بازدید 5543

اختلاف شدید زیدان با پرز سر خریدهای رئال مادرید

کد خبر: ۹۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 06 June 2019

انتقال لوکا یوویچ به رئال مادرید اولین شایعه پررنگ هفته‌های اخیر در مورد رئال مادرید بود که به واقعیت تبدیل شد و حالا با مصاحبه امروز کریستن اریکسن و چراغ سبز او به کهکشانی ها، ممکن است او دیگر خرید تابستانی این تیم لقب گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه آ. اس در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز در مورد انتخاب بازیکن خط میانی بین اریکسن و پل پوگبا با یگدیگر اختلاف نظر دارند و هنوز مشخص نیست کدام بازیکن در نهایت راهی برنابئو خواهد شد.

با توجه به اینکه قرارداد اریکسن با تاتنهام در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد، فلورنتینو پرز معتقد است جذب او از پوگبا راحت‌تر خواهد بود. رئیس باشگاه رئال مادرید همچنین اریکسن را بازیکنی حرفه ای‌تر دانسته و نسبت به حواشی، نگرش و رفتار پل پوگبا تردید دارد.

اما زین الدین زیدان خواهان انتقال هموطن خود از منچستریونایتد است. زیزو خواهان بنای تیمش حول محجور پوگبا بوده و معتقد است وی بازیکنی سریع‌تر و با قابلیت انتقال توپ بالاتر است و بیشتر به درد تاکتیک‌های او می‌خورد. به هر حال هنوز مشخص نیست باشگاه رئال مادرید قادر به جذب کدام یک از این دو ستاره خواهد بود، اما با توجه به راحت‌تر بودن شرایط انتقال اریکسن، احتمال حضور او در برنابئو بیشتر از پوگبا خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر