بازدید 5187

معروف: ایتالیا را بردیم ولی روز بدمان بود

با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم و معمولاً تیم ما در شروع مسابقات خوب نیست، این اتفاق در دو ست اول تکرار شد، اما از ست سوم به بازی برگشتیم، هر چند اعتقاد داریم این بهترین بازی تیم ایران نبود.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 31 May 2019

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید: توانستیم ایتالیا را شکست دهیم، اما معتقدیم که در روز بدمان این نتیجه را کسب کردیم و می‌توانیم بهتر باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل ایتالیا اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم ایتالیا و ایران می‌توانستند بهتر بازی کنند. با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم و معمولاً تیم ما در شروع مسابقات خوب نیست، این اتفاق در دو ست اول تکرار شد، اما از ست سوم به بازی برگشتیم، هر چند اعتقاد داریم این بهترین بازی تیم ایران نبود.

او افزود: در ادامه تعویض‌هایی از سوی کادرفنی انجام شد که کمک کرد و توانستیم پیروز شویم. خیلی خوشحالم که در روز بدمان بازی را بردیم و نشان دادیم ایران پتانسیل بسیار بالایی در والیبال دارد. کاپیتان تیم ایران درباره بازی بعدی با چین گفت: چین از امتیاز میزبانی برخوردار است و رقیب ایران در کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می‌رود. بازی با این تیم آسان نیست، اما فکر می‌کنم امروز برد اول مقابل ایتالیا می‌تواند در بازی‌های بعدی از نظر روحی کمک کند تا مقابل سایر تیم‌ها بهتر بازی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی