بازدید 11355
در گفتگو با تابناک اقتصادی مطرح شد.

بانک سامان پاسخگوی اعتراض پرسنل پروژه البرز مال نیست

ظهر امروز پرسنل پروژه البرز مال کرج برای پیگیری مطالبات و معوقات خود از بانک سامان، مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران تجمع کردند تا صدای اعتراض چند ماهه خود را به گوش مسئولان و مدیران این بانک برسانند. اما به گفته یکی از حاضرین در این تجمع، بازهم به در بسته خوردند و پاسخ روشنی دریافت نکردند.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 02 June 2019
تابناک اقتصادیظهر امروز پرسنل پروژه البرز مال کرج برای پیگیری مطالبات و معوقات خود از بانک سامان، مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران تجمع کردند تا صدای اعتراض چند ماهه خود را به گوش مسئولان و مدیران این بانک برسانند. اما به گفته یکی از حاضرین در این تجمع، بازهم به در بسته خوردند و پاسخ روشنی دریافت نکردند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ پروژه البرز مال که در زیربنای ۲۳۳ هزار متر مربع در شهر کرج در حال ساخت بوده، حدود ۴ ماه است که توسط بانک سامان پلمپ و متوقف شده است. در این میان پرسنل فعال در این پروژه، چندین ماه است که به دنبال حق و حقوق خود از بانک سامان هستند، زیرا به گفته یکی از این پرسنل، بانک سامان در این پروژه با یک شرکت خصوصی به صورت مشارکتی قرارداد داشته و به دلیل مشکلات مالی آن شرکت، بانک سامان شکایت کرده و در تاریخ دوم اسفندماه سال گذشته، به پلمپ این پروژه اقدام کرده است. اما در این میان تکلیف پرسنلی که در این پروژه فعالیت داشته، نامعلوم است، این افراد از شرکت قبلی طلب داشته و حال که بانک سامان مالک این پروژه می‌باشد، برای وصول مطالبات این افراد اقدامی نکرده است.

بانک سامان پاسخگوی اعتراض پرسنل پروژه البرزمال نیست

یکی از پرسنل این پروژه در تجمع امروز مقابل بانک سامان در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی بیان داشت: پروژه البرز مال  اولین پروژه بزرگ تجاری در استان البرز حصارک می‌باشد که بانک سامان نیز از سهامدارن بزرگ این پروژه بوده و به دلیل بدهی بالای پروژه به بانک سامان در تاریخ دوم اسفند نود و هفت این پروژه به صورت کامل در اختیار بانک سامان قرار گرفت و لازم به ذکر است کارکنان این پروژه به مدت یک سال و نیم حقوق‌های خود را دریافت نکرده‌اند. وی تاکید کرد طبق قانون پاسخ گوی بدهی‌های پروژه بانک سامان می‌باشد که متأسفانه رسیدگی نمی‌کنند.

بانک سامان پاسخگوی اعتراض پرسنل پروژه البرزمال نیست

یکی دیگر از پرسنل و مهندسین این پروژه در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی با بیان اینکه بیش از یک سال است که حق و حقوقی دریافت نکرده است اظهار داشت: بنده شکایت این موضوع را به وزارت کار هم ارجاع داده‌ام تا بلکه از این کانال پیگیر حق و حقوق ما باشند.

وی همچنین اظهار داشت: امروز ظهر به همراه جمعی از پرسنل در مقابل بانک سامان تجمع کرده و خواستار پیگیری مطالبات و معوقات مالی خود بودیم، ولی با رفتاری نامناسب حراست بانک سامان و به دور از اخلاق مداری با ما برخورد کردند و در نهایت به داخل سالن غذاخوری بانک هدایت کردند و نگذاشتند به بیرون از بانک برگردیم تا با این کار از ما وقت خریدند تا بازهم پاسخی نداشته باشند و در نهایت پس از وعده‌های بدون برنامه و بی حاصل، اجازه خروج از بانک را دادند.
 
بانک سامان پاسخگوی اعتراض پرسنل پروژه البرزمال نیست

وی همچنین تاکید کرد، آقای اسفندیاری معاونت حقوقی بانک سامان، در مقابل این حجم از اعتراض، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد و تنها به دادن وعده‌های پوچ اکتفا می‌کند و هیچ برنامه برای پرداخت پول پرسنل این پروژه ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی