بازدید 4268

هزینه ارز دانشجویی اعزام به عتبات در سال ۹۸

کد خبر: ۹۰۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 09 June 2019

معاون اجرایی سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری بیست و یکمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان درباره قیمت تمام شده سفر برای دانشجویان گفت: تابع قیمت ابلاغی از سوی سازمان حج خواهیم بود.

به گزارش میزان، محمد زارع، معاون اجرایی سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری بیست و یکمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان درباره قیمت تمام شده سفر برای دانشجویان گفت: تابع قیمت ابلاغی از سوی سازمان حج خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: نرخ گذاری عتبات بستگی مستقیم به نرخ ارز دارد و قیمتی که از طرف بانک مرکزی اعلام می‌شود. برای این دوره نرخ ارز بر مبنایی ۱۱ هزار تومان اعلام شد و هزینه سفر ۳ میلیون ۳۰۰ برای کاروان هوایی و یک میلیون ۹۰۰ برای کاروان‌های زمینی خواهد بود؛ که این را به صورت مرحله‌ای سازمان حج در سامانه قرار می‌دهد و زائران بسته به زمان ثبت نام و اعزام بر اساس نوسانات نرخ ارز مبالغ متفاوتی پرداخت خواهد کرد.

زارع گفت: کاروان‌های ایام عرفه ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت و افزایش قیمت را در این دوره خواهیم داشت و از ۱۴ مرداد تا ۲۰ مرداد این افزایش قیمت را خواهیم داشت.

زارع در ادامه بیان کرد: دوره گذشته هزار و ۲۰۰ نفر هزینه روادید را پرداخت کرده بود و بعد که روادید حذف شد مقرر شد این افراد برای گرفتن این هزینه به بانک ملت مراجعه کنند و مبلغ ۴۶۰ هزار تومان خود را پس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار