بازدید 9925
۱

اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی و نیمایی از فروردین ۹۷ تا ۱۲ خرداد ۹۸

بانک مرکزی در راستای شفاف‌سازی و  اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد. همچنین در خصوص مصارف ارزهای تامین شده، ذکر این نکته لازم است که عملیات تخصیص و تامین ارز در بانک مرکزی بر اساس ثبت‌سفارش و اولویت اعلامی آن از طرف وزارت صمت صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 08 June 2019

تابناک اقتصادیبانک مرکزی در راستای شفاف‌سازی و  اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، فهرست انتشار یافته حاوی دریافت کنندگان ارز دولتی و نیمایی طی بازه زمانی فروردین 1397 تا تاریخ 12 خرداد ماه 1398 است.

گفتنی است این فهرست شامل اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی به همراه میزان و نرخ ارز دریافتی است که از طریق سامانه نیما ارز دریافت کرده اند.

بر اساس این گزارش، این در حالی است که پیش از این بانک مرکزی در تاریخ هشتم اردیبهشت 98، اعلام کرده بود: "به منظور ایجاد امکان جستجو برای ناظران محترم و همچنین ایجاد قابلیت استناد به آمار منتشر شده، علاوه بر فایل pdf، اطلاعات ارزهای تامین شده (اعم از دولتی و نیمایی) در قالب فایل اکسل نیز منتشر می شود. در خصوص مصارف ارزهای تامین شده، ذکر این نکته لازم است که عملیات تخصیص و تامین ارز در بانک مرکزی بر اساس ثبت‌سفارش و اولویت اعلامی آن از طرف وزارت صمت صورت می گیرد. لذا اعلام نوع مصرف در قالب اطلاعات کالاهای ثبت‌سفارش امکان‌پذیر است که متولی آن وزارت صمت است. امید است وزارت صمت مطابق دستور رئیس جمهور محترم، اطلاعات مورد اشاره را برای ایجاد شفافیت لازم در اختیار عموم قرار دهد."

به گزارش تابناک اقتصادی؛ از تاریخ هشتم اردیبهشت 98 تا به امروز (هجدهم خردادماه 98) از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، هیچ اقدامی در خصوص این مطالبه بانک مرکزی صورت نگرفته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
۱.جالبه، خودروسازان در چندین نوبت ارز۴۲۰۰گرفتند، تاثیرش بر کاهش قیمت خودرو کجاست.
۲. بعضی شرکت ها و داروسازی ها در حالی ۴۲۰۰ ارز گرفتند که هیچ قیمتی در بازار پایین نیومده.
۳. چرخه تولید واقعی همچون مرغداری ها و صنایع کجای قصه هستند.
۴. چرا ارزی را در اختیار چند شرکت و فردی می زارید که همه چی در جامعه با قیمت ارز ۱۳ تا۱۵تومنی محاسبه میشه.
۵. این را به خود مردم بدین خودشون خرید کنند و شرکتها هم اصلا ارز۱۵تومنی بگیرند.
۶.هر روز فاصله طبقاتی بیشتر میشه.چرا بازرسی ها بعد از مرگ سهراب.
۷. ۷ماهه گوشت قرمز نخریدم، تازه من حقوق بگیرم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها