بازدید 5368

طبق توصیه حضرت امام به معیشت مردم توجه کنیم

کد خبر: ۹۰۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 05 June 2019

یک فعال سیاسی گفت: در شرایط فعلی با توجه به تأکیدات فراوان امام راحل توجه به خواسته‌های مردم، عمدتاً در حوزه اقتصادی می‌تواند بسیار مؤثر و راهگشا باشد.

به گزارش «تابناک»، محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امام خمینی (ره) به مردم خیلی توجه داشتند؛ در رابطه با حق تعیین سرنوشت آنان می‌فرمودند هر کاری که مردم می‌توانند انجام دهند را باید به خودشان محول کنیم.

وی ادامه داد: نسبت به وضعیت معیشت مردم نیز توجه ویژه‌ای داشتند. رأی و نظرشان همواره به نفع شایسته‌سالاری بود. برای ایشان کوخ‌نشینان بر کاخ‌نشینان ترجیح داشتند و به مسئولین می‌گفتند مردم ولی نعمت شما هستند.

این فعال سیاسی گفت: در شرایط فعلی با توجه به تأکیدات فراوان امام راحل توجه به خواسته‌های مردم، عمدتاً در حوزه اقتصادی می‌تواند بسیار مؤثر و راهگشا باشد.

وی یادآور شد: تلاش دشمن این است که مردم را از نظام جدا کند. الان هم از طریق شرایط اقتصادی و تحریم‌ها فشار اقتصادی بر مردم وارد شده است؛ در چنین شرایطی اگر بخواهیم بر خلاف جهت دشمن حرکت کنیم باید بر اساس توصیه حضرت امام به معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در این صورت اعتماد مردم به مسئولین و نظام بیش‌تر شده و نقشه دشمنان خراب خواهد شد.

هاشمی در ادامه این گفت‌وگو، با اشاره به منفعت گروهی که نمی‌خواهند توصیه‌های امام (ره) اجرایی شود، گفت: امام و انقلاب همیشه هم دوست داشتند و هم دشمن؛ هم موافق داشتند و هم مخالف. عده‌ای امروز منفعتشان در مخالفت است؛ در زمان حیات اما هم مخالف بودند؛ اما جرأت نداشتند اعلام کنند، حالا شرایط تغییر کرده و می‌توانند مخالفت‌شان را علنی کنند.

وی در پایان گفت: راه صلاح و مصلحت ملت و نظام اسلامی همان راه امام است که باید ادامه پیدا کند. اگر در آن راه باشیم شکست نمی‌خوریم، اما همیشه می‌فرمودند اگر با هم باشید شکست نمی‌خورید، اما اگر بر هم باشید شکست می‌خورید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی