بازدید 7780
بازتاب

قلعه‌نویی: درباره مهندسی بعدا حرف می زنم

کد خبر: ۹۰۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ 01 June 2019

امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو  درباره ادعایش در موضوع مهندسی شدن قهرمانی های پرسپولیس ، سکوت کرد و حاضر نشد توضحیاتی بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی ، سرمربی سپاهان گفت: قبل از مصاف لیگ مقابل پرسپولیس در آزادی ، همه نوع همکاری کردیم تا بازی به نحو احسن انجام شود و اتفاقی رخ ندهد. می‌توانید از مسئولان حراست استادیوم آزادی بپرسید. وقتی قبل از بازی برگشت در لیگ آن حرکت‌ها را شروع کردند، آقایان گفتند جو استادیوم دارد به هم می‌ریزد. از من خواستند کمک کنم. دو کاپیتان سپاهان که باید نیم ساعت بعد وارد زمین شوند را بردم در دل هواداران تا خواهش کنیم انرژی را برای تشویق سپاهان بگذارند. وقتی وارد زمین شدیم ۱۰۰ هزار نفر فحش ناموسی دادند.

قلعه‌نویی: درباره مهندسی بعدا حرف می زنم

قلعه‌نویی تاکید کرد: سیدجلال حسینی وقتی به اصفهان آمد از او تجلیل کردیم. از علی دایی و علی کریمی تقدیر کردیم. بازی رفت با ذوب‌آهن هم برای من بنر تقدیر زده بودند. باید در فوتبال دنبال این مسائل باشیم. مگر ما دقیقه۹۷ به استقلال نباختیم؟ مگر مربی و بازیکنان شان آن رفتار‌ها را نکردند؟ آیا نیمکت ما کوچکترین حرکتی انجام داد؟ استقلالی‌ها بردند و مبارک شان باشد. آن‌ها حتی به ما مشت نشان دادند. اشکالی ندارد. وقتی در تهران استقلال را بردم خسته نباشید و وقتی باختم هم به آن‌ها تبریک گفتم. مگر در تبریز با اشتباهات داوری نباختیم؟ رفتیم و تبریک گفتیم. این رفتار‌ها درست نیست.

قلعه نویی یادآور شد: بازی با پرسپولیس دیدار متعادلی بود. هم ما هم پرسپولیس موقعیت داشتیم. حتی یک گل هم زدیم که آفساید بود. از تیم داوری با همه اشتباهاتی که داشت تشکر می‌کنم! همه داوران نسل جدید ما خوب هستند، ولی مطمئنم نسل جوان داوری باید به زاهدی فر افتخار کند. باید از ایشان هم تشکر کنم.

او درباره اینکه گفته بود نتایج فوتبال مهندسی شده است، گفت: اجازه بدهید بعداً صحبت می‌کنم. در جریان بازی وسط زمین ما خالی شد که پرسپولیسی‌ها سه چهار شوت زدند. دوباره تیم را تغییر دادیم که جواب داد و نبض بازی را در اختیار گرفتیم. رسول نویدکیا را آوردیم تا بازی هجومی‌تر شود، ولی آن اتفاقات رخ داد.

سرمربی سپاهان اظهار کرد: از من می‌پرسند چرا تغییرات انجام شد. وقتی تیم حرکت تاکتیکی را ندارد، باید تغییرات ایجاد کرد. بازی را از پرسپولیس گرفتیم که آن اتفاقات رخ داد. محمد ایرانپوریان ۵سال شاگرد من بوده و خدا را شاهد می‌گیرم جزو مودب ترین بازیکنانی است که در دوران مربیگری کار کرده ام. او از یک خانواده مذهبی و شهید است. جالب است آن صحنه اوت شد و داور اشتباه کرنر گرفت. ایرانپوریان اعتراض کرد که توپ اوت شده. همانجا به ایران پوریان تشر می‌زدم که قسم جلاله خورد به داور گفته ام اوت شده و حرف دیگری نزده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
سه دقیقه مانده به پایان بازی پنالتی الکی می گیرند تا سپاهان قهرمان شود بعد طلبکار هم هست.
اقای قلعه نوعی شماهیچ حرفی برای گفتن ندارید
پرسپولیس ۴ سال پیاپی است که قهرمان لیگ برتر میشود وانشالله فرداهم قهرمان جام حذفی خواهدشد( ۴دوره قبل باامتباز وبه ناحق نایب قهرمان شد)
پرسپولیس سال قبل باشایستگی تمام نایب قهرمان اسیاشدوامسال هم باوجودهمه شایستگی اش بخاطرحق کشی های علنی داوران از صعودبه مرحله حذفی محروم شد
ایااینهمه نتایج درخشان مهندسی شده است؟!!!
البته من به شماحق میدم که ازدست پرسپولیس اینقدرعصبانی باشید
منهم اگر تیم قدری مثل پرسپولیس دستم را ازدوجام کوتاه میکرد مثل شما عصبانی میشدم وبرعلیه ان تیم سمپاشی میکردم !!!!
بشین بابا
اقای محمدمایلی کهن بهتر از همه امیر قلعه نویی را می شناسد. .وی دیروز گفته اگر بقیه مهندسی نتیجه گرفتن در فوتبال دارند آقای قلعه نویی دکترا دارد!
من بعنوان یک پرسپولیسی دواتشه ازباشگاه تیم محبوبم مصرانه تقاضامیکنم برای یکبارهم که شده قاطعانه جلوی این اقا بایستند و اورا بخاطر اظهارات مکررش دادگاهی کنند تادیگرکسی جرات نکندبرعلیه پرطرفدارترین تیم ایران واسیا هرچه دلش خواست بگوید و هزینه ای هم متحمل نشود
ماهمیشه پاسخ این حرفهای بی اساس رادرمستطیل سبز داده ایم وبازهم خواهیم داد
اگربرای بازیکنان وکادرفنی تیمها جریمه های سنگین ( درحدصدو ودوبست ملیون تومان) درنظر گرفته شود شاهدادامه اینگونه اظهارات وتهمت ها وانهمه اعتراض وتوهین به داوران نخواهیم بود باید هزینه اینگونه رفتارهای زشت راانقدربالابردکه دیگراحدی به خودش اجازه تهمت زنی به تیم های دیگرراندهد
خودت هم میدونی که حرفی برای گفتن نداری امیرخان ! هرادم بیطرفی بازی رودید تایبد کردکه پرسپولیس بمراتب سرترازسپاهان بازی کرد و اگرتیردروازه به کمکتان نیامده بودباید دوسه گل دیگه هم نوش جان میکردید
درحد این حرف هانیستی
امیرخان بجای این حرف هابه بازبکنانت پنالتی زدن یادبده !!!
بزن ولی حواست باشه !
این بابا « کل یوم» همین حرفارومیزنه زیادنبایدجدیش گرفت!!!
یه پنالتی باسه ما نگرفتن دو بار به تیر زدیم دو بازیکنتون هم باید اخراج میشدن و.... بازم حرف و حدیث!!!!؟ بماند که هوادارای ما برای رفتن به ورزشگاه مصیبت کشیدن و کتک خوردن و اشکشون دراومد. لطفا بازنده خوبی باشید.
بازی پیروزی با نود ارومیه و سپیدرود رشت را دوباره ببینید چطوری با دست های پشت پرده تیم قرمز را بالا اوردند
آره تو راست میگی.مافیای ز وبند فوتبالی
ولی پرسپولیس قهرمانه
قلعه نوعی میخواد با حرفهای خاله زنکی باخت سپاهان را ماستمالی کنه ، اما نمیدونه اگر ختم این کارهاست ، اصفهانیها شب سالشو رد کردن!
تو خودت بفرمایش استاد مایلی، دکترا داری تو زمینه مافیا بازی. ماجرای تخم شربتی هنوز یادمونه و هزاران نمونه دیگه
بخدا تو هر مملکت دیگه ای این مهملات بهم می‌بافت شاید تا آخر عمر محروم میشد!
سلطان توجیه!
داره چاپلوسی میکنه ببرنش استقلال , همین آقا نوچه پروری و نتیجه گرفتن با تهدید و تطمیع رو توو فوتبال ایران باب کرد , الان فردوسی پور حذف شده به حرف افتاده دوباره
خب همین الان حرف بزن. بعدا قراره چه اتفاقی بیفته؟ مهندس دکترا میگیره؟
مگه رشته تحصیلیت مهندسی عمرانه ؟؟؟؟ کی مهندس شدی ؟؟؟؟
به زور هم که شد می خواهند سوگلی های فدراسیون مقام بیاورند نشانه اش همین بس که میروند و در میان باشگاه های آسیا از آخر اول می شوند
جوابي نداري كه بگي. همه شناختنت
هم ما موقعیت داشتیم هم پرسپولیس؟؟!!شما کجا موقعیت داشتید اقای مهندس!! دقیقه 118 یه پنالتی مفت براتون میگیرن اونوقت میگی برای پرسپولیس مهندسی شده؟؟!!اگه عرضه داشتید واون پنالتی رو گل میکردید باز هم این حرفا رو میزدی؟؟ جای نود خالی که با امار وارقام ثابت کنه که همیشه این تیم شما بوده که از اشتباهات داوری سود برده تازه طلبکار هم هستید؟از باشگاه پرسپولیس مصرانه در خواست داریم در برابر این خزعبلات واتهامات ساکت نشینن ویکبار برای همیشه این اقارو سرجاش بنشونن.
قرار شده بود کیروش را عصبی کنند و فوتبال کثیف این کار را کرد.. آقای قلعه نویی چرا بازیکن عصبی را هشیار نکردی؟
در دو ماه گذاشته تلاش همه تبم ها عصبی کردن کیروش بود. چرا آموزش ندا دید؟ شما آقای قلعه نویی و سپاهان به خود باختید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار