کرد. شاید در کل کشور به جای ۲۹۰ نفر کاندیدا، ناچار به معرفی ۱۰۰ کاندیدای برجسته شویم. ما باز هم در انتخابات شرکت می‌کنیم، اما تن به لیست حداقلی یا لیست ائتلافی نخواهیم داد. به هیچ عنوان با اعتدالیون یا اصولگرایان ائتلاف نخواهیم کرد، اما تصمیم با شورای عالی سیاستگذاری است. من به عنوان یک فرد و حزب این نظر را دارم. ما براساس حرکت جبهه‌ای عمل خواهیم کرد، اما همه چیز نشان دهنده این واقعیت است که ما به گذشته برنخواهیم گشت و دوران جدیدی را رقم خواهیم زد.

سرقت دیوار صوتی در یک بزرگراه تهران

سرهنگ اکبر مرادی رییس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: عوامل گشت کلانتری حوالی ساعت چهار صبح دیروز درحال گشت زنی در بزرگراه آزادگان بودند که در کنار دیوار صوتی شهرک صدرا سه مرد را که گونی‌هایی بزرگ کنارشان بود مشاهده کردند، اما این افراد به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند. پس از توقف آنان در بررسی گونی‌های همراه این سه فرد تکه‌های دیوار صوتی حاشیه بزرگراه را که از آن به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شود کشف و مشخص شد که این دیوار‌های صوتی از سوی این افراد به سرقت رفته است. این افراد که حدود ۲۸ تا ۳۰ سال سن داشتند پس از انتقال به کلانتری به سرقت ۱۲ تیکه از دیوار صوتی حاشیه بزرگراه آزادگان اعتراف کرده و مدعی شدند که برای تأمین هزینه اعتیاد دست به این کار زده اند.

واکنش کرباسچی به شایعه حضور «پرستو» در پرونده نجفی

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره ارتباط میترا استاد با نهادهای امنیتی و شایعه «پرستو» بود او گفت: خود آقای نجفی هم نگفتند که قطعا ارتباط داشته‌اند، گفتند من احتمال می‌دهم با کسانی در ارتباط بوده‌اند آن را دادگاه باید مشخص کند و اظهارنظرهایی هم که می‌شود بیشتر گمانه‌زنی سیاسی است و کسی در این زمینه اطلاع دقیقی ندارد.غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره روند عجیب و جناحی کردن ماجرای پرونده قتل میترا استاد و نحوه برخورد با محمد علی نجفی، گفت: ظاهرا خود آقایان درباره رفتارهای هیجانی که داشتند، متوجه خطایشان شده‌اند.
 
توئیت معنادار حسام‌الدین آشنا خطاب به مسعود فراستی

مشاور رئیس جمهوری در پیامی توئیتری پاسخ مسعود فراستی را داد. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری چندی پیش در کانال تلگرامی خود، از سیاست مداران برای دیدن مینی سریال «چرنوبیل» دعوت کرده بود این پیشنهاد آشنا، اما امروز با واکنش تند مسعود فراستی منتقد سینما و تلویزیون مواجه شد که در پاسخ به حسام الدین آشنا گفته بود لطفا در حیطه سینما دخالت نکنید. آشنا هم در توئیتی متقابلا در پاسخ به این منتقد نوشت: توصیه به دیدن سریال چرنوبیل نه از باب کیفیت هنری یا حتی سیاسی آن بلکه توجه دادن به پیام سیاستی آن بود یعنی لزوم مشورت تخصصی، صداقت و صراحت برای پیش گیری و مدیریت بحران.

* از سال ۱۳۶۸ با برنامه سینما ماوراء نقد سینمایی و تلویزیونی را آغاز کردم، ولی نمیدانستم آن حیطه هم انحصاری است.

پیش‌بینی کنعانی مقدم از رئیس‌جمهور آینده

کنعانی مقدم درباره میزان احتمال ریاست جمهوری علی لاریجانی گفت: «آقای لاریجانی توانست حدود یک سوم مجلس را همراه خود کند و در معادلات سیاسی خود موفق شد با دیگر گروه های حاضر در مجلس به یک توافق و اتحاد برسد و رئیس مجلس باقی بماند اما همه اینها دلیل نمی شود که او رئیس جمهور آینده ایران باشد. ما در یک تحول و پیچ تاریخی قرار گرفته ایم و حتی ممکن است نظام ریاستی به پارلمانی تغییر شکل بدهد.
 
واکنش معاون رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی روحانی

لعیا جنیدی در پاسخ به این پرسش که چرا در صورت نبود اختیارات لازم، آقای روحانی در زمان انتخابات وعده‌های بسیاری داده‌اند اظهار داشت: شما انتخابات بدون وعده در دنیا دارید؟ آن وقت دیگر انتخابات نمی‌شود! مگر می‌شود بگویی من در انتخابات شرکت می‌کنم، اما کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم!

انتقاد سردار رحیم‌صفوی از انتخاب‌های مردم
سردار رحیم صفوی با بیان اینکه نظام سیاسی کشور یک نظام انتخابی است، گفت: اگر مردم کشورمان در انتخابات‌های شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری درست انتخاب کنند خیلی چیزها درست می‌شود اما چه کنیم که مردم ما احساساتی هستند و شب یک فکر می‌کنند و صبح یک رأی دیگر می‌دهند. سردار صفوی افزود: اگر شما بتوانید راه نجات فردی و جمعی را برای جوانان ترسیم کنید و بگویید راه مطلوب چگونه است، در راستای بصیرت‌افزایی و انقلابی‌گری گام برداشتید. وی با اشاره به سخن اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید یک رئیس‌جمهور جوان و انقلابی روی کار بیاید، گفت: این فرمایش رهبری یک کد است و معنا دارد.

قوه قضاییه: اسم «نزار زاکا» در لیست عفو شدگان رهبری نیست
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نزار زاکا تقاضای آزادی مشروط کرده و تقاضایی هم از سوی رئیس جمهور لبنان در ارتباط با مساعدت در مورد این محکوم واصل شده که این تقاضا و بررسی‌های قضائی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی انجام می‌شود. غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره آزادی نزار زکا و اینکه آیا اسم او در لیست عفو شدگان از سوی رهبری است؟ گفت: در لیست عفوی که به مناسبت عید سعید فطر اعلام شده، پیشنهادی در مورد عفو او ارسال نشده بود و در این لیست اسم ایشان ارسال نشده است؛ البته اخیراً خود نزار زاکا تقاضای آزادی مشروط کرده و تقاضایی هم از سوی رئیس جمهور لبنان در ارتباط با مساعدت در مورد این محکوم واصل شده که این تقاضا و بررسی‌های قضائی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی انجام می‌شود و اگر چنانچه بررسی‌های قضائی منتهی به نتیجه شد آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

انتقادات تند میردامادی از کرباسچی
در پی اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی درباره اصرار برخی اصلاح طلبان برای شهردار شدن نجفی، محسن میردامادی در یادداشتی به این ادعاها پاسخ داده است.
در بخش هایی از این یادداشت آمده است:
*آقای کرباسچی پس از مسائل اخیر در مورد آقای نجفی، رضایتمندانه و شادمانه از سرنوشتی که برای وی رقم خورده، به طور مکرر به دیگران و اخیرا به آقای جهانگیری و دوستان حزب اتحاد و مشارکت حمله می‌کند که باعث شدند آقای نجفی به عنوان شهردار تعیین شود در حالیکه او چنین عاقبتی را پیش‌بینی می‌کرده است.
*با توجه به آثاری که این ادعا می‌تواند داشته باشد، بنده به عنوان فردی که در جریان شور و مشورت‌های آن زمان بودم لازم می‌دانم نکاتی را عرض کنم.
*همزمان با بررسی نامزدهای شهرداری در شورای شهر تهران، با توجه به اینکه بسیاری از منتخبین نظرات جریان‌های خارج از شورا را جویا می‌شدند، جلساتی با حضور تعدادی از دوستان در مورد شهرداری با هدف ارائه نقطه نظرات به اعضای شورا تشکیل می‌شد و آقای کرباسچی نیز در اکثر این جلسات حضور داشت.

لابی‌های سنگین صدا و سیما، مانع تحقیق و تفحص می‌شود
طیبه سیاووشی، نماینده مجلس در گفت‌وگویی درباره طرح تحقیق و تفحص از صدا و سیما و در پاسخ به این سوال که «ما طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما را هم پیگیری می‌کردید. چه شد که مجلس با در دستور کار قرار گرفتن آن موافقت نکرد؟» گفت: آن طرح با اختلاف 4 یا 5 رأی برای در دستور کار قرار گرفتن رأی نیاورد. لابی سنگین از سوی مسئولان سازمان و بی‌اطلاعی تعدادی از نمایندگان سبب رأی نیاوردن شد. البته آنچه به عنوان طرح اداره و نظارت مطرح شد، طرح تمام و کمالی نبود اما در شرایطی که این سازمان خارج از نظارت‌های لازم فعالیت می‌کند و شورای نظارت تنها می‌تواند پس از برخی مسائل نامطلوبی که پیش می‌آید به دادن تذکر بسنده کند، آن طرح می‌توانست در همان حدی که بود، زمینه نظارت و اداره بهتر رسانه ملی را فراهم کند. اما برای اینکه در دستور کار قرار نگیرد، لابی سنگینی شد. تا آنجا که نه تنها معاونان سازمان که حتی قائم مقام ریاست صدا و سیما هم به صحن مجلس آمدند و این چیزی بود که سابقه نداشت. متأسفانه محتوای طرح هم بخوبی برای نمایندگان توضیح داده نشد. شاید اگر اطلاع‌رسانی بهتری انجام می‌شد، رأی می‌آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۹۰
اقای وزیر نیرو شما چند سال چین زندگی کردی؟ شما چقدر با یک وعده غذا سیر شدی و کار کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
افتضاح ترین وضعیت تغذیه را داریم افاضات اقایان هم باید گوش کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این جناب وزیر خودشون میدونن یه وعده غذا نخوردن چجوریه؟ ینی هدف ما این بود به جایی برسیم که بگن روزی یه وعده غذا بخورین؟ متاسفم برای این سطح درک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
داداش سخت نگیر! معمولا وزیرها یا نماینده ها و کلا مسئولین از این دست حرفا زیاد میزنن... تازه غذا خوردن مگه در حوزه کاری وزارت نیرو هست؟ باز اگه سازمان حج و اوقاف گفته بود یه چیزی می گفتیم کارها تخصصی شده! :))))خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
فراستی تکه
امثال آشناها رفتنی اند
اما فراستی ماندنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بالاخره بالاترین دستمزد ساعتی متعلق به چه شغلی است؟
شما که فقط کمترین رو ذکر کردید!
آهان یادم نبود
پزشکان
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ای کاش بجای لعیا جنیدی، فلامک جنیدی معاون رئیس جمهور بود شاید وضع از اینی که هست بهتر بود!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
حرف این فرد به اصطلاح مسئول کاملن اشتباه هست

اما من هر روز فقط نون خالی میخورم اون هم از این نون های لواش تازه در هر وعده یک نصفه بیشتر نمیخورم. اگر پنیر باشه صبح شاید پنیر هم با هاش بخورم

بعض از روزها هم برای ناهار برنج خالی میخورم

تا الان خدا شاهده 1 بار پام به مطب دکتر باز نشده
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من به یه تکه نان خشک هم راضیم اما جناب وزیر بچه هام را که به تغذیه مناسب و سالم نیازمندند را چه کنم ؟
ناشناس
| Italy |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خدایا ببین به چه روز و فلاکتی رسیدیم که یکی میگه لنگ ببندین ونون خشک بخورین یکی هم میگه یک وعده غذا بخورین و کم مصرف کنید چرا چون معتقدند که ای ملت یاری کنید تا شازده های ما در خارج راحت تر باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
البته بقیه کشورهای دنیا هم تحریم نشده اند که بنا به فرمایش وزیر حتما و حتما یک وعده غذا میخورند.
بر عکس وزیر من در جایی شنیدم چینی ها روی زمین،همه چیز به جز ماشین و توی دریا،همه چیز به جز کشتی و توی آسمون هر چی به جز هواپیما رو میخورن پس تحریم روی آنها کارساز نیست.
شمس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مشکل اصل ما وجود مدیران نالایق و دو تابعیتی است که آقازاده هایشان در خارج خوشگذرانی میکنند بعد آنها برای ما تعیین تکلیف میکنند آقای وزیر بی لیاقت
ناشناس
| - |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دندون لق رو کندم و از خیر اون مراقب گذشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اف بر من و بقیه تکرارکنندگان روحانی
ناشناس
| - |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
احسنت به آن راننده شیرپاک خورده اسنپ که خبرش در اخبار بالا گم بود اما براستی امر به معروف و نهی از منکر را به منصه ظهور رساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
باید به عرضتان بزسانم که فلامک جنیدی هم اینک مقیم بریتانیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چینی ها با یک وعده سیرن
مردم ما دارن میمیرن
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
واقعا هم که چقدر مسئولین صدا و سیما از طرح تحقیق و تفحص مجلس وحشت زده شده اند .. نه که تمام تحقیق و تفحصهای قبلی منجر به مجازات شدید برای دستگاه ها شده و تمام دستگاهها از شنیدن تحقیق و تفحص لرزه بر اندامشان می افتد.......... برید خودتو نو جمع کنید بابا باز داره انتخابات می شده و نماینده ها به فکر نقشه برای مردم هستند
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دو تا پرسش از وزیر دارم اول اینکه به ایرانیان چه ربطی دارد که در چین‌کمونیست مردم چی میخورند و چی میپوشند . تفکر انها چه بدرد ما میخورد . یعنی یک و نیم میلیارد انسان در چین در گروگان یک قدرت تک حزبی و حاکم هستند چرا از کشورهای پیشرفته مثال نمیزنید . کشور ما در کدام مصادیق با چین تشابهات دارد . در دین و مدهب و ایدولوژی و اقتصاد و فرهنگ و لاس و پوشاک و خوراک ووو چرا نگفتی مثل سوییس و آلمان چرا چرا چرا چرا چرا خسته مان کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
احمدی نجات کجایی قند وچایی نداریم
ناشناس
| Italy |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
به خدا قسم کسی تا حالا از حرف نزدن نمرده
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
آقاي وزير ملت همين الانشم يه وعده غذاي درست درمون گيرشون نمياد شما به خودت و امثال خودت بگو ما همون يه وعده رو رو چشمون ميزاريم
ناشناس
| - |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
فکر نکنم شکم وزرا و اولیای امور از یک وعده غذا اینگونه تپل شود آقازاده های شما به اندازه مصرف میلیون ها ایرانی پول خرج میکنند بهتر است اول جلوی اینها گرفته شود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
شما کی هستی .کارت چیه. چند سالته. ...
که می گی فراستی تکه
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
جناب وزیر ؛ کاش مدیریت و کار کردن و صداقت هم از چینی ها یاد میگرفتی !!!!!!!
وقتی میخواهیم به گوش استکبار و امپریالیسم سیلی بزنیم اینکار تنها با فحش دادن و پرچم اتش زدن میسر نمیشود.سیلی زدن باید در عمل انجام گیرد همانطور که دکتر مصدق انجام داد.سیلی که هنوز صدایش در تاریخ پیچیده!!!وقتی که شعبان بیمخها روی تابلوی کوچه ای که بنام او نامگذاری شده رنگ میپاشند یعنی ضربه کاری و درد اور بوده است و کینه فراموش نشده.امروز وقتی بگویی عاشق ایران و ایرانی هستی و ملی گرا، برای خودت جرم تراشیدی!!!حیرتا که در مقابل شما فورا کسانی میگویند امت اسلام مرز ندارد!!!بسیار خوب سمعاً و طاعتاً.بفرمایید این امت اسلام، امروز که مسلمین ایران در تنگنا هستند کجایند؟ دو میلیارد مسلمانی که میگویید حکامشان خود فروخته هستند.بسیار خوب ما از حکام انتظاری نداریم.کجایند مسلمانان ثروتمند که به برادران دینیشان یاری برسانند؟کجایند برادران ما در اندونزی و مالزی و بوسنی و عراق و بحرین و اردن و عمان و کویت و عربستان و ........
چرا هر روز نمیشنویم فلان ثروتمند مسلمان که میلیونها دلار ثروت دارد و اتفاقا جزو حاکمیت فلان کشور هم نیست و مثلا در لبنان یا فلسطین یا چین زندگی میکند بخاطر اینکه ملت مسلمان ایران که ۴۰ سال است به سایر مسلمین کمک میکرده ؛امروز خود بواسطه تحریم نیازمند کمک شده است یاری نمیرسانند؟یا شاید ما متوهمانه فکر میکنیم که مسلمین ما را جزو امت واحده خود قبول دارند؟ اقایان جواب این سوال را باید به پیشگاه تاریخ و ملت بزرگ ایران بدهید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
عالی گفتی
ناشناس
| Italy |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هزاران مثبت حرف میلیونها ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما همونی نیستی که وقتی سیل خوزستان اومده بود و عراقیها اومده بودند کمک ایرانیها میگفتی این عراقیها در وطن من چکار میکنند و چه کسی به اونها اجازه داده وارد خاک وطن من شوند
نکته جالبترش اینه که اتفاقا قبل از ورود اونها به ایران هم مثل الان میگفتی که پس اونایی که اینقدر ایران کمکشون کرد کجاند و چرا الان نمیاند به ما کمک کنند ولی وقتی هم اومدند دقیقا خود شما بودی که گفتی اینا توی ایران چکار میکنند و همین صحبتهارو در مورد افغانیها و لبنانیها و سوریها و .... گفتید
اتفاقا دوستان شما توی عراق هم همین حرفا و سیاستای شمارو پیاده میکردند و وقتی عراقیها به کمک ایران اومدند اونها هم توی عراق داد میزدند که چرا وقتی عراق نیاز به کمک داره نیروهای عراقی به ایران رفتند تا به ایرانیها کمک کنند
کلا شماها همیشه طلبکارید و ساز مخالف زدنتون عالیه و هروقت هر کسی هر کاری بکنه خیلی راحت بهانه میگیرید و میگید چرا این کار رو کرد و چرا اون کارو نکرد
چندوقت پیش صحبت از مبادله مالی بین ایران و عراق و یا روسیه بود که ایران بتونه بجای دریافت مطالباتش از اونها نیازهای ضروری مثل غذا و دارو رو برآورده کنه ولی دوستان شما دادشون در اومد که اونها دارند از شرایط ایران سواستفاده میکنند و میخواند نقت در برابر غذا راه بندازند درحالیکه این یک کمک به ایران بودولی شماها دوست دارید ماهی خودتون رو از این آب گل آلود بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما درست گفتید . کشورها جیب ایرانی را خالی نکنند نیازی به کمک آنها نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هزاران مثبت تقدیم تو باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
۲۲.۳۵
اشکم از اینهمه فداکاری دوستان شما در امد.نفت در برابر غذا یا بقول شما غذا در برابر طلب!!!بقول یکی حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن هم بلد نیستید؟نظر داره میگه کمک بلا عوض همونطوری که ما سالها به همه جا کردیم نه اینکه نفت ما رو بگیرن و غذای مونده تو انبارشون رو بدن.پسر خوب یه تست ایکیو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
داش
کامنت میداری بذار
اما بعدش هی نیا از قول بقیه از کامنتت تعریف و تمجید نکن هی
ححخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ناشناس 22:35 واقعا جواب دندان شکنی دادید. من میخوام بدونم اون موقع که پهلوی کمک یک میلیارد دلاری بلاعوض به انگلستان کرد چرا اینهها الان به ما کمک نمیکنند اگر الان مسلمانها به ما کمک کنند مطمنم میگفتید ما چقدر بدبختیم که چنین کشورهایی به ما کمک میکنند کافیه برید کامنت ها رو در این رابطه بخوانید یک نگاه از بالا همیشه امثال شما به کشورهای اسلامی داشتند
اول اینکه خود وزیر و خانوادشم یک وعده غذا میخورن؟! بعید میدونم دوم اینکه آیا خرید خانه و ماشین و داشتن یه شغل معمولی با حقوق کافی و پرداخت هزینه های درمان هم آرزوی یک شهروند چینی هست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بعید میدونم با یک وعده سیر بشن
«چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند»

حقوقی که ریس جمهور چین مانه میگره از حقوق یک کارمند دولتی در ایران که در ماه بیش از 5 میلون توم حقوق میگیره و به اندازه 5 دقیقه در روز هم برای کشور و مردم بازدهی نداره خیلی کمتره

شما ها هر کدومتون در ماه بیش از 300 میلیون تومن حقوق میگیرید، درخانه سازمانی در بهترین نقطه تهران زندگی میکنید، آب ، برق، گاز و تلفن رایگان داردید، راننده و خودرو دولتی 24 ساعته دراختیارتان هست، حتی صبحانه، ناهار و شام خانوادتان را با هزینه دولت و به صورت رایگان خانه برا خانوادتان میبرید

لاکن رویتان خیلی زیاده و همیشه از جیب مردم عادی هزینه میکنید. البته مقصر نیستید. لاکن مقصر مردم ساده لوحی هستند که به امثال شما ها برای حل مشکلاتشان متوسل شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به احتمال ۹۹ درصد فریزر و انباری منزل اقای وزی و بقیه مسئولین پر از مواد غذایی و سایر اقلام مصرفی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سفرهای تفریحی هم میرن فرزندانشون در بهترین مدارس درس میخونن و بهترین خدمات درمانی را دریافت میکنند
ناشناس
| Russian Federation |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
حرفات اوکیه، موافقم، ولی چقدر نظر گذاشتی لاکن جان؟! لاکن یکی نهایتا لاکن دوتا نظر بذاری کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تکرار تکرار تکرار تا ابد تکرار
آقای وزیر ما اصلا یک وعده غذایی که شما میگید هم نمیخوریم خوبه؟اما مشکل ضعف و بی کفایتی شما با این چیزا حل نمیشه
سیب و نارنج هر دو گردند لاکن سیب معمولن شیرین است و نارنج ترش
وزیر محترم نیرو بهتر شما به جای حرف های ابکی بروید زیر ساخت های برقی را گسترش بدهید تا خاموشی ها مانند ۱۵ سال پیش و یا پارسال دوباره پدید نیاید!!!
ظاهرا خیلی خوش بودین با سرمایه گزاری های عظیمی که دولت قبلی انجام داده بود و خاموشی ها به صفر رسیده بود ولی وقتی ظرفیت ها کامل شد خاموشی در پارسال داشتیم
و به رییس دولتتان پیشنهاد بدهید که اگر از به هم ریختن بازار بهره مند شدن لطفا دوباره پول های سرگردان را برنگردانند به بانک و سود بدهند و بروند به ساخت زیر ساخت ها به کار گیرند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
چه انتظاری دارید چینی ها روزی یک ساعت برق بیشتر ندارند!
پراید و پرادو هر دو خودرو هستند و هر دو نامشان با حرف "پ" شروع میشود لاکن امنیت و راحتی پرادو هزار مرتبه بیشتر از پراید است
در راستای مقابله با تحریم های ظالمانه امریکا از مسئولین خواستارم امریکه رو تحریم کرده بچه ها رو بگن برگردن از امریکا برا مقاومت دورهم باشیم
خودتون خواستید که چنین مقاماتی داشته باشید. مگر اقای ظریف نفرمود.
جناب آقای وزیر با احترام : ظاهرا حال شما خوب نیست ! یا از هیچ چیز خبر ندارید .
تمام چینیها ایفن دستشونه ، تمام لباسهاشون برنده ، دختربچه های بیست ساحلشون اکثرن صاحب خونه هستند و در کشورهای اروپایی ، دبی ، تایلند هم آپارتمان خریداری می کنند . وعدههای غذاییشون چندین نوع مختلف غذاهای متنوع است .
دروغ بسه ، یکبار هم‌که شده سر مبارک رو‌از برف بیرون بیاورید لطفا و اطراف رو با دقت نگاه کنید . در ضمن هر وقت آقازاده‌های محترمتان از فرنگ برگشتند ، بفرمایید یه وعده غذا میل کنن البته به بوقلمون و گشت و خون مردم گرسنه رو
۱جناب وزیر نیرو اقای اردکانیان؛در حیطه افرینش و ژنتیک انسانها هم گویا تخصص دارید؟
۲جناب فراستی؛فیلمی بسازید لذت ببریم.قطعا با اشراف شما به حوزه سینما دیدنی خواهد بود.البته اگر تهیه کننده ای حاضر به ریسک روی شما باشد!!!
۳سرکار خانم جنیدی؛وعده بدهند اما در حوزه ای که قدرت دارند،اینکار میشود "فریب" که در قاموس و شریعت ما جایز نیست.بازنده صادق بودن بهتر از برنده...بودن است
هزاران نفر در ایران روزیشون رو را تو سطل آشغال در میارن و دور ریختنی ها مغازه ها رو به عنوان غذا جمع آوری میکنند

اون هم در کشوری با این همه ثروت که هر هفته ملیون ها دلار در اون گم میشه و به راحتی میتونه ماهانه بیش از 300 میلیون تومن به وزیر و نماینده بیخاصیتش حقوق بده و هر ماه بیش از 100 میلیون به پزشک و پرستار کارانه بده ، و دارای ملیون ها کارمند بیخاصیت هست که در روز شاید به اندازه 5 دقیقه بازدهی ندارن و به اونها هم هر ماه بیش از 5 میلیون تومن حقوق میده
چرا از خودت و خانوادت شروع نمیکنی . مردم بیچاره چی میخورن که حالا یه وعده بشه
تا حالا شنیدی آقای وزیر در چین اگر مسئولی اندکی اختلاس بکنه بسرعت برکنار و بشدت مجازات میشه؟
شماها وامثال شماها توی ادارها و شرکتهاتون از صبحانه و نهار و میان وعده و میوه و شیرینی روی میزتون پر هست
جناب وزیر نیرو، مسئولان ما عرضه و لیاقت چینی ها را دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در چین انتصابات خانوادگی و فامیلی نیست و شخص را به صرف داشتن ته ریش استخدام نمیکنند بلکه برای توانائیها و لیاقتش استخدام میکنند!!!!!!!
ایا در چین امکان دارد برادر و پسر و یا داماد و دختر وزیر وامهای بدون ضمانت میلیاردی بگیرند و در کمال پرروئی پس ندهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنابراین قبل از مقایسه مردم ایران با چینیها ،اول خودتان را با مسئولین انها مقایسه کنید تا همه چیز مشخص شود !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
افرین افرین افرین
جناب محترم وزیر تیرو خواهشمند است شما و‌خانواده محترم روزی یک وعده غذا بخورید و‌ ما زیاده خواه ها را به حال خود بزارین باشیم
وزیر نیرو گفت: تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند.»


چین اگر چنین است چون مسولینی همچون شما ندارند یا اگر دارند در صورت هر مفسده ای سریع محاکمه میشوند

ثانیا چین سی سال قبل یک وعده میخورند در حال حاضر در چین به شدت سطح رفاه و رشد اقتصادی رو به رشد است آن هم به همت مسولین ، قوانین درست و مجازات متخلف
واقعا جای تاسفه. از ان مقامات و وزرایی که در خارج از کشور ایران نبودند و با پول ملت ایران تحصیل نکردند باز هم می شه پذیرفت که ندانند. ولی از این اقای ادکانیان و یا ظریف یا ... که سالها در خارج از کشور بودند و تحصیل دکترا کردند و اینجور صحبت می کنند فاجعه است. قطعا چینی چهل سال پیش از ایرانی چهل سال پیش به مراتب فقیر تر و کمتر غذا می خورده ولی باید بین چینی ها باشید و با انها زندگی کنید و به چین بروید تا متوجه شوید که ایرانی امروز متاسفانه به اندازه یک سوم یا یک چهارم چینی امروز هم به دلیل هنر همین دست مسئولان و وزیران نمی تواند غدای درست و حسابی بخورد. بزرگترین تفریح چینی ها خوردن و انهم زیاد خوردن است. رستورانهای چین در تمام چین و دنیا بیست و چهار ساعته مشغول سرو مشریان هستند. فقط در امریکا تعداد رستورانهای چینی و شرقی بیشتر از 46 هزار شعبه است. خودم در چین شاهد بودم که تمام رستورانها که به تعداد زیاد پر از مشتری است و اصولا در فرهنگ چین باید میز غدا پر و بسیار متعدد باشد. این اقای اردکانیان احتمالامانند اقای ظریف زمانی که هم خارج بودند برای اینکه عکسی از انها به ایران درج نکند فقط بین نمایندگی ایران و یا مساجد مسلمانان شبه قاره رفت و امد می کردند و اصلا از دنیا خبری ندارند. وقتی وارد خانه های چینی می شوید و با در مراسم و مهمانی و نحوه غذا خوردن انها اشنا می شوید تعجب می کنید که چرا این همه اینها می خورند و چه اندازه به تغذیه اهمیت می دهند. اگر می بینید که زیاد چاق نیستند فقط به این خاطر است که بسیار هم کار می کنند و فعال هستند . کمتر چینی می بینید که بیشر از 5 ساعت در روز بخوابد. همش مشغول کار و کاسبی هستند. خلاصه تاسف برای ملت ایران که چنین مسئولانی دارد که در خارج بودند و هستند ولی نمی توانند حتی از نظر علمی دنیا را بشناسند. بروید سرانه مصرف غذایی مردم چین را از فائو در بیاورید و ان را مقایسه کنید با مردم ایران. سرانه مصرفی مردم ایران در برابر چینیها واقعا جای تاسف دارد. اصلا در همین مورد برق سال 1356 یک چینی سرانه کمتر از 50 کیلو وات مصرف برقش بوده ولی یک ایرانی 500 کیلووات مصرف می کرده ولی الان یک چینی با وجود این همه جمعیت سرانه مصرف 5000 کیلووات را دارد ولی یک ایرانی با این همه ادعا ارزان بودن برق توسط مسئولان به زحمت به 3500 کیلوات می رسد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
با این جواب مستند و علمی و کوبنده واقعا جناب وزیر را کیش و مات کردی. دستت درد نکنه. نکته اینجاست که به احتمال قریب به یقین ، یخجال و انبار خونه جناب وزیر پر از مواد غذائی درجه یک هست با مقادیر زیاد. من شرط می بندم
دانشگاه ازاد پوست دانشجویان را می کند مگر چه خبره؟؟؟؟

ما برای چی انقلاب کردیم؟؟؟؟
البته این یک واقعیت است که ما به شدت مصرف گرا هستیم و علت اصلی آن فقر فرهنگی و ضعف در آموزش است.
گاو چهار پا است لاکن شترمرغ دو پا دارد
امروز یک شنبه است
چین رو به این دلیل تحریم نمی کنن چون بهش وابسته اند.داد و ستد اقتصادی دارن که هرکدوم متوقف بشه همه ضرر می کنن نه به خاطر یک وعده غذا؟؟!!اونوقت اقتصاد ما...بعد شما راست می گین شروع کنین به یک وعده غذا خودن مردم هم از شما الگو می گیرن.
لاریجانی ... ریاست جمهوری ! عمراً همین مجلس هم کافیه !
آقای عراقچی فرموده بودند هزینه یک دانشجوی افغان برای ما که خودش شهریه اش راپرداخت می کند۱۶هزار یورو در سال است .مگرشهریه دانشگاه آزاد الان ۱۹۰ میلیون تومن بیشتر شده ؟؟
اقاي اردكانيان كمي سكوت و حرف نزدن بهتر است .اين استدلالها را براي خانوده خودت بكار گيريد .
قديما مافكر مي كرديم دانش آموز ها معلم هستند . ولي حالا بچه در سن 20 سال مثل بچه هاي 9 ساله قديم هستند .
چند سال پیش در یکی از ادارات مسئولیتی داشتم. سال ها گذشت و به خوبی و خوشی به زندگی ادامه میدادم. روزی در یک همایش شرکت نموده بودم. به طرف صندلی که برای من در نظر گرفته بودند رفتم اما با تعجب دیدم خانمی جوان در جای من نشسته. به او گفتم این صندلی از برای من است. او گفت من میخواهم برای شورای شهر کاندید شوم لطفن کمکم کنید. من هم دلم برایش سوخت و به او کمک نمودم. از آنجایی که بیماری قلبی داشتم بسیار دل رحم شده بودم. به دوستان در اداره گفتم تا کاری به او در یکی از اتاق های نزدیک دفتر خودم بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مسخره بی مزه
غناعت و فقر خوب است لاکن برای مردم عادی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
احسنت.شنیدم در شعب ابی طالب پیامبر اسلام(ص) اخرین نفری بودند که غذا میخوردند ،البته اگر چیزی مانده بود.اقای وزیر نیرو از این لحظه مثل مردم عادی حقوق ۱.۵ میلیون در ماه دریافت کنید و مازاد انرا به خزانه برگردانید.خانه سازمانی را ترک کرده واز بقیه اقایان مسئول هم بخواهید.نامرد باشم اگر بشما و سایر مسیولین تاسی نکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
قناعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
فقط بلدند برای مردم نسخه بپیچند .

یکی میگه مقاومت کنید

یکی میگه کمتر غذا بخورید

بدبخت مردم ایران ، هر چند حقمونه این بلاها سرمون بیاد .

ولی مسئولین عزیز !! خواهشاً بیشتر از این با اعصابمون بازی نکنید .

وقتی می بینیم شماها حتی از مولتی میلیاردرهای دنیا هم زندگیتون اشرافی تره ،از این حرفها حالمون بهم میخوره
آقای وزیر !!!!

شما بروید در چین زندگی کنید

اگر به شعور چینی ها توهین میکنید به شعور ایرانی ها توهین نکنید
شکر موجود بیخاصیتی است
خوردن غذا با صدای نوحه ثواب فراوان دارد
شما وخانواده ات از همین امروز شروع كنيد الگو بشين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
همین جناب وزیر با این ادعا مطمئنا خونه اش پر از مواد غذائی درجه یک و عالیه. خیالت راحت نصیحت فقط برای مردمه نه خودشون.
مرگ حق است
بیش از ده بار به چین مسافرت کردم و شاهد بودم که هر روز حداقل 5 وعده غدا می خورند ان هم چه غدایی؟ دو برابر ما ایرانی ها. این اقای وریر از چهره اش که معلوم است که روزی چند وعده غدا می خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقن درست میگید دوست عزیز. غذاهای چینی خیلی خوشمزه هستند و در اکثر کشورهای دنیا رستوران چینی شعبه دارند و مردم دیگر کشورها هم علاقه فراوانی به این غذاها دارند
چینی ها مسئولین رانت خوار و بی عرضه و بی انصاف ندارن
چینی ها اگه با یک وعده سیرذند مسئولان نالایق ندارند
تا بحال شنیدید در چین اختلاس بشه یا دکلی دزدیده شده باشه یا اینهمه دزد و جاسوس باشند ؟!
آقای وزیر نیرو، من چین رفتم والا مردمش بیشتر از مردم ایران مصرف می کنند. ترکیه، امارات و روسیه که سفر کردم دیدم مردم ما از اونها اقتصادی تر بودتد. کانادا هم که دیگه هیچ.
خواهشا مشکلات رو گردن مردم نندازید. فراموش نکنید شما وزیر هستید که با تصمیمات درست مشکلات موجود را حل کنید.
این دیگه چه حرفیه آقای وزیر نیرو؟ من دو ماه چین بودم. راجع به میزان غذای اونا حرفی ندارم. عادی بودن، نه کم نه زیاد. مثل خودمون. فقط فرقشون این بود که غذاهاشون سالم بود. خدا شاهده توی این سی و پنج سال عمرم به جز اون دوره چین، وزنم از شصت و دو بالاتر نرفته و حداقل ده تا پانزده کیلو وزن کم داشتم و همیشه از درد معده و روده تحریک پذیر در رنج بودم. ما این دوره چین از غذاهای حلال و عادی استفاده میکردیم، بدون اینکه خودم متوجه باشم سه کیلو اضافه کردم، بدون اون رنج گوارشی که داشتم. من تازه متوجه شدم که گوارش من مشکلی نداره، این غذاهامونه که پر از مشکله. دولت توی تامین غذای ملت مشکل داره، چرا دست شرکتای مختلف رو باز گذاشته که با حقه و کلک، محصولات مختلف که همش شیمیایی هستن رو با نام طبیعی وارد غذای ملت کنن. اون از روغن که خدا میدونه از چی درست شده، میگن صد در صد روغن آفتابگردانه، بخور حال کن. بخدا مادرم هنوز پنجاه سالش نشده رگ قلبش تا حدودی مسدود شده. بعد میگن از مصرف زیاد نمکه. چرا قدیمیا این مشکلات رو نداشتن؟ نمک طبیعی رو همه یونهای مفیدشو جدا میکنن و جدا میفروشن، باقیموندش که فقط کلرید سدیمه، ید بهش میزنن. اینکه معلومه باید ضرر داشته باشه. برنج توی بازار هم که شده برنج هندی موسوم به دانه بلند. این آزمایشو همه انجام بدین، یه کمی از باقیموندشو بذارین یه جایی تا دو سه روز بمونه. برنج های محلی بو میگرین و کپک میزنن ولی من نمیدونم چرا این برنج های هندی کلا به کرم تبدیل میشن. خیلی برام جالبه. غذای ملت رو سپردین به دست یه عده تاجر از خدا بی خبر که با گونه های تغییر ژنتیکی داده شده ملتو نابود کنن. این جرم کمی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
جسارت بنده رو ببخشید.شاید بخاطر این باشه که زود ازدواج کردن و بچه دار شدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
جناب م ع حرف حساب زده و حرفهاش کاملا درسته اما معلوم نیست چرا بعضی ها بخاطر این که جواب منطقی ایشون به وزیر را خنثی کنن بی ربط کامنت میدن. آخه 50 سال سن برای یک مادر محترم که مثلا فرزند 35 ساله داشته باشن سن منطقیه و کم نیس که شما میفرمائید زود ازدواج کردند نکنه مادر شما در پنجاه سالگی تازه بچه بزرگشون کلاس .دومه؟ که شاید خود شما باشی با این منطقت
مشکل ما افرادی مثل وزیر نیرو هستند که نه تنها کاربلد نیستند و بلائی مثل سیل سر مردم آوردند بلکه حتی اندیشیدن و حرف زدن بلد نیستند و دائم بر سر زخم مردم نه نمک بلکه فلفل و نمک میریزند
این انحطاط اخلاقی افرادی مثل وزیر نیرو ، پسر عارف تحفه ژن برتر و امثال اونها روز به روز بیشتر نمایان میشود و به سادگی میتوان گفت مشکل کشور تحریم نیست بلکه زائده هایی مثل این شخص هستند

متاسفم هستم که کلماتی بهتر نتوانستم پیدا کنم برای نظرم
قول حضرت علی ع رو یادآوری میکنم که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
آزاده اینکه ترس نداشته باشید و حقیقت رو بگید آقای اردکانیان بگید که کشور پر هست از افراد نالایق

آیا بچه‌های شما با یک وعده سیر میشوند؟
آیا شما سیر میشوید ؟
شما سر سفره ای نشسته اید که به راحتی حاضر به ترک اون نیستید
ممکنه بفرمایید منزلتان چند متر مربع مساحت داره و کجا قرار داره؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
همه ی اصلاح طلبان از قشر مرفه و با تمایلات سرمایه داری غربی هستند اینها یک درصدی
هستند..مردم فرانسه الان به بلوغ فکری رسیده اند..و ما اندر خم یک کوچه ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اولاً من اصلاً طرفدار اصلاح طلبا نیستم .

ولی شرفتاً کدام اصولگرا وضعش بده و زندگیش لاکچری نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مغلطه نکنید خواهشا اصلاح طلب و اصولی فرقی با هم ندارن. بندرت در بین مسئولین این چهل سال
کسی پیدا میشه که وضعیت مالی درجه یک نداشته باشه
آقای وزیر با یک وعده خوردن مشکلات تحریم حل نمی شود با زیرساخت های درست مشکل حل میشود. 50 سال هست صنعت خودروسازی داریم به کجا رسیده ایم؟ ولی چین مثلا با خودروی چری که اولین نمونه آن سال 2005 به بازار اومد و همون 110 ها بود ببینید بعد از گذشت 13 سال چه خودروهایی عرضه می کنه. تیگو 7 بالای 400 قیمت داره همش در 13 سال . وقتی شما توان ندارین کاری رو انجام بدین بیخودی از مردم مایه نزارین لطفا"
آقای کربسچی فرمودند کسی در این زمینه اطلاع دقیقی ندارد(مسئله پرستو)
کرباسچی چطور بخودش اجازه میدهد از طرف همه حرف بزند
جناب وزیر محترم اول خودت بعد دیگران
اقای وزیر نیرو سو مدیریت باعث این وضع شده نه مصرف
شما که بعله ، ولی من کسایی رو میشناسم که از چینی ها هم کمتر میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مثلآ یمنی ها که با لنگ نان خشک میخورند
منظورتان مای شماست یا مای ما اقای وزیر، من با حقوق بازنشستگی چطور زیاد بخورم وبنوشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کمتر بیا توی نت پولشو خوراکی بخر
در ماجرای نجفی سوالات بزرگی وجود دارد که هیچکس در این 10 روز جوابی برای آنها پیدا نکرده است
اینکه چرا با وجود به ظاهر اختلاف همسر نجفی با او چرا حاضر نشد 1300 تا سکه بگیرد و از زندگی او خارج شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
خب شاید رئیسش اجازه نمیداده
آقای اردکانیان چرا مرتاض های هندی رو نمی گی که همون یه وعده رو هم نمی خورن وااااالا
آقای سید هادی رضوی هم یک وعده غذا میخورد...
آقای وزیر نیرو،اشتهای من طبقه متوسط نسبت به چینی جماعت زیاد،قبول. ولی آیا اشتهای مدیران کشور در برخی امور نسبت به من طبقه متوسط بالاتر نیست که شما و امثال شما درباره اشتهای ایرانی جماعت این گونه اظهار نظر میکنید؟! این همه طرحهای آبی بی حاصل برای امروز و آینده این کشور هست که مایه فنا و نابودی کشور هست که اگر برای من ایرانی آب ندارد برای کارپردازان رده بالای دولت و وابستگانشان نان خوبی دارد.یاد داستنای افتادم که میگفت:گروهی برای صدراعظم دوره محمد شاه"میرزا آغاسی" چاه میکندند ولی به آب نمیرسیدند،چاه کنان اعتراض کردند که این کار چه دستاوردی دارد؟! او گفت:اگر برای من آب ندارد برای شماها نان دارد،پس به کارتان ادامه بدید. برای من ایرانی این طرحها آب ندارد"بعنوان یک شهروند که باید پرسشگر باشم" ولی برای کارپردازان دولتی نان خیلی خوبی دارد
اگر نجفی بتواند از این سناریو خارج شود و از سد شورای نگهبان بگذرد رئیس جمهور آینده خواهد بود چون این ماجرا بزرگترین تبلیغ برای او شده است
تا برخی ها وزیر و مسئول میشن نباید انتظار پیشرفت داشت
یه زمانی یک یگفت با اشکنه هم میشه زنده موند ملت بیچارش کردن حالا ببنید این اصلاح طلبا دیگه کین
آقای وزیر نیرو از خودتون شروع کنید. لطفا به آقازاده ها هر دو روز یک وعده غذا بدید تا مردم از شما یاد بگیرن.

با بی لیاقتی اقتصاد کشور رو به لبه پرتگاه بردین بعد مردم تاوان خرابکاری های شما رو بدن ؟

خودتون هم قصرها بسازید و کانادا و حقوق نجومی و زمین نجومی و خودرو و اسلحه و راننده شخصی در اختیار ...

دیگه با این حرفا نمک روی زخم مردم نپاشید .
این بابا داره نمک رو زخم میپاشه ...توی این وضعیت گفتن همچین چیزی فقط مردم فقیر ما را عصبانی میکنه این فرد فرد باهوشی هست و خوب میدونه چی داره میگه.
خیلی جالب است وضعمان که خوب نشد حالا این وزیران و مسولان تجمل گرا برای اینکه سو مدیریت خود را پنهان کنند و براحتی ریخت پاش کنند از مردم هزینه می کنند
در جواب معاون رئیس جمهور اینکه رئیس جمهور نمی تواند کار خاصی انجام دهد دلیل این می شود که وعده دروغ بدهند ؟ این چه توجیهی است ؟
خداوکیلی اگه حرف نزنن بهتره با این حرفها مردم باید هم بی کفایتی ها رو تحمل کنند هم افاضات اقایان رو ایشون میتونه روزی یه وعده غذا خوردن را از خودش شروع کنه تا ما ببینیم میتونه
وزیر نیرو نه از احوال چین خبر داره نه از روزگار ما ایرانی ها یا خودش را به کوچه علی چپ میزنه
در هر دو صورت باید شرم کند ایشون یک بار تشریف ببرن چین از سوپرماکتهایش بازدید کنند یا غذای اونجا را بخورند بفهمند کیفیت غذای اونا ده برابر غذای ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خودش رو به کوچه علی چپ میزنه
جناب اردکانیان ما یک آپارتمان کوچک شصت متری در یک شهر کوچک داریم و مثل شما مصرف کننده صرف نیستیم
زاهدان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
حرف حساب در تابناک نمیشود نوشت ما میتوانیم یک وعده خوراک در روز وروز بعد مانند کره شمالی علف بخوریم
اگر ، وزرا ،ریس حمهور ، راست بگویند ؟ آنروز سر آغاز اصلاح امور کشور میباشد ؟ چه یک وعده غذا بخورند ،و چه سه وعده ،غذا بخورند ؟،،
جناب وزیر نیرو خواهشا شعار نده اونی که از همه پرمصرف تره خود دولت و کابینه تجملاتی شه.ماشالله تو جلسه دولت میز پر میوه و شیرینی.... اول خودت یه وعده غذا در روز بخور ببین اگه ضعف نکردی چشم.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نشستن روی صندلی و حرف مفت زدن که انرژی نمیخواد.ضعف نمیکنه داداش.اگر مثل بقیه مردم عادی کار کرد ولی ضعف میکنه
بالاخره توهم دستت را کردی تو هم کمونیست ها را تایید می کنی . می دانی چین کمونیست است ؟ چرا از خمرهای جوجه کمونیست تعریف نمی کنی ؟ حتما گذاشتی بعد ، آنها که دیگر عالی بودند مزرعه های مرگ داشتند . مردم در آنجا آنقدر کار می کردند و غذا نمی خوردند که می مردند . آقای رئیس جمهور من یکی از رئیس ستادهای تو در دوره اول در می از شهرها بودم ، البته دور دوم به آقای رئیسی ای آدم. بیانیه دوم انقلاب دستورات مقام معظم رهبری را به وزرایت بده بخوانند و بفهمند و به آن عمل کنند تا دیگر از این چرند نگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از انگلستان میایی رئیس ستاد میشی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
همشهری از فیلتر شکن استفاده کردم . یعنی این را
هم نمی دونی
مرحله لنگ و نون خشک را پشت سرگذاشته و اکتون وارد مرحله بخور و نمیر میشویم.
امثال کرباسچی ثابت میکنند که سیاست خیلی .... است
به نظر من ساختار پارلمانی برای کشور ما مفید تر است و از اول هم اشباه بود این نظام ریاستی شما نگاه کنید بسیاری از کشورهای پیشرفته مانند انگلستان آلمان و ژاپن نظام پارلمانی دارند وبسیار هم موفق عمل کرده اند البته لازمه ی نظام پارلمانی آن است که ابتدا احزابی شناسنامه دار و پایدار بوجود بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تو ایران هیچ فرقی نمیکنه چه جوری باشه

اگر میبینی در کشورهای دیگه خوبه به خاطر این هست که اونجا احزا ب مردمی وجود داره و قانون هست که حاکمه و دموکراسی واقعی دارن
مردم ایران که از اکثر غذاها محروم هستند گوشت لبنیات سبزیجات ماهی اینها غذاهای سالمی هستند که ایرانی ها نمی توانند مصرف کنند البته شکم خود را با مواد غذایی فاسد و کثیف پر می کنند این هم به دلیل ناتوانی مدیرانی مثل همین آقای اردکانیان است
متاسفم برای خودم با این وزیر بی نیرو وتوهین کننده به شعور مردم
نمک روی زخم مردم نپاش اردکانیان
وزیرنیرووخانواده محترمشان راببینیدوازانهایادبگیرید
روزی یک وعده غذامیخورن
مقاومت راازاقای وزیروخانواده شان یادبگیرید
آقای آشنا در حد و اندازه آقای فراستی نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اشنا واقعا سطح بالا نیست ولی دیگه شان خودشو در حد کسی پایین بیاره که تو تلویزیون آن طور حرف زد....یعنی چاله میدون تمام عیار واقعا زشته.فراستی باید با لیدر های بعضی تیمهای ورزشی مقایسه بشه.پرمدعا و کم بار....
شما اگر در چین بودید روزی چند میلیون چینی می مرد این هم مردم مقاوم و همیشه در صحنه و صف ایران هستند که هنوز جانی در بدن دارند
از اب و برق مجانی رسیدیم به کاهش تعداد وعده های غذایی!!!!!
امثال وزیرنیرو از قبل بیت المال میخورن و بعد ضد م دم هستند
باباجون ! از امروز شما هم مثل چینی ها تو این خونه فقط باید یک بار غذا بخورین . اگه سیر هم نشدین ، دیگه به من ربطی نداره! اعتراض دارین ، برین چین و ماچین !
برای چی؟ بابا ! امروز چقدر بد اخلاق شدی.
مگه نشنیدی وزیر نیروی ما گفته، چینی ها با یک وعده غذا سیر می شن ؛ پس چرا ما نشیم.
ما که نصف قد و قواره چینی ها رو هم نداریم!!! پس می تونیم !!
بابا ! جدی نگیر. منظورشان این بوده، مردم اول قبض برق و ... بدن ، بعد اگه چیزی تهش حقوقشان موند، خواستند ۱۰ وعده غذا بخورن!
بابا جون ! از شما چه پنهون ، از وقتی که گرونی شده ( گوشت ۱۱۰ هزار تومن ، برنج ۲۵ هزار تومن و ... ) با وام _ سود ۱۸ درصدی _ تونستم اجازه بدم هر ظهر و شب مادرت صدای قابلمه ها رو دربیاره. موضوع وامو به مامانت نگی ها .
بابا ! حالا که ما مثل چینی ها نمی تونیم سگ و گربه بخوریم ؛ پس آن یه وعده غذا رو ، میگو بخوریم ، چون حسابی آدمو سیر می کنه !
باباجون! با همون وامه ، تو رو فرستادم مدرسه غیر انتفاعی که صبح تا شب سرت تو گوشی باشه و نفهمی دنیا چه خبره ؛
طوری که نفهمی، تحریم های ظالمانه ترامپ نامرد و هیولا بیشتر بخاطر اینه که شکم کارد خورده ما ، مانند چینی ها با یک وعده غذا سیر نمی شه!!!
22/07_ 19 خرداد
چینی ها همان یک وعده را هم از جیب رانت خواران کشور ایران می خورند
هرچه را اراده کنی از چین وارد می شود
حتی تسبیح و جانماز
تصور من این است که مصرف مواد غذائی در سبد مصرف خانواده های پر مصرف بخش اندکی از مصرف غیر ضرور است. البته مصرف مواد غذائی بیش از حد مشکلات پزشکی وسلامتی بیشتری از مسائل اقتصادی نیز دارد . هیچ کس از کم خوری نمی میرد. تا بخواهی از پر خوری انسان تلف میشود.مصارف غیرضرور دیگری وجود دارد که ارز بری یشتری و قابلیت صرفه جوئی بیشتری داررند صادرات بدون وارد شدن ارز، انتقال پول به خارج کشور،. مسافرت های خارج از کشور غیر ضرور دولتی وغیر دولتی،،، انواع تجیزات صوتی ومخابراتی لوکس غیر ضرور،اتومبیل های لوکس،عدم استفاده بهینه از اتومبیل شخصی،و.....
حرف آقای وزیر بسیار درست است. واقعا ما مردم پر مصرفی هستیم.
پاسخ ها
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
از حرف شما هم بوی آقازاده گی به مشام میره برادر گرامی
ناشناس
| Qatar |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بله مثل شما و مسؤولان ناکارامد نيستيد
علت تحریم ها بخاطر این هست‌که ما کلا در ایران زیاد مصرف میکنیم . البته من‌نظرم این هست که ایشان فارغ التحصیل خارج بودند و بعد از اینکه به ایران امدند ماستمالاسیون را بخوبی یاد گرفتند . خوش به حال ملت ایران
ولی واقعا کسانی که از مصرف کم صحبت می کنند خوب است یک نگاه به خود بندازند
در چین فساد بین مسعولان بد ترین مجازات را دارد. تا حال کسی شنیده ی مسعول چینی پول مردم را برداشته و به امریکا و کانادا فرار کنه؟
"سردار رحیم صفوی با بیان اینکه نظام سیاسی کشور یک نظام انتخابی است، گفت: اگر مردم کشورمان در انتخابات‌های شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری درست انتخاب کنند خیلی چیزها درست می‌شود اما چه کنیم که مردم ما احساساتی هستند و شب یک فکر می‌کنند و صبح یک رأی دیگر می‌دهند."
شما یک رای دارید.
اقاي وزير ! اقازاده ها زياد مي خورند نه ما !
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
والا، فک فامیلاشو میبینه فک میکنه همه مثه خودشونن
سلام : ما ایرانی هستیم و مثل کشورهای گدا و ماشینی نمیتونیم زندگی کنیم ، اقای وزیر نیرو از خانواده محترمشان شروع کنند و فامیلشون رو موعظه کنند، قیم مردم نیستند که ایده کامپیوتری میدند ، مدیریت وزارتخانه خودشان هم بر همین عقیده است گه گدا خونه درست کردند
حرف مفت کی هست که نمیزنه . این همه خسارت بخاطر حرف هست . این حرف هست که ملت ایران هنوز رنگ آرامش و خوشبختی را نمیداند چگونه هست
دوستان عزیز یک مثال زده از مصرف زدگی تا شاید شیر فهم شوید از مصرف نادرست انرژی ولی زنهار از کم دقتی شما عزیزان نق نقو .

بیچاره وزیر با کی ها شده 80 میلیون .
بدبخت داره میگه اصراف در انرژی خلاف منطق اقتصادی است .
داره میگه کارامدی یعنی مصرف باید بهینه شود . در هر جایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بیچاره وزیر نیرو که تو باید حرفشو تفسیر کنی وتوضیح بدی
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
برادر گرامی خود شما هم متوجه شدید که چی گفتید
جناب وزیر مسئولان را با مردم جمع نبندید همه ی مردم زیاد نمی خورند و اسراف نمی کنند بیشتر مردم حتی در ماه هم گوشت نمی خورند مشکل ایران همین است که مسولانی به اندازه ی هزاران نفر مصرف می کنند و می خورند بعد خیال می کنند که مردم هم مثل خودشانند
،ضرب المثلی هست که میگه:
به مرده که رو بدی؛ هرشب به خوابت میاد
جناب وزیر و هیئت دولت محترم !....شما تکنولوژی و پیشرفت اقتصادی چین رو برای مملکت من بیار ...چشم من هم یک وعده غذا میخورم و لباس هم نمیپوشم .... جواب گشت ارشاد رو هم خودت بده ...
در چین مقام فاسد اعدام میشه . کدام مفسد در ایران که کم هم نبودند اعدام شدند. جمعیت چین بالای یک میلیارد ک نیم هست آگه شما با این همه منابع نفتی و گازی تو سه وعده غذایی هشتاد میلیون موندی پس ببین چه بلایی سر یک میلیارد و چهارصد میلیون چینی میاوردی . خدایی با چطور این توهین ها رو به ملتی که با هر ساز شما میسازنند میزنید
اگه ایشون وزیرنیروی اینجابود بسرعت وزارت مطبوعش زیر ذره بین میرفت وبعدازپیداشدن شام و افطاریهای آنچنانی میومد جلوی دوربین تاکمرخم میشد ودر حالی که اشک میریخت و عذرخواهی میکرد استعفا میداد اگر هم نمیداد بزور مردم و خبرنگارهای سمج ژاپن مستعفی میشد!
ﺳﻼﻡ. اﻳﻨﻜﻪ ااﻟﮕﻮﻱ ﻣﺼﺮﻑ ﺩﺭ اﻳﺮان ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺖ ﻳﻚ ﺑﺤﺚ ﺩﻳﮕﺮ اﺳﺖ. ﻣﻦ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺳﺎﻝ ﺩﺭ ﭼﻴﻦ ﺯﻧﺪﮔﻲ و ﻛﺎﺭ ﻛﺮﺩﻡ. ﺭﻭﺯﻱ ﺳﻪ ﻭﻋﺪﻩ ﻛﻪ ﺳﺮﺟﺎﺵ ﺳﺮﺳﺎﻋﺖ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻫﺮ ﺟﺎﻫﺴﺖ ﺩﺳﺖ اﺯ,ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺸﻪ و ﻣﺸﻐﻮﻝ ﻏﺬا ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻴﺸﻪ. ﻣﺎ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ اﻳﺮاﻧﻲ ﺑﻌﻀﻲ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻇﻫﺮ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﺪ ﻣﻴﮕﻔﺘﻴﻢ ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻧﻴﺴﺘﻴﻢ ﻳﻪ ﺩﻓﻌﻪ ﻋﺻﺮ ﻳﺎﺎ ﻏﺮﻭﺏ ﻏﺬا ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻢ ﻭﻟﻲ ﭼﻴﻨﻲ ﻫﺎ اﺻﻼ ﭼﻨﻴﻦ ﭼﻴﺰﻱ ﺭا ﺗﺤﻤﻞ ﻧﺪاﺷﺘﻨﺪ و ﻧﺪاﺭﻧﺪ. ﺗﺎﺯﻩ ﺧﻴﻠﻲ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﻳﻚ ﻭﻋﺪﻩ ﻫﻢ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﻏﺬا ﻣﻴﺨﻮﺭﻧﺪ.
هشدار اقای روحانی رئیس جمهور به ملت از زبان وزیر نیرو..................... یک وعده غذا بس است زیاده خواهی نکنین!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله................
مرگ خوبه /.اما .برای همسایه ...
باشد جناب وزیر موقع انتخابات می گویید ما کاری می کنیم که عملکردمان در سفره هایتان ظاهر شود و وقتی خرتان از پل گذشت می گویید زیاد میخورید ؟ امیدوارم ملت در این مورد لااقل حافظه قوی داشته باشند و به حرف و قول هر کی موقع انتخابات اعتماد نکنند
واي بحال کارکنان وزارت نيروکه اين آقا وزيرشان است
ماگذشتيم وگذشت آنچه توباماکردي توبمان ودگران واي بحال دگران
از فرط خوردن کم مانده بترکد و گویی که هیچ تفکری در ذهن نیست. خدا بخیر بکنه
چینی هاسوسک وقورباغه میخورندتوهم بخور.چینی هاتوخونهئ های30متری زندگی می کنندتوهم بکن..
اولا بنده در خیلی از مسافرتها و هتلها دیده ام که چینیها ده برابر ایرانیها غذا میخورن و ثانیا به چشم خود دیده ام که یک مدیر و وزیر چینی در برابر کارگران تعظیم میکند و یک دهم یک کارگر حقوق میگیرد...
از یک نظر حرف ایشان درست است ولی نه در زمینه خورد و خوراک بلکه در زمینه نااگاهی که نشسته ایم و به حرفهای بیفایده دل خوش کرده ایم...
پسر جان نفست همیشه اینقدر گر م نیستا حرفی بزن که بتوانی خودت وخانواده ات روی ان بایستی
اقای وزیر چرا اول از خودتون شروع نمیکنید؟؟؟همه خانواده وزیران و مسئولین که یا کانادان یا گرین کارت دارن..نکنه اونجا دارن فقط یه وعده املت میزنن؟؟؟؟
این همون چشم انداز ۱۴۰۰ است دیگه ؟؟؟؟؟؟ حالا نوبت وعده های غذایی رسیده ؟؟؟؟؟؟‌
چینی ها سگ وگربه هم می خورند احتمالا اگه آمریکا فشاررا بیشتر کنه وزیر فتوا میده باید این کار را هم بکنیم
یحتمل تصمیم بعدی آقایون اینکه که ایرانی ها لباس زیاد می پوشند یک وعده لباس کافی است
جناب وزیر
حتی دکتر حسن هم که هی به دستاوردهای شگفت آور دولتش پوز می دهد، اقرار کرد که سفره ملت کوچک و کوچتر شده
حالا شما خود و خانواده ات چند وعده در روز می خورید و چی می خورید؟
يك سفر برو چين رو ببين
اقای وزیر ...برید اقازاده هاتون رو جمع کنید
وزیر نیرو فقط بگم متاسفم برای چنین درک متاسفم برای چنین دید...
و از همه بیشتر متاسفم و خاک تو سر ما که تو وزیر نیروی مملکت مایی
وزیر نیرو فقط بگم متاسفم برای چنین درک متاسفم برای چنین دید...
و از همه بیشتر متاسفم و خاک تو سر ما که تو وزیر نیروی مملکت مایی
اقای وزیر ...برید اقازاده هاتون رو جمع کنید
برو برقتو بساب
آقای وزیر الان در حال حاضر شما کاری کردید که مردم ی وعده غذا هم نمی تونن بخورن.آیا شما هم اندازه وزیر چینی کار میکنید؟ آیا اندازه اون وجدان کاری دارید؟
آقای رحیم صفوی درست گفته اند، مردم ایران همیشه احساسی رای داده اند. از اول هم احساسی رای می دادند !
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: چهل سال فرصت داشته‌ایم خودمان را از شیر نفت جدا کنیم ولی نکردیم.

آقای اردکانیان،
نخستین قدم برای نیل به این هدف متعالی همکاری 82 میلیون هموطن می‌باشد که متأسفانه در این چهل سال نه تنها قدمی برنداشتیم بلکه کاملاً برعکس همه را به جان هم انداختیم و تشنه به خون یکدیگر گردانیدیم.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
این همه خبر در این بسته خبری تابناک هست ولی بیش از نود درصد کامنتها پاسخ به وزیر نیرو هست این نکته چه چیزی را ثابت میکند؟منتظر پاسخ کاربران و دوستان عزیز هستم.
رضا اردکانیان
چند روز تو زندگی پربارت یک وعده غذا خوردی
راستی چقدر از تولیدات داخلی تو خونه ا استفاده می کنی
برند تلوزیون خونه ات چیه
بچه هات کاناداد هستند با امریکا
خاک تو سر ما که وزریمون اینه! مردم نخورن تا مشکل ضعف مدیریتی اینا حل بشه
جناب وزیر شکم شما سیره وچون شما عالیجنابان به فکر مردم نیستید باید این حرفها را بزنید روی سفره مردم چیزی نمانده که بخورند حالا شما میگید مردم ما زیاد می خورند تبارک الله وقتی رئیس دولت از داخل ماشین وضعیت مردم را قضاوت میکند حرف وزیرش باید اینگونه باشد
اقای وزیر شما حقوقت زیاد است زیاد میخوری ما که حقوق ما کم است کم میخوریم
آقای وزیر!
شما حقوق کارمندانتان را هم چند مرحله ای می دهید، همانها هم یک وعده بیشتر نمی خورند تا بتوانند به بچه هایشان بیشتر غذا برسد.
شما که مدیران خارج از صنعت آب و برق و به اصطلاح خودتان تحصیلکرده های دانشگاه را به وزارتخانه تحمیل میکنید می دانید انگیزه همکاران را کشته اید. شما به مدیریت ناقص خود بیندشیدید. رویکرد شما با عملکردتان در مورد نیروی انسانی مغایر است . به مدیریتتان بیشتر توجه کنید . اگر مدیران خوب و دلسوزی داشتیم حاضر بودیم یک وعده غذا بخوریم ولی با افتخار و با رفاه زندگی کنیم
خدا شاهده همین الان با دوست چینیم که یک کارمند جز هست توی چین چت کردم و ازش پرسیدم چند وعده غذا میخورن چینی های عادی؟ گفت سه وعده بعلاوه یک میان وعده بعد شام یا ناهار.... خدای من این اردکانیان واقعا کیه؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار