بازدید 7202

رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد

کد خبر: ۹۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 01 June 2019

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم ایران و جهان در روز قدس سبب می‌شود وعده رهبر معظم انقلاب برای نابودی صهیونیست‌ها محقق شود.

سیدحسین نقوی حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهرستان قرچک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: روز قدس روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین است و راهپیمایی در این روز انجام وظیفه مسلمانان برای دفاع از اسلام محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم ایران و جهان در روز قدس سبب می‌شود وعده رهبر معظم انقلاب برای نابودی صهیونیست‌ها محقق شود.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان در کل جهان روز قدس را گرامی می‌دارند و برای مقابله با صهیونیسم بین‌الملل با مشت‌های گره کرده به میدان می‌آیند، گفت: امام راحل (ره) به عنوان یک رهبر و مرجع عالیقدر جهان اسلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس اعلام کردند و امروز نیز همه مسلمانان به این نامگذاری احترام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: در راهپیمایی امسال ملت ایران با تمام توان در صحنه حضور پیدا کردند تا نشان دهند تحت تأثیر اقدامات خصمانه و قلدرمأبانه آمریکایی‌ها و اقدامات فریبکارانه کشورهای منطقه قرار نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: بی شک قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ قیام مردم علیه ظلم بود و آحاد مردم در همه عرصه‌ها ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و در شرایط کنونی و بحران‌های اخیر و جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم مومن و ولایی ایران اثبات کردند که ایستادگی می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرپیچی رژیم غاصب اسرائیل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی افزود: شورای امنیت ملی تاکنون ۵۰ قطعنامه علیه اسرائیل تصویب کرده، اما اسرائیل به آنها اهمیت نمی‌دهد و گویی سازمان ملل برای جهان ارزشی ندارد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، گفت: رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر