بازدید 10549
۱

اتهام کی‌روش به ایران درباره تبانی با قطر به فیفا کشید

گفته بود فدراسیون ایران، تیم ملی را برای قهرمانی قطر به این کشور برد و این مسأله بوی تبانی می‌دهد. ما قطر را ۲ بر یک شکست دادیم، ولی برای قهرمانی در آسیا و آماده‌سازی قطر به آنجا نرفتیم.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 09 June 2019

مهدی تاج در مورد مطالبات کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران صحبت های جنجالی تازه ای مطرح کرده است که بوی شکایت ایران برای محرومیت این سرمربی پرتغالی را می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سیاست فدراسیون فوتبال اساسش بر این است که همیشه از سرمربی تیم ملی دفاع کند. اگر ویلموتس به سوریه باخته بود من اینجا از او دفاع می‌کردم، کی‌روش هم قراردادی داشت که جاری بود، اما مطمئن نبود. هر کسی در میانه کار، دیگری را حذف می‌کرد باید یک میلیون و ۶۶۰ هزار یورو پرداخت می‌کرد. این شرایط عادی نبود و باید مدارا می‌کردیم. بهترین کاری که می‌توانستیم انجام بدهیم این بود که با کی‌روش مدارا کنیم تا لیگ تمام شود.

تاج ادامه داد: در مقطعی هم چون فرصتی برای انتخاب سرمربی نبود قرارداد او را سه ماه تمدید کردیم و فکر می‌کنم هر عقل منطقی هم کار ما را تأیید می‌کند. کی‌روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید و حرف من هیچ وقت تغییر نمی‌کند منتها بابت ۹۰۰ هزار دلاری که خودش می‌دانست در این مورد به AFC نامه زدیم شکایت کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به کی‌روش اعلام کرد که از نظر ما این مبلغ قابل پرداخت است. یعنی ما از AFC خواستیم که از محل مطالبات ما طلب کی‌روش را پرداخت کنند و آن‌ها هم قبول کردند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: این شکایت به فیفا کار غلطی بود البته ما هم در مورد مباحث دیگری شکایت کردیم. او گفته بود فدراسیون ایران، تیم ملی را برای قهرمانی قطر به این کشور برد و این مسأله بوی تبانی می‌دهد. ما قطر را ۲ بر یک شکست دادیم، ولی برای قهرمانی در آسیا و آماده‌سازی قطر به آنجا نرفتیم. در آنجا یک کمپ بسیار آماده بود که ۱۲ کشور در آن شرکت کرده بودند و همچنین ما می‌توانیم در آینده تیم بزرگسالان یا امیدهای مان را به آن کمپ ببریم. ضمن اینکه در آن زمان دو زمین چمن‌مان را هم افتتاح نکرده بودیم. از ۹۰۰ هزار دلار طلب کی‌روش ۳قسط ۱۵۰ هزار دلاری، ۳۰۰ هزار دلاری و ۲۰۰ هزار دلاری پرداخت شده است و فقط قسط آخر آن مانده و فکر می‌کنم آن هم پرداخت شده و اگر هم پرداخت نشده باشد جای نگرانی نیست، AFC آن را می‌دهد، ان‌شاءالله مشکلی نیست و کار را جلو می‌بریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی تاج باید آینده نگری و دانش و بینش داشته باشد ؛ انشاء الله و ماشاء الله گفتن فقط برای ماستمالیزاسیون کردن اشتباهاتش است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل