بازدید 5487
واکنش

باشگاه الاهلى عربستان: سرمربى جدید ما ۲هفته دیگر با باشگاه فعلی‌اش قرارداد دارد

ن مشعل عضو هیات مدیره الاهلی عربستان به روزنامه عکاظ گفت: مربى جدید ما درخواست کرده به احترام باشگاه فعلی که هنوز با آن قرارداد دارد، خبر توافق فعلاً اعلام نشود. دو هفته از این مدت باقى مانده و پس از آن سرمربى جدید رسماً معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 06 June 2019

عضو هیات مدیره باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که سرمربى جدید این تیم دو هفته دیگر با باشگاه فعلى خود قرارداد دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور بن مشعل، عضو هیات مدیره باشگاه الاهلی عربستان از معرفى سرمربى جدید این باشگاه در هفته‌هاى آتى خبر داد. وى در این خصوص به روزنامه عکاظ گفت: سرمربى جدید انتخاب شده است و به زودى معرفى خواهد شد. این مربى کارنامه بسیار درخشانى دارد، اما پس از پایان مدت قراردادش با باشگاه فعلی‌اش معرفى خواهد شد.

بن مشعل اضافه کرد: این مربى درخواست کرده به احترام باشگاه فعلی که هنوز با آن قرارداد دارد، خبر توافق فعلاً اعلام نشود. دو هفته از این مدت باقى مانده است و پس از آن سرمربى جدید رسماً معرفی خواهد شد. به نوشته رسانه های معتبر عربی ، گفته می‌شود که باشگاه الاهلی به توافق اولیه با برانکو ایوانکوویچ رسیده و این در حالی است که سرمربی کروات پرسپولیس هم دقیقاً دو هفته دیگر به مسئولان باشگاه فرصت داده تا مطالبات او را پرداخت کنند.

این در حالی است که برانکو بعد از دریافت این رقم هم با پرداخت 200هزار دلار طبق قرارداد می تواند یکطرفه همکاری اش با پرسپولیس را قطع و فسخ کند. همه این مسایل باعث نگرانی شدید هواداران پرسپولیس شده است.

باشگاه الاهلى عربستان: سرمربى جدید ما ۲هفته دیگر با باشگاه فعلی‌اش قرارداد دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل