بازدید 118721
اتفاقاتی که پس از ماجرای کشف حجاب هیچ مقام ارشدی پاسخگویش نیست؛

انتشار تصاویر روسای فدراسیون تکواندو ایران و رژیم صهیونیستی

آیا کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این نوع برخورد را با اسرائیلی‏ها می‏پذیرد؟ آیا در مسابقات آسیایی تکواندو نبود که به میزبانی کیش شاهد کشف حجاب بودیم؟ اگر این اتفاق پیش از این می‏افتاد، آیا گروهی کفن بر تن نمی‏کردند و چرا اکنون چنین نکرده‏اند؟ شاید فتوای دانشمند و مرجع تقلید فکور و عالیقدر اسلام را مشاهده ننموده‏اند.
کد خبر: ۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۶ 15 March 2010
اجلاس فدراسیون جهانی در حالی اوایل آذرماه به میزبانی مصر برگزار شد که شاهد اتفاقات خاصی در این نشست بودیم که برجسته ترین آنها انتشار تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران با برخی مسئولان فدراسیون‏ها تکواندو جهان از جمله رئیس فدراسیون تکواندو رژیم جنایتکار و اشغالگر اسرائیل، آن هم بر روی سایت فدراسیون تکواندو این رژیم بود که اتفاقات پس از آن منجر به ایجاد تشکیک در خصوص وجود و یا عدم وجود برخی روابط شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی "تابناک"؛ همزمان با مسابقات قهرمانی جهان پومسه که به میزبانی مصر برگزار شد، اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو نیز در سرزمین اهرام ثلاثه انجام شد که این اجلاس حواشی خاص خود را داشت. در این نشست رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل به عنوان یکی از سران این رژیم نامشروع نیز حضور داشت که برحسب اتفاق رئیس فدراسیون تکواندو ایران هم در این اجلاس به عنوان عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو شرکت کرد اما این تمام ماجرا نبود.

با پایان این مسابقات هیچ اشاره ای به حضور ایران در اجلاسی که نماینده اسرائیل نیز با فاصله کم از رئیس فدراسیون تکواندو ایران حضور داشت نشد و تنها خبری کوتاه در این زمینه اعلام گردید اما پس از مدتی که تصاویر حضور پولادگر در این اجلاس منتشر گردید، واقعیت‏های بیشتری مشخص شد و آن هم انتشار عکسی است که علی الظاهر مقابل هتل میزبان ایشان در مصر به حالت یادگاری گرفته شده و در آن علاوه بر چند رئیس فدراسیون، رئیس فدراسیون تکواندو ایران و اسرائیل نیز حضور دارند.



در تصویر فوق رئیس فدراسیون تکواندو ایران در سمت راست و رئیس فدراسیون اسرائیل در سمت چپ مشاهده می‏شود که با مقایسه با تصویر ذیل مشخص است، تصویر فوق الاشاره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف شده است.



تابناک با مراجعه به این سایت علاوه براین تصاویر به تصاویر نشست‏های دیگری که هر دو رئیس فدراسیون ایران و اسرائیل در آنها حضور دارند، برخورد که در نوع خود قابل تامل بود. این رسانه ابتداً از انتشار این تصاویر خودداری کرد و تنها به برخی اشخاص این موضوع انتقال داد که باعث شد در مدتی کوتاه بسیاری از اهالی ورزش در جریان این موضوع قرار گیرند و اینچنین بود که به یک باره -به جز یک تصویر-  تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران که در سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل موجود بود، حذف شد تا تابناک پیگیر این ماجرای مشکوک شود.

آیا این حق رسانه نیست که بپرسد چرا رئیس فدراسیون تکواندو ایران عکس های دسته جمعی با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل و دیگران مقابل هتل و در جلسات خصوصی می‏‏گیرد و چگونه این تصاویر به یک باره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف می‏شود؟! آیا کسی از ایران با اسرائیلی‏ها ارتباطی دارد یا به آنها از غیب الهام شده که این تصاویر برای رئیس فدراسیون ایران مسئله ساز خواهد شد و به این نتیجه رسیده‏اند به جهت اینکه برای پولادگر بد نشود، میان این همه تصویر، تصاویر ایشان را همان مقطع حذف کنند؟!



در تصویر فوق نیز رئیس فدراسیون تکواندو ایران و رئیس کمیته روابط بین المللی این فدراسیون در سمت راست نشسته و رئیس فدراسیون اسرائیل در سمت چپ مشاهده می‏شود که با مقایسه با تصویر ذیل مشخص است، تصویر فوق الاشاره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف شده است.



آیا اسرائیلی‏ها میان ایرانیان که دشمن خود می‏دانند، تفاوتی قائل هستند که ایمیل تبریک عظیم زاده رئیس کمیته روابط بین الملل فوتبال را در رسانه‏های کثیف شان آنچنان برجسته پوشش می‏دهند اما در قبال پولادگر نه تنها هیچ چیز را رسانه‏ای نمی‏کنند، بلکه تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران را نیز پس از انتشار شایعه در ایران از روی سایت فدراسیون شان حذف می‏کنند؟! این موضوع بیش از حد مشکوک به نظر نمی‏رسد و کاملاً طبیعی است که اسرائیلی چنین لطفی انجام دهند؟

البته لطف اسرائیلی تنها اوضاع را بدتر کرد، چرا که تابناک قبلاً تصاویر صفحات سایت فدراسیون اسرائیل را گرفته و نگه داشته بود تا ماجرا مشخص شود. در همین رابطه تصاویر وب سایت این فدراسیون مربوط به قبل و بعد از حذف عکس‏های پولادگر با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل، چندی هفته پیش به درخواست حراست سازمان تربیت بدنی برای این اداره کل ارسال شد که تاکنون هیچ اقدامی که عینیت یافته باشد، از سوی این حوزه مشاهده نشد تا بالاخره در روزهای پایانی سال تابناک پرده از حقیقت بردارد و در کنفرانس خبری روز گذشته این تصاویر به رسانه‏های گروهی نشان داده شود.

این اتفاق باعث شد که پولادگر ضمن طفره رفتن از این اشتباهات و بیان پاسخ در قبال آن، تنها به توهین به این رسانه بپردازد و در آخر با عدم پوشش این وقایع تلخ توسط رسانه های گروهی حاضر، تابناک راساً به انتشار این تصاویر بپردازد. آیا باید در مملکتی که یکی از اصول آن به فرموده امام راحل محو اسرائیل از صحنه روزگار است، باید رئیس فدراسیون تکواندو اش در دفاعیات غیرقابل پذیرش از داور ایرانی که برای این رژیم سفاک قضاوت کرده بود بپردازد، از بیان علل عکس گرفتن با مسئولان اسرائیل طفره برود و معدودی از نمایندگان رسانه‏های حامی عنوان کنند که باید از رابطه با موضوع رژیم اشغالگر قدس سکوت کرد؟!



این تصویر و یک تصویر دیگر نیز در سایت موجود بود اما قبل و بعد این دو تصویر نیز به کلی حذف شده بود و زمان بودن این تصویر با بعد از آن قابل مقایسه نبود.

آیا اینکه یک داور، یا ورزشکار یا یک تیم ملی محروم شود، دلیلی برای به رسمیت شناختن نماینده رژیم اشغالگر قدس حتی در حد یک عکس یادگاری می‏شود و اصلاً آیا یک مقامی ایران ‏میتواند به خود این اجازه را بدهد که با مقامات این رژیم قاتل در یک قاب عکس بگیرد؟! آیا تابناک اشتباه می‏کند و یا در این دولت، برخی مدیران ورزشی چنین جسارتی را یافته‏اند و بدتر آن در قبال این رفتارها تنها عکس العمل، سکوت مسئولان ورزش کشور است که این مسئله را القاء می‏کند که لابد این کارها مشکلی ندارد؟ این چه اتفاقی افتاد که هیچ مقام مسئول ارشد کشور پاسخگوی آن نیست و در قبالش، حراست سازمان ورزش واکنشی نشان نداده است؟!



چرا در ورزش این اتفاقات تکرار می‏شود و چرا داوری که برای غاصبین قدس شریف قضاوت کرده، بدون کوچک ترین مشکلی و حتی بدون یک پوزش در رسانه‏های گروهی پر مخاطب، او فعالیتش را در مسئولیت رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ادامه می‏دهد و چرا فدراسیون تکواندو در قبال این مسئله سکوت کرده و بدتر از آن رئیس فدراسیون تکواندو ایران و یا فدراسیون حتی یک عذرخواهی ساده یا ابزار تاسف در این باره نکردند؟!

چرا سازمان تربیت بدنی در این ارتباط سکوت اختیار کرده و هیچ برخوردی با هیچ کس انجام نمی‏دهد؟ آیا این نخستین بار است که سازمان تربیت بدنی به این مسائل ورود نمی‏کند؟ آیا جز این بود که در خصوص انداختن مدال به گردن ورزشکار مجروح جنگی این رژیم متجاوز در پارالمپیک پکن، قضاوت داور ایرانی برای جودوکار اسرائیل در المپیک پکن، مصافحه ورزشکار ایران در همان المپیک با مربی اسرائیلی الاصل، ارسال ایمیل تبریک سال نو به رئیس یکی از کمیسیون‏های فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی و همچنین قضاوت این داور تکواندو که همه مدعی هستند اشتباه شده و متوجه اسرائیلی بودن طرفشان نشده‏اند(!) سازمان ورزش موضع گیری رسمی نداشته است و چگونه است که این اشخاص در ورزش بدون مشکلی فعالیت جدی دارند اما آرش میراسماعیلی تنها قهرمان جودو ایران در جهان که در صحنه المپیک مقابل نماینده این رژیم خونخوار ظاهر نمی‏شود به کلی از ضحنه ورزش حذف شده است؟!

سکوت دستگاه ورزش و از آن مهم تر مسئولان ارشد فرهنگی و سیاسی اگر به نشانه رضا نیست که قطعاً نیست، چه تلقی می‏شود و چرا باید اشخاصی که با نمایندگان این رژیم حتی لحظه‏ای بوده‏اند در ورزش فعالیت داشته باشند؟ آیا کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این نوع برخورد با اسرائیلی‏ها را می‏پذیرد؟ آیا در مسابقات آسیایی تکواندو نبود که به میزبانی کیش شاهد کشف حجاب بودیم؟ اگر این اتفاق پیش از این می‏افتاد، آیا گروهی کفن بر تن نمی‏کردند و چرا اکنون چنین نکرده‏اند؟ شاید فتوای دانشمند و مرجع تقلید فکور و عالیقدر اسلام را مشاهده ننموده‏اند.

در خصوص این مسابقات همان ایام از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به شکل کتوب پرسیده شد که "با توجه به موضوع کشف حجاب در مسابقات تکواندو در جزیره کیش که متولی آن رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو بوده‏اند، نظر حضرتعالی در خصوص ادامه همکاری و نوع برخورد با این مدیران چیست؟ (خبر در سایت تابناک موجود است)" و ایشان در ذیل نامه مرقوم فرموده‏اند: "در صورتی که ثابت شود مدیران چنین کاری را انجام داده‏اند قطعاً باید از کار خود برکنار و مجازات شوند."

آیا تصاویر تابناک و گواه خبرنگاران حاضر در این مسابقات مبنی بر وقوع این اتفاق کافی نبود که برخوردی صورت پذیرد و اگر مسئولان فدراسیون تکواندو ایران به شکلی غیرقابل باور، مسئول برگزاری این مسابقات نبوده‏اند، چرا در قبال پرسش خبرنگار تابناک، مسئولان برگزاری این مسابقات را اعلام نکرده‏اند تا آنها برکنار و مجازات شوند؟! اگر مسئول این مسابقات مدیران فدراسیون تکواندو بوده‏اند، چرا رئیس فدراسیون تکواندو امروز استعفای خود را تقدیم رئیس سازمان ورزش نمی‏کند تا فتوای مراجع عالیقدر جهان تشیع اجرا شده باشد و در صورت استنکاف، چرا علی سعیدلو معاون ورزشی احمدی نژاد دست به برکناری چنین رئیسی نزده است؟ آیا این به معنای تایید و یا بلااشکال بودن چنین رفتارهایی در خصوص اسرائیل و کشف حجاب نیست؟!

مردم مومن و معتقد کشورمان قطعاً تاب و تحمل زیر سوال رفتن آرمان‏های امام و اقداماتی که منجر به لوث شدن چنین حرمت شکنی‏هایی می‏شود را ندارند و قطعاً در صورت عدم پیگیری مسئولین و بی تفاوتی در خصوص این مسئله واکنش جدی نشان خواهند داد. آیا علی سعیدلو با برخوردی قاطع در این موضوع که متفاوت با سلفش باشد، شیرینی و هدیه عید نوروز را به مردم شهیدپرور و انقلابی کشورمان خواهد داد یا تلخ کامی سکوت وی و همکارانش در قبال این اتفاق نصیب مردم خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۰
عمراً باهاش برخورد کنند.
چشممون به در خشک شد که قاطعیتو تو مدیریت کشورمون ببینیم! اگه برخورد شد....!؟!؟ احتمالا برخورد که نمیشه هیچ چند وقت دیگه پست بالاتری هم میگیره...
ای ول. چرا هر روز یک آمار اسرائیلی از دل این مهروزان در میاد؟! اکه زمان روئسای جمهور قبلی بود چی میشد و الان چرا اتفاقی نمیافته؟
کجایند مردان پر ادعا
اتفاقاً برخود میکنن. گول این تابناک منمافق رو نخورید. قطعاً بخورد میکنند.
بعید نیس بعضی ها به شما هم یه پولی بدن تا این مطلب رو از سایتتون حذف کنید!
آره برخورد میکنن،ولی نه با نور چشمیها!
خدایی اش خیلی باحال بود. نامردا چرا این همه وقت رو نکرده بودید؟ فکر میکردید واقعاً حراست کاری میکنه؟!
خیلی احمقید این همه با هم فاصله دارن! پس مشکل نداره. تازه دو نفرشون جای خلوت و کنار هم نیستند که. چند نفر دیگه هم هستند! اشکال شرعی نداره. میگن جای خلوت نباشن. راستی همه رو با هم قاطی کردم!
tahe in majara ro bebinim o tarif konim. ehtemalan migan in tasavir jali hastesh va in agha badale irani hastesh va mikhan iino kharab konan. ya migan nemishnasnaesh o haminjori rad shodan akss gereftan!!!!!!
به به .............!!!به به.........!!!
يعني اينجوري ميخوان جواب خون شهدا رو بدن!؟
اینا که مورد نداره، چیزهای دیگه محاربه است. میگم این شریعتمداری کیهان چرا اسناد ارتباطات اصلاح طلب ها با اسراییل و امریکا به دستش می رسه ولی از این قبیل خبرها مطلع نمیشه؟؟ یعنی اسراییل هم شریعتمداری رو دور می زنه!!!
چه خوب. کی بود میگفت ما دوست مردم اسرائیلیم؟ حالا جمعش کنن.
اگه تلویزیون پوشش داد، من اسمم رو عوض میکنم، میذارم ...
دیگه عکس صفحات وب سایت و آدرسش رو هم زدید. شکی نیست. من چک کردم. فقط میتونم بگم متاسفم.
به قول شما اگر یکصدم چنین اتفاقی در زمان دولت آقای خاتمی افتاده بود سیل کفن پوشان بود که در شهرهای مختبف به خیابان با تهییج عده ای به خیابان سرازیر می شد. پس معلوم می شود که این آقایان بیشتر از دغدغه ی دین ، دعدعه ی سیاست دارند. واقعا که سیاست ما عین دیانت ماست! ( با عذرخواهی از مرحوم مدرس کبیر)
مشکلات دیگه ای هم هست ولی قبول دارم که این هم موضوع مهمیه. بابا تکلیف خودتون را با اسرائیل روشن کنید. دوستشیم یا دشمنش؟
عیب نداره پیش میاد. قذدم به قدم نزدیک تر به اسرائیل
قربان برم خدا را يك بام و دو هوا را
فتوشاپه باور نكنيد . مثل خيلي از اتفاقاي ديگه. اينا توطئه هاي آمريكا و اسرائل و در راس اونها بي بي سيه!!!
بنده خدا حالا حواسش نبوده!!!!!!!!!
باسلام
زحمت پيگيري با عزيزان وزارت اطلاعات انشاالله .
انشااله كه خيره
همه ميدونن اما اين آقا پارتيش خيلي كلفت تر از اين حرفاست . زور بيخود نزنين
كار كار انگليسي هاست!
شما خجالت نمی کشید میرید سایت تکواندو اسراییل.
مرگ بر..... ؟
آن موقع میآیند برای استخدام من فرزند شهید می پرسند که آیا نماز اول وقت میخوانم یا با تاخیر! جای بسی تاسف است
یعنی انقدر تسلط اطلاعاتی دارید که وقت می‏کنید این سایت ها رو هم رصد کنید؟!
بابا تو رو خدا ول کنین این حرفا رو من خودم تو لبنان بودم اونا ککشون نمیگزه ما شدیم کاسه داغتر از آش......
به عنوان فرزند شهید : عیدی خوبی است که در آغاز سال جدید به شهدا و خانواده هایشان میدهند..
ای بابا از اولشم با این اسرائیل و رژیم صهیونیستی و این حرفا سرکار بودیم. چه کشکی چه دوغی!!!!!
حالا تازه اولشه فردا اگه سفارت رژیم صهیونیست در ایران بر پا بشه نباید تعجب کرد.
کجائید کفن پوشان
خاک بر سرشون
بازم درود بر خاتمی که با همه حرفایی که علیه ش بود یکی از این کارارو نکرد
این کسانی که به خارج اعزام میشوند توجیه نمی شوند ؟؟؟؟
اون کسی که گفته جلسه بوده و باید قهر میکرده. باید بدون دقیقاً نباید تو جلسه ای که یک کثافت صهیونیست توش هست، شرکت می‏کرد. اینا بچه هاشون روی موشکهایی که قراره بخوره تو سر فلسطینی ها و لبنانی‏ها، یاگاری می نویسن. ببینید اینا دیگه کی هستند. من متاسفم. واقعاً به عنوان یکی از کسایی که رایم ولایی بوده و به دکتر رای دادم، توقع دارم با این بابا برخورد شدید بشه. تنها برکنارش هم نکنن، برخورد باهاش بکنن.

http://www.stolenchildhood.net/images/israel_lebanon_war_israeli_children_signing_missiles_israeli_children__2.jpg
واقعا كه سياست اينا عين ديانتشونه
کار خوبی کرده. انشاالله بابات عکس جلوی هتل ازش تقدیر هم بکنن. به عنوان مدافع حقوق فلسطین!!!!!!!!!
خب توی جلسه بوده دیگه، پولادگر مثل بچه ها قهر کنه بگه من توو جلسه نمیام خوبه ؟!؟!
اما در مورد داوری و بقیه موارد جای تاسف داره.
بس كنيد دست از اين همه حماقت برداريد. چرا اينقدر كوته بين هستيد؟ با عكس انداختن دو نفر كنار هم نه آسمان به زمين مي ياد نه زمين به آسمان.
از این سمت می رود به یک سمت دیگه
این افشاگری ها حماقت نیست..حماقت از شماست کوته بینی از شماست...اینها عکس عادی نسیت..نشستن سر یه میز دارن با هم حرف میزنن....واقعا خیلی سخته کمی فکر کنید و بعد حرف بزنید؟؟
man kegij shodam be ghole yeki az dostan taklif khodeshon ro moshakhas nemikonan
فکر کنین اگه زمان خاتمی بود چی میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابناک واقعا مشکل جوونای ما اینه!!!!!!
اگر زمان خاتمی بود یک هفته صدا وسیما آهنگ عزا پخش میکرد!!!!!!!!!!
همیشه کسی که میگه گوشت نخورید ضرر داره خودش بیشتر از همه گوشت میخوره!کسی که میگه اسرائیل فلانه خودش بیشتر...
in yaro famil-e che kasi ast?
دمتون گرم همه چیزولودادین تاباشه ازاین لودادنها
برادر !!!شريعت مداری افاضه بفرمائيد
واقعا برای اینها متاسفم. جالبیش اینکه که روزنامه های حامی و منتسب به دولت صداشون عهم در نیومده!
لابد دفعه بعد بايد محرم بشند كه دو به دو عكس بگيرند
عزیزان دل چرا نظرات خوانندگان رو راجع به موضوعاتی که خودتون دوست دارید درج می کنید
خیلی بیکارید
جالب بود!!!!!
بعنوان یک تکواندوکار قدیمی رزمنده این حرکت زشت را محکوم وخواستار برخورد شدید را دارم ازتابناک تشکر میکنم برای این خبر درود بر برادر محسن همیشه از ارزشهای انقلاب دفاع می کند
با آنها روی یک میز نشستن یا مسابقه و دست دادن و یا حتی مذاکره کردن مهم نیست مهم این است که آدم منافق نباشد.
این همه ادعا ... ولی عمل کجا...؟
آخه تابناک به تو چه؟
هیچ کارش نمی‏کنن، فعلاً که 24 ساعت گذشته به روی خودشون هم نیاوردن. انگار هیچ اتفاقی نیافتاده. من به عنوان یک آدمی که ادعای شیعه بودنش میشه فقط میتونم تاسف بخورم و غصه بخورم از آینده مون. واقعاً به کجا می‏ریم؟ یعنی میشه کسی خودسر و بدون هماهنگی چنین کاری بکنه و باهاش برخوردی هم نشه؟ من که نمی‏تونم باور کنم!
موضوع رسمي ايران در قبال اين رژيم کثيف رو امام ره رهبر معظم انقلاب رئيس جمهور و وزارت خارجه عنوان ميکنند با يد از تابناک تشکر کنيم بابت اين اطلاع رساني ولي...
واي برما... واي برما كه اينطور مي‌ايستيم و با آنها عكس مي‌گيريم و ككمان هم نمي‌گزد. آخر چرا؟؟؟؟؟؟
تابناک واقعا بدترین سایتی
مرگ بر اسراعیل غاصب درود بر اسلام ناب محمدی
شما چرا آتیش بیار معرکه شدین، تابناکی های چاپلوس؟!
ما تا اخر پایارمانهای انقلاب ایستاده ایم. و هیچوقت ناامید نخواهیم شد.
هاااا
همه چیز سیاسی و مصلحتی است. بقیه توجیه است.
از کی تا حالا شما مدافع فلسطین شدید
از کی تا حالا شما مدافع فلسطین شدید
تا آخرين قطره خون پاي اين انقلابيم ولي دوستان اگه ناراحتين چرا مياين توي اين سايت؟كسي مجبورتون كرده؟
تابناک دلم به حالت میسوزه
میدونی چرا ؟
آخه هرکی اعتراض داشته باشه نابود میشه .
چند روز دیگه اعلام میکنن که با فتوشاپ درست شده و صحت نداره
بابا بی خیال کوتاه بیایید اینا انعکاس همون نور مشهوره که مثل جن بعضی جاها پیداش می شه
دوستان عزيز تابناك رسالت خودرا انجام داد.حالا ما بايد با پخش اين خبر و عكسها و پيگيري اين مساله دروغگويان و سران فتنه و فساد واقعي را به مردم كشور بشناسانيم.انهايي كه زحمتكشان انقلاب و نظام را عامل موساد ميخوانند و هر روز در برابر منزلش برايش حكم اعدام صادر ميكنند و تكبير سر ميدهند بيايند و عامل واقعي موساد را تحويل بگيرند
همه چیز سیاسی و مصلحتی است. بقیه توجیه است.
دوست دشتی نظر ماراهم توی سایتت بزن

0دولت خاتمی هم کارهای اشتباه خیلی خیلی بزرگتری داشت که اینقدر بزرگ نشد
نظرات ماراکه عنایت نکردید
پیشنهاد می شود مسئولین کلاه مربوطه را باز هم اندکی بالا تر بگذارند.
باعتقادبه توجهات الهی به میهن عزیز اسلامی و حضور آقا امام زمان (عج)،همه دست اندرکاران اینگونه جریانات رابه عدالت الهی واگذار می نماییم. از کسانی که چشم های خود را می بندند و معتقد به ندیدن هستند ویادفاع می کنند می خواهم شیوه ی خود را ترویج نکنند چون شیوه ی اسلامی را در پیش نگرفته اند.به فرموده ی قرآن مجید باید گفته های مختلف را شنید و از احسن تبعیت کرد.خداوندا در این فرصت کوتاه زندگی راه تشخیص درست و تصمیم آگاهانه را به ما
هرگونه اقدامي كه باعث به رسميت شناخته شدن اين رژيم غاصب و تروريست گردد را محكوم مي كنم، در هرجايي و از هر سنخي.
عارخود میبری وزحمت ما.بابا بسه.چقدر فیلم بازی میکنید!
اگر مسئله ظلم است چراماباعربستان كماكان رابطه داريم درحاليكه ديگر دست اين وهابيون عنود روشده وهمه ما مي دانيم انها براي نابودي شيعبان درهمه جاي دنيا كمر همت زده اند ازقضاياي يمن تا شيعيان افغانستان و كارشكنيها درمورد عراق و...
نه مسئله اين نيست ما فقط شعار دين واطاعات از ائمه را سرمي دهيم اما درشب وفات فاطمه معصومه(س) ما سريال طنز پخش مي كنيم تا درشبي كه امام زمان(عج) داغدارند ما خوش باشيم وبخنديم وزورمان بيايد يك شب را احترام نگه داريم .
ننگ برما
اطلاع رسانی تابناک قابل تحسین است
روشن گری را ادامه دهید سایت ارزشی
یعنی تابناک
همواره تابناک باشی
براي دست اندركاران تابناك متاسفم چراكه هميشه كاسه داغتر از آش ند كاش كمي خم خود را باور داشتند وچشم بندهايشان را مي گشودند
بازم تابناک خواست بگه ما هم هستیم
به هر حال شما خودش رو ناراحت نکن . کجات میسوزه دقیقا بگو
باش تا صبح دولتت بدمد کین هنوز از نتایج سحر است.
?
تابناک در دیگ را باز کردی همه جا بو گرفته بزودی زیرش را خاموش و ما از این بوی متفاوت ملایم هم بی نسیب خواهند نمود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل