بازدید 26670
نماینده تهران در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اتفاقات استادیوم فولاد آرنا، شرمندگی تمام عیار برای فوتبال ایران بود

گویا روز‌های یکشنبه در ایران با نام تلخی عجین شده و قرار است، هر رخداد ناگواری در کشور، در این روز اتفاق افتد. روز گذشته به عنوان یکشنبه تلخ فوتبال ایران لقب گرفت و در کنار یکشنبه‌های سیاه مجلس در تاریخ ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 03 June 2019

یکشنبه تلخ فوتبال ایران، باید ریشه‌یابی شود/ اتفاقات استادیوم آرنا، شرمندگی تمام عیار برای فوتبال ایران بودگویا روز‌های یکشنبه در ایران با نام تلخی عجین شده و قرار است، هر رخداد ناگواری در کشور، در این روز اتفاق افتد! روز گذشته نیز یکشنبه تلخ فوتبال ایران لقب گرفت و در کنار یکشنبه‌های سیاه مجلس در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته که قرار بود، فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور در یک شهر بی طرف برگزار شود، به دلیل سوءمدیریت مدیران غیر فوتبالی، ساعت‌ها تماشاچیان خود را معطل کرد؛ مشتاقان ورزشی که کیلومتر‌ها راه از دورترین نقاط کشور آمده بودند و در گرمای طاقت فرسای جنوب، منتظر بودند تا یک بازی زیبا را ببینند؛ اما چنان کامشان تلخ شد که شیرینی بُرد را از یاد بردند.

البته این موضوع با واکنش‌های بسیاری از سوی افراد مختلف، مردم و حتی سیاستمداران روبه رو شد، به گونه‌ای که بسیاری از نمایندگان مجلس نیز در برابر آن موضع گرفتند و از مدیریت نامناسب آن انتقاد کرده‌اند.

محمدرضا نجفی، نماینده تهران در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: سرانجام رقابت‌های جام حذفی فوتبال ـ که یکی از بال‌های پویایی و نشاط و ایجاد انگیزه برای سطوح مختلف فوتبال کشور است ـ با برگزاری مسابقه پایانی و معرفی قهرمان آن پایان یافت و تیم پرسپولیس موفق شد با پیروزی بر تیم پرانگیزه، اما کم هزینه و بی ادعای داماش گیلان ـ که با سختکوشی بازیکنان و کادر فنی اش تا این مرحله صعود کرده بود ـ قهرمان جام حذفی شود و به این ترتیب در کنار قهرمانی در لیگ برتر، به هر دو جام مهم فوتبال کشور دست یابد و میلیون‌ها هوادار این تیم در سراسر کشور را خوشحال و شادمان سازد و امیدبخش ایجاد الگویی موفق مبتنی بر کاهش حاشیه‌ها و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان به همراه مدیریت فنی و حرفه‌ای مربیان و از همه مهم‌تر انضباط تیمی برای دیگر تیم‌های حاضر در عرصه فوتبال کشور شود.

این نماینده گفت: اما مسابقه شب گذشته، روی دیگری هم داشت که آن شرمندگی فوتبال ایران در برابر انبوه بسیار مشتاقان و شیفتگان جادوی مستطیل سبز بود. اتفاقات تأسفباری که در استادیوم فولاد آرنا رخ داد که نمی‌توان جز «شرمندگی تمام عیار» نام دیگری بر فوتبال ایران نهاد.

وی در ادامه یادآور شد: ناتوانی و سهل انگاری مدیران نه چندان فوتبالی فوتبال کشور در تأمین بحق حداکثر یک درصد از صندلی‌های یک استادیوم که تأخیر ۱۵۰ دقیقه‌ای آغاز بازی را رقم زد تا ۴۰ هزار تماشاچی مشتاق و علاقه مندی که از اقصی نقاط کشور برای دیدن یک بازی مهیج و زیبا به اهواز آمده بودند، در هجوم حشرات و گرمای شدید هوا و بلاتکلیفی چند ساعته و فقدان اراده کافی برای تصمیم گیری قاطع و کارآمد، بیش از هر چیز شاهد ضعف مدیریت و ناکارآمدی و ناتوانی مدیرانی بودند که بی سابقه و یا حداقل کم سابقه‌ای، یک بار دیگر ضعف‌های مدیریتی مان را در سطح ملی و جهانی تیتر یک اخبار ورزشی ساختند و نقطه سیاهی را در کارنامه فوتبال ایران ثبت کردند که مقابله با آن و چاره اندیشی فوری در برخورد با این نحوه مدیریت، ضرورتی جدی و دارای اهمیت برای حل مشکلات آتی خواهد بود.

یکشنبه تلخ فوتبال ایران گذشت؛ اما ریشه یابی و بررسی عمیق این گونه اتفاقات، می‌تواند مانع اساسی برای تکرار آن باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۳
تا زمانی که تیم ها خصوصی نشوند همین داستان ادامه دارد
پاسخ ها
مهربان توسی
| France |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اگر در غرب بود حتما وزیر ورزش و ریس فوتبال استعفا یا عزل میشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
دولتی که هرچه پول به وزرارت ورزشش می دهد و وزیر وزرش آن را تقدیم دو تیم تهرانی پرسپولیس واستقلال می کند ،نتیجه اش همین است . پول یامفتی که خیل راحت بدست متولیان این دو تیم میشود و زندگی راحتی را برای آنها رقم میزند تا روز بروز فربه تر شوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
حیف این ورزشگاه. هر چیزی لیاقت می خواهد.
شایان
| Germany |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
پرسپولیس یک تیم دولنی هست و با مهندسی دستهای پشت پرده سه سال مفت بهش کاپ دادند و الکی قهرمانش کردند وگرنه کجای دنیا تو فینال جام حذفی یه صندلی خالز به تیم رقیب نمیدن؟. پرسپولیس ننگ فوتبال ایرانه. اینهمه اشتباهات تاثیر گذار و سه امتیازی به نفع پرسپولیس و به بهانه پتجره بسته از تمام رانتها استفاده کرد. بیخود نیست که این تیم
داره منفور میشه و تو هرشهرستانی با سنگ و چوب ازشون استقبال میشه. ببینیم سال بعد تو شهرهای آدری نشین و اصفهان و شمال و جنوب پرسپولیس امنیت خواهد داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
در کره جنوبی استعفا ودر کره شمالی اعدام میشدند
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
همه افرادهای حاضر در استادیوم و افرادهای حاضر تا شعاع1000کیلومتری استاندیوم مذکور شناسایی و اعدام شوند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مشت نمونه خروار است
فوتبال را اکثر مردم می شناسند و مشکلاتش را به عینه میبینند و می فهمند
ولی واقعیت این است که در تمام کشور ، تمام بخش ها و و حوزه ها و وزارتخانه ها و ادارات همین اشتباهات و ناکارآمدی و هرج و مرج و سوء مدیریت حاکم است و فقط متخصصین همان حوزه میدانند
و مردم فقط تبعات بسیار بد آنها را لمس کرده و درد آنها را به سختی تحمل میکنند
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
گرما و غبار مهمان تعطیلات خوزستان
اینم عیدیمون
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جناب شایان، مهندس نتایج پرسپولیس پشت پرده نیست همون جلو روی نیمکت نشسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
بنظرم خانم ها بروند انجا و حق شان را با خورد کردن صندلی بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اصلا نتایج پرسپولیس مهندسی شده نیست فقط حیف که ویدئوهای نشستهای جناب رییس سازمان لیگ با سران تیم سوگلی درومده اینو چیکارش میکنید نگید که صداگزاری شده
کلا هر کجا فوتبال برگزار بشه تو این مملکت همین اش و کاسه هست. تو اصفهان که سپاهانی ها را متهم کردن و حتنا تو خوزستان هم تیم مقابل پرسپولیس را!!!!!

آقایون چرا اینقدر اصرار به وحشی نشون دادن طرفداران تیم های شهرستانی دارن؟ دلیل این همه خشونت در فوتبال چیه؟ چرا در بقیع ورزشها این مسایل به ندرت دیده میشه؟؟؟

آیا در بقیه مواد ورزشی هم این مقدار پول حابجا میشه؟؟؟؟آیا جابجایی این مقدار پول باعث ایجاد نتیجه مطلوب در عرصه بین المللی شده؟؟؟؟؟

تا کی اینقدر پارتی بازی و فساد در فوتبال؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
متاسفانه تبریز اهواز و اصفهان کانون خشونت فوتبالی کشور هستند و سخن شما بیشتر شبیه فرار به جلوست
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
احسنت ودرود به تو ، متاسفانه هرجور هست انگار باید قرمز ها فقط جام بگیرن، خب یه جا دگ انقد آش شور میشه که صدا همه دربیاد حتی صدا خودتون.....
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
هر جا که پرسپولیسها و استقلالیها باشند با خشونت در اونجا غوغا می کنه.
هیچ تیمی از فحاشی بیشتر پرسپولیسی ها در امان نیست متاسفانه حتی با نااگاهی کامل اتحاد ملی را هم لعضا نشانه م یگیرند.
جالبه که همیشه رسانه دوربین هایشان را طوری می گیرند که این توحش دیده نشه و حتی بالعکس نشان داده بشود.
کلا هر کس جلوی سوگولی ها وایسته باید بد نشان داده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ناشناس ۱۳:۰۱
بی فرهنگی برخی تماشاگران تهرانی که دو تیم پرسپولیس و استقلال رو حمایت می کنند بر همگان عیان هستش. مشکل اینه که شماها ایراد خودتون رو هیچ وقت ندیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
متاسفانه برخی تهرانی ها بی فرهنگی رو افتخار میدونند برای خودشون و مسئولان هم حمایت می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
اتفاقآ بر عکس ،این طرفداران تیم تهرانی بودند که وحشی بازی درآوردند . چطور تیم پرسپولیس تقاضای 50% صندلی های ورزشگاه را در اصفهان داده بود ولی هیئت فوتبال در خوزستان حتی 10% را نخواست به داماش گیلان بدهد؟پول زیادی وزارت ورزش نصیب این دو تیم تهرانی می شود وبقیه تیمها از این مبلغ بی بهره اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
تازه فوتبال ما از لحاظ پارتی بازی برگشته دهه 60
به جای این همه هزینه برای اینکه چند نفر بر روی چمن دنبال توپ بدوند و توپ بازی کنند و اختلاس های زیادی هم در این توپ بازی ها و تیم های آنها می شود بهتر است این هزینه ها صرف کمک به مظلومین و مستضعفین کشورهای همسایه که در رنج و محنت قرار دارند شود این طور هم خدای متعال از ما راضی است هم مردم چه معنا دارد بیت المال مسلمین صرف اموری شود که جز بد آموزی حاصلی برای جوانان ما ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس آشنا
| - |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
میشه ربطش به خشونت و تیم شهرستانی و جبهه بیخود گرفتن رو لطف کنید و بگید!
مگه پرسپولیس حق داماش رو خورده بود؟ وقتی ظرفیت ورزشگاه مشخصه و بلیط اضافه میفروشن ،چه ارتباطی به پرسپولیس و یا هر تیم پرطرفدار دیگه داره؟ مگه پرسپولیسیا مدیریت ورزشگاه رو داشتن که بنا به جهت گیری رنگی اونا رو متهم میکنید؟ مدیر ورزشگاه و برگزار کننده بازی و جناب فتاحی باید پیش بینی میکردن که اینجوری میشه، چجوری توی اصفهان بلیط 5 تومنی رو به پرسپولیسیها فروختن 10 تومن و فحش و ضرب و شتم کردن یاد دفاع از مظلوم نبودید؟ و در پایان فرار رو بهخ جلو همیشه جواب نمیدذه
"اما چنان کامشان تلخ شد که شیرینی بُرد را از یاد بردند"

چه قدر نادان و کوته فکرکه به این شکل عریان هواداری می کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مافیای رسانه به شدت قویه نمیبینی در یه رسانه دیگه بعد افتضاح هواداران تیم خاص در دیشب تیتر زدن تعریف اینفیتانو از تماشاگران پرسپولیس ببین چجوری دارن ماله میکشن!!!
مشکل مملکت ما همین آقایون نماینده هستند که در هر کاری می خواهند اظهار نظر کنند و با فشار به مدیران افراد خود را بر سر پست بگذارند
وقتی از بحران مدیریت در کشور حرف می‌زنیم، حتماً قرار نیست سیل و زلزله‌ای رخ بدهد تا پته بی‌کفایتی مدیران روی آب بیفتد. حتی یک مسابقه فوتبال کافی است تا نشان دهد چقدر فقر مدیریت داریم.

پرسپولیس و داماش برای انجام دیدار فینال جام حذفی به اهواز رفتند، در یکی از شیک‌ترین ورزشگاه‌های ایران همه چیز آماده برگزاری بازی بود تا ثابت شود فقدان امکانات مشکل اول ما نیست
کشنبه تلخ فوتبال ایران گذشت؛ اما ریشه یابی و بررسی عمیق این گونه اتفاقات، می‌تواند مانع اساسی برای تکرار آن باشد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این یکشنبه سیاه در آن یکشنبه سیاه زاییده شده است ! اگر به آن یکشنبه سیاه رسیدگی و مسببان و مقصرانش به مجازات میرسیدند عده ای بی کفایت به خود اجازه خلق یکشنبه ای دیگر را نمی دادند ! به این یکشنبه هم رسیدگی نخواهد شد مانند آن یکشنبه ! برای اینکه خالقان یکشنبه ها در بازار شلوغ و آب گل آلود و نبود انسانهای درست بهتر صید خود را به دام می آورند ! خدایا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر ملت کوتاه بفرما
ناتوانی مسئولین چه ربطی به رفتار فردی دارد با شکایت چمعی می توان مسئول نالایق را تنبیه کرد اینکه کسی به خودش حق بدهد اموال ملت راا تخریب کند فحش بدهد سنگ بپراند هیچ توضیح و توجیهی ندارد اصلا بدرک اسفل السافلین که بازی برگزار نشه یا سر موقع نباشه فوتبال در این مملکت غیر از هزینه و رانت و فحش و تخریب چی داره تو این مملکت چنددرصد از این تماشاچی ها اصلا ورزش می کنن این ورزش باید از ایران تا زمان فرهنگ سازی و اخلاق مداری اول باشگاهها دوم مسئولین ورزشی و مهمتر از ان تماشاچیان چمع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
زمانیکه برنامه نود را اینطوری با اقتدار جمعش می کنند تهش این مسایل را ایجاد میکنه.فوتبال بدون فرهنگ و اخلاق و انسانیت.می خواهیم بشیم الگو برا همه کشورها
ناشناس
| Norway |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
مردم توی این کشور چند تا تفریح دارند که میخواین همین فوتبال رو هم بگیرین؟ در واقع همین فوتبال کلی میتونه انرژی جوانان رو تخلیه کنه و باعث کاهش جرم و جنایت و مشکلات دیگه بشه
کجا درست مدیر انتخاب شده که بخواد درست مدیریت کنه؟که این دفعه دوم باشه
حالا اون آقایانی که برای مستئنی شدن برخی آقایان خاص دیگر از قانون منع به کارگیری بازنشستگان تلاش می کردند، خجالت می کشند و یا طبق معمول، توپ را به زمین دیگران می اندازند و دائم نوای « کی بود کی بود، من نبودم » سر می دهند! جالب اینجاست که برخی آقایان، وقتی گند چیزی بالا میاد، کلاً کنار می کشند و تنها در زمان هایی حضور دارند که صحبت از موفقیت و پیروزی در یک موضوع ملی و غیره است، ایشان فقط و فقط در موفقیت ها نقش دارند و هیچ سهمی در اشتباهات و خطاهای احتمالی ندارند!!!
ما هر روز از این اتفاقا داریم . فقط یکشنبه ها بیشتره . علتش هم اینه که شایسته سالاری ملاک انتخاب افراد نیست . پارتی بازی که پست ها رو تقسیم می کنه .
در هر كشوري حتي عقب مانده ترين كشور هاي جهان چنين اتفاقي مي افتاد وزير وزرش و رئيس فدراسيون اخراج مي كردند. اگر نماينده کارامدی بوديد طرح استيضاح وزير ورزش را تهيه مي كرديد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
رئیس فدراسیون از کشور اخراج شده
اینهمه کار مهم توی کشور را به تعطیلی کشانده اید این فوتبال را هم جمع کنید که اینهمه هزینه و گند کاری نشود
ماجرای فینال دیشب؛ ایینه ی تمام نمای مدیریت در کشور ماست. مدیریتی که تخصص رو به کل قبول نداره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خيلي جالبه تا حرف از عملكرد نادرست مديريت پيش مياد همه ميان نظر مثبت ميدن و يهو همه باسواد (فرهنگي) ميشن.. اما به محض اينكه بگي همين مديريت باعث موفقيتهاي داخلي پرسپوليسه... جالبتر ميشه چرا كه نظرات منفي يهو 3 برابر مثبتا ميشه... ديگه سواد و مواد تعطيل تعصب جاشو ميگسره.. خدايا شكرت مرديم از اينهمه فرهيختگي!!!!!!!!!
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ما می توانیم کل جهان را به نحو احسن مدیریت کنیم ماجرای توپ بازی دیشب اصلا ربطی به مدیریت کلان ما ندارد و عملی سهوی بود و شما به خاطر یک توپ بازی حق نداری مدیریت جهانی ما را زیر سووال ببری عزت زیاد
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
عوضش تقوا دارند مدیرانمان
آتش زیر خاکستر است . جوانان خشمگین از روزگارشان تنها جایی که میتوانند جمع شوند را به صحنه بروز خشم خود تبدیل میکنند
مرتب صحبت از ریشه یابی اینگونه اتفاقات میشه، همونطور که در ابتدای مطلب هم گفتید ریشه همه مشکلات (البته در ورزش) در وهله اول به سوء مدیریت و بی کفایتی مسيولان برمیگرده. در سایر حوزه ها بغیر از سوء مدیریتها موارد بیشمار دیگه ای رو هم میشه نام برد.
واقعا جای تاسف داره.
من در ورزشگاه بودم، واقعا شرم آوره که توی یک کشور نتونستن یه فوتبالو مدیریت کنن. اینا چجور میخوان بگن ما از همه چی سرتریم!!!
ببینید این مدیران چه خلاقیتی داشتند. به عقل هیچ کس نمیرسید که بگویند مسابقه تعطیل است و تماشاگران بروند بعد بگویند مسابقه هست و اون تعداد تماشاگر داماش وارد بشوند و بعد بگویند پرسپولیسیها بیایند. آخرشه! در هر صورت حق تماشاگران دو تیم بوده که ببینند بازی رو ولی این روش احمق فرض کردن مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خیلی خندیدم.کاشکی روشی هم برا حل مسایل اقتصادی مثل همین مورد داشتند
بعد میگن قهرمانی قرمز مهندسی نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
آره پرسپولیس چهل هزارتا مهندس استخدام کرده بود که بیان ورزشگاه رو پر کنند جا برای طرفدارهای داماش باقی نمونه. چون اگه اون
200 نفر داماشی میومدن ، پرسپولیس که السد رو میزنه از تیم دست دومی میباخت
بعد با درایت شما 2-3 ساعت مسابقه رو انداختن عقب که پرسپولیسی ها برند بیرون، اون 200 نفر بتونن بیان تو که پرسپولیس نبره
ولی خوب آخرش هم برد دیگه مهندس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
معلوم الحال است
همش مهندسی برای قهرمانی قرمز بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
این تیم شورش را در اورده است
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
داداش یبند آی پی وی پی انو عوض کردی اومدی یه کامنتو چندبار گذاشتی!
کلا همه استقلولیا اینقدر حسرت به دلن!
مدیریت با تخصص امکان پذیر میشه نه با توصیه و سفارش.... مدیر میشه یاد میگیره نتیجه بهتر جز این حوادث نداره، مدیریت میریم ببینیم چی میشه نتیجه اش همینه
این از نتایج عملکرد مجلس و دولت هست. روزی که باید مسائل رو کنترل کنید، نمی کنید، بعد از مرگ سهراب میشید نوشدارو
هزینه های کلان از بودجه عمومی به این فوتبال و عوامل آنها اشتباه است اگر در این سال ها این هزینه ها در جهت اشتغال شده بود برای کشور و جوانان بسیار مفیدتر بود در کشورهای پیشرفته باشگاه ها هزینه ای برای دولت ندارند بلکه با مالیات درآمدی هم برای دولت دارند
بغض فرو خفته جامعه است که اینگونه سعی میکنه خودی نشان بده.چه بغض اقتصادی و چه اجتماعی.
چقدر مافیا قدرتمنده انگار کار دیشب تماشگران این تیم سوگلی را هیچکس ندید و بقیه مقصرند عجب
ای بابا چرا اینقدر بزرگ میکنید ... واقعا خیلی خنده دار هست ، اتفاق می افته دیگه این همه هجمه علیه این موضوع خیلی مشکوکه!
ریشه مشکلات حمایت بی چون و چرای رسانه ها و دولت از تیم پرسپولیس می باشد. یکشنبه سیاه پرسپولیسیها و نه فوتبال. اینکه کل ظرفیت ورزشگاه رو اختصاص میدن به این تیم و شما رسانه ها اصرار دارید بگید که این تیم مقصر نیست
اگر در هرجای دنیا بود ، فورا اسمش میذاشتن جنبش علیه سرمایه داری
باید تاسف خورد برای سیستم آموزش وپروش ایران
تمام اینها ریشه در آموزش داره .
سوء مدیریت.رفتارهای هنجارشکنانه.عدم همکاری تماشاگران جهت پذیرایی از مهمانانشان و...
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
هرمملکتی بخوادپیشرفت کنه باید ازآموزش وپرورش کنه توایران آموزش وپرورش ازاولویت های آخری دولت ها هستن بزرگوار
تماشاگران پایتخت خیلی خوب هستند
وقتی نماینده های مجلس اینا باشن مسئولان ورزشی هم از اونا میشن .
تا زمانی که رانت و ...یک تیم رو در یک کفه ترازو بگذاره و بقیه تیم ها طرف دیگه در رو همین پاشنه میچرخه#مهندسی_لیگ
بالاخره دست پرورده های نوین آموزشی، دارن بزرگ میشن و نمود پیدا میکنند
کاش اقای نماینده نگاهی به اطراف خود میانداخت حدود 30درصد نماینده ها غایب 20درصد در حال قدم زدن 10درصد در حال خواب15درصد در حال صحبت 10در صد با تلفن همراه
یک سوال تعداد زیادی از فیلم های خلاصه بازی دیشب را دیدم برای دقیق تر دیدن صحنه خطای بازیکن داماش بر روی بازیکن پرسپلیس که منجر به گل برتر شد آنچه جالب است اینکه این صحنه خطا در هیچ خلاصه بازی نمی باشد و فقط در فیلم کامل بازی به خوبی دیده می شود که داور اشتباه کرده و بازی کن داماش در حالی که دستانش باز است و اصلا بازی کن پرسپلیس را نمی گیرد و نمی کشد و در حالتی نامتعادل به زمین می خورد و بازیکن پرسپلیس خودش را به زمین می اندازد باز ناداوری نتیجه را تعیین کرد
تابی جون مثل همیشه نظرات من را انعکاس نمیدی.ولی بدون تا وقتی پرسپولیس و سرمایه و حمایت دولتی باشه همینه.خوبه که همه تماشگران پرسپولیسی بودند.و گندی که زدن اونا بودن.حالا بندازین گردن تماشگران اصفهانی و استقلالی و تراکتوری.....ولا از این واضح تر دیگه فوتبال بد نداریم
پاسخ ها
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
جناب امین. از تیم استقلال و یا سپاهان حمایت دولتی نمیشود؟ پول این همه بازیکن دره پیتی استقلال را کی داد. یه کم انصاف داشته باشید.
قابل توجه كساني كه اصرار به حضور بانوان و خانواده ها در استاديوم ها داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
شما هم از هر موضوعی واسه گرفتن پوئن استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
هیچ ربطی نداشت برادر
جالبه هر جا پرسپوليس هست این مشکلاتم هست جالبه بعد
حمایت از داور ها و فدراسيون و وزبر از تیم به نظر میاد دیگه تیم ها حق داشتن تماشاگرانشون را هم جلو ابن تیم ندارن
ما در مدیریت هم باید از خارج از کشور آموزش و مدیر وارد کنیم تا بتوانیم مانند همین کشورهای دور و برمان و کشورهایی که تا بیست سال قبل ارزوی مانند ایران شدن را داشتند و الان خیلی پیشرفت کردند . بشویم
به نظر من بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی بسیار مودبانه و متمدنانه با داستان برخورد کردند و مقصر اصلی مسئولان غیر فوتبالی استان خوزستان بود و صد البته بنده گلایه هایی را هم از تماشاگران اهوازی دارم که هر گاه بازیکنان مظلوم داماش صاحب کرنر می شدند با بطری اب معدنی و فحاش یاز انها پذیرایی می کردند!
هم وطن اهوازی می دونم هوا گرم بود و می دونم پشه بود ولی انسانیت تو کجا رفته بود!
به کجا چنین شتابان هم وطن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
حالا شدن اهوازی و نه طرفداران پرسپولیس عجبا از همه منطق شما !!
هر کاری که در دست دولت باشد سوء مدیریت در آن آشکار است.
این شرمندگیش فقط مال پرسپولیس هست و هوادارن این گند اونا زدن باید اون ها تاپان شو بدن این که نمی شه هر جا پرسپولیس بره درگیری ایجاد کنه و گناهش گردن دیگران باشه
جلو فاجعه را باید در تهران زمانی که طرفداران پیروزی یک نفر را کشتند می گرفتند.
با سلام
به نظرم همه این بی نظمی ها برمی گرده به اقتصاد کشور
نبود کار بیکاری جوانان را کم طاقت و عصبی کرده 70 در صد تماشاگرانی که به ورزشگاه میرن فکرشان تنها نگاه کردن فوتبال نیست بلکه جوانان از بیکاری رنج میبرن. ..وووووو
تابی ماله بکش بر طرفداران تیم سوگلی پاتخت

لیگ مهندسی شده
خراب این اصطلاحاتم.
شعور فوتبالی هم خوب چیزیه آدم داشته باشه یه عده طرفدار متعصب فاقد شعور فوتبالی اینجا اومدن پیام دادن بابا اینو چرا درک نمیکنین پرسپولیس تو این بازی میزبان نبود که بخواد سهم هواداران تیم رقیب رو مشخص کنه مشکل از سازمان لیگ و مسئول برگزار کننده این بازی بوده ، مهندسی کیلویی چند ؟ آقایون عقده ای توجه داشته باشید :اول اینکه با حرف مفت زدن و فرار رو به جلو نمی تونید شکستاتون رو توجیه کنید و بجایی توجیه حرفتون رو تو زمین بزنید دوم اینکه آب رو بریزید اونهایی که میسوزه سوم اینکه ما حالا حالت‌ها قهرمانانیم
تنها روش درست کردن این کار ! یعنی دعوا و غیر در بین تماشاگران اینه که مثل کشور های دیگه سکوی تماشاگران نزدیک مستطیل سبز باشه ! صندلی ها داری کد و هر کی رو هر صندلی هست همرا با عکس و کد ملی مشخص شه ! تا فردا اگر اتفاقی افتاد بگیرن بهش یادت بدن کی به کیه !متاسفانه همین اعتراض به داور باعث باخت ایران شد ! هر مربی هم چرت گفت مثل قلعه نوعی بیسواد یک فصل محکوم شه بدون حضور در مسابقات تا یاد بگیره در مورد چیزی حرف بزنه که 1: مدرک داره 2:تخصص داره 3:شعر نگه برای تماشاگران ! از احساسات تماشاگران استفاده نکنه ! این شخص داره از احساسات عمومی سوءاستفاده میکنه !اقای قعله نوعی که وقتی حرف می زند خدا خدا می کند ایا مدرکی دارید برای اثبات مهندسی ؟ یا تهمت بیش نیست ؟ متاسفانه حرف زدن چون مالیات ندارد این مربیان فوتبال هر چی دوست دارن میگن بدون در نظر گرفتن جوانب-امید وارم قوءقضایه +نیروی انتظامی ورود کنن به چنین مسایل از شخصی که اینطوری حرف میزنن مدرک بخوان، در صورت عدم مدرک زندانی کنن
ماشالا پرسپولیس دل یه ملت رو شاد کرد.به کوری چشم بدخواهاش که سعی کردن جو ورزشگاه رو بهم بزنن بازم پرسپولیس قهرمان شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
با کمک فدراسیون و دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
با کمکهای بی دریغ دولت و فدراسیون و کمیته داوران مافیای رسانه ای و البته رییس سازمان لیگ که الان دارید فحشش میدید شما عزیزان پرسپولیسی مبارکتون باشه این نوع قهرمانیها ویدئوهای جلساتش با سران پیروزی درومده برید ببینید و حاشا کنید که لیگ مهندسی شده نیست و ما با توان خودمان قهرمان میشیم
تعجبم از بازيكنان پرسپوليس كه اغلب خودشان شهرستاني هستند،ودر حق كشي نقش بسرايي دارند،ويادشون رفته كه وقتي در تيم شهرشان بازي ميكردند چطورگوشت قرباني پرسپوليس و استقلال ميشدند،حالا هر طوري شده ميخواند خوب فارسي صحبت كنند،ونشاني از گذشته خودشان نداشته باشند،يا به اصطلاح بگند بچه تهرانند، واقعا پرسپوليس و استقلال در شهرستانهابا وجود داشتند طرفدار منفور هستند ومسئولين ما هم نمي دونند چه تخم نفاقي رو دارن ميكارند، آخه يه تيم دسته دومي با آنهمه مشكلات و كمبود، براي بردنش اين همه رانت بازي نياز است ، بازيكنان پرسپوليس خصوصا بودمير با چه انگيزه آن رفتار شنيع رو در زمين داشتند،حالا واقعا آدم دقت ميكنه حق با قلعه نوعي و زنوزي است ، كه همه چيز بايد براي پايتخت نشينا باشه ،وجالبتر اگه به اين پايتخت نشينا توجه كني ،خودشان باچندسال عقبگرد از همين شهرستانهاي هستند كه به آنها توهين ميكنند،وخداي ناكرده اگه زلزله اي در تهران اتفاق بيافتد باز همين شهرستانها بايد مشكل اين آدمها رو حل كنند، بازيكني كه با چند سال بازي در خارج شهرويا استان خودش ،اصل و نصب خودش رو فراموش ميكنه ،چه بايد گفت .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
استقلال را قاطی نکن استقلال از اول جزو مغضوبین بود
تا مرز انحلال رفت
این نماینده بهتره در مورد مسائل مربوط در حیطه وظایفش صحبت کنه که توش موندن و وارد فوتبال نشه. به قدر کافی بدبختی داریم اظهار فضل ایشون در مورد تخصصی که ندارند ناصوابه تازه در مورد تخصصش هم که در مجلسه جای سواله. به همه چی سرک میکشن
از خود بازی که بگذریم،استاندار خوزستان آمده و دارد مدال می‌دهد با اون هیبت و تسبیح در دست،!امصاحبه مدیرعامل داماش جالب بود!گفته از اطلاعاتی تا امنیتی تماس گرفتن بروید بازی کنید!تازه همه شون هم آشنا بودن!عجب فوتبالی داریم به به،بعد طرف آمده هی خصوصی سازی خصوصی سازی می‌کند .
حالا فهمیدید حرف های قلعه نوعی درست است؟!! دیگر شورش درآمده است
ضعف مدیریتی باعث این شرمندگی برای فوتبالمان شد .ولی چه فایده که هیچ مسئول فوتبالی اصلا برایشان مهم نبود.
لطفا نگهبان فارسی باشید، فولاد آرنا؟؟؟؟
همه چیزمان به همه چیزمان می آید
جناب نماینده شرمندگی تمام عیار فقط در فدراسیون فوتبال نیست تصمیمات کلی و کلانی که شما و سایرین در مملکت ما میگیرید چنان حقارتی را در جهان نصیب ایرانیان کرده که در هیچ قسمتی از تاریخ ایران وجود نداشته است.
داماشی ها انتظار عبث قهرمانی جلوی تیم دولتی داشتن!
مشکلات مدیریتی ما در حوزه فوتبال بسیار زیاد است، درمان آن چیست؟ دست مدیریت دولتی را از روی فوتبال برداریم و خصوصی کنیم. مدیریت دولتی ما بخاطر مسائل امنیتی بر فوتبال حاکم شده که شاید در مقاطعی خوب بوده، اما اکنون که زیر فشار ترامپ هستیم این زد و خورد های احمقانه به نام دولت نوشته می شود و بدتر است. در ضمن خود فوتبال الان برای دولتها محل درآمد بسیار مناسب هستند، مالیات پلکانی بر قراردادهای بازیکنان و جریمه سنگین در صورت عدم پرداخت مالیات.
آثار حذف نود از تلویزیون..با خیال راحت هر کاری میکنن
وقتی هر ننه قمری به عنوان وکیل و رییس و وزیر ونماینده وهر پست ومقام دیگه ای سر کار باشه بدون اینکه سواد وتخصص ولیاقت داشته باشه میشه این اش شله قلمکاری که مملکت دچارش هست...........
قبلا همه جا با افتخار میگفتیم تماشاگر ایرانی بهترین وبا فرهنگترین تماشاگر دنیاست وواقعا بود بعد از دهه ها علت این همه خشونت قطعا مشکلات اجتماعی اقتصادی ووو جامعه میباشد که به سکوها هم کشیده میشود جوانانی افسرده وخشن وناامید که جز جنگ وجدل چیز ریگری به انها یاد نداده اند
انقر تهرانى وشهرستانى نكنيد وجو سازى الكى راه نندازيد پرسپوليس متعلق به همه هوادارشه كه در سرتاسر كشور هستند اگر نميتونيد ببينيد چشاتون رو ببنديد البته حسادت وكينه از نظرات مخالفين ميباره وگرنه همه ميدونند استقلال بيشترين حمايتو از وزارت ورزش گرفته تراكتورسازى مفت. مفت بازيكنان مطرح تيمهارو بنام سربازىبرميداشت.سپاهان هم كه الى ماشاالله از بودجه بيتالمال فولاد مباركهخرج ميكنه.واقعا خجالت داره،پرسپولبس بغير از هوادارهاش حامى ديگرى نداره.تماما سه تيم دست به يكى كردند كه پرسپوليس موفق نشه همه ديدند پنج بازى مساوى كردند.خوب چرا تيمهاى ديگه نتونستند از اين فرصت استفاده كنند.گردن ديگران نندازيد
ریشه یابی مسائل واقعا که، تنها چیزی که تو ایران بررسی نمیشه همین ریشه یابی مسائل هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی