بازدید 4243

مبنای محاسبه پاداش مدال آوران آسیایی:هرسکه ۳میلیون تومان

پاداش‌های در نظر گرفته شده برای طلا ۱۶۰ سکه، نقره ۸۰ سکه و برنز ۴۰ سکه بوده است؛ که با این حساب به هر طلا ۴۸۰ میلیون تومان، نقره ۲۴۰ میلیون تومان و مدال برنز ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 02 June 2019

وزارت ورزش و جوانان برای هر سکه مدال‌آوران در بازی‌های آسیای و پاراآسیایی معادل ۳میلیون تومان به ورزشکاران پرداخت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم تجلیل و افطاری مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شنبه شب با حضور رئیس جمهوری برگزار شد و پاداش مدال آوران هم به حساب فدراسیون‌ها واریز شد تا تحویل قهرمانان شود. مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره پرداخت پاداش‌های قهرمانان گفت: ما ابتدا فکر می‌کردیم هر سکه را معادل ۲ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند، اما الان دیدیم که معادل ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و آن را به حساب فدراسیون‌ها واریز کرده‌اند.

وی ادامه داد: به نظرم ۳ میلیون تومان عادلانه است و جای تقدیر دارد به هر حال زمانی که آئین نامه پرداخت پاداش‌ها برای بازی‌های آسیایی بسته شد ما در برجام بودیم و نفت فروش می‌رفت، اما اکنون وضعیت بهم ریخته است و فشار تحریم‌های ظالمانه زیاد است. باید از رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاونانش تشکر کنم.

قارداشی تصریح کرد: به هر حال همه مسائل در کشور باید دیده شود و این طور نیست که من به عنوان رئیس فدراسیون فقط مسائل ورزش را مورد توجه قرار دهم به هر حال کشور درگیر سیل شد و تحریم‌ها است و شرایط سختی است از این رو بودجه باید به دقت تقسیم شود.  در بازی‌های آسیایی ۲۰ طلا، ۲۰ نقره و ۲۲ برنز برای کاروان ایران به دست آمد. ورزشکاران پاراآسیایی هم ۵۱ طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز کسب کردند.

پاداش‌های در نظر گرفته شده برای طلا ۱۶۰ سکه، نقره ۸۰ سکه و برنز ۴۰ سکه بوده است؛ که با این حساب به هر طلا ۴۸۰ میلیون تومان، نقره ۲۴۰ میلیون تومان و مدال برنز ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

البته پرداخت پاداش به مدال‌های تیمی و ملی پوشان چند مدالی بر اساس آیین نامه‌ای است که در این باره وجود دارد.هم‌چنین پاداش کادرفنی تیم‌ها نیز بر اساس تعرفه وزارت ورزش پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار