بازدید 12517
۳

خطر از بیخ گوش سربازان بجنوردی گذشت

کد خبر: ۹۰۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 09 June 2019
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: آتش سوزی اتوبوس حامل سربازان وظیفه بجنوردی در مسیر عزیمت به پادگان بیرجند، به خیر گذشت و حال تمامی سربازان خوب است.

به گزارش «تابناک» سرهنگ حیدر اقبالی مطلق در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اتوبوس اسکانیا حامل ۲۲ سرباز وظیفه، صبح امروز در کیلومتر ۸۵ محور سبزوار - بردسکن دچار آتش سوزی شده بود که آتش بدون خسارت جانی، مهار شد.

وی افزود: تمام سربازان با یک دستگاه اتوبوس دیگر به پادگان محمد رسول الله (ص) بیرجند اعزام شدند.

سرهنگ اقبالی اظهار داشت: این سربازان در پادگان محمد رسول الله (ص) بیرجند در حال آموزش هستند که در ایام تعطیلات به استان خراسان شمالی آمده و امروز هنگام برگشت دچار حادثه شدند.

وی افزود: سربازان این اتوبوس همگی اهل خراسان شمالی بودند.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعات نگران کننده در فضای مجازی، گفت: متأسفانه در اخبار انتشار یافته در فضای مجازی عنوان شده بود که این سربازان اعزامیان امروز استان بوده‌اند که این امر نگرانی برخی خانواده‌ها را به دنبال داشت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متأسفانه کانال‌ها و گروه‌های در فضای مجازی بدون تحقیق درستی و یا نادرستی خبر را انتشار می‌دهند که با این افراد برخورد نیز خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جون سرباز و دانشجو و دانش اموز هیچ ارزشی نداره گویا. چند بار باید شاهد پرپر شدن این بچه ها باشیم؟ حالا اگر یه هیئت نوحه خونی بود همه شاسی بلند با اتوبوسهای انچنانی.
اكثر اتوبوس ها درب هاي عقبيشون جلوش مسدوده و كلي ات و اشغال راننده گذاشته پشتش و در مواقع خطر باز نميشه. پليس بايد رسيدگي كنه
خدا رو شکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر