بازدید 5512

برانکو امشب با پرسپولیسی‌ها خداحافظی می‌کند

کد خبر: ۹۰۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 02 June 2019

باشگاه پرسپولیس همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان و مربیان خارجی خود عمل کند و با شرایط موجود برانکو ایوانکوویچ دیگر در این باشگاه ماندنی نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کروات‌های پرسپولیس چند ماهی است که حق و حقوق‌شان را از این باشگاه دریافت نکرده‌اند. قرار بود قبل از بازی پرسپولیس - سپاهان با آن‌ها تسویه شود، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه قرار هم نیست تا چند هفته دیگر خارجی‌های پرسپولیس به پول خود برسند. در چنین شرایطی مدیران باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت را به برانکو ارائه کردند، اما با چراغ قرمز او مواجه شدند.

برانکو که قلباً تمایل زیادی به ماندن در پرسپولیس و ادامه راه موفقیت‌آمیزش را دارد در قبال پیشنهاد عجیب مدیریت این باشگاه خیلی حرفه‌ای عمل کرده است و تأکید داشته و دارد قبل از هرگونه مذاکره در مورد تمدید قراردادش ابتدا باید وضعیت مالی او و دیگر خارجی‌های پرسپولیس مشخص شود.

نکته قابل توجه اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است برانکو با این باشگاه یک فصل دیگر قرارداد دارد، اما با توجه به اینکه این باشگاه در پرداخت پول برانکو تأخیر زیادی به وجود آورد و مرد کروات به همراه وکیلش نامه‌نگاری‌هایی در این زمینه با باشگاه پرسپولیس داشته‌اند، قرارداد فصل آینده برانکو اعتبار خودش را از دست داده است و چنانچه این باشگاه تمایل به ادامه همکاری با برانکو داشته باشد ابتدا باید با وی تسویه حساب کند و بعد از آن توافق جدیدی برای ادامه کار با وی داشته باشد.

برانکو و دیگر کروات‌های پرسپولیس که چمدان‌های خود را به کشورشان فرستاده‌اند به احتمال خیلی زیاد امشب بعد از بازی با داماش گیلانیان از هواداران تیم‌شان خداحافظی خواهند کرد. اگر چه این اتفاق رخ خواهد داد، اما ممکن است خداحافظی برانکو و کروات‌های پرسپولیس در آینده‌ای نه چندان دور با بازگشت آن‌ها به این تیم همراه باشد. البته تا آن موقع تغییرات مدیریتی را در پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر