بازدید 4856
۱

قتل پیرمرد ۸۴ ساله به‌خاطر یک نوشابه!

کد خبر: ۹۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 06 June 2019

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران گفت: بر اثر درگیری بین زن جوان با پیرمرد ۸۴ ساله برای درخواست مجدد نوشابه، این پیرمرد فوت می‌کند و زن جوان دستگیر می شود.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اعلام خبر فوت مشکوک پیرمرد مغازه‌دار در محله بیسیم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز سه شنبه ۱۴ خرداد زنی ۳۲ ساله به همراه دختر ۳ ساله‌اش برای خرید نوشابه وارد مغازه‌ای در محله بیسیم شدند.

وی افزود: این زن جوان پس از خرید نوشابه و پرداخت پول به مغازه‌دار، نوشابه را به دخترش داد اما شیشه از دست دختربچه به زمین افتاد و شکست که مادر از مغازه‌دار خواست به آنها یک شیشه نوشابه دیگر دهد.

وی تصریح کرد: مغازه‌دار که پیرمردی ۸۴ ساله بود، از این کار امتناع کرده و با زن جوان درگیری لفظی پیدا کرد تا اینکه درگیری به خارج از مغازه کشیده و تبدیل به درگیری فیزیکی شد.

جلینی افزود: درگیری ادامه داشت تا اینکه یک راکب موتورسیکلت (مردی ۲۷ ساله) با دیدن این صحنه، از زن جوان خواست به درگیری خاتمه دهد و زن جوان همراه با دخترش سوار بر موتورسیکلت این فرد شده و از محل دور شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیرمرد پس از این ماجرا، در صدد تماس با پلیس بود که ناگهان حالش بد شد و به روی زمین افتاد، لحظاتی بعد با تماسهای مردمی، اورژانس در محل حاضر و پس از معاینات اولیه مشخص شد این پیرمرد فوت کرده است.

وی متذکر شد: عوامل گشتی کلانتری ۱۵۹ بیسیم پس از این حادثه موتورسیکلت مذکور به همراه مادر و دختر را در چند خیابان جلوتر از محل حادثه مشاهده و زن جوان همراه راکب موتورسیکلت را بازداشت کردند.

سرهنگ جلینی تصریح کرد: بنابر اظهارات پسر مغازه‌دار، متوفی حدوداً ۲۰ سال در مغازه مذکور فعالیت داشته است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی در این پرونده، گفت: زن جوان به همراه موتورسیکلت تا انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی نقش آنها در فوت پیرمرد با دستور مقام قضائی در کلانتری ۱۵۹ بیسیم بازداشت هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
84 سالش بوده و بر اثر عصبانيت فوت كرده چه ربطی به ان زن داشته؟ هر رو دهها نفر از دست مسیولین بی کفایت سکته می کنند ایا ی
باید مسیولان بازداشت شوند یا علت اولیه که باعث عصبانیت مردم است بررسی و اصلاح شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار